Hop til indhold
Jasmin

Prissætning og reklame - piger vs klinikker, vs privat-diskret udbud og efterspørgsel

Recommended Posts

Enig

Erfaring som kunde/køber, er ligeså vigtig for at undgå faldgrupper :lol:

og erfaring og alder hænger som reglen sammen... BX du må have majet stor erfaring med din fremskredne alder :lol: :lol: :lol:

 

Nille, nu er du pludselig blever til den søde dreng :grin:. Og ja, alder er ingen hindring :lol: :lol:.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jasmin

 

Jeg så godt din annonce på Bellahøjpigerne, idet jeg har besøgt dem nogle gange og følger med på siden. Det er et hyggeligt sted, men ikke så diskret en indgang, idet den er lige ud til en befærdet vej. Den kan stadig ses på nettet ved at søge på google "Jasmin bellahøjpigerne" og vælge "cached" version. Jeg tænder nemlig på ideen om en ikke helt ung pige (også gerne ældre end dig), der alligevel er ny i branchen (dvs. uden ølbas stemme, mandetræthed, rygerrynker og en bunke tatoveringer ).

 

Annoncen starter også godt

"Totalt Nystartet blondinebabe"
Altid spændende med en ny
 
men så hopper kæden af for mit vedkommende.
"Den fødte domina med respekt for dine grænser" "CBT"
"Modtager flere mænd ad gangen"
Det er lidt hardcore for en debutant. 
 
og "Giver hende plaskvåde sprøjteorgasmer" det lyder som om der skal arbejdes hårdt ( og undskyld mig, men personligt finder jeg ikke sprøjteorgasmer tiltrækkende nærmest lidt skræmmende ) og personligt har jeg selv mere lyst til at modtage end at give, når jeg betaler.
 
Desuden er de to billeder noget intetsigende. Man kan ikke se det omtalte blondine hår, er det langt eller kort? Der er ikke et stående helkropsbillede.
Dragten på billede 1 ligner noget fetish tøj til en mand. Jeg tror noget frækt lingerie ville gøre sig bedre (fx. nylon og hofteholder  :) ). Og så gerne nogle helkropsbilleder i farver uretoucheret.
 
Så jeg kom desværre ikke forbi Bellahøj den dag. Men på dine gode og interessante indlæg her kan jeg jo se at du i virkeligheden er en interessant pige, så det ærgrer mig lidt, og mit indlæg er venligt ment. Men jeg tror ikke det er en god ide at markedsføre for mange ting på en gang i en annonce, det bliver for meget. Sats evt. på det alm. brede publikum og så bare skriv mere uspecifikt noget med "Også mulighed for lettere avancerede former" eller "specielle ønsker" eller andet (vi forstår godt den slags). Det er ligesom en restaurant. Man er også skeptisk overfor en restaurant, der både er italiensk, græsk og tyrkisk på samme tid.
 
Min pointer er altså flere billeder og en tekst som er mere neutral men med diskret åbning overfor lidt kinky ønsker.
 
Alternativt kan du overveje nogle af domina klinikkerne. Det er for mig at se de samme, der har huseret der i årevis. Der kunne måske godt bruges lidt fornyelse. Fx. her her er ofte tider uden vagter www1.maitresse.dk 
 
Du har helt ret i det med prisen. Det er lang tid siden jeg har været på klinik. Jge syned ydelserne er blevet nogle hundrede kr. for dyre, og ofte er indgangen ikke diskret. Jeg kan godt forstå der er mange udgifter mv. Istedet for at sætte prisen ned kan man også, hvis der er så få kunder som du nævner, tilbyde ekstra tid til samme pris. Hvis klinikken ikke selv er med på det, kan du jo selv gøre det fx. ved at skrive "kigger ikke på uret" "god tid" eller andet. Så har du ikke lovet for meget.
 
Prøv evt. at finde et privat sted og tilbyd fx. svensk til 3-400, fransk/dansk "quickie" til 500, 20 min til 600, en halv time til 800 og en time til 12-1500, overvej evt, ikke at tage tlf. fx. kun mail. Prøv evt. annoncelight eller andre billige netannonceringer (fx. at poste her). Som nævnt ser jeg det som en mulighed at tilbyde billig svensk evt. påklædt. Det er vel nemt at give og det er en god indgangspris at have. For os kunder er det også godt. (Oliesvensk er bare LÅÅÅKSUS, stærkt undervurderet). Det er også en god mulighed, hvis det viser sig at man ikke tænder 100% på pigen, men godt vil have lettet trykket på neutral vis alligevel. Det kan godt betyde at man planlægger et besøg hos netop hende, selv om man er usikker, fordi man ved at man ikke i samme grad behøver finde på en exit undskyldnng hvis pigen ikke er som forventet. Og for pigen er det naturligvis også en mulighed for at sælge op.
 
