Hop til indhold
carlo6000

Alice the real deal i Århus!

Recommended Posts

Midtvestagurken skrev, for 38 minutter siden:

Jeg har besøgt Alice flere gange. Hun er en virkelig flot, lækker, sexet og super sød kvinde, som tilbyder en forrygende service og oplevelse. Hendes billeder er vellignende  - og efter min mening meget sexede. 

Hun har absolut ingen grund til at bruge falske billeder. At tro at hun med vilje brugte et billede af en sort kvinde er helt ude i hampen. Så kunne hun lige så godt have sat et foto af en thaikvinde på. Hendes forklaring lyder troværdig. 

Thank you for your opinion but I have to say that - She didn't try to be a black woman, this is no possible. She used a photo of the black woman's back showing beautiful curves and a beautiful ass and changed the color of the photo to black and white, cut off part of the head,  so no one would notice that it's another woman, that's what I said. 

Have a good night 

Thor 

Del dette indlæg

Link til indlæg
carlo6000 skrev, for 14 minutter siden:

@Thor.2023 Du er tydeligvis ikke vild med at andre har en anden mening end dig :D

I respect and thank everyone's opinion, but there are people who need to explain all the details so that there is greater understanding, even more so now that many who read it will not have access to the image that was used, which unfortunately, to protect people's image, needed be removed by the administrator.

Have a good night 

Thor 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper

Der er delt lidt ban ud i denne tråd. 

Tænker ikke i har set mit skriv i jeres debat. 

Videre med anmeldelse Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...