Hop til indhold

Recommended Posts

Efter lidt tilløb lykkedes det at få besøgt den dejlige, (s)kønne og karismatiske Jenny til massage + b2b.

https://www.jenny-thaimassage.dk/galleri

Nem, problemfri og hurtig telefonisk kontakt om aftalen dagen inden.
 
Blev som vanligt budt rigtig pænt velkommen og fik tilbudt vand eller cola. Badet havde jeg været i hjemmefra, så det var direkte op på massagebriksen, der i dagens anledning og vinterens kulde var opvarmet - god stil !!!  :D
 
Inden Jenny var helt klar til at gå i gang, fik jeg et par små glimt af den afklædte Jenny. Det var et par spændende og æstetiske smukke glimt ...... :razz:
 
Synes dagens massage var lidt extra god, selvom den ikke var specielt pirrende. Faktisk var den ikke mere pirrende end de andre gange jeg har fået massage af Jenny. Til gengæld, så kunne jeg tydeligt mærke varmen fra hendes nøgne skød, når hun sad oven på mine baglår og baller !!! Som sagt var det som om denne massage var lidt ekstra god. Især mine baller, men også lænd, baglår +lægge, skuldre og arme, hænder og fingre blev æltet godt igennem. 
 
I lang tid lå jeg på maven og nød den kyndige og medium hårde massage. Den fik også lidt extra med både albuer og underarm og kun et minimalt forbrug af olie. Min krop og jeg var egenligt vældig godt tilfreds med massagen, men hvornår og hvordan ville den blive mere b2b agtig og intim eller ligefrem erotisk? :rolleyes:
 
Pludselig blev rytmen ændret og jeg kunne mærke et par "kille-trille-fingre" vandre og gå på opdagelse omkring min bagdel, skaft og kugler !!! Meget elegant, erotisk, intimt, sanseligt, sensuelt og subtilt. Min nydelsesfulde reaktion udeblev bestemt heller ikke !!! :wub:  Så var det langt om længe tid til at blive vendt om på ryggen. 
Woaw hvor Jenny en smuk og velholdt MILF. Virkelig en lækker, smuk, velproportioneret, velskabt, indbydende og fast krop alderen taget i betragtning. :razz:
Da Jenny ikke reklamerer med b2b er det nok bedst at bremse op i beretningen, men slide, slik og sut kunne nemt have været en god del af den videre beretning !!! ;)
 
Massagen sluttede lidt anderledes end de forudgående. Ikke kun fordi, at Jenny lige pludselig begyndte at kalde mig SKAT inden og efter badet. ...den havde jeg ikke lige set komme, men jeg tolker det som et tegn på, at hun åbnede mere op end før. De af jer, der kender Jenny, ved hun godt kan være lidt reserveret med nogen distance i begyndelsen, hvilket dog ikke er generende. I det hele taget har den kære Jenny:
klasse - karisma - stil og en vidunderlig aura!  <3
 
Ved afregning kiggede eller tjekkede Jenny ikke de sedler jeg gav hende. Vi fik ønsket hinanden god jul & godt nytår + god tur til Thailand, hun er væk fra den 14. december samt på gensyn i 2024. 
10 minutter efter jeg havde forladt forretningen fik jeg en SMS, fra Jenny der takkede for de drikkepenge, jeg havde givet hende ved afregning, men som hun ikke havde lagt mærke til inden jeg gik. Endnu et tegn på god stil !!! Skal lige tilføje, at jeg indtil da aldrig havde skrevet og sendt en SMS til hende - KLASSE.
 
Må hellere huske at rette en stor TAK til følgende for info + anbefaling af b2b: @Pyjamasparty, @Den_glade_amatør, @JacobCalde85 og @KnudSan
 
 
PS. Forvent ikke at få alt, ved dit første besøg kommende direkte ind fra gaden, men med respekt, tillid og kemi kan tingene åbne sig op i Vardegade.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig anmeldelse.

Jenny er dejlig og helt enig at hun har stil og klasse.

Tak til @Cruise for en god hilsen med tak :smile:

Kan fornemme det hele, en fantastisk Lady 

 

Redigeret af KnudSan
Mere tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min første kontakt med noget som ligner det der cuckold-halløjsa, var med Jenny. Langt før Vardegade.

