Hop til indhold

Trans på SD

Featured Replies

Skrevet

Det er ikke bare dig…. 

Skrevet

Er det overhovedet lovligt at være trans i SD? Jeg anmelder eller blokere dem altid når jeg ser dem. 

Skrevet
Basse00 skrev, 1 time siden:

Er det overhovedet lovligt at være trans i SD? Jeg anmelder eller blokere dem altid når jeg ser dem. 

Hvorfor skulle det være forbudt. Blokere er i din gode ret. Men anmelde ligefrem, 

Der er sexuelle match til alle, nogen herinde søger eller som minimum experimentere med shemales osv. 

Du lyder meget fordomsfuld. Og der kommer min retfærdigheds følelse godt nok lige i fuldt flor. Lad dog folk være hvad de er. Du behøver jo ikke kontakte dem. Siden I opdager dem oplyser de i det mindste hvad de er. Hvilket ingen har krav på. De indentificerer sig som noget andet, mange er færdig opereret og er nu hvad de er skiftet til. 

Skrevet
Basse00 skrev, 1 time siden:

Unødvendigt....vi er nogle der ikke har noget i mod dem ...... <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.