Men held og lykke med det, håber at høre hvad du finder ud af.
 
 
 
 
Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej alle

jeg meldte mig jo ind her igår fordi jeg var rigtig glad for at være startet som glædespige - noget jeg har glædet mig til længe...

glæden blev dog kort... første vagt var en nul-vagt... MEN på 2 vagt fik jeg den ide at lave "happy hour" - og selv om det tiltag kun blev promoveret i knap 2 timer, så fik det nok opmærksomhed til at det vrimlede ind med besøgende og jeg endte med et samlet overskud...

huset fik penge..

tele-pigerne fik penge..

annoncerne blev tjent ind..

og der var sørme også penge til mig...

20% nedslag i happy hour betød at alle tjente penge.... jeg var rigtig glad.. og det var mændene også :) jeg glædede mig meget til næste uge...

Desværre viste det sig så idag at min ide kom til at betyde at mit samarbejde med klinikken blev annulleret fordi jeg havde gennemført happyhour og givet "rabat".... det viste sig åbenbart at være forbudt selv om konceptet havde været brilliant for huset, telerne og mig..

annuleringen af samarbejdet er helt ok - no hard feelings - det får være hvad det være vil... men der er noget i hele forretningskonceptet jeg har svært ved at forstå..

jf al den research jeg har lavet inden jeg gik igang - så vil i drenge gerne have dejlige omgivelser, glade piger, helst danske piger OG i vil gerne havde det til priser der gør at i som købere ikke føler jer snydt...

Jeg følte mig ikke snydt som "leverandør" under happy hour.. så jeg var rigtig glad for at tage mig kærligt af dem der kom forbi

fyrene følte sig ikke snydt for de fik alt det de håbede på til konkurrence-dygtige priser...

men til trods for at alle burde være glade og til trods for at jeg beviste at vi dejlige danske piger snildt kan gøre mange flere glade for bare 20% mindre og dermed tjene meget mere - så faldt argumenterne åbenbart for en tradition om at man skal tage bestemte priser..

Jamen for pokker... hvis fyrene ikke kan betale promoveres de udenlandske piger - mine konkurrenter - jo ganske enkelt i kraft af den tradition alene...

Da jeg skulle vælge klinik var jeg rundt mange steder. Alle steder forlangte at jeg SKULLE annoncere i ekstrabladet... med større eller mindre beløb.. ????

Hvorfor i alverden skal jeg/vi dog det ?? der findes så mange fede steder der tilbyder gratis eller billig reklame med god eksponering... hvorfor skal mine udgifter skydes unødigt i vejret inden jeg nogensinde er gået i gang ?? At bygge en omsætning op i en størrelsesorden der giver andet end lommepenge er da svært nok når både huset og teledamen skal have penge inden jeg selv får... hvorfor føje spot til skade?

hvis huset vil reklamere for dem selv - fint fint - en 200 kr annonce dækkes jo nok ind af de 12-1400 kr huset får når man har en dobbeltvagt... hvorfor tvinge pigerne til at miste yderligere 200 kr hvis de ikke ønsker det som betingelse`??

hvad er logikken?? og hvorfor finder pigerne sig i at blive påført en udgift de ikke selv har valgt?

Jeg gjorde mig MANGE overvejelser omkring om jeg skulle vælge privat-diskret eller en klinik og jeg valgte en klinik fordi jeg følte det var det rigtige... dels fordi man kan have behov for selskabet med teledamen... og dels fordi man ikke skal tage stilling til alle de skrupskøre opkald man får fordi man har en sød tele..

MEN!!! jeg er i det for at tjene penge - og jeg har researchet i laaaaaaaaaaang tid før jeg kastede mig ud i det og synes selv jeg fik en god start. Men ærlig talt... det er MIG der lægger krop til, MIG der gør arbejdet og MIT ansvar at skaffe kunder...

altså må det være MIN prispolitik og MINE annoncer der skal trække folk til....og så forstår jeg ikke at klinikkerne (i flertal) sætter foden ned og forlanger at jeg skal sætte priserne og annoncere så jeg enten BRUGER penge eller slet ikke tjener dem..

hvad er ideen med det?? og hvorfor i et omfang der gør det skidesvært at komme igang

nu går jeg så privat-diskret når jeg har fundet et sted jeg kan være eller hvis der er en klinik der har lyst til at have en dejlige storbarmet blondine i hus der kan tilbyde næsten hele paletten men som insisterer på at priserne skal være fornuftige og appellerende for målgruppen.. og som ikke vil spilde min 200 på en annonce der FØRST nævner a baal (WTF???) , så huset/klinikken og derefter kun har 3-6 ord om pigen.... det er ikke en annonce - det spild!!

