Pianistinden 3376 Skrevet 6. December, 2023 SweetKisses skrev, den 4.12.2023 at 14:16: Den 21. december var nu bare en tilfældig dato jeg kunne lige så godt have skrevet d. 9., 17. eller 28. Det er jo hele december, og ikke kun frem til juleaften Vi kan da gå med Fisse Fest i Februar..... Eller hvem siger vi skal nøjes med en måned - vagina starter med V som vinter Oh dear 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1275 Skrevet 6. December, 2023 Pianistinden skrev, for 3 timer siden: Oh dear You have created a monster.... We blame YOU! /Francois 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3376 Skrevet 6. December, 2023 Francois skrev, for 26 minutter siden: You have created a monster.... We blame YOU! /Francois Altså hun dukkede bare op ud af det blå total 'feral cat distribution center' agtigt men hun er så skøn så jeg tror jeg beholder hende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2323 Skrevet 6. December, 2023 pinkprincessplay skrev, for 14 timer siden: Jeg bliver altid lige dele fascineret og nervøs når jeg hører om de challenges. Uanset hvor spændende jeg finder tvungen afholdenhed eller leg ved jeg sgu ikke hvor stor succesraten er Jeg tænker du har helt ret! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2323 Skrevet 6. December, 2023 Pianistinden skrev, 1 time siden: Altså hun dukkede bare op ud af det blå total 'feral cat distribution center' agtigt men hun er så skøn så jeg tror jeg beholder hende Vi kan også sige 2024 år-gasmer i 2024... Dén vil jeg gerne være med på! 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 778 Skrevet 7. December, 2023 SweetKisses skrev, for 16 timer siden: Vi kan også sige 2024 år-gasmer i 2024... Dén vil jeg gerne være med på! Absolut ikke urealistisk. Hvis nu man regner ved dobbelt indsats når man har ferie, det er liderligheden som regel større, så er det kun 5 om dagen de øvrige dage. Slet ikke umuligt. /North 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2323 Skrevet 7. December, 2023 @North var det en opfordring? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3248 Skrevet 7. December, 2023 SweetKisses skrev, for 12 minutter siden: @North var det en opfordring? Jeg tør godt opfordre og udfordre (Læner sig tilbage og håber Julie kommer bagud på orgasmer og skal bruge hjælp til at nå kvoten, puha det bliver nogen gode aftaler med hende i 2024 ). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 778 Skrevet 7. December, 2023 SweetKisses skrev, for 4 timer siden: @North var det en opfordring? Jeg melder mig som officiel kontrollant. /North 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2323 Skrevet 7. December, 2023 North skrev, for 27 minutter siden: Jeg melder mig som officiel kontrollant. /North Jeg mister ofte overblikket over antal orgasmer under sex, så jeg får helt sikkert brug for én til at styre regnskabet 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg