Hop til indhold
Gæst

Baglandets følsomme næse

Recommended Posts

Hvorfor ikke behandle konen med respekt, vær ærlig, sig det til hinde, hvis I har været på bordel.

 

Måske skrider hun, men det er nok også det bedste, hun har jo åbenbart ikke givet jer tilstrækkeligt med sex.

 

Min mening er at bordelbesøg er helt i orden, men der skal være rene linjer, hvis man er i et parforhold. Risikoen for at få en dårlig, og bagefter smitte konen er der jo også.  :eek:

 

Er det ikke noget med at du ikke selv har været på bordel siden engang midt i 60erne, hvor du kan gav kr. 50,- for et slag fisse og du ikke var gift dengang? Synes på den baggrund ikke at du har meget erfaring for at udtale dig om, hvad man skal delagtiggøre konen og familien i.

 

For mig er det nærmest en overtryksventil, som gør at jeg stadig kan holde hende ud og er med til at holde liv i vores sexliv - så det er faktisk også til fordel for hende og med fornuftig brug af kondomer og lade være med at opsøge gadeludere og glædeshuse, hvor de kun har ringe belysning og elendige toiletforhold, håber jeg at kunne undgå at smitte konen med klamydia og andre sexsuelt overførte sygdomme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen man kommer for godt i gang med læse det man selv ønsker og ikke det der rent faktisk står, er det måske værd at bemærke, at pensionisten ikke har skrevet at han været sin kone utro. Han har derimod givet udtryk for sin generelle mening til emnet.

Det er korrekt, jeg har aldrig været min kone utro, mine få besøg hos glædespiger, var før vi fandt hinanden. Jeg kan da godt se, det kunne være sjovt at bolle en ung smuk pige, men det ville såre min kone, for jeg ville ikke gøre det og holde det hemmeligt. Desuden er jeg også nærig, og i min alder koster det penge, at bolle en ung pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som tidl. bedemand kan jeg måske kaste lidt lys, som beroligelse:

 

Det er ikke unaturligt at en lugt kan "hænge" længe i næsen - man kan pudse næsen et par gange, og så se om man stadigvæk lugter af fremmmed - øøhh - sæbe! Oplevede ofte, når der var hentet et halvopløst lig, at stanken kunne hænge omkring mig hele dagen, indtil jeg opdagede at, det var lugten som hang fast i slimhinden i næsen. Så måske er problemet ikke så stort, som I gør det til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

for mig er der 2 scenarier:

a) Jeg er kun på grisebassen, når konen er ude, så jeg kan nå at få et bad inden hun kommer hjem

B) Jeg gør det i forbindelse med at jeg løber hjem fra arbejde. Jeg går så på grisebassen når dagens dont er slut, går tilbage til jobbet og klæder om til løbetøj og så løber jeg hjem. På de 9 KM når jeg at komme til at svede så meget og lugter pænt meget af gnu, når jeg kommer hjem at konen ikke har lyst til at komme tæt på - og så daffer jeg direkte i bad - hvilket hun sætter stor pris på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg kører fra et massagested, så synes jeg ofte, at jeg trods alt dufter en smule af den sæbe som man slutteligt bliver afvasket med :-|

Man kan selvfølgelig bare tage et bad på stedet, ihvertfald de fleste steder, jeg vil oftest være hjemme ca. 1-2 timer efter at jeg har været til massage

Alligevel kan jeg ikke lade være med at tænke på om "baglandet" ikke kan dufte at man for nyligt har været i bad?

Jeg har naturligvis et sted hvor jeg kan bade i rent og varmt vand, og der skrubbe den nybadet duft af huden med en vaskeklud.

Engang imellem synes jeg dog at det er lidt bøvlet, men det går :P

Hvad gør i andre for at man ikke skal kunne dufte/opdage at man er nybadet? :o

Det er bare et nysgerrigt spørgsmål ^_^

Hilsen Dråben

Spørg din kone hvad hun gør når hun har været sammen med en anden mand, for det har du jo ikke opdaget endnu.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor har man det nemt når éns hustru kender til denne hobby, ønsker god fornøjelse og 'hils' og tager godt imod én når man kommer hjem  :)

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor har man det nemt når éns hustru kender til denne hobby, ønsker god fornøjelse og 'hils' og tager godt imod én når man kommer hjem  :)

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

 

Ja, jeg har tidligere udtrytkt min uforbeholdne misundelse og gør det skam gerne igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hold da op :-P

Det skorter da bestemt ikke på "kreative finurligheder" når man skal hjem igen :grin:

 

Selv er jeg som bambam er ude i, skift af, ihvertfald tøj til overkroppen, neutralt bad efterfølgende og på med den "dagsgamle" overdels beklædning igen efter neutralt bad, så dufter man som man plejer og har gjort hele dagen :cool:

 

@Pogo, det tror jeg faktisk du har ret i :geek:

 

Tak for alle input

 

og god dag derude

 

Hilsen dråben

Redigeret af dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...