Hop til indhold

Smukke Kiffy - Thaipige på 29år - i Odense

Featured Replies

Skrevet

Nogen der ved, om hun stadig er aktiv, og i så fald hvor og under hvilket navn? Jeg besøgte hende for et par år siden, og hun var virkelig god og sød. Ville gerne besøge hende igen.

• Svar 55
  • Visninger 43.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Dagens besøg, og dermed også årets sidste, startede med vi igen havde et jubilæum vi skulle fejre - hende og jeg. Med lidt over fem besøg om måneden i den sidste periode, er det nu så fremskredet

• Når nu Zeline skuffede mig i sidste uge, måtte jeg en tur forbi Kiffy i dag, det var positivt. Rigtigt god massage, der kunne måske godt have været lidt pirring mens jeg lå på maven, men massage

• har haft en time med hende i aften, må godt nok sige hun er en ener, virkelig sød og GF, en dejlig fast og lækker krop...hold da op en god oplevelse

Postede billeder

Skrevet
  • Author
Matti skrev, for 8 timer siden:

Nogen der ved, om hun stadig er aktiv, og i så fald hvor og under hvilket navn? Jeg besøgte hende for et par år siden, og hun var virkelig god og sød. Ville gerne besøge hende igen.

Ja, hun er aktiv igen, men ikke her i landet.

Skrevet
  • Author
dengamlejyde skrev, for 2 timer siden:

Har du et link til hvor hun er nu

Jeg har lige spurgt hende, og det er hun ikke interesseret i, at jeg sætter ind her.

Jeg skal nok skrive i tråden her, når jeg ved mere præcist, hvornår hun dukker op i Danmark igen.

indtil videre er meldingen, at det først bliver en gang i det nye år.

Og ellers må man holde øje med, når den gamle annonce bliver aktiv igen.

• 4 months later...
Skrevet

Nogen der har info på, om hun er aktiv igen her til lands? Ville da være fantastisk at slå et smut forbi hende igen.

Skrevet
  • Author
Matti skrev, for 8 minutter siden:

Nogen der har info på, om hun er aktiv igen her til lands? Ville da være fantastisk at slå et smut forbi hende igen.

Ja, hun er aktiv igen, men ikke her til lands.

Hun siger dog, at hun helt sikkert kommer tilbage til Danmark og Odense igen på et tidspunkt. 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.