Hop til indhold
Ceylon

samling af gode råd

Recommended Posts

Har også gode erfaringer med at lade colaen erstatte med champagne :smile:

Og omvendt ...? læste i en bog om en fyr der hældte champagne i pigen( rest fra flasken de havde delt inden) og derefter drak det når hun pressede det ud. Jeg må tilstå at tanken tænder mig faktisk, ikke mindst da det jo så er et meget smukt champagneglas :rolleyes:

Mon ikke også det kunne være pirrende at hælde det ud over pikken og så lade hende drikke/slikke det som det drypper .....  :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

og til alle os der hader det sure sprøjt kan Asti anbefales :)

Jadå, Asti är dejligt. Speciellt när man skall ha det som sällskapsdrink, utan att näta något till. Tysk sekt är ocks OK men Asti är bättre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft min sædvanlige købesexleverandør hængt op med bunden i vejret, et speculum i missen, fyldt hende op med champagne og stået iført kjole og hvidt, mens jeg drak af hende med sugerør - det var frækt.

En lækker kvinde og champagne skal nydes iført passende dress :)

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft min sædvanlige købesexleverandør hængt op med bunden i vejret, et speculum i missen, fyldt hende op med champagne og stået iført kjole og hvidt, mens jeg drak af hende med sugerør - det var frækt.

En lækker kvinde og champagne skal nydes iført passende dress :)

Fik hun så lov til samtidigt at tappe koncentratet af  :P

Ellers skulle det vist være rigtig frækt at få suttet pik medens pigen har lidt brusende champagner i munden  :idea:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...