olma 8 Skrevet 30. November, 2023 Hvis vi nu boykotter alle dem der tager over 500 kr pr halve time så bliver det hele ldt nemmere for alle de skal da ikke tjene så mange penge på os - hvem af jer har 1000 kr i timen ? 1 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Srixon 239 Skrevet 30. November, 2023 Find en anden interesse. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Funktionæren Skrevet 30. November, 2023 (edited) Det kan være det er derfor eu vil af med de sedler, de forventer pigerne halveret prisen………. Redigeret 30. November, 2023 af Funktionæren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 838 Skrevet 30. November, 2023 olma skrev, 1 time siden: Hvis vi nu boykotter alle dem der tager over 500 kr pr halve time så bliver det hele ldt nemmere for alle de skal da ikke tjene så mange penge på os - hvem af jer har 1000 kr i timen ? Det gør jeg men det betyder jo ikke at det er det jeg har i hånden når alt er betalt. der er noget der hedder udgifter. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. November, 2023 olma skrev, 1 time siden: Hvis vi nu boykotter alle dem der tager over 500 kr pr halve time Så skal du også boykotte din tandlæge, læge, revisor, mekanikker, VVS´er, murer osv osv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fedthår 25 Skrevet 30. November, 2023 olma skrev, for 1 time siden: Hvis vi nu boykotter alle dem der tager over 500 kr pr halve time så bliver det hele ldt nemmere for alle Helt enig...giver god mening, desuden udgår 1000kr sedlen også 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fedthår 25 Skrevet 30. November, 2023 (edited) Aarhuselsker skrev, for 30 minutter siden: Så skal du også boykotte din tandlæge, læge, revisor, mekanikker, VVS´er, murer osv osv Min mekaniker og vvs mand kører med en timeløn på 625kr, de betaler tilmed skat, så 500kr for 30min er da ganske godt skattefrit....ok, nok dyrere i Århus. Redigeret 30. November, 2023 af fedthår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
drmabuse 685 Skrevet 30. November, 2023 olma skrev, for 2 timer siden: Hvis vi nu boykotter alle dem der tager over 500 kr pr halve time så bliver det hele ldt nemmere for alle de skal da ikke tjene så mange penge på os - hvem af jer har 1000 kr i timen ? Kære @olma fremragende forslag, og som @Aarhuselsker pointerer bør vi sørge for at boykotte over en bred kam -ikke bare for GP'er! Jeg mener bestemt at du stille op som overvismand med den unikke økonomiske indsigt du har! Larschristian skrev, 1 time siden: der er noget der hedder udgifter. Dem mener jeg afgjort også at vi bør boykotte! Ærbødigst, DrMabuse 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 838 Skrevet 30. November, 2023 drmabuse skrev, for 4 minutter siden: Dem mener jeg afgjort også at vi bør boykotte! Endelig noget vi kan blive enige om det siger jeg lige til min bank revisor mf. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argit 200 Skrevet 30. November, 2023 fedthår skrev, 1 time siden: Min mekaniker og vvs mand kører med en timeløn på 625kr, de betaler tilmed skat, så 500kr for 30min er da ganske godt skattefrit....ok, nok dyrere i Århus. Er de også til FP? ud kan sikkert godt få en massage til 500 kroner, men halveres prisen halveres oplevelsen helt sikkert også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fedthår 25 Skrevet 30. November, 2023 Argit skrev, for 28 minutter siden: Er de også til FP? ud kan sikkert godt få en massage til 500 kroner, men halveres prisen halveres oplevelsen helt sikkert også Alle går all in...hvis oplevelsen halveres, så halveres betalingen ligeså, alså 250kr...det bliver da bedre, og bedre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3178 Skrevet 30. November, 2023 Melder mig som skruebrækker straks der er jeg for glad for de GPer jeg besøger og synes de er det værd de tager for besøgene. 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 30. November, 2023 Dillermand Junior skrev, for 12 minutter siden: Melder mig som skruebrækker straks der er jeg for glad for de GPer jeg besøger og synes de er det værd de tager for besøgene. Enig. De skal selvfølgelig tage den pris de synes er rigtig. Og hvis de vil, skal de tage så meget som de kan få. Der ligger en del misundelse og sure rønnebær i trådstarten......