Hop til indhold
Evas Fredagsbar

Evas Fredagsbar #7 - Fredag 1. marts - På Frederiksberg kl. 16-23 - Whoop whoops og Low-Fives!

Recommended Posts

Francois skrev, for 1 time siden:

Det store spørgsmål, som alle gerne vil have besvaret, men ingen andre end mig har manglende pli nok til at spørge @Pianistinden om...

Medbringer du de der usandsynlig skønne fynske hjemmebagte brownies ?

:mrgreen:

/Francois

Ja jeg tager brownies med <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 2 timer siden:

Ja jeg tager brownies med <3

JÆS! 

Så kan vi også spille Brownie-Bingo! :D 
Der vinder jeg kan jeg mærke... på den ene eller den anden måde gør jeg! 
Måske jeg laver reglerne om undervejs hvis det ikke helt går som jeg vil ha' det ligesom i Voksen-Ludo  :wub::ph34r::P
Siger det bare... bedste brownies ever! 


 

Redigeret af Evas Fredagsbar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 2 timer siden:

Ja jeg tager brownies med <3

Den første marts 2024 er lige nu blevet kåret til min favoritdag i året. Det eneste som ville kunne forbedre dagen ville være hvis @JenniferRomantica er iklædt sin specielle dragt under fredagsbaren. 
 

/Francois

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, for 22 minutter siden:

JÆS! 

Så kan vi også spille Brownie-Bingo! :D 
Der vinder jeg kan jeg mærke... på den ene eller den anden måde gør jeg! 
Måske jeg laver reglerne om undervejs hvis det ikke helt går som jeg vil ha' det ligesom i Voksen-Ludo  :wub::ph34r::P
Siger det bare... bedste brownies ever! 


 

:lol::lol: tosse fjolle altså :lol: jeg skal nok sørge for at der er ekstra til Huset til formiddagskaffen også :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 56 minutter siden:

Den første marts 2024 er lige nu blevet kåret til min favoritdag i året. Det eneste som ville kunne forbedre dagen ville være hvis @JenniferRomantica er iklædt sin specielle dragt under fredagsbaren. 
 

/Francois

 

Man har altid lov til at håbe, drømme og fantasere ;) ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt man var hurtig på tasterne og på at bekræfte ens fridag, for en gang skyld, så hurtigt som pladserne er blevet revet væk. Men hvad kan man forvente med et så fantastisk arrangement. Jeg ser ihverfald frem til at nyde alles selskab endnu engang:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er så heldig at kan deltage til fredagsbar:D. Så med alle de indlæg i tråden her kan jeg næsten ikke vente, :)der er længe længe til:(

Glæder mig til at hilse på jer alle dejlige mennesker og smage nogle fynske kager

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er 50% på.

Det kan godt være jeg venter til sidste øjeblik og håber på en afbudsplads....

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, for 15 timer siden:

Det kan godt være jeg venter til sidste øjeblik og håber på en afbudsplads....

Det prøvede jeg en gang det gik ikke så godt afbudet kom få timer før start og jeg blev derfor ikke inviteret opdagede det først da Sia vidst nok beskrev det senere at hun var til den fredagsbar hvor jeg var på venteliste. :lol: Siden har jeg gjort mit bedste for at være hurtig og undgå ventelisten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Evas Fredagsbar bliver fremadrettet en del af @Sexy Event Club og der er godt nyt til jer der gang på gang er kommet for sent til at kunne tilmelde jer vores Evas Fredagsbar arrangementer. 
Vi har lavet en VIP klub "under paraplyen" som er Sexy Event Club, så man fremadrettet kan få besked før alle andre når der er ny dato for næste Evas Fredagsbar - og Sexy Event Clubs arrangementer også. Så nu er det slut med at ærgre sig over at jeg ikke har haft overskud og overblik til at lave venteliste osv. 
Læs mere om hvordan du gør i indlægget jeg har sat link ind til her. 

Nu er der kun een måned til! HURRA! 

Kærligst, Eva <3
på vegne af Evas Fredagsbar

Redigeret af Evas Fredagsbar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser frem til at deltage i min første fredagsbar, glæder mig så meget til at opleve denne og se nogle kendinge igen<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Suk, må desværre melde forfald grundet indkaldelse til operation den 27/2. Håber I kommer til at hygge jer, mens jeg tuder over at være blevet gammel :D

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

:wub:

ER DER EN VVS'ER TIL STEDE?! 
...og en tømrer?

Hej Rødder :) 

Så er den gal igen :P 

Vores nye sted til Evas Fredagsbar og min (altså @Eva Nadine's) lille elskovsrede mangler akut en VVS'er - rigtigt gerne i morgen lørdag eftermiddag, og til nød på søndag.
Den VVS'er jeg havde en aftale med i morgen lørdag 10. februar er blevet forhindret. 
Både blandingsbatteriet og bruseren er købt og skal "bare" installeres.
Der er "vand ud af væggen" og afløb i brusenichen, så det skulle være ligetil. Jeg går ud fra at der kan lukkes lokalt for vandet med nogle øh... røde greb? men jeg har ikke checket. Der er fungerende håndvask og toilet. 
Jeg har afsat tid til at være på stedet og indrette osv. lørdag eftermiddag imens VVS'eren skulle lave brusebadet klart. 
Er der nogen der kan springe til og overtage med så kort varsel? 
Det skal være en "rigtig VVS'er" der har eget værktøj og forstand på det - det duer ikke med en hobby-mand. 
Det er et erhvervslejemål i Kbh. K.

Vi skal også have en skillevæg med døråbning, men det er ikke helt lige så akut at det behøver at være i morgen. Til det er der ikke indkøbt materialer endnu, og det haster ikke voldsomt. Men kan og vil du hjælpe med det, så ville det jo være helt ideelt hvis du er tømrer og kunne komme forbi og tage mål osv. lørdag eller søndag eftermiddag, og så kan vi aftale mht. materialer osv.
Hobby-folk duer ej heller til dette. Dem har vi nogle stykker af allerede ;) 
Vi har ikke en bil der kan transportere gips- eller wedi plader osv. så en der til dagligt arbejder med noget lign., har en egnet bil, værktøj og mulighed for at købe materialer er hvad vi mangler :)

Skriv en privat besked til denne profil @Evas Fredagsbar hvis du kan i denne weekend.

Håbefuld hilsen, 
Eva <3

 

Redigeret af Evas Fredagsbar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, den 28.11.2023 at 12:47:

Denne sjette Fredagsbar bliver værtinderne: 
Eva Nadine -  Lena 1966kvinde - Jennifer Romantica og Julie SweetKisses.
Pianistinden og June  

Jeg er af uforklarlige grunde i et helt fantastisk godt og festligt humør til den her fredagsbar ^_^ :D så der er forkælelse til alle værtinderne denne gang 

IMG_6784.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...