Som jeg ser på det - så skal vi allesammen have en god oplevelse... men forretningsmodellen er skruet sammen på en måde der gør det utrolig svært at give mændene et godt tilbud...

Er det ikke på tide at få gjort op med traditioner der ikke er tidsvarende og gøre både mændene glade OG indtjeningen større ??? det er jo ikke ret svært... og hvis piger gør det ordentligt - så tror jeg ikke på t de udenlandske har en chance når det kommer til stykket...

Eller er det mig der har misset noget totalt??

Vil meget gerne høre fra både kunder og piger herinde - for det eneste jeg ser efter min vagt igår er bad business skjult bag forældede traditioner..

Fantastisk indlæg!

Det bekræftet fuldstændig mine og andres antagelser i den nu lukkede tråd om bagmænd, der tilsyneladende var for hård kost for nogle her (tiltrods for en meget sober tone)!

Men det skal dog siges, at prisfastsættelsesmekanismen har ændret sig i forhold til for 15-20 år siden.

Det er rent faktisk gået op for enkelte klinikker, at konkurrencen fra smukke udenlandske piger betyder, at særligt de mere 'almindelige' danske piger selvfølgelig ikke kan konkurrere, hvis de tvinges til at tage samme priser.

For 15-20 år siden var priserne på klinikmarkedet jo næsten fuldstændigt identiske!

Pigerne på klinikerne har aldrig kunne bestemme deres priser og privat og diskret piger, der forsøgte at sætte andre lavere priser fik for 15-20 år siden som regel enten besøg eller opkald fra hårde drenge med besked om omgående at følge markedet, hvis de havde deres helbred kært!

Men sagen her vidner om, at der stadig for klinikkernes vedkommende føres en formynderisk politik, der kun sigter på bagmandsprofit.

Og så vil den kloge jo sige, at den jo afhænger af, hvorvidt pigerne ønsker at arbejde der eller ej.

Men i praksis bærer kun pigerne risikoen på kort sigt....og lang sigt arbejder bagmænd jo som bekendt sjældent med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jasmin.

Flot og strålende indlæg, der giver stof til eftertanke.

Synes det, er godt med happy hour, du er tilfreds kunderne, er tilfreds. Bare ikke huset. Ja den forstår, jeg heller ikke.

Fordi bordeldrivende ikke er kendt for hverken økonomisk indsigt eller for empati!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin.

Det her fatter jeg intet af. Du har fået det du ville, huset har fået det de ville og alle er tilfredse, så hvorfor smide dig på gaden ?

Kan det skyldes at din model ikke var velset og du et eller andet sted fik en ide som ikke huset fik og derfor smed de dig ud. Måske har du været en mere lækker pige end resten af de piger som er på stedet. Vi har jo set at så snart andre piger får nys om du kommer med et godt tilbud som gavner både fyre, så vel som dig selv, så snakkes der i krogene. Pigerne bliver ondskabsfulde og gør alt for at smide dig ud. Sådan en nystartet pige skal fandme ikke komme her og vise sig frem..Og slet ikke en blondine med store bryster.

Måske blot fordi de piger, der i dag er tilfredse med deres indtjening frygter, at deres kunder forsvinder!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det var en fin idé du har fået. Jeg kan så godt forstå, at den/de der driver en klinikken, gerne vil bestemme om ideen skal føres ud i livet, herunder også hvornår og hvem det skal gælde.

En klinik har en generel prisliste, samt nogle regler m.v. som alle skal indordne sig under. I sidste instans er det klinikkens renomere m.v. der står på spil, såfremt individuelle og ikke afstemte initiativer, skaber ballade hos kunderne.

Men når det så er sagt, synes jeg bestemt om din idé, og din indstilling til at skabe ekstra forretning med få midler.

Og du taler jo netop som om, at pigerne er ansatte og ikke selvstændigt erhvervdrivende.

