Hop til indhold
Ceylon

samling af gode råd

Recommended Posts

Anvend ikke mynthe olie i forbindelse med onani (eller sex).. det køler og lige meget hvor meget man rykker i den, så forsvinder den kolde fornemmelse ikke lige den første times tid.

Det minder mig om. Jeg fik engang et blowjob af en glædes pige, der havde et mint tyggegummi i munden, det kølede også ubehageligt, når det ramte hovedet på kalorius.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv at komme lidt varmecreme som bruges til muskler på dilleren inden i smider den ind i pigen. Så skal i se hende vride sig af glæde. Det giver en helt ny dimention ved at dyrke sex.

Jeg er ikke sikker på om tigerbalsam er så godt. Måske lige kraftig nok. Men noget mildere kan også gøre tricket.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv at komme lidt varmecreme som bruges til muskler på dilleren inden i smider den ind i pigen. Så skal i se hende vride sig af glæde. Det giver en helt ny dimention ved at dyrke sex.

Jeg er ikke sikker på om tigerbalsam er så godt. Måske lige kraftig nok. Men noget mildere kan også gøre tricket.

sålænge det ikke er kamfer :)  for det første er der mange der er overfølsomme overfor kamfer og for det andet, så svier det som ind i.... 

men en rigtig varm pik giver altså et plus til oplevelsen - det kan jeg kun give ret i ;) ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

sålænge det ikke er kamfer :) for det første er der mange der er overfølsomme overfor kamfer og for det andet, så svier det som ind i....

men en rigtig varm pik giver altså et plus til oplevelsen - det kan jeg kun give ret i ;) ;)

Jeg har ikke lige prøvet kamfer men jeg har noget fra hummel som fungere rigtig godt til formålet. Det er et sted imellem varm og kold og svier og en prikkende følese. Alt sammen på en gang. Gjorde det med en B-ven uden at hun vidste det. Hun blev helt vild i varmen af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Er man til vekselvirkning imellem varmt og koldt, når man modtager fransk kan det anbefales at bruge almindelige vaskeklude. En gøres varm en anden kold. Jeg synes det er fed, at lukke øjnene nyde det franske, og så pludselig blive overrasket over eksempelvis en kold klud omkring bollerne eller hvad man nu finder på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Et godt råd. Smør ikke noget som helst på lillepeter uden at spørge pigen først om det er ok.

Et godt tip.

Hør pigen om hun vil give et blow med cola i munden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et godt råd. Smør ikke noget som helst på lillepeter uden at spørge pigen først om det er ok.

Et godt tip.

Point taken....

Nu var det ikke en hvilken som helst pige jeg gjorde det med men en jeg kender ret godt og derfor vidste at det var ok med.

Men ville da aldrig gøre det med en pige jeg ikke kendte eller på klinik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et godt tip.

Hvordan pokker får hun en dåse ind i munden? :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest -KbhStang-

Hvordan pokker får hun en dåse ind i munden? :wink:

Det kan hun uden problemer, når jeg har været der ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har nogle gange brugt at gå ud og skylle den rigtig godt og grundigt under den iskolde hane og så gå ind til konen og hurtigt banke den op, mens den stadig er stiv som en istap  :mrgreen:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opdaterer lige teksten lidt:

Et æble om dagen, holder lægen af banen.

eller 

Et æble om dagen, holden lægen stangen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et blowjob udført af en kvinde med helt nybørstede tænder giver bestemt også seancen en ekstra dimension... Prøv det! :)

Vh. Sidespringeren

Spekulerer lige på hvordan sådan en el-tandbørste vil føles  :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også gode erfaringer med at lade colaen erstatte med champagne :smile:

og til alle os der hader det sure sprøjt kan Asti anbefales :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tigerbalsam kan bruges, men det varmer godt, prøvede det første gang i Korea....har også nogle gange med held puttet en smulle på pigens klit.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...