Hop til indhold
Gæst

Baglandets følsomme næse

Recommended Posts

Gæst

Når jeg kører fra et massagested, så synes jeg ofte, at jeg trods alt dufter en smule af den sæbe som man slutteligt bliver afvasket med :-|

 

Man kan selvfølgelig bare tage et bad på stedet, ihvertfald de fleste steder, jeg vil oftest være hjemme ca. 1-2 timer efter at jeg har været til massage

Alligevel kan jeg ikke lade være med at tænke på om "baglandet" ikke kan dufte at man for nyligt har været i bad?

 

Jeg har naturligvis et sted hvor jeg kan bade i rent og varmt vand, og der skrubbe den nybadet duft af huden med en vaskeklud.

Engang imellem synes jeg dog at det er lidt bøvlet, men det går :P

 

Hvad gør i andre for at man ikke skal kunne dufte/opdage at man er nybadet? :o

 

Det er bare et nysgerrigt spørgsmål ^_^

 

 

Hilsen Dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg kører fra et massagested, så synes jeg ofte, at jeg trods alt dufter en smule af den sæbe som man slutteligt bliver afvasket med :-|

Man kan selvfølgelig bare tage et bad på stedet, ihvertfald de fleste steder, jeg vil oftest være hjemme ca. 1-2 timer efter at jeg har været til massage

Alligevel kan jeg ikke lade være med at tænke på om "baglandet" ikke kan dufte at man for nyligt har været i bad?

Jeg har naturligvis et sted hvor jeg kan bade i rent og varmt vand, og der skrubbe den nybadet duft af huden med en vaskeklud.

Engang imellem synes jeg dog at det er lidt bøvlet, men det går :P

Hvad gør i andre for at man ikke skal kunne dufte/opdage at man er nybadet? :o

Det er bare et nysgerrigt spørgsmål ^_^

Hilsen Dråben

Det er et dilemma.

Selv om man vasker sig i neutral sæbe så dufter man ikke som man plejer. Tager man sin egen sæbe med, så dufter det alligevel ikke som det plejer - der er også duften af olien, og stedets sæbe blandet op i det.

Det bedste er nok at tage bad i sin egen sæbe, og så organisere sig sådan at der går mange timer, evt med arbejde der involverer dufte, før man møder sin kone.

Jeg er så heldig at min kones duftesans ikke er særlig god. Ja, ja kom bare med de muntre bemærkninger i den anledning ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha. Ja jeg har en gang været nødsaget til at fingere et uheld med tankning af diesel , så var jeg jo nødt til at tage bad med det samme jeg kom hjem

Det var hos en thaipige jeg havde været hos mange gange og det var gået lidt vildt for sig

Jeg var smurt ind i olie , parfume og hendes safter der virkelig duftede kraftigt af moskus

Derudover havde fruen derhjemme tidligere udtrykt undren over at jeg duftede ren efter mange timer i lastbilen , så bad udelukket og, derfor tankningsuheld

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha. Ja jeg har en gang været nødsaget til at fingere et uheld med tankning af diesel , så var jeg jo nødt til at tage bad med det samme jeg kom hjem

Det var hos en thaipige jeg havde været hos mange gange og det var gået lidt vildt for sig

Jeg var smurt ind i olie , parfume og hendes safter der virkelig duftede kraftigt af moskus

Derudover havde fruen derhjemme tidligere udtrykt undren over at jeg duftede ren efter mange timer i lastbilen , så bad udelukket og, derfor tankningsuheld

 

Jeg bruger også af og til lidt mandeparfume (dieselolie) - et par dråber ved håndledene kan gøre underværker, hvis glædespigen har brugt lidt rigeligt med parfume.

 

Ellers går jeg i svømmehallen et par gange om ugen, men det er ikke altid, jeg når at svømme så langt - ja, nogen gange kommer jeg slet ikke derhen, men det forudsætter så et bad både før og efter hos glædespigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg plejer at have et ekstra sæt rent tøj med (især undertrøje og skjorte), som jeg har på, når jeg er på besøg og tager så mit "brugte" tøj på bagefter, så jeg lugter "normalt" også selv om jeg har fået et hurtigt bad.

 

Det ekstra sæt tøj, får jeg så kørt ind i vasketøjet i løbet af de næste par dage....

Del dette indlæg


Link til indlæg

begynd at bruge parfumerede wet-wipes derhjemme... på regelmæssig basis... 

 

så kan du inden du skal inden for til fruen undskylde dig med at du spildte sodavand i bilen (vælg den der er tættest på olielugten) og tærrede den af med de wipes hun kender lugten af i forvejen.. 