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fedthår 25 Skrevet 30. November, 2023 (edited) tvr skrev, for 17 minutter siden: Enig. De skal selvfølgelig tage den pris de synes er rigtig. Og hvis de vil, skal de tage så meget som de kan få. Der ligger en del misundelse og sure rønnebær i trådstarten......... Selvfølgelig skal de tage hvad de kan få, hvem gør ikke der...det burde ligger på Max 500kr for 30min, der vil den også ligge hvis der ikke fandtes individer der tænker med det forkerte hoved, nu er jeg selvstændig så bestemmer selv min gage...jojo, er du misundelig ? Redigeret 30. November, 2023 af fedthår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 838 Skrevet 30. November, 2023 Jeg synes de skulle tage et start geby på 500 kr. og minimum 2000 kr. i timen som standard. så slipper vi også af med nærigrøve som Niels Hausgaard siger de nærige skal man aldrig være flinke overfor 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fedthår 25 Skrevet 30. November, 2023 Larschristian skrev, for 12 minutter siden: Jeg synes de skulle tage et start geby på 500 kr. og minimum 2000 kr. i timen som standard. så slipper vi også af med nærigrøve som Niels Hausgaard siger de nærige skal man aldrig være flinke overfor Hva f..... har det med nærigrøve at gøre, nærigrøve kommer ikke disse steder, tro mig. Tror slet ikke Niels Hausgaard er gæst, er han en nærigrøv ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 838 Skrevet 30. November, 2023 fedthår skrev, for 9 minutter siden: Hva f..... har det med nærigrøve at gøre, nærigrøve kommer ikke disse steder, tro mig. Tror slet ikke Niels Hausgaard er gæst, er han en nærigrøv ? Jo de kommer der og prutter om prisen og kan de slippe 100 kr. billigere så er de glade. så tro mig de kommer der. man behøver ikke være fattig for at være en nærigrøv. det er gerne de rige der er nærigrøve. Så de to ting hænger ikke sammen hvis du tænkte det. Nej han er ikke nærig hvis du læste hvad jeg skrev siger han at man ikke skal være flinke over for dem. så er han nok ikke selv nærig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
drmabuse 685 Skrevet 30. November, 2023 Larschristian skrev, for 3 timer siden: Endelig noget vi kan blive enige om det siger jeg lige til min bank revisor mf. @Larschristian ja det var da rart at se! Du må nok forberede dig på nogen push-back fra officielt hold, da jeg sagde det til min bankperson blev der måbet, gjort store øjne og mulmet om "love og regler" og "grundstenen i vores økonomi" det er ikke let at være first-mover God fornøjelse! Ærbødigst, DrMabuse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
drmabuse 685 Skrevet 30. November, 2023 Larschristian skrev, 1 time siden: som Niels Hausgaard siger de nærige skal man aldrig være flinke overfor @Larschristian fint citat fra en af vores nationalskjalde -gad vide om man så heller aldrig skal være nærig overfor flinkerøve? tvr skrev, for 1 time siden: Der ligger en del misundelse og sure rønnebær i trådstarten........ @tvr det kunne jo også være at der lå en del ironi... Ærbødigst, DrMabuse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 838 Skrevet 30. November, 2023 drmabuse skrev, for 19 minutter siden: @Larschristian ja det var da rart at se! Du må nok forberede dig på nogen push-back fra officielt hold, da jeg sagde det til min bankperson blev der måbet, gjort store øjne og mulmet om "love og regler" og "grundstenen i vores økonomi" det er ikke let at være first-mover God fornøjelse! Ærbødigst, DrMabuse Pis os troede de ville have bedre forståelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 838 Skrevet 30. November, 2023 drmabuse skrev, for 14 minutter siden: fint citat fra en af vores nationalskjalde -gad vide om man så heller aldrig skal være nærig overfor flinkerøve? Nej dem skal man ikke være nærige overfor tror jeg med mindre de er fedterøves flinke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 1. December, 2023 fedthår skrev, for 16 timer siden: nu er jeg selvstændig så bestemmer selv min gage...jojo, er du misundelig ? Nope. Du fortjener hver en krone, hvis du har kunder der betaler. Ingen misundelse herfra. Tværtimod. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 1. December, 2023 drmabuse skrev, for 15 timer siden: @tvr det kunne jo også være at der lå en del ironi... Sådan læste jeg det ikke, men ja, det kunne jo være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18189 Skrevet 1. December, 2023 Jeg bliver gang på gang imponeret over det komiske potentiale der gå til spilde herinde.. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fedthår 25 Skrevet 1. December, 2023 (edited) JenniferRomantica skrev, for 20 minutter siden: JenniferRomantica skrev, for 20 minutter siden: Jeg bliver gang på gang imponeret over det komiske potentiale der gå til spilde herinde.. Lyder godt, og så er den tilmed gratis, godt du nyder det...håber da lige så meget som andre gør. Redigeret 1. December, 2023 af fedthår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg