Hop til indhold
degnen

Anna hos Sabai dee thai massage, Brylle

Recommended Posts

Jeg læste "degnens" indlæg om Anna hos Sabai dee i går. Og i dag havde jeg nogle timer i overskud midt på dagen, så jeg tænkte, at jeg ville prøve af, om hans flotte anmeldelse kunne stå distancen. DET kunne den. 

 

Jeg har ALDRIG oplevet noget så lækkert og intenst... og jeg HAR taget for mig af retterne i det meste af verden de sidste 25 år. Anna er en ren gudinde. Hun modtog mig med et varmt smil og den venlige ægte og ydmyge imødekommende attitude, som kun thaipiger mestrer naturligt. Vi aftalte en times body to body med afslutning med hånden. pris 900,- I sig selv ikke en lav pris, men i forhold til kvaliteten en særdeles beskeden pris. Det var hver en 50 øre værd...

 

Jeg behøver ikke gå i dybden med processen - læs degnens maleriske beskrivelse. Men Anna leverer en BtB med en intensitet og en kraft, som næsten i sig selv kunne få mig til at nå klimaks. Der var mulighed for at slikke hendes lækre trimmede mis og pille lidt både her og der. Jeg skal ikke påberåbe mig at hun nåede helt derhen selv - men jeg vil tillade mig at sige, at det ikke var urealistisk, at hun faktisk kunne opnå det med lidt større kendskab til hinanden. Det tænder jeg på.

 

Uden sidestykke den mest passionerede sexoplevelse jeg har betalt for - NOGENSINDE.

 

Der var god tid - også til et fælles bad efterfølgende - og selv om Brylle ikke er i min hjemlige baggård, er det absolut ikke sidste gang, jeg ringer og hører, om jeg kan komme forbi og besøge Anna. ´Næste gang går jeg "all in" og investerer i Luksuspakken, som afslutter med samleje. 

Redigeret af doggingkbh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan absolut kun tilslutte mig de rosende ord.

 

Skal selv besøge Anna på tirsdag   :-P .

 

Det er fyns bedste Thai sted.

 

VH

 

 

 

Jeg læste "degnens" indlæg om Anna hos Sabai dee i går. Og i dag havde jeg nogle timer i overskud midt på dagen, så jeg tænkte, at jeg ville prøve af, om hans flotte anmeldelse kunne stå distancen. DET kunne den. 

 

Jeg har ALDRIG oplevet noget så lækkert og intenst... og jeg HAR taget for mig af retterne i det meste af verden de sidste 25 år. Anna er en ren gudinde. Hun modtog mig med et varmt smil og den venlige ægte og ydmyge imødekommende attitude, som kun thaipiger mestrer naturligt. Vi aftalte en times body to body med afslutning med hånden. pris 900,- I sig selv ikke en lav pris, men i forhold til kvaliteten en særdeles beskeden pris. Det var hver en 50 øre værd...

 

Jeg behøver ikke gå i dybden med processen - læs degnens maleriske beskrivelse. Men Anna leverer en BtB med en intensitet og en kraft, som næsten i sig selv kunne få mig til at nå klimaks. Der var mulighed for at slikke hendes lækre trimmede mis og pille lidt både her og der. Jeg skal ikke påberåbe mig at hun nåede helt derhen selv - men jeg vil tillade mig at sige, at det ikke var urealistisk, at hun faktisk kunne opnå det med lidt større kendskab til hinanden. Det tænder jeg på.

 

Uden sidestykke den mest passionerede sexoplevelse jeg har betalt for - NOGENSINDE.

 

Der var god tid - også til et fælles bad efterfølgende - og selv om Brylle ikke er i min hjemlige baggård, er det absolut ikke sidste gang, jeg ringer og hører, om jeg kan komme forbi og besøge Anna. ´Næste gang går jeg "all in" og investerer i Luksuspakken, som afslutter med samleje. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været hos anna i Tommerup kl 9.00 .det er første gang jeg er der hun får 10 ud af 10  

1000 tak Anna  :-P  du får heldt sikkert glæde af nin sommerløn B)

ps.fik helepakken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm jeg er kommet en del ude i Brylle, men Har primært haft fornøjelsen af Patty (Hvilket jeg har været svært tilfreds med :-))

Men efter at have læst de meget rosende anmeldelser af Anna, bliver jeg nød til at prøve hende... ;-)

Så har bestilt tid i morgen til en time med luksuspakken.

MVH

Tropical

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad hedder denne tråd? ... og hvor lang tid varede 30 års krigen...???

forventer du svar på det. jeg spørger bare

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

forventer du svar på det. jeg spørger bare

Det var et svar til exostar......din knallert :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

forventer du svar på det. jeg spørger bare

 

Redigeret af Hankat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var et svar til exostar......din knallert :)

undskyld min dumhed men hvad har dit svar at gøre med hvad exostar spurgte om

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

undskyld min dumhed men hvad har dit svar at gøre med hvad exostar spurgte om

Ok, jeg henter en kniv og noget pap:

Exostar spørger efter et link, ( til stedet), Tråden her hedder: Anna hos Sabai Dee thai massage, Brylle. Det vil sige at hvis du på Google søger efter Sabai Dee Thai massage, Brylle, vil det første svar være:

Sabai dee Thai Massage - suisi-massage.dk‎

Adwww.suisi-massage.dk/‎
  • Why this ad?
God massage og velvære nær Odense. Åbent alle dage, også weekend.
 
Derfor mit svar.
 
OK. :D
Redigeret af Hankat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

kunne du så ikke bare have skrevet linket første gang

Jo, men på samme måde som der tidligere i denne tråd bliver svaret til en der spørger til pris, at: "læs dog hele tråden, så finder du svaret", så valgte jeg at bruge et spørgsmål som svar. Det kaldes vist sarkasme. Og så beklager jeg, at jeg ikke tænkte på, at knallerter ikke kører så hurtigt. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

den køre nu hurtig nok til det den skal bruges til, nu må vi nok hellere holde inden vi får en skideballe af de høje herre :)  :)  :)  :)  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

den køre nu hurtig nok til det den skal bruges til, nu må vi nok hellere holde inden vi får en skideballe af de høje herre :)  :)  :)  :)  :)

For min skyld må administrator hellere end gerne slette denne samtale!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle her på Eroguide.dk

 

Har været hos Smile Orkidé Thai Massage i Odense.  jeg må sige at i bliver nok lidt skuffet det, det er ikke som forvente ikke nogle nye piger

 

og heller ikke så hyggeligt lokale,

 

så jeg vil opfodre jer som er til thai piger at fortsætte med at besøge Sabai dee thai massage, i Brylle 

her er der ikke noget at klage over  alt er rent og pænt det samme er piger også

 

Blondi33        

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

 

Altså.....  hvis du lige tjekker under            Anmeldelser af thaimassage og thaipiger på Fyn          så er der jo lige en frisk tråd om pigerne i Brylle  

 

Der står sidste nyt....også hvilken piger der er.

 

Og du kan roligt tage derhen :grin: .

 

VH

 

 

 

                    

Hej er der stadig gang i den i brylle. Og hvilke piger kan man besøge lige for tiden?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...