Sjovt nok fik jeg kritik for at antyde, at pigerne netop BLEV (urigtigt) behandlede som ansatte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

selvfølgelig er det en fin ide at afstemme, men efter udsigt til 2 nul vagter i træk, en leder der ikke var i huset og et minus på over 1000 kr + transport - 2 teler der ikke kunne få nogen penge...

det så rigtig surt ud... og jeg havde fået at vide at piger der ikke betalte telerne - tja... dem ville ingen sidde med og så måtte man ikke komme på vagt for en teledame var obligatorisk..

at teledamerne uden tvivl er søde og giver kredit er en HELT anden sag... men at starte på arbejde med at skylde arbejdsgiver penge.... ???

i min verden et bagvendt system idet en 0 vagt betyder at man skal betale en person for ikke at have lavet noget hele dagen....

det giver også rigtig fin mening HVIS:

1: de havde besluttet en forretningsmodel hvor alle tjente mest muligt

2: hvor der var plads til at afprøve nye koncepter der var potentiale i

3: hvor der var value for money og en cost/benefit analyse ifht mængden og placeringen af markedsføringen

men det er der jo ikke... og det er derfor jeg ikke forstår det..

jeg valgte klinik til min start som glædespige i den tro at det forholdt sig sådan og jeg var villig til at gå på kompromis et stykke af vejen ifht pnkt 3 - men naturligvis ikke i en udstrækning hvor huset og telen og gud-hjælpemig EB er de eneste der har tjent på alt mit arbejde uden at jeg har fåt en krone selv

Jeg har læst med herinde i mange mange måneder... og den generelle konsensus omkring priserne er at de er for dyre... det forstår jeg godt

Set i lyset af konkurrencen fra import-pigerne har i helt ret... MEN - set i lyset af hvad det koster overhovedet at komme på arbejde, så er det ikke...

hvis man skal følge klinikkens mindstepris for fx dansk/fransk quickie som var det mest efterspurgte på mine 3 vagter, så skulle jeg have 3 kunder før jeg overhovedet begyndte at tjene penge..

men jeg skulle være heldig hvis der overhovedet KOM 3 kunder på en hel vagt... og telerne sagde at jeg faktisk klarede mig gennemsnitligt selv om jeg er ny :)

det er ikke priserne der er for høje - det er hele systemet der er forkert sat sammen hvilket har skruet priserne derop for at pigerne ikke skal gå hjem med tab...

jeg er overbevist om at rigtig mange piger gerne ville have lige så meget at lave som jeg havde igår aftes hvis det betød at de betalte huset 600 kr i vagt og 1000 for en dobbelt, selv tog deres telefon, (eller frit kunne vælge om de ville have tele) selv styrede deres annoncer og priser og dermed havde penge med hjem efter 2 kunde og ikke først efter 3 eller 4 kunde...

Welcome to the Real World, Jasmin.

Det har været de horrible betingelser i branchen i årevis.

Men synes nu det er fair en telefondame får sin løn uanset, om du har haft kunder eller ej.

Telefonen har jo nok ringet en smule uanset.

Dér hvor kæden hopper af er, at klinikker forlanger at den selvstændige pige skal bruge telefondame eller skal have en særlig type annonce i!

Dét er umyndiggørelsen, men desværre en uskik som piger, der selv starter eget sted op ofte fører videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

kun forundringen :)

det skal lige siges at jeg ikke er hverken skuffet eller har hard feelings... klinikken må helt vælge deres egen politik og jeg har intet dårligt at sige om dem

det skal blot siges at den klinik jeg valgte var det UBETINGET mest liberale af de 7 klinikker jeg var til interview hos... og den billigste for mig som glædespige!!!... (og pæneste og reneste hvilket gjorde udslaget)

og alligevel - så gik det som det gjorde..

så det er ikke klinikken som sådan der har foranlediget mit indlæg - det er hele systemet som jeg - efter idag - vitterlig ikke forstår... hvordan det kan være så bundet af traditioner for bad business at det går ud over både sælgere og købere

Sjovt som lidt insider viden om 'pigeafgiften' kan sætte vores lange tråd om 'bagmænd' lidt i relief.

Der betales altså kr 600 for en 6 timers vagt på Bellahøj. Og det er blandt det billigste...

Tak til Jasmin for dokumentation.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jasmin.

Først vil jeg byde dig velkommen her på EG.

Dernæst vil jeg sige, at jeg ikke er overrasket. Jeg er selv en gammel sur støder, der næsten dateres før industrisamfundet, og din oplevelse er ret identisk med den, man traf i industrisamfundet.

Nu er vi vel "post-"?

