Hop til indhold

Recommended Posts

Besøg hos Mook er blevet beskrevet adskillige gange herinde, så måske ikke så meget nyt i min anmeldelse.

Nem og opmærksom booking via sms. Centralt liggende lejlighed på Frederiksberg med et hyggeligt værelse til det frække. Jeg havde aftalt 50 min massage med HJ for 1000,- kr.

Vi startede med et fælles bad, hvor Mook først vaskede mig, og jeg fik lov at gengælde hendes tjeneste lidt bagefter. En dejlig måde at starte massagen på.

Så ind i sengen på værelset, hvor et stort spejl ved siden af sengen gjorde, at jeg af og til kunne kigge, mens Mook gled rundt på mig. For det meste havde jeg nu lukkede øjne.

Masser af dejlig nusseri over hele kroppen med både hænder og Mooks krop, først på bagsiden og så på forsiden med masser opmærksomhed til de ædlere dele hele tiden. Jeg afsluttede på ryggen med Mooks bryster omkring min pik, og det gav nogle ordentlige sprøjt lidt forkerte steder, da jeg kom.

Mook er sød og ved, hvordan hun bruger sine hænder og sin krop for maksimal nydelse til kunden. Så hun får en stor anbefaling fra mig.

Mook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobby CPH skrev, den 21.11.2023 at 12:37:

Besøg hos Mook er blevet beskrevet adskillige gange herinde, så måske ikke så meget nyt i min anmeldelse.

Nem og opmærksom booking via sms. Centralt liggende lejlighed på Frederiksberg med et hyggeligt værelse til det frække. Jeg havde aftalt 50 min massage med HJ for 1000,- kr.

Vi startede med et fælles bad, hvor Mook først vaskede mig, og jeg fik lov at gengælde hendes tjeneste lidt bagefter. En dejlig måde at starte massagen på.

Så ind i sengen på værelset, hvor et stort spejl ved siden af sengen gjorde, at jeg af og til kunne kigge, mens Mook gled rundt på mig. For det meste havde jeg nu lukkede øjne.

Masser af dejlig nusseri over hele kroppen med både hænder og Mooks krop, først på bagsiden og så på forsiden med masser opmærksomhed til de ædlere dele hele tiden. Jeg afsluttede på ryggen med Mooks bryster omkring min pik, og det gav nogle ordentlige sprøjt lidt forkerte steder, da jeg kom.

Mook er sød og ved, hvordan hun bruger sine hænder og sin krop for maksimal nydelse til kunden. Så hun får en stor anbefaling fra mig.

Mook

Mook er top lækker nice og så dejlig at være sammen med.

Ka kun anbefale hende og glæder mig til next time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wish skrev, den 22.11.2023 at 22:20:

Mook er top lækker nice og så dejlig at være sammen med.

Ka kun anbefale hende og glæder mig til next time.

Mange tak <3

Glædelig Jul :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hetero
Bobby CPH skrev, den 21.11.2023 at 12:37:

Besøg hos Mook er blevet beskrevet adskillige gange herinde, så måske ikke så meget nyt i min anmeldelse.

Nem og opmærksom booking via sms.

Jeg må drysse lidt malurt i bægeret.

Har tidligere sendt en høflig forespørgsel til hende via sms, som forblev ubesvaret.

Sendte efterfølgende nogle flere i den tro, at hun ikke havde modtaget.

Alle ubesvarede….:wacko:

I min optik er det ikke bare uhøfligt. Det vidner om uklædelig selvhøjtidelighed, og mangel på stil, som er totalt no go for mig.

Heldigvis repræsenterer Mook kun en minoritet af den slags thaikvinder, hvorfor jeg med stor glæde og entusiasme fortsat frekventerer den majoritet af skønne, dejlige og vidunderlige thaikvinder, som foruden førnævnte egenskaber, udviser høflighed og har stil….:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hetero skrev, for 17 minutter siden:

Jeg må drysse lidt malurt i bægeret.

Har tidligere sendt en høflig forespørgsel til hende via sms, som forblev ubesvaret.

