Hop til indhold

Alice the real deal i Århus!

Featured Replies

Skrevet
Midtvestagurken skrev, for 38 minutter siden:

Jeg har besøgt Alice flere gange. Hun er en virkelig flot, lækker, sexet og super sød kvinde, som tilbyder en forrygende service og oplevelse. Hendes billeder er vellignende  - og efter min mening meget sexede. 

Hun har absolut ingen grund til at bruge falske billeder. At tro at hun med vilje brugte et billede af en sort kvinde er helt ude i hampen. Så kunne hun lige så godt have sat et foto af en thaikvinde på. Hendes forklaring lyder troværdig. 

Thank you for your opinion but I have to say that - She didn't try to be a black woman, this is no possible. She used a photo of the black woman's back showing beautiful curves and a beautiful ass and changed the color of the photo to black and white, cut off part of the head,  so no one would notice that it's another woman, that's what I said. 

Have a good night 

Thor 

• Svar 53
  • Visninger 11.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• This morning there was a warning about a fake photo in the ad because I was the one who reported it (I adore reporting fake photos!) but then the photo used was deleted and the warning that the ad use

• Hej Thor og alle andre. Jeg har besøgt Alice mange gange (hun er faktisk).  Alle de andre billeder er 100% Alice de er ikke redigeret eller noget. Hun har ikke nogen grund til at bruge fake

• Midtvestagurken
    Midtvestagurken

Jeg har besøgt Alice flere gange. Hun er en virkelig flot, lækker, sexet og super sød kvinde, som tilbyder en forrygende service og oplevelse. Hendes billeder er vellignende  - og efter min mening meg

Skrevet
carlo6000 skrev, for 14 minutter siden:

@Thor.2023 Du er tydeligvis ikke vild med at andre har en anden mening end dig :D

I respect and thank everyone's opinion, but there are people who need to explain all the details so that there is greater understanding, even more so now that many who read it will not have access to the image that was used, which unfortunately, to protect people's image, needed be removed by the administrator.

Have a good night 

Thor 

Skrevet

Der er delt lidt ban ud i denne tråd. 

Tænker ikke i har set mit skriv i jeres debat. 

Videre med anmeldelse Keeper

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.