Hop til indhold

2 delt opråb til hhv. kvinder og mænd

Featured Replies

• Svar 55
  • Visninger 5.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Hvem fulan har gjort dig til betjent herinde.? Hvad med du bare passer din egen butik og så lader admins om deres arbejde eller evt rapporterer.. Skulle du lige gøre opmærksom på dig selv.? Mangler du

• @SweettieDK Jeg kan altså ikke se den stigende tendens du snakker om. Derimod kan jeg se en tendens til at så snart en pige skriver, så risikerer hun at få på nakken lige for at folk per se opfat

• Rejsenetværk
    Rejsenetværk

Jeg synes nu heller ikke, at der er fuldstændig fri leg i forum på EG for de lyserøde. Og det er da også sket at foden er blevet sat ned fra EG's side. Men når det er sagt, så synes jeg absolut

Postede billeder

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Jeg indgår gerne i en "ucharmerende trekløver" med dig tihvertifald:wub:.. 

Calling dibs på at være den sidste tredjedel i den trekløvertrekant :D  :wub::mrgreen:

/Francois

Redigeret af Francois

Skrevet
Francois skrev, 1 time siden:

Calling dibs på at være den sidste tredjedel i den trekløvertrekant :D  :wub::mrgreen:

/Francois

Jeg skulle lige til at skrive at det burde vi arrangere, men det må jeg vist ikke ;)<3

Skrevet
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Stop dog dine personangreb.. Hvis man ikke kan debatterer ordentligt så burde man måske gemme sin pinagtige adfærd derhjemme og ikke ude blandt voksne mennesker.. 

Personangreb! Det er dig der starter med at at skrive til Sweetkisses at hun åbenbaret ikke har kunder i butikken fordi hun gør opmærksom på at retningslinjerne ikke overholdes af blå som lyserøde. Det er der i bund og grund intet forkert i vel! 

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 32 minutter siden:

Det er dig der starter med at at skrive til Sweetkisses at hun åbenbaret ikke har kunder i butikken fordi hun gør opmærksom på at retningslinjerne ikke overholdes af blå som lyserøde. Det er der i bund og grund intet forkert i vel! 

Ah, mon ikke det var en humoristisk bemærkning der spiller lidt med ordvalget i trådstarten???!!

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 5 timer siden:

Ved ikke lige hvem de 2 andre er. Men tager gerne 3 pladsen. 
Så vil du slet ikke vide hvor mange tråde jeg sidder på hænderne på ikke at blande mig i. Da det er bedre mændenes selv hjælper hinanden til at se fornuft. Og der er heldigvis mange fornuftige mænd herinde. Også som forsvarer os piger. Hvis nogen går alvorligt over stregen i deres skriv. Anarki har aldrig ført noget godt med sig. Der er regler af en grund. 

@Frodige Ida gen citerer lige mig selv, da jeg med dine efterfølgende skriv og gen læsning af det jeg svarede på, kan se jeg har misforstået dit skriv. Opfattede det i første omgang som om, at du mente jeg “groft sagt” havde sat mig selv på en piedestal og var en af de 3 som vil styre debatterne. 
Kan nu se du mener “jeg er blevet sat på plads” og bliver angrebet. 
Angrebet måske nok, men ikke mere end forventet når jeg sætter po poen i klaskehøjde :D

Sat på plads - på ingen måde. Jeg kan sagtens tåle folk er uenige med mg uden at ændre min egen holdning. For den står jeg fast ved. 

Men ser godt din vinkel og nu hvor du lige åbnede mine øjne for den. Er det lidt komisk der er så kraftig en holdning til hvad jeg har skrevet (og at jeg ikke burde ha skrevet det), når der ikke er problemer med de kommentarer jeg henviser til. Men sådan er der så meget. 

Sidste ting. Ser ikke du person angriber nogen. Du nævner ingen navne. Men sjovt at se hvem der ingen føler sig truffet og reagerer meget voldsomt. 

Skrevet
  • Author
tvr skrev, for 1 time siden:

Ah, mon ikke det var en humoristisk bemærkning der spiller lidt med ordvalget i trådstarten???!!

Humoristisk ment næppe. 
Oplagt pga mit eget ordvalg. Helt klart. 
Mest af alt nok i mangel på bedre indhold at byde ind med. Og nok netop derfor jeg trak på smilebåndet  :lol:

Redigeret af SweettieDK

Skrevet

Skal vi ikke sige at der er fremkommet mange synspunkter i tråden, og den nu har gjort sit. 

Er der behov for ny konkret debat, så åben gerne en tråd dertil. 

God aften

Bryan Mills

Moderator

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.