 

voila - de lugte er meget svære at gennemskue :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

En anden mulighed, er at besøge fremmede kvinder så ofte, så duften af fremmed fisse bliver din almindelige duft hehe

Ej må imponeres over jeres evner ud i tildækningens kunst. både med dufte sløren af færden m.m.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er der ikke noget med, at lange søforklaringer med overdrevent mange oplysninger skaber mere mistro. Det samme gør sig vel gældende når man ændre adfærd.

 

Stod i en situation hvor jeg skulle skjule mit besøg, ville jeg nok ikke tage et komplet bad. Jeg ville nøjedes med at vaske "tomaten" og værktøjet, og ellers sikre mig at pigen var parfume-fri.  Og ja, hvis jeg alligevel duftede lidt at kvinde, når jeg kom hjem fra arbejde eller hvor jeg havde været, ville jeg egentligt slet ikke gå ind i et længere forsvar og komme med lange søforklaringer "Jeg ville nok bare sige, tja...jeg har ikke bemærket at jeg skulle dufte specielt meget af kvinde". og nej jeg ville heller ikke styrte hjem i bad, eller undgå at give kæresten et kram.

 

Begynder man først på alt det der, skal kvinden være ualmindelig dum, hvis hun ikke mærker at der er noget at skjule.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har en gæst der siger at hver gang han har været her, så er det som om at hans kone bliver mere tændt og gerne vil have sex når han kommer hjem... Nok lige som i dyreverden, duften af bruns går lige i os hihi... Så det ikke altid et problem åbenbart.., jeg personligt er god til at dufte fremmede, så mig skulle man ikke komme hjem til med andre dufte, hvis man ikke vil afsløres .., knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Line

 

Jeg må indrømme, at jeg godt kan genkende den adfærd, fra den tid hvor jeg boede sammen med mine børns mor. Det var nemt at spotte når hun havde været på grisse-basse-stien. Hun var som regel altid små liderlig, når hun kom luskende hjem, og nogen skulle jo gøre arbejdet ordentligt færdigt, så den opgave nappede jeg, og lod bare som om, at alt var i skønneste orden. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altid brokket mig over, at thaiklinikkerne ikke kunne finde ud af at bruge neutralt lugtende olie.

Inden jeg holdt op med at besøge dem, havde jeg faktisk tænkt på, om jeg hjemmefra skulle medbringe min egen rapsolie fra Netto. Så kunne jeg højst lugte af friture eller popkorn :lol: :lol:.

 

Parfume dur ikke for mig, for jeg er parfumeallergiker, så jeg lægger gerne mine besøg på dage, hvor jeg kan arbejde hjemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Line

Jeg må indrømme, at jeg godt kan genkende den adfærd, fra den tid hvor jeg boede sammen med mine børns mor. Det var nemt at spotte når hun havde været på grisse-basse-stien. Hun var som regel altid små liderlig, når hun kom luskende hjem, og nogen skulle jo gøre arbejdet ordentligt færdigt, så den opgave nappede jeg, og lod bare som om, at alt var i skønneste orden. :)

så en win win eller....? Svært for begge partner tænker jeg.. Og ja kvinder er lige så utro som mænd av av ja men sandt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 47284746579156

Jeg har altid brokket mig over, at thaiklinikkerne ikke kunne finde ud af at bruge neutralt lugtende olie.

Inden jeg holdt op med at besøge dem, havde jeg faktisk tænkt på, om jeg hjemmefra skulle medbringe min egen rapsolie fra Netto. Så kunne jeg højst lugte af friture eller popkorn :lol: :lol:.

Parfume dur ikke for mig, for jeg er parfumeallergiker, så jeg lægger gerne mine besøg på dage, hvor jeg kan arbejde hjemme.

Jeg har da ofte taget olie med selv!? Og har da også købt et par gode olier, til et fast sted jeg kom meget :)

Så stod olien klar når jeg kom, og jeg skulle ikke døje med deres skrækkeligtduftende, altgennemtrængende oliehelvede :D

Redigeret af Allrighty

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor ikke behandle konen med respekt, vær ærlig, sig det til hinde, hvis I har været på bordel.

 

Måske skrider hun, men det er nok også det bedste, hun har jo åbenbart ikke givet jer tilstrækkeligt med sex.