Sendte efterfølgende nogle flere i den tro, at hun ikke havde modtaget.

Alle ubesvarede….:wacko:

I min optik er det ikke bare uhøfligt. Det vidner om uklædelig selvhøjtidelighed, og mangel på stil, som er totalt no go for mig.

Heldigvis repræsenterer Mook kun en minoritet af den slags thaikvinder, hvorfor jeg med stor glæde og entusiasme fortsat frekventerer den majoritet af skønne, dejlige og vidunderlige thaikvinder, som foruden førnævnte egenskaber, udviser høflighed og har stil….:D

Tror hun har nok i sine faste kunder. 
Så hun gider nok ikke bruge tid på at side og besvare ( desværre har ingen tider )hvilken jeg synes er helt fair i min optik  

får man ikke svar giver det sig selv pigen ikke er interesseret eller har tid. 
efter 2 gang er det nok bedst at lade den lægge. 
lader jo også til at det ikke er noget tab for dig med alle de vidunderlige thaikvinder, du omtaler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hetero skrev, for 2 timer siden:

Jeg må drysse lidt malurt i bægeret.

Har tidligere sendt en høflig forespørgsel til hende via sms, som forblev ubesvaret.

Sendte efterfølgende nogle flere i den tro, at hun ikke havde modtaget.

Alle ubesvarede….:wacko:

I min optik er det ikke bare uhøfligt. Det vidner om uklædelig selvhøjtidelighed, og mangel på stil, som er totalt no go for mig.

Heldigvis repræsenterer Mook kun en minoritet af den slags thaikvinder, hvorfor jeg med stor glæde og entusiasme fortsat frekventerer den majoritet af skønne, dejlige og vidunderlige thaikvinder, som foruden førnævnte egenskaber, udviser høflighed og har stil….:D

Har du skrevet du gerne vil have svar selv om det er dagen efter? Det er jo umiddelbart ikke til at finde ud af hvornår hun har åbent...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hetero
Larschristian skrev, for 3 timer siden:

Tror hun har nok i sine faste kunder. 
Så hun gider nok ikke bruge tid på….

Din argumentation savner rationale: hvis  ikke hun gider nye kunder, hvorfor så annoncere - og endda på indtil flere forskellige platforme… ??:huh:

Og du har helt ret: det er absolut ikke noget tab. Jeg foretrækker thaikvinder med integritet, stil og klasse. 

Og havde jeg vidst, at hun er sexarbejder, havde jeg ikke kontaktet hende overhovedet. 

Redigeret af Hetero

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, hør nu, Hetero. Du efterlyser stil, men det er da netop mangel på samme at skrive sådan en uretfærdig smøre om Mook, bare fordi du ikke har fået svar på dine henvendelser. Det sker jo for os allesammen, når vi skriver til pigerne, og af mange forskellige årsager. Sig dog "pyt" og gå videre i dit liv. Respektér deres valg. 

Først blev jeg vred og derefter trist, da jeg læste dit indlæg. Nu vil jeg gøre mig umage for at være høflig, fordi jeg tror, du er meget skuffet.

Mook er en af de sødeste kvinder, der findes, og jeg er kommet hos hende i årevis, ofte flere gange hver måned. Altid møder hun mig med varme, smil, (k)ærlighed, leg, følsomhed og service så god, at man tror, det er en drøm. Jeg skal passe sådan på ikke at komme med for mange komplimenter,  da jeg ved det irriterer nogen herinde og let fører til afsporing af tråden.

Ja, jeg er kunde, en meget glad stamkunde. Men der er mere i det. Mook og jeg er også mennesker sammen.  Det er en stor værdi at have i sit liv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hetero skrev, for 49 minutter siden:

Og havde jeg vidst, at hun er sexarbejder, havde jeg ikke kontaktet hende overhovedet. 

Kom igen :shock: a hvad for en fisk 

Hvis du vidste hun var sexarbejder havde du ikke kontaktet hende mmm. 
hvor er det lige du har fundet hendes nummer ? 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hetero
Larschristian skrev, 1 time siden:

Kom igen :shock: a hvad for en fisk 

Hvis du vidste hun var sexarbejder havde du ikke kontaktet hende mmm. 
hvor er det lige du har fundet hendes nummer ? 
 

