Hop til indhold
Guest Claesen

Ketchup

Recommended Posts

Guest Claesen

Tja mest for spas og løjer men måske men muligheden for nye input, hvilken Ketchup foretrækker i altså hvilket mærke og hvorfor ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

er også min favorit, men har spist Heinz i en periode nu og den er også ret go, :)  

pt sidder jeg og er ved at kløjes i en gang Bähncke puhaa

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja mest for spas og løjer men måske men muligheden for nye input, hvilken Ketchup foretrækker i altså hvilket mærke og hvorfor ?

Den sørger pigerne for ;)

Mærke: Divergerende

Holdbarhed: nogle få dage

Indhold. Uhmm

Tilsætning: Intet.

Mest spas og løjer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

er nu også mest til heinz smager bedst

 

 

har også vænnet mig lidt til den men Beauvais er nu stadig toppen for mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter mange år i Hamborg har jeg lært at sætte pris på tysk kvalitet, også selv om varen ikke har et hypet navn.

På ketsjup siden er jeg mest til den neutrale grundsubstans, så jeg køber min i Aldi til en brøkdel af prisen for mærkevarerne, hvis jeg ønsker lidt smagsforstærkende pift, så tilsætter jag et drys karry, paprika, origano eller andet, som jeg lige har lyst til.

Keine Hexerei, nur Behändigkeit. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Efter mange år i Hamborg har jeg lært at sætte pris på tysk kvalitet, også selv om varen ikke har et hypet navn.

På ketsjup siden er jeg mest til den neutrale grundsubstans, så jeg køber min i Aldi til en brøkdel af prisen for mærkevarerne, hvis jeg ønsker lidt smagsforstærkende pift, så tilsætter jag et drys karry, paprika, origano eller andet, som jeg lige har lyst til.

Keine Hexerei, nur Behändigkeit. :)

 

 

super fedt indslag netop noget af det jeg håbende på det jo et kanon fif købe den billige og så selv pifte den lidt op :D skal da afprøves ;

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gerrard

Claesen du overgår dig selv med det her spørgsmål  :grin:  :grin:

 

Men OK. Heinz - Den økologiske.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej Nille,

det havde jeg ikke troet om dig. :(

Noget mere smagløst end en Currywurst skal du da til Danmark for at finde.

Nu hedder tyskerne jo ikke pølsetyskere for ingenting, for pølser, det kan de fandme lave, bare ikke Currywurst.

Prøv dog en Thüringer- eller Nürnberger Bratwurst, her er der smag af kød og krydderier, sidstnævnte kan i øvrigt også købes i .dk hos Aldi.

Men overordnet betragtet, så er det unfair konkurrence, tyskerne udsætter de danske fabrikanter for, tænk sig, de putter squ kød i, hvad skal det ikke ende med?

http://da.wikipedia.org/wiki/Reinheitsgebot

Det gælder ikke kun for øl, men også for pølsevarer, som kun må indeholde kød, spæk og krydderier, en lov burde vi også se at få indført i Danmark.

Nå nej, det er jo ikke i Sverige, de har sådan en fremragende lov fra 1516. så det er naturligvis NO GO. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej Nille,

det havde jeg ikke troet om dig. :(

Noget mere smagløst end en Currywurst skal du da til Danmark for at finde.

Nu hedder tyskerne jo ikke pølsetyskere for ingenting, for pølser, det kan de fandme lave, bare ikke Currywurst.

Prøv dog en Thüringer- eller Nürnberger Bratwurst, her er der smag af kød og krydderier, sidstnævnte kan i øvrigt også købes i .dk hos Aldi.

Men overordnet betragtet, så er det unfair konkurrence, tyskerne udsætter de danske fabrikanter for, tænk sig, de putter squ kød i, hvad skal det ikke ende med?

http://da.wikipedia.org/wiki/Reinheitsgebot

Det gælder ikke kun for øl, men også for pølsevarer, som kun må indeholde kød, spæk og krydderier, en lov burde vi også se at få indført i Danmark.

Nå nej, det er jo ikke i Sverige, de har sådan en fremragende lov fra 1516. så det er naturligvis NO GO. :(

Så er det derfor deres øl smager af helvede til. Kød og spæk i øl? Adder- badder ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det derfor deres øl smager af helvede til. Kød og spæk i øl? Adder- badder ;)

Tysk øl smager ad helvede til??????????????????

Stakkel, du kan vist ikke hjælpes, så bliv du ved dine Krudtugler eller Tuborg! :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tysk øl smager ad helvede til??????????????????

Stakkel, du kan vist ikke hjælpes, så bliv du ved dine Krudtugler eller Tuborg! :) :)

Tak men de smager endnu værre :) næ Ærø, Refsvindinge osv. Nam nam.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej Nille,

det havde jeg ikke troet om dig. :(

Noget mere smagløst end en Currywurst skal du da til Danmark for at finde.

Nu hedder tyskerne jo ikke pølsetyskere for ingenting, for pølser, det kan de fandme lave, bare ikke Currywurst.

 

Tja nu spiser jeg sjældent pølser eller andet usundt mad :D

 

men god Currywurst i Berlins lufthavn med en kold fadbamse mens jeg venter på flyvet hjem, det er ikke værst :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, så er vi på linie igen. :)

Vil lige nævne, at jeg er så heldig at bo mindre end 2 kilometer fra landets bedste industribryggeri, Fuglsang.

Her brygges øl, der i lighed med produkterne fra mikrobryggerierne smager af noget, nemlig øl. :)

Prøv at kigge på deres hjemmeside, eller endnu bedre smag en pils, Balckbird, Early Bird, Høstfugl eller Hertug Hans.

Alle øl med bid og smag, som inkarnerede øldrikkere elsker. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Claesen du overgår dig selv med det her spørgsmål  :grin:  :grin:

 

Men OK. Heinz - Den økologiske.

 

 

 Haha det tager jeg som et kompliment :D

er dog ikke enig i det med økologi men det rent princip sag :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, så er vi på linie igen. :)

Vil lige nævne, at jeg er så heldig at bo mindre end 2 kilometer fra landets bedste industribryggeri, Fuglsang.

Her brygges øl, der i lighed med produkterne fra mikrobryggerierne smager af noget, nemlig øl. :)

Prøv at kigge på deres hjemmeside, eller endnu bedre smag en pils, Balckbird, Early Bird, Høstfugl eller Hertug Hans.

Alle øl med bid og smag, som inkarnerede øldrikkere elsker. :)

Ja det er god bajer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Må sige det nogle fede synspunkter og ting der bliver involveret, var godt klar over pølser og ketchup hørte sammen men at øl også er med i det vidste jeg ikke :D men så blev man jo så klog, i kan nok høre jeg ikke er øldrikker :)  kom endelig med flere gode bud :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Heinz Mexican Ketchup uden tvivl.

 

 

den har jeg dælme aldrig prøvet den må stå for tur næste gang jeg render tør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...