Men kom man "i gamle dage" til en ny arbejdsplads, var det første, man mødte sin (i reglen socialdemokratiske) tillidsmand. Det første spørgsmål var altid, om man "var organiseret". Var man ikke i fagforening, havde man to muligheder: Enten melder du dig ind, eller også sørger jeg for, at du ikke får arbejde her.

Branchen opviser disse symptomer.

Selvom jeg ikke deler "Spille®drengens" begejstring for den uhæmmede fri markedsliberalisme, så kunne man da godt forestille sig et lokalemæssigt fællesskab, hvor pigerne satte deres egne, personlige priser alt efter en almindeligt accepteret skala for kvalifikationer og ydelser?

Hold nu kæft Mr. X ;-)

Arbejderbevægelsen arbejder og arbejdede for at skaffe bedre forhold for arbejderne (lønmodtagerne).

Selvom Jasmin selvklart bedriver en art 'løndumping', så er 'faste priser' ikke skabt for eller til gavn for pigerne som gruppe, men har altid kun begunstiget de mest efterspurgte og flotteste piger og ikke mindst klinikbagmænd og - kvinder, der da er skide ligeglade med den enkelte pige!

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Måske blot fordi de piger, der i dag er tilfredse med deres indtjening frygter, at deres kunder forsvinder!

Uanset hvor meget pigerne siger at det er i orden at deres faste gæst, træder indenfor hos en ny pige, så er jeg nu ret sikker på at den holder ikke i byretten.

Istedet for, så burde pigerne give den gas på lagnet.

Men nu har jeg ikke set jasmin på hverken hjemmeside eller andre steder, men udfra de udtalelser og en yderst fornuftig omgangstone herinde, så var nok en af de piger jeg måtte se hvis jeg nu ellers boede på Sjælland. Normal gider jeg ikke blondiner, men jeg kunne nu godt gøre en enkel undtagelse hvis det ny var muligheden der bød på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja undskyld jeg måske er uvidende men hvad er det der kan koste 36000 om måneden ved at have en klinik? Jojo der er lys og vand og varme osv og husleje og hvad mere?

Det kan vel ikke beløbe sig til meget mere end 15-20000 om måneden incl moms. Hvem score de sidste 10-15000?

Jaja der skal være til uforudsete udgifter også men det er måske 1000 kr om måneden.

Og teledamen får vel en fast løn også eller? Og den kommer oven i udgiften til stedet?

Det er jo forrygt.

Jeg må sige at det er forståelig nok at nogle piger lejer sig ind på et hotel istedet. Der kan man få en overnatning for 5-800 kr i et fornuftig værelse hvis man vælger det rigtige.

500kr er jo nærmest 1 kundes betaling.

Og som der er blevet skrevet i en anden tråd tidligere hvis man ikke kan sælge sin vare til den ønskede pris er det enten fordi ens vare ikke er tiltrækkende nok eller der findes billigere/bedre alternativer tæt på.

Så har man 2 valg. Sætte prisen ned eller forsøge at blive et bedre alternativ end konkurranten.

Jeg siger ikke at Jasmin ikke er tiltrækkende nok. Men hendes pris har været for dyr i forhold til at hun har været nybegynder. Så at hun kunne smide en rabat på 20% var det der skulle til for at få kunder i butikken. Det burde alle nye piger da have lov til de første 4-5 vagter hvis de havde lyst. Det giver dem et navn og lidt penge til at dække deres udgifter. Det må da være i alles interesse. Ellers ricikere man jo at pigen bare siger at hun ikke gider arbejde der mere.

Om prisen generel er for høj ved de danske piger ved jeg ikke. Men et sted imellem 800 og 1000 kr for 30 min syntes jeg da er en ok pris. Jo længere tid jo mere rabat.

Men at klinikken vælger at smide hende på gaden syntes jeg er helt forkert og giver mig ihvertfalde ikke lyst til at besøge stedet da jeg mener det er unfair at behandle pigerne på den måde.

Hver pige må vel selv vælge sine priser.

Hvis en pige vil have 200 ekstra for anal skal klinikken vel ikke bestemme at det skal koste 1000 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

En lille tanke

Gad vide om det er disse karteldannelser, der gør der er så få Danske piger.

