Hop til indhold
Gungner

Danskerdag hos Absolut-Girls

Recommended Posts

Jeg tager muligvis en flatrate tur i Hamburg næste torsdag, altså d. 20-02. Jeg har ikke helt bestemt mig endnu om det skal være en ny tur på Optasia, men jeg regner med det bliver Absolut Girls. Er der tilfældigvis andre, der har samme planer?

 

Er der nogen, der kan bekræfte at de åbner klokken 12 om torsdagen?

 

Det er stadig min plan at tage til Absolut Girls på onsdag d. 19/2. Min plan er at være dernede omkring det tidspunkt de åbner (klokken 12), og være der så længe jeg gider, dog nok maksimalt til klokken 20-21 stykker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt syd for Hamborg 188 km fra Kruså grænsen.

Priserne er: Søndag til torsdag 100€

                    Fredag og lørdag 120€

Du har betalt for ophold i klubben inc sauna pool og whirlpool, samt alkoholfrie drikke.

Der er også en buffet med lidt afskåret pålæg, ost og lidt frugt.

På hverdage er der typisk fem-seks piger til stede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,  nu er tråden lidt gammel.

Men hvis der er nogen der er med på en fælles tur en hverdag inden for de næste 14 dage.

Så vil jeg gerne lægge bil og bro til, jeg kommer fra Midtsjælland, og kan samle op på vejen.

 

Jeg har længe haft lyst til at prøve, og hvis man samtidig er i godt selvskab, så lad os se om vi ikke kan få en god tur.

 

k  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,  nu er tråden lidt gammel.

Men hvis der er nogen der er med på en fælles tur en hverdag inden for de næste 14 dage.

Så vil jeg gerne lægge bil og bro til, jeg kommer fra Midtsjælland, og kan samle op på vejen.

 

Jeg har længe haft lyst til at prøve, og hvis man samtidig er i godt selvskab, så lad os se om vi ikke kan få en god tur.

 

k  

Jeg smutter derned i uge 14 sansynligvis tirsdag 1. april.

Da jeg bor tæt på grænsen kører jeg selv.

Send eventuelt en PB.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte pigerne lørdag.

 

Var sammen ned 3 piger mellem kl. 17 og kl. 20 hvor jeg tog ind til Hamburg.

 

Mødte nye piger i forholdt til sidst hvor jeg var afsted primo Januar. Vi var 3 mand om 6 piger.

 

Pigerne kom fra Grækenland, Bulgarien og Rumænien.

 

Startede ud med Jasmin primo de 20 år fra Grækenland, ganske sød og sjov pige med et rigtigt godt humør, seancen varede vel ca. 20 min, og var OK, bemærk at det franske altid er med kondom.

 

Næste offer var Jasmin, uden tvivl den kønneste pige på stedet. Ung petit model fra Rumænien. Hamrende lækker at se på, iført g steng, hofteholder o.l. men sex var bestemt ikke noget at snakke om, blow var ikke godt, brugte alt for meget hånd, virkede uerfaren og ikke glad for at være på stedet, i hvertifald ikke i enrum med gæster.

 

Havde været meget flirtende i sofaerne, men da vi var alene, ville hun bare have det overstået.

 

Talte efterfølgende med en tysk gæst, der havde oplevet nøjagtigt det samme.

 

Talte med pigen i baren om hende, hun var enig med mig, at dette måske ikke var stedet for hende, men nu var ankommet fredag, så de ville lige give hende en chance.

 

Min sidste tur blev med en moden pige omkring de 40 der hed Mona.

 

Pæn høj lyshåret kvinde, med en god krop og babser, ikke store, men ægte C skål.

 

Dette skulle blive dagens bedste omgang.

 

Blow var super med masser af øjenkontakt, det franske til hende virkede åbenbart godt på hende, virkede som om hun blev ægte liderlig, tror vi gav den gas i omkring 45 min, med masser af stillinger og ikke mindst godt humør.

 

Så generelt en OK tur, forvent dog ikke noget af buffet, den var stort set tom gennem de 3 timer jeg var der, pigerne hentede selv mad fra deres private gemakker.

 

Påtalte dette overfor barpigen, men fik ingen respons, tror hun var afløser på stedet.

 

 

 

Redigeret af reknas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...