Hvis du orienterede dig lidt bedre ville du vide, at det er hendes egen beskrivelse.… :D

Prøv at trykke på hendes M for Mook. 
GP er synonym for sexarbejder, kurtisane, prostitutueret, geisha, konkubine… 

Betegnelsen er forskellig men essensen den samme. 

Og det er der ikke noget galt i. Har intet imod den faggruppe - og det står enhver frit for at frekventere den; ligesom det står mig frit for at lade være…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hetero
Signor Cuoco skrev, for 1 time siden:

……., fordi jeg tror, du er meget skuffet...

 

Du går meget galt i skoven, hvis dét er din opfattelse.…

Mook er ganske uinteressant, men det er hendes opførsel ikke.

Og når I har så travlt med at skamrose hende, er det vist på sin plads at nævne, at der er andre opfattelser af hendes såkaldte “service”… 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Hetero skrev, for 6 timer siden:

Har tidligere sendt en høflig forespørgsel til hende via sms, som forblev ubesvaret.

Sendte efterfølgende nogle flere i den tro, at hun ikke havde modtaget.

Så du ville have en aftale om et møde? 

Hetero skrev, for 38 minutter siden:

og det står enhver frit for at frekventere den; ligesom det står mig frit for at lade være

Hvis du ikke vil besøge hende, hvorfor skriver du så? 

Hetero skrev, for 27 minutter siden:

er det vist på sin plads at nævne, at der er andre opfattelser af hendes såkaldte “service”…

Så du har altså besøgt hende, siden du kender hendes service

Hetero skrev, for 28 minutter siden:

Mook er ganske uinteressant,

Igen, hvorfor skriver du så til hende?

For øvrigt sjovt som din skrivemåde får en klokke til at ringe ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hetero
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

…….får en klokke til at ringe ;) 

Det skal du ikke være ked af…… så er der da stadig håb……..:D  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hetero skrev, for 7 timer siden:

Hvis du orienterede dig lidt bedre ville du vide, at det er hendes egen beskrivelse.… :D

Prøv at trykke på hendes M for Mook. 
GP er synonym for sexarbejder, kurtisane, prostitutueret, geisha, konkubine… 

Betegnelsen er forskellig men essensen den samme. 

Og det er der ikke noget galt i. Har intet imod den faggruppe - og det står enhver frit for at frekventere den; ligesom det står mig frit for at lade være…

Hendes egen beskrivelse :mellow:

det er sjælendt jeg ser piger skriver direkte i deres annonce at. 
jeg er GP, sexarbejder, luder mm. 
det er meget normal at de skriver son Mook gør. 
men det er jo implicit med at de tager penge for deres samværd. 
 

så undskyld forstå det ikke. Synes det er åbenlyst hvad hun er. 
så kan slet ikke forstå du kan være i tvivl da du kontaktede hende. 
Men du har vakt min nysgerrighed så måske skulle jeg prøve at kontakte hende og se om hun svare. 
eller du bare var uheldig. 

god dag 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hetero skrev, for 17 timer siden:

Har tidligere sendt en høflig forespørgsel til hende via sms, som forblev ubesvaret.

Jeg beklager.

Jeg vil opfordre dig at prøve igen. 
Jeg plejer altid at svare på SMS’en, som “trådstart”
Og hvis beskederne ikke bliver besvares, kan det være grunden til man formulerer sig på den her måde

• Hey sut nu min pik 

• Hey tid nu

• Hvor meget sex uden

•500kr for 15 min ? 
•Send nu din adresse 

Jeg må desværre betragte dem, som respektløst folk. 
Efter denne kommentar, vil jeg ikke føre samtalen videre.

Du må gå og tænke selv, hvad er du for en. 

Redigeret af Mook

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht. manglende svar - Jeg har oplevet flere som ikke svarer. Troede jeg. Jeg ved ikke hvad det er, men der er tilsyneladende nogen som ikke kan sende SMS'er til mit tlf nummer. Eller rettere de kan godt sende, men jeg modtager dem ikke. Jeg opdagede det da jeg havde ringet til en for at lave aftale, og hun ville sende adresse på SMS. Da jeg havde ventet i noget tid ringede jeg til hende igen, og vi fandt ud af det. Hun viste mig at hun havde sendt, og jeg viste hende at jeg ikke havde modtaget.

Siden dengang, bruger jeg hovedsageligt Whatsapp - hvis det er muligt.

(Undskyld sidesparket - ville bare pointere at samme kunne være en mulighed her)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hetero
Mook skrev, for 2 timer siden:

Jeg beklager.

Det er da en begyndelse….

Men det har åbenbart undgået din opmærksomhed, at jeg henvendte mig med en HØFLIG forespørgsel….

INGEN af de eksempler du nævner, hører under den kategori i min begrebsverden…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hetero skrev, for 32 minutter siden:

Det er da en begyndelse….

Men det har åbenbart undgået din opmærksomhed, at jeg henvendte mig med en HØFLIG forespørgsel….

INGEN af de eksempler du nævner, hører under den kategori i min begrebsverden…

Det undre mig at du bliver ved med at “køre i det” når du meget klart har meldt ud at du ikke vil besøge hende.

og så må jeg sige at hvis du har været lige så “høflig” i din henvendelse til hende, som i dine kommentar her, så er det med god grund at du ikke har hørt fra hende.

Når det er sagt så syntes jeg at vi skal vende tilbage til anmeldelsen, og stoppe den her afsporing, et fromt, og nok ikke opnåelig ønske.

som en kommentar til anmeldelsen kan jeg kun selv rose @Mook og sige at hun var vært for mit bedste besøg hos en GF, nogensinde. Og alt kommunikation forløb hurtig, gnidningsfrit og meget fint, og håber engang at kunne gentage det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er tankevækkende, som den kvinde altid trækker overskrifter med efterfølgende debat...minder mig om Ritt Bjerregaard ;)

Har aldrig været forbi hende påtrods af hendes smukke form og figur, samt skarpe pen med bidske kommentarer 

God dag...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hetero
Den nye grydeske skrev, for 2 timer siden:

Når det er sagt så syntes jeg at vi skal vende tilbage til anmeldelsen, og stoppe den her afsporing, et fromt, og nok ikke opnåelig ønske.

Jeg fornemmer en udtalt usikkerhed manifesteret i lige dele begrebsforvirring, manglende overblik og selvmodsigelse.

Hvis dit ønske er så fromt, hvorfor så dit indlæg….???

Men lad nu dét ligge…. :D og lad os bare stoppe her.

Min intention var at synliggøre, at Mook har et issue med manglende stil og klasse.

Og dét har hun jo selv på forbilledlig vis bekræftet med sin pseudo beklagelse….:P

Jeg takker for en god debat, hvorved EG endnu en gang har bevist sin  eksistensberettigelse…..;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hetero skrev, for 13 minutter siden:

Min intention var at synliggøre, at Mook har et issue med manglende stil og klasse.

Hun mangler ikke stil og klasse … der er andre folk som mangler det

Redigeret af Valbyguy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hetero skrev, for 1 time siden:

Min intention var at synliggøre, at Mook har et issue med manglende stil og klasse.

Og dét har hun jo selv på forbilledlig vis bekræftet med sin pseudo beklagelse…

Der vil jeg sige nærmest tværtimod..... 

Jeg kender ikke Mook. Men det tror jeg faktisk gerne jeg ville. Hun skriver nogle ret cool ting herinde.

Men om man svarer en SMS eller ej, har intet at gøre med stil eller klasse. Hvordan man håndterer en afvisning eller et manglende svar, kan derimod sige en hel del om klasse og stil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DDR
tvr skrev, for 40 minutter siden:

Hvordan man håndterer en afvisning eller et manglende svar, kan derimod sige en hel del om klasse og stil. 

Jeps...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...