Tænker hvis man sidder med et kæmpe underskud efter 3 vagter, så løber man da skrigende væk. Specielt når man ikke har lov til, at prøve at gøre noget ved det :-(

Det er trods alt for at tjene penge der er årsagen til at arbejde ;-)

Som Mcqeen nævner er det da kun i de populæreste pigers interesse at priserne ligger så fast. Nu er det ikke kun udseendet der tæller men ligeså meget det rundt om. Men bare fordi den knap så populære pige har svært ved at holde skinnet på næsen, så kan hun da godt have lyst til arbejdet :-) så hvis hun er ok, med at tage en lidt lavere pris for at blive attraktiv, hvorfor skulle hun så ikke have lov?? Der er da også stor forskel på fodboldspilleres løn, selvom det er samme arbejde de udfører

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hey, der skal tages med i hele det her, at det tager altså tid at bygge en god foretning op for sig selv. Gæsterne kommer ikke, som i de gode tider, bare lige forbi, fordi de har råd til at prøve de nye piger, samtidig med de har deres faste... I dag overvejer vi hvad vi bruger penge på og vil gerne være sikre på det bedste for dem.. Jeg har bugt over et halvt år på alle de faste gæster jeg har feks i Randers. Det er noget der tager tid og det ( en selvfølge for mig) kræver at man giver den gas på både service og lagnet... Mange opgiver efter 3 vagter og det er selv om de feks her i pigekollektivet ikke skal betale noget... Ved godt der er udgifter til annonce osv ud over, men den nystartet tømmer, mekaniker vælter sig jo heller ikke i kunder fra dag 1... Det tager tid og ja vil man tjene penge må man ofre penge og tid nogen gange... Men så vil jeg også sige, at så ER der penge for den rette at tjene... At man lave tilbud osv er da en god start/ ide, gør jeg tit selv, men 600 for en halv time, er feks ikke fair over for resten af huset/ kollegaer... Der er mange måder at gøre det på, alt sammen noget man finder ud af hen af vejen og ikke mindst med sine gæster smiler.. Som jeg altid siger, så er der nok til os alle og kan man ikke lide lugten i det ene bageri, ja så går man jo bare videre... Jeg køber også mit brød ved min yndlings bager... Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fantastisk indlæg!

Det bekræftet fuldstændig mine og andres antagelser i den nu lukkede tråd om bagmænd, der tilsyneladende var for hård kost for nogle her (tiltrods for en meget sober tone)!

Men det skal dog siges, at prisfastsættelsesmekanismen har ændret sig i forhold til for 15-20 år siden.

Det er rent faktisk gået op for enkelte klinikker, at konkurrencen fra smukke udenlandske piger betyder, at særligt de mere 'almindelige' danske piger selvfølgelig ikke kan konkurrere, hvis de tvinges til at tage samme priser.

For 15-20 år siden var priserne på klinikmarkedet jo næsten fuldstændigt identiske!

Pigerne på klinikerne har aldrig kunne bestemme deres priser og privat og diskret piger, der forsøgte at sætte andre lavere priser fik for 15-20 år siden som regel enten besøg eller opkald fra hårde drenge med besked om omgående at følge markedet, hvis de havde deres helbred kært!

Men sagen her vidner om, at der stadig for klinikkernes vedkommende føres en formynderisk politik, der kun sigter på bagmandsprofit.

Og så vil den kloge jo sige, at den jo afhænger af, hvorvidt pigerne ønsker at arbejde der eller ej.

Men i praksis bærer kun pigerne risikoen på kort sigt....og lang sigt arbejder bagmænd jo som bekendt sjældent med.

 

Nøjagtig det samme kunne man sige, hvis alle tog samme pris. Et eller andet sted er man bare nødt til at forholde sig til, at ganske mange kunder er mere fokuseret på prisen end på total-oplevelsen.

 

 

Jeg har svært ved at få øje på, at hvis klinikkerne sænkede prisen til et niveau der matche de udenlandske pigers, at det ville gavne pigerne der er tilknyttet klinikker. Omvendt er man også bare nødt til at forholde sig til, at der er tale om forskellige "produkter". 

 

Jeg vil påstå at det meste af den bekymring der gives udtryk for omkring mutter-funktion m.v. blot handler om, at man tror, at ved nogle små ændringer, så kunne man pludselig købe en time til kr. 1000 på en af de velrenommeredes klinikker - og så ville alle jo være glæde.

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nøjagtig det samme kunne man sige, hvis alle tog samme pris. Et eller andet sted er man bare nødt til at forholde sig til, at ganske mange kunder er mere fokuseret på prisen end på total-oplevelsen.

 

det er jeg delvist enig med dig i... 

