Hop til indhold
degnen

Anna hos Sabai dee thai massage, Brylle

Recommended Posts

Jeg har i en anden tråd lavet nedenstående anmeldelse, men synes den ikke bør gemmes langt inde i en tråd. Derfor postes den i en ny istedet.

 

Hold nu op........  :-P  

 

I dag skulle det være - især efter at have læst alle de gode beskrivelser om stedet! og jeg blev ikke skuffet!

 

Bestilte tid til i formiddags, hvilket skulle vise sig at være smart, da jeg kunne høre en anden kunde blive afvist.

 

Stedet ligger på en mindre villavej og man kan parkere fint foran huset. Jeg synes det var ok diskret, da jeg ikke er kendt i Brylle :-)

 

Døren blev åbnet af en ikke særlig høj, men sød og slank thai-kvinde, som sagde hun var Anna, som jeg havde ønsket at få massagen af (pga. anbefalingerne herinde i EG). Hun så sød ud - især når hun smilede. Jeg havde bestilt Body to Body fuldpakken/luksuspakken, dvs. med happy ending.

 

Da jeg havde været på toilettet stod hun i værelset uden tøj på - et dejligt syn, da hun var slank med pæne faste bryster og en lækker røv. Missen var behåret, men trimmet - dejligt at se på. Hendes alder er svær at sige, men kroppen var som en yngre kvindes.

 

Jeg lagde tøjet, kravlede op på madrassen og lå på maven. Hun begyndte at gnide/massere mine ben og langsomt kom hun tættere og tættere på min bagdel, hvor der også blev masseret mellem ballerne - ikke prøvet før, men bestemt til stor nydelse. Pung og rod af penis blev også rørt/pirret.

så fik ryggen en omgang og efterhånden som hun bevægede sig rundt om mig havde jeg kig lige ind i den dejligste sorte mis - pirrende. Lå bare og tog imod.

 

Herefter smurte hun sig selv ind og kravlede op på madrassen for at massere mig med hendes egen krop - sikke en fornemmelse; en dejlig kvinde, der glider rundt på ens ryg og ben, mens hun skiftevis gnider skridt, baller og bryster mod min krop. Begge begyndte vi at ånde tungere. Som en tidligere har beskrevet, så var det en særlig rar og pirrende fornemmelse at mærke hendes behårede mis glide op og ned ad rygsøjlen fra baller til nakke - ren nydelse!

 

Så skulle jeg ligge på ryggen og det hele gentog sig, men nu kunne jeg bedre se og berører - jeg undlod at gramse for meget, da jeg ville nyde massagen også - svært at koncentrere sig om det hele. Det var fedt når hun kørte bryster eller skridt fra min mave og op mod hovedet og det var muligt at placere et kys.

Mit lem stod nu op i luften og hun gned rundt om det med sin krop; mis og bryst og baller - jeg var langt væk i nydelse.

Hun vendte sig rundt og sad med ryggen til mig og fortsatte massagen, men nu havde jeg den herligste udsigt til hendes skridt og kunne ikke lade være med at pille. Hun begyndte at sutte på lemmet og skød bagdelen op mod mig så jeg kunne slikke hende - sikke en fornemmelse :-) Det nød vi vist begge.

 

Jeg kan ikke ikke hvornår kondomet kom på - før eller efter blow - men hun satte sig ned over mit lem og begyndte at ride mig - stadig med ryggen til, så jeg kunne se hvordan jeg gled ind og ud af hende. Da det er en af mine bedste stillinger og da jeg var pirret helt op, gik der ikke lang tid inden jeg kom. Hun blev ved og jeg blev godt og grundigt tømt. 

 

Bagefter blev jeg budt på lidt at drikke og et fælles bad, hvor jeg blev vasket af hende - igen en dejlig oplevelse.

 

Alt i alt en uforglemmelig oplevelse - jeg har været hos flere glædespiger, men aldrig hos en thai. Hos de andre piger er det ofte blevet til svedig og udmattende sex, hvilket er godt, men det her var anderledes. Jeg blev forkælet og pirret på en dejlig måde - lige fra jeg ankom til jeg kyssede Anna farvel i døren. Det kan kun anbefales og jeg skal derud igen og igen.......... 

 

/Degnen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan i Anbefale Anna ?

 

Ja :smile:

 

og hvordan får man lidt mere opmærksomhed på ballerne og anus, det er så frækt ?

