Hop til indhold

Prissætning og reklame - piger vs klinikker, vs privat-diskret udbud og efterspørgsel

Featured Replies

Skrevet

Hvis jeg selv havde tid, så nej

Men at hun kun tager tlf 5-6 gange i løbet af 6 timer er ok med mig.... Min tlf ringer ikke alverdens mere. Stadig en fantastisk billig ansat at have

Har i mange tråde skrevet, at jeg ikke forstår, når i er flere på arbejde samtidig i ikke tager hinandens tlf. Når i ikke er hårdere booket end det lyder til i er.

Jamen er du idiot, mand!?

Er jo klinikkernes bagkvinder der forlanger det!

Er jo dét hele problematikken handler om.

Og drop nu det pis med fakturaen og moms og lign.!

Det er sorte penge...og ufaglært arbejde!

• Svar 76
  • Visninger 11.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• jamen jeg var opmærksom på  flere ting.... ikke kun regler omkring hvad man skulle - men også omkring selve stederne   alle steder hvor man måtte ryge i sex værelserne kom slet ikke i betragtning -

• selvfølgelig er det en fin ide at afstemme, men efter udsigt til 2 nul vagter i træk, en leder der ikke var i huset og et minus på over 1000 kr + transport - 2 teler der ikke kunne få nogen penge... 

• det er jeg delvist enig med dig i...    men den gruppe af kunder der er 110% fokuseret på prisen fremfor varen vil jeg trods alt mene er et mindretal.... og det er ikke dem der er interessante   d

Skrevet

Jamen er du idiot, mand!?

Er jo klinikkernes bagkvinder der forlanger det!

Er jo dét hele problematikken handler om.

Og drop nu det pis med fakturaen og moms og lign.!

Det er sorte penge...og ufaglært arbejde!

Nu er vi derhenne, hvor jeg skal anmode dig om at moderere dit sprog i tiltaleformen til andre handles herinde!

Skrevet

Nu er vi derhenne, hvor jeg skal anmode dig om at moderere dit sprog i tiltaleformen til andre handles herinde!

Beklager over for den ramte.

Skrevet

Super streng!! Aktuelt emne. Glæder mig til at høre hvor du slår dig ned så jeg kan komme og muntre mig med dig. :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.