 

men den gruppe af kunder der er 110% fokuseret på prisen fremfor varen vil jeg trods alt mene er et mindretal.... og det er ikke dem der er interessante

 

det er alle dem der vælger de billige piger fordi de er SÅ meget billigere end de danske at springet er for stort... fordi de danske er alt alt for dyre for det samme

 

for i bund og grund er hele denne mellemgruppe jo ikke ligeglade med pigerne - tvært om.. 

 

så min påstand er at hvis priserne blev sænket til et fornuftigt niveau for de danske piger - dvs de par hundrede der gør forskellen... så ville denne køber-gruppe hellere betale ganske få hundrede kroner mere for en dejlig dansk pige i lækre omgivelser end for en importpige.. 

 

 

der er ingen der siger at priserne skal ned på import-niveau... absolut ikke... 

 

de skal blot ned på det niveau hvor størstedelen af kunderne har lyst til bruge et par få hundrede kr mere for en totaloplevelse fremfor den billige importpige.. 

 

jeg viste i forgårs at det er 20% der skal til..    det er ikke prisdumping vi taler om :) bare rimelighed... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hejsa :-)

Lige inden at alle tror at mutter hos Bellahøjpigerne er en grådig madamme - så mener jeg at det er vigtigt at få med at man ikke kan skylde husleje hos dem.

Tjener man ikke noget - så betaler man heller ikke husleje !

En anden ting er også at hvis man har brugt 6 mdr på at lure herinde og på branchen generelt - så burde man ( i dette her tilfælde Jasmin ) være klar over at det kræver reklame og fotos at tjene penge.

Men når det så er sagt så er der alt for meget fokus ( pigerne imellem) på hvad de andre gør på deres vagter.

At den ene giver fransk uden men den anden ikke må lave Happy Hour giver jo ingen mening.

Fransk uden ( på en klinik ) er vel lige så konkurrence forvridende som 20% rabat.

Klinikkerne ville have godt af noget nytænkning ingen tvivl om det.

Måske man skulle overveje en omgang Happy hour engang imellem :-)

Kærligst Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du skal bestemt ikke opfatte det som, at jeg er specielt imod et generelt prisfald, der er affødt af kalkulationer, besparelser, omorganisering m.v. - Det ville sådant set passe mig ganske fint. Men.....hvis det udelukkende er foranlediget af markedet oversvømmes af prisbillige udenlandske piger,  så svarer det jo til at slagteri-arbejderne på Tulip burde tilpasse deres løn til det tyske niveau. Og så kunne man jo sige "Alle burde være glade, for nu blev ingen fyret".

 

Spørgsmålet er jo så blot "Et det sådant et samfund vi ønsker, hvor stort set alt dikteres af laveste udenlandske fællesnævner".

 

Jeg ønsker ikke et sådant samfund. Og jeg ønsker bestemt heller ikke, at danske sexarbejdere skal arbejde under ligeså kumre forhold som de udenlandske piger (generelt set, så er der taget højde for de enkelte undtagelser)

 

Med hensyn til den regulære del. Jeg kan ikke vurdere alle konsekvenserne af en generelt timenedsættelse på 20%, men ja der vil selvfølgelig komme flere kunder i butikken, men om det så stadig hænger sammen for de parter der er involveret, det er jeg nok ikke den rette til at konkludere.  Generelt omkring prisniveau i branchen, hæfter jeg mig blot ved, at priserne vist ikke er blevet hævet siden de gode tider før finanskrisen.

 

Men jeg er da enig i, at man ved en generel prisnedsættelse, selvfølgelig ville kunne ændre lidt på den udvikling, hvor de udenlandske piger stjæler markedsandele. Nu handler det jo ikke udelukkende omkring klinikker, så samme effekt vil jo også kunne opnås, hvis privat/diskret og Escort gjorde det samme.

 

Jeg er bare ikke så sikker på, at man så samtidigt kan konkludere, at de danske piger så stadig vil være af samme "beskaffenhed". Jeg kunne såmænd godt forestille mig, alt afhængig af hvor langt ned i pris man går, at sammensætningen af de danske piger vil ændres i kedelig retning. Konkret vil det sige at andelen af social belastede piger vil stige. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Trine

 

Godt indlæg, og ja den danske del af branchen kunne sikkert godt trænge til lidt nytænkning, uden at de skal udvikle sig til ren panik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa :smile:

Lige inden at alle tror at mutter hos Bellahøjpigerne er en grådig madamme - så mener jeg at det er vigtigt at få med at man ikke kan skylde husleje hos dem.