 

- tjah,  tror man skal fortælle pigerne hvad man ønsker og tage den derfra :smile:

 

/Degnen

 

Redigeret af degnen

Del dette indlæg


Link til indlæg

I må gerne prøve alle pige, A er også meget sød, hun er tilbage på arbejdet igen hos sabai dee thai massage. Patty er meget sød og venlige og meget dygtig. Alle kan jeg anbefale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser mange gode anmeddelser om Anna ...er der ikke et billede af hende?

Redigeret af Ben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser mange gode anmeddelser om Anna ...er der ikke et billede af hende?

 

Nej, der findes ikke billeder af Anna eller af de andre piger hos Suisi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anna er da helt klart en dejlig pige, der giver én en oplevelse ud over det sædvanlige :-P

Man skal dog ikke være bange for at prøve en af de andre piger, for de giver alle en behandling der gør at man føler man er den eneste.

Skal besøge Moni på tirsdag og jeg glæder mig til endnu en fantastisk og skøn oplevelse, med en fantastisk pige. :cool:

Steder som Suisi's er sjældne - så pas godt på pigerne og behandl dem med respekt - det fortjener de.

Heldigvis bor jeg på Sjælland - ellers ville jeg blive ruineret :-P Men jeg er nødt til at køre forbi hver gang jeg skal over Fyn.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Anna er da helt klart en dejlig pige, der giver én en oplevelse ud over det sædvanlige :-P

Man skal dog ikke være bange for at prøve en af de andre piger, for de giver alle en behandling der gør at man føler man er den eneste.

Skal besøge Moni på tirsdag og jeg glæder mig til endnu en fantastisk og skøn oplevelse, med en fantastisk pige. :cool:

Steder som Suisi's er sjældne - så pas godt på pigerne og behandl dem med respekt - det fortjener de.

Heldigvis bor jeg på Sjælland - ellers ville jeg blive ruineret :-P Men jeg er nødt til at køre forbi hver gang jeg skal over Fyn.

 

 

Jeg forstår det simpelthen ikke. Er jeg virkelig den eneste, der ikke tænder på damerne i Brylle? Jeg synes ellers, at jeg har en ret bred smag, men for mig er det godt nok lidt som at købe et pund vakuumpakket hakket kalv og flæsk i Daglig Brugsen. Det er ikke fordi, at der er noget galt med pris og kvalitet, hvis man bare skal have en frikadelle, men der findes bestemt noget, der er mere interessant.

 

Nu ville jeg ellers have påstået, at det må skyldes den manglende konkurrence og bonderøvsmentaliteten på Fyn, men når en Københavner ligefrem "bliver nødt til at køre forbi", så er det svært at bruge det argument. Jeg må konstatere, at smag og behag er meget forskelligt!

 

Vil til enhver tid foretrække thaimassage et andet sted i Odense (der er ret mange gode steder) og thaimassage med ekstra i København eller Nordsjælland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår det simpelthen ikke. Er jeg virkelig den eneste, der ikke tænder på damerne i Brylle? Jeg synes ellers, at jeg har en ret bred smag, men for mig er det godt nok lidt som at købe et pund vakuumpakket hakket kalv og flæsk i Daglig Brugsen. Det er ikke fordi, at der er noget galt med pris og kvalitet, hvis man bare skal have en frikadelle, men der findes bestemt noget, der er mere interessant.

 

Nu ville jeg ellers have påstået, at det må skyldes den manglende konkurrence og bonderøvsmentaliteten på Fyn, men når en Københavner ligefrem "bliver nødt til at køre forbi", så er det svært at bruge det argument. Jeg må konstatere, at smag og behag er meget forskelligt!

 

Vil til enhver tid foretrække thaimassage et andet sted i Odense (der er ret mange gode steder) og thaimassage med ekstra i København eller Nordsjælland.

 

Vil du ikke delagtiggøre mig om de andre steder !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forskellen på din og min oplevelse er nok, at jeg gerne vil købe noget mere end blot en pakke vacuumpakket kalv og flæsk.

Jeg har prøvet thaimassage over hele landet og også i Københavnsområdet, men få steder giver pigerne så meget som de gør i Brylle.

Tror det handler om kemi og dét man selv giver og udstråler. Hvis jeg vil købe 1 kg kød er det vel også det jeg får.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Ja de steder vil jeg da gerne høre om, jeg har været 3-4 steder i odense med thai piger og ingen har været på højde med dem i brylle , hverken på smil - service , kvalitet i forhold til pris mm.

 

eller også har jeg bare været uheldig, men vil da gerne høre dine oplevelser de steder du har været. 

