Gungner 2635 Skrevet 15. Januar, 2014 LF. har opfordret mig til at starte en ny tråd om dette emne. Ideen går på at vi bliver enige om en dag hvor vi tager til Absolut-Girls, det kunne være hyggeligt med danskeroverskud. Når jeg har fået tilbagemelding om hvor mange vi bliver, kontakter jeg stedet så de evt. har ekstra piger på vagt den dag. Vi kunne også tage lidt ekstra med til buffeten for at gøre den lidt dansk, vi kan så aftale et bestemt frokosttidspunkt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 15. Januar, 2014 Det lyder som et rigtig godt initiativ. Synes også det var lidt kedelig at være på Optasia selv. Og med den gode anmeldelse Absolute-Girls får, så skal det da prøves. Så afhængig af tid, så er jeg da interesseret. Skal lige have grønt lys fra fruen og måske et lille sponsorat, og ja hun har faktisk skubbet til mig. Er fra Aalborg området. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den glade murer 109 Skrevet 16. Januar, 2014 Hvornår skulle dette være. Er selv fra det nordjyske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 16. Januar, 2014 Ikke før en gang i februar for mit vedkommende da jeg er arbejdsramt og bortrejst i to til tre uger. Desværre kan jeg heller ikke komme på EG af moralske grunde, så jeg må se nogle grove voldsfilm i stedet. Ugedag og tidspunkt bliverjo et tema, personligt foretrækker jeg hverdage da jeg er hjemme på afspadsering, der vil også være et spørgsmål om evt samkørsel og overnatning; men prøv at komme med forslag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 16. Januar, 2014 Jeg er også mest til hverdage, men regner egentlig med frem og tilbage samme dag. Jeg kunne godt tage nogle stykker med sydpå hvis det skulle være, så kunne vi jo altid dele udgiften til diesel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 16. Januar, 2014 hverdage herfra.... også endagstur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 17. Januar, 2014 Er også til endagsture på hverdage; men det kan være lidt problematisk for personer der bor længere væk som mureren. Det vil nok ikke være muligt at tilfredstille alles behov, der er jo heller ingen der siger at alle må køre på samme dag. Samkørsel er en god ide, så må man aftale et tidspunkt for hjemrejsen inden man starter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den glade murer 109 Skrevet 17. Januar, 2014 Det handler jo bare om at stå op lidt før i andre, og så tage en skraber i bilen, så man er klar til kamp :-P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 17. Januar, 2014 Det handler jo bare om at stå op lidt før i andre, og så tage en skraber i bilen, så man er klar til kamp :-P Hvor langt nordpå kommer du fra?? Det tager ca. 5 timer fra Aalborg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 17. Januar, 2014 (edited) Måske er den enkleste løsning at man skriver her i god tid at man har lyst til at tage derned på et givent tidspunkt. Er der nogen der vil med? Vi er jo alle individualister, borset fra mig, jeg er en ener. Redigeret 17. Januar, 2014 af gungner 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Januar, 2014 Hej Jeg bor i Horsens og kunne da også godt tænke mig at prøve det ? - Men er ikke helt sikker på hvad det er for noget ? Altså, betaler man et engangsbeløb og kan man så have sex de gange med vil ? Eller ?? Bendt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 18. Januar, 2014 Hej Jeg bor i Horsens og kunne da også godt tænke mig at prøve det ? - Men er ikke helt sikker på hvad det er for noget ? Altså, betaler man et engangsbeløb og kan man så have sex de gange med vil ? Eller ?? Bendt Ja lige netop, du betaler ved indgang, så er mad, alkoholfri drikke, kaffe, the og ikke mindst pigerne til fri afbenyttelse. Øl og vin kan købes til en beskeden pris, hvis du ønsker det. Høflighed overfor pigerne er et must, sæt dig ved en af dem du syntes om, så går alt af sig selv. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bissus 6 Skrevet 19. Januar, 2014 Jeg kommer ovre fra Svensk Congo, men er klar på en endagstur - stiller gerne firmabil/brændstof til rådighed, hvis der er en der kan køre videre fra S-Jylland. Trænger nok til en skraber inden slaget skal stå /B 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 6. Februar, 2014 (edited) Hej svende, så er jeg på nettet igen. Onsdag 12. februar smutter jeg nok ned til pigerne. Hvis vejr og føre tilader det. Afgang fra Kruså grænsen ca.9 30 Redigeret 6. Februar, 2014 af gungner 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ægteven 37 Skrevet 9. Februar, 2014 Hej er der nogen der tager derned fredag den 14 feb. vh ægte ven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
