Hop til indhold

Løgstør. Gammel "kærlighed" ruster ikke

Featured Replies

Skrevet
Pepsimax 75 skrev, for 20 timer siden:

Jeg er 100% godt klar over det ikke er hende på billederne med det er jo heller ikke hende du møder 

Prøv lige at ta en tur fisk og se om jeg ikke har ret 

Jeg må desværre melde fra, jeg har meget svært ved at komme hjemme fra konen uden at det virker underligt, så når endeligt det kan lade sig gøre (normalt ca. en gang i måneden) så er jeg nødt til at prioritere ret kynisk, og lige nu har jeg kun en i hovedet, som jeg er nødt til at få lidt mere tid sammen med. Jeg besøgte hende lige da hun var kommet til Danmark, men kunne kun finde 30 minutter ledig, så derfor må jeg have en ny tid med Netti, inden jeg går i gang med nye udfordringer.

Jeg håber at finde tid til 90 minutter her i weekenden med Netti, som er min standard, da jeg er blevet så gammel at jeg ikke kan nå at opleve flere "OPLEVELSER" på kortere tid. 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/182185-smukke-netti-i-thisted/?tab=comments#comment-1598785

• 2 weeks later...
Skrevet

Både Mika og Tida har annoncer på i Thisted nu, så mon ikke de også kommer retur til Løgstør :)

Skrevet
Swappie skrev, for 22 timer siden:

Både Mika og Tida har annoncer på i Thisted nu, så mon ikke de også kommer retur til Løgstør :)

Håber det. Er lidt for kendt i Thisted til at besøge hende der :ph34r:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.