Hop til indhold
olma

jamen altså

Recommended Posts

Larschristian skrev, den 30.11.2023 at 19:57:

Niels Hausgaard

fedthår skrev, den 30.11.2023 at 20:14:

Niels Hausgaard

...Niels Hausgaard er nævnt 7 gange i denne tråd uden at være her... det er lige så tarveligt som de der skilte på vejene i Norge med billede af en Elg. Aldrig har jeg set en elg en eneste gang på de veje. Falsk reklame! 

Niels Hausgaard kunne fandme godt få det til 500 for en halv time i min butik - fuld pakke, happy hour, muslibar, fancy te og stempelkande kaffe, hjemmebag og hele pivtøjet. 
Jeg ville rydde kalenderen og sende kæresten i biografen, svømmehallen og på stripbar samme dag for ham, siger jeg bare!

@Niels Hausgaard... er du her? Nå ikke... FÅG... jeg boykotter alle der hedder Niels indtil Niels Hausgaard har booket en tid! 

#Niels Hausgaard #NielsHausgaard #Niels Hausgård #Nils Hausgaard #Nils Hausgård 
@Niels Hausgaard @NielsHausgaard @Niels Hausgård @Nils Hausgaard @Nils Hausgård 
... PÅKKERS!!! :wacko:

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 1 minut siden:

Niels Hausgaard kunne fandme godt få det til 500 for en halv time i min butik - fuld pakke, happy hour, muslibar, fancy te og stempelkande kaffe, hjemmebag og hele pivtøjet. 
Jeg ville rydde kalenderen og sende kæresten i biografen, svømmehallen og på stripbar samme dag for ham, siger jeg bare!

Hej - det er mig, Niels Hausgaard :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 2 minutter siden:

Man kan altid få mere :lol:

Hvad skete der med den Jydske beskedenhed og nede på jorden attitude eller var det ordet GRATIS der triggerede din indre Hjallerup Marked kregler der ;) :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

@olma  Hvad med i stedet for at forsøge at råbe hele Danmark op til en boykot kampagne, at lave en tråd under efterlysninger der har overskriften 
Halve timer til max. 500  
Så kan folk skrive links til dem de kender. 

Boykot er sjældent særligt effektivt i øvrigt sådan historisk set 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 8 timer siden:

Hvad skete der med den Jydske beskedenhed og nede på jorden attitude eller var det ordet GRATIS der triggerede din indre Hjallerup Marked kregler der ;) :P

Hvis der er noget der kan lokke os jyder ud, så er det hjemmebag og gode tilbud :lol: Det snakker til vores indre krejler :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, 1 time siden:

Hvis der er noget der kan lokke os jyder ud, så er det hjemmebag og gode tilbud :lol: Det snakker til vores indre krejler :D 

Jyder for the win!! :lol:B) *dansende dame emoji*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 30.11.2023 at 16:30:

Så skal du også boykotte din tandlæge, læge, revisor, mekanikker, VVS´er, murer osv osv :D

Den eneste du nævner hvor jeg giver over 1000 kr i timen er tandlægen og hvorfor samligningen ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, den 3.12.2023 at 13:07:

@olma  Hvad med i stedet for at forsøge at råbe hele Danmark op til en boykot kampagne, at lave en tråd under efterlysninger der har overskriften 
Halve timer til max. 500  
Så kan folk skrive links til dem de kender. 

Der tager du helt fejl - boykot er ofte ret effektivt

'

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
olma skrev, Lige nu:

Den eneste du nævner hvor jeg giver over 1000 kr i timen er tandlægen og hvorfor samligningen ???

Nu skal jeg forklare dig hvordan det med indtjening og udgifter hænger sammen

En mekanikker og andre håndværkere  har næsten samtlige dagens arbejdstimer besatte og altså fakturerbare. Det vil sige at de kan sprede deres udgifter ud over hele dagen. 
En glædespige har måske 4 timer ud af en arbejdsdag på 10+ timer besat, og har altså kun 4 timers indtjening at fordele sine udgifter på. 
Kan du se systemt? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larschristian skrev, den 30.11.2023 at 16:26:

Det gør jeg men det betyder jo ikke at det er det jeg har i hånden når alt er betalt. 
der er noget der hedder udgifter. 

selvføgeligt gør du det, det skulle også være mærkeligt hvis ikke var mindst en

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larschristian skrev, den 30.11.2023 at 19:57:

Jeg synes de skulle tage et start geby på 500 kr. og minimum 2000 kr. i timen som standard. 
så slipper vi også af med nærigrøve  

som Niels Hausgaard siger de nærige skal man aldrig være flinke overfor   

Og hvad er det lige han siger om pralerøve ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Eva Nadine skrev, den 3.12.2023 at 13:07:

olma skrev, for 2 minutter siden:

Der tager du helt fejl - boykot er ofte ret effektivt

Kommer vel an på hvor mange der boycotter..... Hvis det kun er en enkelt, er det ikke skide effektivt. Hvis det er alle, er det effektivt. Alt der imellem gør det i grader af effektivitet. Men hvis 1000 boycotter, og 500 ikke gør, men de 500 derimod besøger pigerne, tjah, så er boycotten sikkert ikke super effektiv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Nu skal jeg forklare dig hvordan det med indtjening og udgifter hænger sammen

En mekanikker og andre håndværkere  har næsten samtlige dagens arbejdstimer besatte og altså fakturerbare. Det vil sige at de kan sprede deres udgifter ud over hele dagen. 
En glædespige har måske 4 timer ud af en arbejdsdag på 10+ timer besat, og har altså kun 4 timers indtjening at fordele sine udgifter på. 
Kan du se systemt? 

Se der tager du helt fejl jeg kender 2 glædes piger, denne ene har jeg faktisk gået i skole med men hvis du kender nogle 2. eller 3. rangs glædes piger så har du måske ret lidt som med håndværker klamhuggerne tjener kun det lave at det de dygtige tjener sååååå kom igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
olma skrev, Lige nu:

Se der tager du helt fejl jeg kender 2 glædes piger, denne ene har jeg faktisk gået i skole med men hvis du kender nogle 2. eller 3. rangs glædes piger så har du måske ret lidt som med håndværker klamhuggerne tjener kun det lave at det de dygtige tjener sååååå kom igen

Suk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
olma skrev, for 48 minutter siden:

logik for burhøns

Måske, måske ikke. Kommer lidt an på hvilket indlæg du kommenterer på

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...