James Blunt 0 Skrevet 9. Februar, 2014 Hej Overvejer Absolut i morgen, mandag 10/2. Forventer at være der ved 13 tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 441 Skrevet 12. Februar, 2014 Jeg tager muligvis en flatrate tur i Hamburg næste torsdag, altså d. 20-02. Jeg har ikke helt bestemt mig endnu om det skal være en ny tur på Optasia, men jeg regner med det bliver Absolut Girls. Er der tilfældigvis andre, der har samme planer? Er der nogen, der kan bekræfte at de åbner klokken 12 om torsdagen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 441 Skrevet 12. Februar, 2014 Jeg tager muligvis en flatrate tur i Hamburg næste torsdag, altså d. 20-02. Jeg har ikke helt bestemt mig endnu om det skal være en ny tur på Optasia, men jeg regner med det bliver Absolut Girls. Er der tilfældigvis andre, der har samme planer? Er der nogen, der kan bekræfte at de åbner klokken 12 om torsdagen? Rettelse: Det er på onsdag d. 19. og ikke torsdag som jeg skrev. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 12. Februar, 2014 Rettelse: Det er på onsdag d. 19. og ikke torsdag som jeg skrev. Åbningstiderne er Mandag til torsdag 12:00 til 00:00 Fredag 12:00 til 04:00 Lørdag 14:00 til 04:00 Søndag 14:00 til 00:00 Er lige landet efter en herlig tur hos pigerne. Måske kan jeg lokkes med, jeg må lige overveje det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 13. Februar, 2014 Rettelse: Det er på onsdag d. 19. og ikke torsdag som jeg skrev. Hej, igen Røde. Optasia har skiftet navn til Fantacy-lounge De åbner først kl. 14.00 til 01.00 på hverdage. Man kan sjekke klubbernes program på Modelle-Hamburg, i venstre side klikker man på "erotik-termine" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 441 Skrevet 14. Februar, 2014 Åbningstiderne er Mandag til torsdag 12:00 til 00:00 Fredag 12:00 til 04:00 Lørdag 14:00 til 04:00 Søndag 14:00 til 00:00 Er lige landet efter en herlig tur hos pigerne. Måske kan jeg lokkes med, jeg må lige overveje det. Jeg sad lige og kiggede lidt på Google Maps hvor Absolut Girls mere nøjagtigt ligger. Hvor parkerer man henne? Der ser ikke ud til at være nogen indlysende muligheder lige i nærheden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 14. Februar, 2014 Jeg sad lige og kiggede lidt på Google Maps hvor Absolut Girls mere nøjagtigt ligger. Hvor parkerer man henne? Der ser ikke ud til at være nogen indlysende muligheder lige i nærheden? Det er nemt nok, du fortsætter 50 m forbi nr, 55 Absolut Girls, drejer til venstre, der er så masser af muligheder enten på den vej, eller den nærliggende sportsplads. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 14. Februar, 2014 jeg havde ingen problemer med at parkere hele dagen ved sportspladsen. det er ikke andet end 2 minutter til fods Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 14. Februar, 2014 Stedet ligger på grænsen mellem et bolig og et industri kvarter. Når navigatoren siger man er fremme, drejes til højre af Alter Postveg, efter ti meter til højre zum Sportsplatz. Det er lidt forvirrende med skiltningen, der er stopforbud; men parkeringspladser, ved sportspladsen er der god plads om dagen, om aftenen kan der være mange biler. Personligt vil jeg helst holde på vejen for at der ikke bliver problemer for pigerne med at vi optager sportspladsens pladser om aftenen. For enden af vejen inden sportspladsen er der en lille rundkørsel og et busstop, her kan vi selvfølgeligt ikke parkere. Se på Google maps inden i kører hjemmefra, så bliver det mere oversigtligt. Når man har parkeret går man til nr. 55 ikke 57 som der står i adressen. Her er der en grim hvid ståldør ved siden af en garageport. Ring på, og vent på et klik, summeren virker ikke. Bag den hvide dør går man op af trappen til døren. God fornøjelse! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 14. Februar, 2014 Det er nemt nok, du fortsætter 50 m forbi nr, 55 Absolut Girls, drejer til venstre, der er så masser af muligheder enten på den vej, eller den nærliggende sportsplads. Reknas, du må være kommet fra en anden retning end mig. Jeg drejer til højre mod sportspladsen og kommer ikke forbi adressen. Ikke alle GPS er enige. Alle veje fører til rom! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg