Hop til indhold
Ginne

Løgstør. Gammel "kærlighed" ruster ikke

Recommended Posts

Pepsimax 75 skrev, for 20 timer siden:

Jeg er 100% godt klar over det ikke er hende på billederne med det er jo heller ikke hende du møder 

Prøv lige at ta en tur fisk og se om jeg ikke har ret 

Jeg må desværre melde fra, jeg har meget svært ved at komme hjemme fra konen uden at det virker underligt, så når endeligt det kan lade sig gøre (normalt ca. en gang i måneden) så er jeg nødt til at prioritere ret kynisk, og lige nu har jeg kun en i hovedet, som jeg er nødt til at få lidt mere tid sammen med. Jeg besøgte hende lige da hun var kommet til Danmark, men kunne kun finde 30 minutter ledig, så derfor må jeg have en ny tid med Netti, inden jeg går i gang med nye udfordringer.

Jeg håber at finde tid til 90 minutter her i weekenden med Netti, som er min standard, da jeg er blevet så gammel at jeg ikke kan nå at opleve flere "OPLEVELSER" på kortere tid. 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/182185-smukke-netti-i-thisted/?tab=comments#comment-1598785

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Både Mika og Tida har annoncer på i Thisted nu, så mon ikke de også kommer retur til Løgstør :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Swappie skrev, for 22 timer siden:

Både Mika og Tida har annoncer på i Thisted nu, så mon ikke de også kommer retur til Løgstør :)

Håber det. Er lidt for kendt i Thisted til at besøge hende der :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...