Hop til indhold
Dylmer

Smukke Kiffy - Thaipige på 29år - i Odense

Recommended Posts

SeriøsXXX skrev, for 1 time siden:

Mine faste gør netop lige dette. Og søger jeg afveksling så er det lige netop det nævnte der bestemmer hvem jeg besøger :razz:

Ku du ikke være frisk og lige sende et enkelt eller to link til dine faste, der bedst illustrerer dine udmærkede argumenter?

Og for ikke at ødelægge anmeldelsestråden her, skal du kun sende dem, hvis du vil gøre det til min bruger her på sitet.

Du skal ikke sætte dem ind her i tråden, der jo handler om Smukke Kiffy

Redigeret af Dylmer
Ændring af tekst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg glæder mig til at “plante mit store træ” hos (eller i…) hende ganske snart. Hun ser sød ud på billederne.  ( gentager mig selv fra en anden tråd som nogle mente ikke var den rigtig Kiffy !!). 

Opdatering følger snarest 

Del dette indlæg


Link til indlæg
F-jernet skrev, for 45 minutter siden:

 

 

Jeg glæder mig til at “plante mit store træ” hos (eller i…) hende ganske snart. Hun ser sød ud på billederne.  ( gentager mig selv fra en anden tråd som nogle mente ikke var den rigtig Kiffy !!). 

Opdatering følger snarest 

.. og hvis nogen har særinteressser for hvad de kunne tænke sig at høre om, kan man også bare skrive det til mig på privat besked hvis der er noget bestemt jeg skal “(be)dække”

Del dette indlæg


Link til indlæg
F-jernet skrev, for 55 minutter siden:

.. og hvis nogen har særinteressser for hvad de kunne tænke sig at høre om, kan man også bare skrive det til mig på privat besked hvis der er noget bestemt jeg skal “(be)dække”

Jeg vil egentlig bare gerne ha, at du skriver en så detaljeret anmeldelse som muligt efter besøget, som du selv kan stå inde for.

Det er godt med flere indspark, og også rart for mig, at jeg ikke er den eneste (næsten) der har skrevet i tråden om mine oplevelser med hende.

Din måde og skrive på @F-jernet får mig til at sige helt generelt, at man skal behandle pigerne pænt og med respekt. De kan hver især have deres egne grænser, og dem synes jeg det er vigtigt at respektere. Jeg har erfaret at Kiffy har nogle grænser, som jeg respekterer, udfra reglen om at det er hendes krop, og det derfor er hendes regler der gælder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dylmer skrev, for 28 minutter siden:

Jeg vil egentlig bare gerne ha, at du skriver en så detaljeret anmeldelse som muligt efter besøget, som du selv kan stå inde for.

Det er godt med flere indspark, og også rart for mig, at jeg ikke er den eneste (næsten) der har skrevet i tråden om mine oplevelser med hende.

Din måde og skrive på @F-jernet får mig til at sige helt generelt, at man skal behandle pigerne pænt og med respekt. De kan hver især have deres egne grænser, og dem synes jeg det er vigtigt at respektere. Jeg har erfaret at Kiffy har nogle grænser, som jeg respekterer, udfra reglen om at det er hendes krop, og det derfor er hendes regler der gælder.

jeg skal nok behandle hende pænt hvad jeg iøvrigt altid gør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må desværre trække mig vingeskudt tilbage.

Hun læser virkelig dårlig engelsk eller kun det som hun selv vil forstå. Alternativet er at hun ser for  dybt i flasken.

Efter at hun havde flyttet aftalen 3 (tre!) gange, havde misforstået indholdet af vores aftale og forsøgt at kompensere mig med en gang rygmassage (som dog adspurgt ville blive for egen regning!) og den førnævnte ukomplette adresse gav jeg simpelthen op. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Friskfyr12

Wow f jernet - det er ikke min oplevelse når jeg har været ved kiffy 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dylmer skrev, den 27.12.2023 at 23:51:

"... så er mit bedste gæt på hendes alder, at hun er først i trediverne - altså omkring de 32-33"

Hun er 41, men indrømmet; hun holder sig helt enormt godt. Jeg besøgte hende en gang i 2022, hvor jeg bookede en time hos hende, som jeg forlængede til to undervejs. Vi hyggede max og havde god kemi. Vi udvekslede private numre og rigtige navne - hun starter med S, kan jeg afsløre - og efterfølgende skrev og ringede vi en del sammen. Hun er skide sød og dejlig, og vi aftalte da også, at hun skulle komme over til mig (i København) i et par dage, for at se hvad det kunne blive til, men vores weekender passede bare aldrig sammen, så det løb ud i sandet. Har ikke snakket med hende i et års tid efterhånden, men nu fandt jeg hendes annonce under nyt navn - og med den også kommentarerne om hende - og får helt lyst til at smutte en tur til Odense for at se hende igen.

Så Dylmer, hvis du skal invitere hende på en date, så gør det med det samme, og giv det et seriøst skud. Ellers kan jeg nok ikke holde mig fra at gøre det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Camaro skrev, for 7 timer siden:

Så Dylmer, hvis du skal invitere hende på en date, så gør det med det samme, og giv det et seriøst skud. Ellers kan jeg nok ikke holde mig fra at gøre det ;)

Jeg arbejder på sagen, det bedste jeg har lært. Men iøvrigt skal denne tråd ikke handle om mine personlige forhold, hvilket jeg allerede har skrevet i den oprindelige tråd den 18. november sidste år.

Min anbefaling til dig @Camaro vil dog helt klart være, at du holder dig hjemme på "djævleøen", så skal vi nok klare det her på Fyn. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har her i formiddag haft fornøjelsen af et besøg hos Kiffy!

Hun er en virkelig dejlig kvinde.

Hun gav en rigtig god massage med b2b og Full service.

Og da hun fik givet mig regnfrakken på, og krængede sig ned over den, var helt vild nydelse for os begge. Hun er så dejlig stram og synet af hendes store skamlæber omkring min pik, fik den bare til at vokse lidt mere. Og der var ingen tvivl om at hun også nyder det.

Efter en god gang meget følsom lingam massage kom hun op og ride igen. Det er skønt at få den op i hendes snævre fisse.

Chancen for gentagelse er meget stor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...