 

Min mening er at bordelbesøg er helt i orden, men der skal være rene linjer, hvis man er i et parforhold. Risikoen for at få en dårlig, og bagefter smitte konen er der jo også.  :eek:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Når jeg kører fra et massagested, så synes jeg ofte, at jeg trods alt dufter en smule af den sæbe som man slutteligt bliver afvasket med :-|

 

Man kan selvfølgelig bare tage et bad på stedet, ihvertfald de fleste steder, jeg vil oftest være hjemme ca. 1-2 timer efter at jeg har været til massage

Alligevel kan jeg ikke lade være med at tænke på om "baglandet" ikke kan dufte at man for nyligt har været i bad?

 

Jeg har naturligvis et sted hvor jeg kan bade i rent og varmt vand, og der skrubbe den nybadet duft af huden med en vaskeklud.

Engang imellem synes jeg dog at det er lidt bøvlet, men det går :P

 

Hvad gør i andre for at man ikke skal kunne dufte/opdage at man er nybadet? :o

 

Det er bare et nysgerrigt spørgsmål ^_^

 

 

Hilsen Dråben

 

Noget der virker er faktisk at hælde øl ud over maven og vaske dig i det. Det fjerner parfume stanken og du stinker sjovt nok ikke af øl bagefter. Du kan også aftøre dig med øl i ansigtet diller mv

Det er skide godt! Mvh Game

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Hvorfor ikke behandle konen med respekt, vær ærlig, sig det til hinde, hvis I har været på bordel.

 

Måske skrider hun, men det er nok også det bedste, hun har jo åbenbart ikke givet jer tilstrækkeligt med sex.

 

Min mening er at bordelbesøg er helt i orden, men der skal være rene linjer, hvis man er i et parforhold. Risikoen for at få en dårlig, og bagefter smitte konen er der jo også.  :eek:

 

Nej nej det er det allerværste man kan gøre og fuldkomment respektløst efter min mening. Det gamle ordsprog gælder: hvad man ikke ved har man ikke ondt af. Siger man det er man en svag mand som kun for at dulme sin egen dårlige samvittighed har brug med at bralre ud om det som en anden kælding. Man skal være cool og holde på sine små private aktiviteter det er alle bedst tjent med. Undskyld pensionist er ikke ude på at genere dig men du har grebet det forkert an og såret din kone unødigt. Hun ville meget hellere have levet i lykkelig uvidenhed kan jeg love dig for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ingen man kommer for godt i gang med læse det man selv ønsker og ikke det der rent faktisk står, er det måske værd at bemærke, at pensionisten ikke har skrevet at han været sin kone utro. Han har derimod givet udtryk for sin generelle mening til emnet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor ikke behandle konen med respekt, vær ærlig, sig det til hinde, hvis I har været på bordel.

Måske skrider hun, men det er nok også det bedste, hun har jo åbenbart ikke givet jer tilstrækkeligt med sex.

 

Jeg tør næsten dårligt skrive det i dette forum, men sex er altså ikke alt.

 

I et ægteskab kan der være mange andre positive værdier, der binder sammen, selvom det sexuelle ikke fungerer/ikke fungerer optimalt.

 

Jeg lever selv i et sådant ægteskab og vil for alt i verden ikke bryde ud af det grundet de mange andre værdier, der er i det. Derfor har jeg valgt at nyde værdierne hjemme og få sexen ude i byen. Og det fungerer fint for mig.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide om man skulle til at blande en neutral sæbe med lidt diselolie og for de fyre der er til læder lidt læderolie? :mrgreen:

 

hvad med lidt kabinerens for de drenge der ikke kan lade være med at pusle om bilerne altid...  eller lidt af den lugt shell bruger i deres årstidsvask...  så kan han altid sige at han ikke nåede tidsnok ud af vaskehallen inden den startede 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Hvorfor ikke bare sige ærlig til sin kone at hun knepper af røven til, så jeg tager sgu lige en tur mere på tøsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor ikke bare sige ærlig til sin kone at hun knepper af røven til, så jeg tager sgu lige en tur mere på tøsen.

Ak ja, var det bare så enkelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en gæst der siger at hver gang han har været her, så er det som om at hans kone bliver mere tændt og gerne vil have sex når han kommer hjem... Nok lige som i dyreverden, duften af bruns går lige i os hihi... Så det ikke altid et problem åbenbart..

 

HeHe, det kunne godt  være mig du hentyder til der, men jeg ved ikke om det er lugten/duften alene - eller fordi man efter et besøg hos dig altid går rundt og smiler lidt et par dage  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da bare om at lugte af øl, brændevin og tobaksrøg når man kommer hjem. Så råber man; nu kan du godt komme om på ryggen , nu kommer far fra fugleskydning. Hun vil garanteret ikke engang være i samme rum som dig.  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...