Hop til indhold
Ginne

Løgstør. Gammel "kærlighed" ruster ikke

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/366471

Min første thai oplevelse var i Vejle hos Pin. Hold op det tændte noget i mig. En fantastisk dejlig kvinde en god krop og meget opmærksom på ens lyster.

Kom der flere gange og pludselig var hun væk. Opdagede meget senere hun huserede ved Løgstør. Som jeg tidligere har skrevet om. Lidt langt fra Trekantområdet. Men stadig en meget dejlige oplevelser.

Nu her 4 år senere er hun igen ved Løgstør som Mika. Og ja så skulle hun besøges igen. Var der i weekenden for 2. Gang.

Hold op igen en fantastisk oplevelse.

Ikke mere en ungpige krop men en dejlig kvindekrop. Godt.at være kendt, hun startede med at foreslå sex da hun huskede mig på det var bedst mens jeg var meget tændt. God sex og bagefter rigtig god massage. Dejligt hun er tilbage. Men stadig lidt langt at køre. 

Men det må jeg leve med hun er stadig min nr 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Ven

så må du komme og låne min sofa bagefter! Jeg kender godt følelsen af en lang tur hjem, efter en god oplevelse, jeg bor ikke så langt fra hende, men har ikke været det - endnu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg endelig nosset mig sammen til at besøge den søde Frøken. Den røv var da ALT for juicy til ikke at grovæde. Så efter et fællesbad, begravede jeg hovedet velvilligt. Kun oppe at få luft fra tid til anden. Lækkert vådt BJ og efterfølgende sex. Sluttede doggy. At klaske mod den skønne bagdel, gjorde sgu at kanonen blev fyret af et par min for tidligt :rolleyes: 
Fik en dejlig massage som afslutning. Glad, positiv og serviceminded skøn kvinde. Og ganske fornuftig engelsk :) 
Faktisk lidt synd, at en så skøn kvinde holder til i et så elendigt hus. Når det er sagt, så var selve hyggerummet ganske okay. Og ren og rydelig. 
Kommer jeg igen? Fuck ja mand. Den røv skal ædes noget mere :lol::twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg
CarlosM skrev, for 3 timer siden:

Er hun til 2 eren og kom i mund?

 Aner det ikke. Jeg er ikke til sport i 2'eren, og gik efter noget andet end CIM. Men spørg hende da :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pin var min første thai pige i Vejle da hun var på Vesterbrogade og havde hende så efterfølgende som "rengøringshjælp" i min lejlighed i Vejle 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rudo skrev, den 1.12.2023 at 19:30:

Pin var min første thai pige i Vejle da hun var på Vesterbrogade og havde hende så efterfølgende som "rengøringshjælp" i min lejlighed i Vejle 

Kan du huske hvilket årstal det var.

Hun er skyld i at jeg er total vild med thaier. Det er gået ud over bankkontoen. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rudo skrev, for 13 timer siden:

Ja jeg mener det var i 2016 hun var lige kommet til Vejle fra Thailand da jeg lærte hende at kende 

Det var 2016 har fået det bekræftet af Mika (pin)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brysthår

Besøgte hende i går til en gang B2B + BJ.

B2B var utroligt dejligt og pirrende, helt utrolig følelse af hendes store olieindsmurte patter der kører sensuelt rundt over det hele. :wub:

BJ også super godt med god øjenkontakt. Plejer at have svært ved at komme men fyrede kanonen af efter kun et par minutters BJ, men også sjældent at nogen kan ophidse mig så meget som hun gjorde  :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det værd at køre 2 timer for at møde Mika. Ja det er det. Skulle lige igen mærke hendes dejlige bryster og gode røv. Mika er en ener. Sød og rar og vild dygtig til sit arbejde. Massage og sex. Det var en dejlig dag trods den lange køretur. Hun er let at bestille tid hos. Blev modtaget som den gamle kunde jeg er. Dejligt kys og jordens smukkeste smil. Hvis jeg kunne tog jeg hende med hjem. 
Her bliver man ikke skuffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brysthår
Ginne skrev, for 10 timer siden:

Er det værd at køre 2 timer for at møde Mika. Ja det er det. Skulle lige igen mærke hendes dejlige bryster og gode røv. Mika er en ener. Sød og rar og vild dygtig til sit arbejde. Massage og sex. Det var en dejlig dag trods den lange køretur. Hun er let at bestille tid hos. Blev modtaget som den gamle kunde jeg er. Dejligt kys og jordens smukkeste smil. Hvis jeg kunne tog jeg hende med hjem. 
Her bliver man ikke skuffet.

Ja, simpelthen bare en sød og dejlig dame der ved hvad en mand kan lide :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Acucar skrev, for 12 timer siden:

Mika bor i omegnsbyerne! i et forfærdeligt hus! Hendes "pusher" skulle behandle sådan en dejlig kvinde mere anstændigt! 

I Skarp Salling?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MuffDiver skrev, for 11 minutter siden:

Nogen der ved hvor Mika er blevet af, eller hvornår hun kommer igen?

Hun skrev til mig hun er taget hjem til Thailand. Som jeg forstår det har hun været indlagt på sygehus inden. Og jeg ved ikke hvorfor. Men tror ikke hun kommer igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Absolut ikke hende, Annonce id og telefon nr. er godt nok den gamle fra Tida, men det er heller ikke hende

Mika er meget let kendelig, med hendes tatoveringer bag på, og også hendes bryster taler for sig selv.

Jeg skrev til både Mika og Tida  for ca. 3 uger siden, da havde de annoncer på i thisted , men jeg fik aldrig svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er 100% godt klar over det ikke er hende på billederne med det er jo heller ikke hende du møder 

Prøv lige at ta en tur fisk og se om jeg ikke har ret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, den 3.4.2024 at 11:04:

Hun skrev til mig hun er taget hjem til Thailand. Som jeg forstår det har hun været indlagt på sygehus inden. Og jeg ved ikke hvorfor. Men tror ikke hun kommer igen. 

Øv, hun vil godt nok blive savnet :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...