Tjener man ikke noget - så betaler man heller ikke husleje !

En anden ting er også at hvis man har brugt 6 mdr på at lure herinde og på branchen generelt - så burde man ( i dette her tilfælde Jasmin ) være klar over at det kræver reklame og fotos at tjene penge.

 

helt enig - det er en super fin klinik i øvrigt og som jeg hele tiden har skrevet handler mit indlæg slet ikke om klinikken...  der var jo en grund til at jeg valgte den selv om samarbejdet endte med at blive kort :) 

 

det er den mest liberale af alle jeg har snakket med og derfor også det eneste sted jeg reelt havde lyst til at starte... og kan kun rose stedet for hyggelighed og rengøring...  

 

og jeg tjente skam også penge på alle 3 vagter efter at annonce, telerne og huset havde fået penge.... 

 

men det ændrer ikke på - der var ALT for lidt at lave - hvis kunderne havde været der kunne alle jo have tjent mere :)  og det skyldes også at 2 kunder gik igen fordi de syntes det var for dyrt :(

 

på intet tidspunkt har det her for mig handlet om klinikken jeg valgte men om hvordan vi danske piger/dem der fastsætter mindstepriserne og reglerne på klinikkerne er med til at ødelægge kundegrundlaget indefra.. 

 

 

 

At den ene giver fransk uden men den anden ikke må lave Happy Hour giver jo ingen mening.

Fransk uden ( på en klinik ) er vel lige så konkurrence forvridende som 20% rabat.

 

 

YATZE!!!!

 

der ramte du hovedet på sømmet 100% og det er lige præcis denne dobbeltmoral jeg egentlig var så forundret over i mit oprindelige indlæg... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

.. og som ikke vil spilde min 200 på en annonce der FØRST nævner a baal (WTF???) , så huset/klinikken  og derefter kun har 3-6 ord om pigen.... det er ikke en annonce - det spild!!

 

 

 

Ja, det der "a baal" - har jeg også altid undret mig over - og så ellers hurtigt sprunget over, for at komme ned til de mere reelle annoncer.

 

Men hvad betyder det?????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nøjagtig det samme kunne man sige, hvis alle tog samme pris. Et eller andet sted er man bare nødt til at forholde sig til, at ganske mange kunder er mere fokuseret på prisen end på total-oplevelsen.

Jeg har svært ved at få øje på, at hvis klinikkerne sænkede prisen til et niveau der matche de udenlandske pigers, at det ville gavne pigerne der er tilknyttet klinikker. Omvendt er man også bare nødt til at forholde sig til, at der er tale om forskellige "produkter".

Jeg vil påstå at det meste af den bekymring der gives udtryk for omkring mutter-funktion m.v. blot handler om, at man tror, at ved nogle små ændringer, så kunne man pludselig købe en time til kr. 1000 på en af de velrenommeredes klinikker - og så ville alle jo være glæde.

Vil gerne slå fast, at jeg på ingen måde har haft fokus på prisen på ydelserne.

Kun pigernes ANDEL af den omsætning, de formår at skabe har haft min interesse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

jo men nu er hun smidt på porten for 20% rabat.... altså fra 1100kr til 900 kr eller 1000kr til 800kr.

Jo jo tager tid at bygge op! Det har jeg selv mærket...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa :-)

Lige inden at alle tror at mutter hos Bellahøjpigerne er en grådig madamme - så mener jeg at det er vigtigt at få med at man ikke kan skylde husleje hos dem.

Tjener man ikke noget - så betaler man heller ikke husleje !

En anden ting er også at hvis man har brugt 6 mdr på at lure herinde og på branchen generelt - så burde man ( i dette her tilfælde Jasmin ) være klar over at det kræver reklame og fotos at tjene penge.

Men når det så er sagt så er der alt for meget fokus ( pigerne imellem) på hvad de andre gør på deres vagter.

At den ene giver fransk uden men den anden ikke må lave Happy Hour giver jo ingen mening.

Fransk uden ( på en klinik ) er vel lige så konkurrence forvridende som 20% rabat.

Klinikkerne ville have godt af noget nytænkning ingen tvivl om det.

Måske man skulle overveje en omgang Happy hour engang imellem :-)

Kærligst Trine

Hey Trine

Kan vi få lidt insider viden om, hvilke klinikker, der kører med 'skyld'?

Er sgu en lidt ulækker praksis, synes jeg personligt.

Selvfølgelig skal telefondamen have løn.

Men en 'skyldafgift' til en klinik bør ikke være mere end kr. 100.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...