Hendes mand eller kæreste eller hvad han nu var, var på besøg, og hun levnede - som af en fejl - døren på klem ind til værelset hvor hun "behandlede" mig så han kunne se det hele. Jeg så hvor han kiggede, men lod som at jeg var ubevidst.

Det blev en helt vild omgang. Hun anede ikke at jeg var bevidst om hvad hun havde igang, og jeg blev uventet - for mig selv - totalt liderlig af at han så på. På samme gang som Jenny også blev liderlig af det - uden at hun vidste at jeg vidste. Kan man kalde det for meta massage måske? 

Det var eneste gang som hun lod mig - eller måske tvingede mig - til at komme i hendes ansigt.

Andre oplevelser i denne vidunderlige kvindes hegn, findes at læse om i tråden om vidunderlige oplevelser fra thaiklinikkerne. Hvorfor skriver ingen der mere?

Stories fra thaiklinikkerne - tosset, ekslusivt, sjovt og spændende - Generel debat - Eroguide.dk

 

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cruise skrev, for 10 timer siden:

Da Jenny ikke reklamerer med b2b er det nok bedst at bremse op i beretningen ...

Tillad mig undtagelsesvis at citere TS, men yderligere info kan findes i denne tråd:

Læs venligst ovenstående tråd inden eventuelle spørgsmål stilles, da der kan findes svar på de fleste spørgsmål i denne tråd. B)

 

Bananas skrev, for 5 timer siden:

Kan man kalde det for meta massage måske? 

I mangel af bedre, er meta massage slet ikke noget dårligt bud!  :razz:  Tak for at gøre opmærksom på den interessante og underholdende tråd om: "Stories fra thaiklinikkerne ..." @Bananas  :D ...ikke alle gamle tråde er værd at holde kørende, men har en rigtig god fornemmelse med denne tråd, der har været i gang siden 2014 og frem til juni 2022 - imponerende - hvis den er eller har været "(halv)død", bør den genoplives straks! B) ...glæder mig; til at læse den færdig fra ende til anden + håber på nye friske stories eller røverhistorier fra thaimiljøet!  :lol:

Bananas skrev, for 6 timer siden:

Hvorfor skriver ingen der mere?

Det er en kæmpe fejl, som denne tråd bør være med til at rette op op! :) er din historie om cockold at finde i tråden om: "Stories fra thaiklinikkerne..." ? ...ellers bør den blive det - tak for din "cockold" historie her i tråden Bananas :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 7 timer siden:

Andre oplevelser i denne vidunderlige kvindes hegn, findes at læse om i tråden om vidunderlige oplevelser fra thaiklinikkerne. Hvorfor skriver ingen der mere?

Stories fra thaiklinikkerne - tosset, ekslusivt, sjovt og spændende - Generel debat - Eroguide.dk

 

Min all time favorittråd her på EG. Kraftigt anbefalelsesværdig og med fremragende beretninger fra @Bananas og andre.

Cruise skrev, for 12 timer siden:

op på massagebriksen, der i dagens anledning og vinterens kulde var opvarmet - god stil !!!  :D

Ja, det var også en dejlig overraskelse, da jeg var forbi hende forleden. I øvrigt til et besøg, som på rigtig mange punkter lignede det, som du så fint beskriver, @Cruise.

Jenny er som de fleste thaikvinder ikke særligt høj, men hun har den der bestemte facon og autoritære udstråling, som gør at man har stor tiltro til hende. Og hun virker i den grad til at vide, hvad hun vil. Sikkert også hvad hun ikke vil. Omvendt kan hendes “Don’t fuck with me”-attitude nok godt virke mindre appellerende på nogen, gætter jeg på, og nogen vil måske finde hende “for professionel”. Og man skal nok have besøgt hende nogle gange, førend man for alvor fornemmer hendes hjertevarme. Hvilket vel for så vidt er fair nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun være enig med @Cruise og de andre herinde, der skriver pænt om Jenny. Jeg var hos Jenny i sidste uge, og det var top klasse. Elegant og flot dame, og jeg var meget tilfreds med den time vi delte sammen. Jeg kommer helt sikker igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er misundelig. Kom flere gange hos Jenny i Ålborg gade men hun flytted til Varde gade hvor et par bekendte boede i opgangen så jeg har ikk turde vise mig der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...