 

VH

 

 

Jeg forstår det simpelthen ikke. Er jeg virkelig den eneste, der ikke tænder på damerne i Brylle? Jeg synes ellers, at jeg har en ret bred smag, men for mig er det godt nok lidt som at købe et pund vakuumpakket hakket kalv og flæsk i Daglig Brugsen. Det er ikke fordi, at der er noget galt med pris og kvalitet, hvis man bare skal have en frikadelle, men der findes bestemt noget, der er mere interessant.

 

Nu ville jeg ellers have påstået, at det må skyldes den manglende konkurrence og bonderøvsmentaliteten på Fyn, men når en Københavner ligefrem "bliver nødt til at køre forbi", så er det svært at bruge det argument. Jeg må konstatere, at smag og behag er meget forskelligt!

 

Vil til enhver tid foretrække thaimassage et andet sted i Odense (der er ret mange gode steder) og thaimassage med ekstra i København eller Nordsjælland.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Ja ja - jeg vidste, at det nok skulle få vækket de fynske bøgetræer :-P
 

Nu er det ikke fordi, at jeg har oplevet dårlig service eller manglende kemi i Tommerup. Jeg synes bare ikke, at de thaikvinder er specielt sexede at se på. Ae (som nu er tilbage) kan jeg nu godt lide - mest fordi hun er meget sjov at være i selskab med. Nå, men lad det nu ligge.

 

Der var nogle, der ville høre om de andre steder. Jeg har faktisk også skrevet nogle anmeldelser herinde.

 

Nå, men både hos odense thai massage, sawatdee-thaimassage.dk og Pyng Thaimassage har jeg fået mere professionel massage end i Tommerup - men KUN massage.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja - man kan få bedre massage andre steder - hvis det er massagen alene man søger.

Når jeg besøger et sted som Suisi i Brylle, er det imidlertid ikke for at få en dybdegående massage, men en sensuel helhedsoplevelse, hvor massagen får en til, at slappe af og så langsomt men sikkert ender med en rigtig dejlig afslutning. Dette mestrer pigerne i Brylle til topkarakter. Jeg er ikke 25, så at pigerne er over 30 eller 40 gør ikke en forskel for mig. De er stadig dejlige. Jeg tvivler på at en ung pige på 20 ville synes det var spændende at være sammen med mig, selvom hun bliver betalt for det. Vi er heldigvis forskellige men for mit vedkommende kan jeg kun sige at jeg virkelig tænder på pigerne hos Suisi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der en eller flere af de faste kunder der kan beskrive pigerne i Brylle lidt nærmere?
Jeg kan jo læse mig til alder i trådene herinde og så står nogle af dem beskrevet som klassisk thai. Det siger mig intet. Jeg har rejst flere gange i Thailand og de omkringliggende lande og har set store og små thai piger, nogle slanke, andre buttede, nogle ligner stort set drenge mens andre har en del former. osv osv.

hvad får man at se hvis man vælger en luksuspakke hos de enkelte?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Det kan jo være lidt svært at beskrive da øjne jo ser forskeligt, de er i mine øjne alle søde at se på med hver deres forskelligheder .

 

Så jeg vil foreslå dig at køre derned så kan du jo se dem an :)    og vælge ud fra det.

 

Eller prøve dem fra en ende af og finde din favorit . 

 

VH

 

 

 

Er der en eller flere af de faste kunder der kan beskrive pigerne i Brylle lidt nærmere?
Jeg kan jo læse mig til alder i trådene herinde og så står nogle af dem beskrevet som klassisk thai. Det siger mig intet. Jeg har rejst flere gange i Thailand og de omkringliggende lande og har set store og små thai piger, nogle slanke, andre buttede, nogle ligner stort set drenge mens andre har en del former. osv osv.

hvad får man at se hvis man vælger en luksuspakke hos de enkelte?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der en eller flere af de faste kunder der kan beskrive pigerne i Brylle lidt nærmere?

Jeg kan jo læse mig til alder i trådene herinde og så står nogle af dem beskrevet som klassisk thai. Det siger mig intet. Jeg har rejst flere gange i Thailand og de omkringliggende lande og har set store og små thai piger, nogle slanke, andre buttede, nogle ligner stort set drenge mens andre har en del former. osv osv.

hvad får man at se hvis man vælger en luksuspakke hos de enkelte?

 

Det var lettere hvis du beskrev de kvaliteter du søger efter, så kan vi se om der er nogen af pigerne der passer til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok Lange
Slank med rimelige bryster, som er let at tænde og med veltrænede muskler i skeden - Samt åben for at man evt. må bruge tungen lidt på hende undervejs.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Både Patty og Anna er slanke piger med rimelige bryster, men ud fra dine ønsker vil jeg nok anbefale dig at prøve Anna. Jeg synes Patty virker mere tilbageholdende end Anna.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...