Hop til indhold

Priser i annonce — hvad synes du?

Featured Replies

Skrevet

Om prisen er skrevet eller ej, er for mig ikke det vigtige. Men hvis der er for mange "extras" eller prisen simpelt hen reflekterer et lavt selvværd hos pigen (altså lav pris), så er jeg stået af. 

Rabat til folk der taler for deres syge moster?? Skråplan. Jeg betaler gerne hvad det koster. Også når det er dyrt. Men jeg vil ikke betale mere end andre, bare fordi jeg kan.

Jeg synes man har en (moralsk?) forpligtelse til at betale hvad det koster. Uden at forhandle om prisen, som var det en hest på et hestemarked, man ville købe. 

Jeg er glad for (smukke) kvinder, intelligente med stor selvsikkerhed. Billederne reflekterer forhåbentlig udseendet, og teksten både intelligens og selvsikkerhed (eller mangel på samme). Pris og pris-struktur er ret afslørende....

Skrevet
SweetKisses skrev, for 9 timer siden:

Men så fik du da noget pænt at kigge på :D

Dét kan du sige :)
Vi skal jo huske de positive ting når vi arbejder :)

Skrevet
tvr skrev, for 3 timer siden:

Jeg synes man har en (moralsk?) forpligtelse til at betale hvad det koster. Uden at forhandle om prisen, som var det en hest på et hestemarked, man ville købe. 

hvorfor er det ok at forhandle om prisen på en hest og ikke på en pige. hestehandlerrdren har jo også sat en pris udfra hvad han mener der er værd 

Skrevet
knallert skrev, for 5 minutter siden:

hvorfor er det ok at forhandle om prisen på en hest og ikke på en pige. hestehandlerrdren har jo også sat en pris udfra hvad han mener der er værd 

Jeg håber virkelig du kan se hvorfor, og at det er en joke at du spørger. Normalt ville jeg give den en grine-emoji, men her er jeg i tvivl, så jeg svarer i stedet

Skrevet
knallert skrev, for 43 minutter siden:

image.thumb.png.e54a3c0e4a6a4bac8b32151df2ede11e.png

Skrevet
knallert skrev, for 53 minutter siden:

:???: :blink: :wacko: Håber det var en dårlig joke. 

Skrevet
tvr skrev, 1 time siden:

Jeg håber virkelig du kan se hvorfor, og at det er en joke at du spørger. Normalt ville jeg give den en grine-emoji, men her er jeg i tvivl, så jeg svarer i stedet

og hvad svare du så

Skrevet
knallert skrev, for 35 minutter siden:

og hvad svare du så

Jeg svarede at jeg håber det er en joke. Istedet for at sætte en grine-emoji

Skrevet

Ja Jeg går direkte efter annoncer hvor pris er oplyst.. alle annoncer hvor div tillæg kommer oven i springer jeg over

Jeg vil vide den nøjagtige pris inden jeg kontakter ..men der kan være ydelser som jeg ønsker ikke direkte står i annonce som jeg godt kunne finde på at spørger om

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, den 7.11.2023 at 10:12:

Enig med @Elprebsi, @Ridolfo og @fræk6 i, at priser i annoncen giver det klart bedste udgangspunkt for en aftale. I særdeleshed når man gerne vil lave en aftale med relativt kort varsel, så duer det ikke, at man først skal spørge efter priser, vente på svar, spørge om muligt tidspunkt, vente på svar igen.

Hvis du har pris i din annonce, giver du din gæst mulighed for at booke med en enkelt sms, hvis ellers hans foreslåede tidspunkt passer med dig. At nogen mænd så ikke er så direkte, kommer du nok ikke udenom uanset hvad, men så har du da gjort, hvad du kunne.

Det er sympatisk, at du foretrækker ærlighed, men det er tudetosset at give rabat på den måde. På lidt længere sigt får det måske også den effekt, at de gode gæster, som ellers gerne betaler normalprisen, ikke gider besøge dig i samme omfang, fordi de føler, at de betaler for andres rabatter.

hvordan skulle de andre gæster opdage at jeg giver nogle rabat? det er da ikke noget jeg som sådan reklamere med, udover at jeg har nævnt det herinde.

og ærligt på en halvsløj aften hvor telefonen har været stille, ja så fortrækker jeg da en kunde som jeg evt gider lidt end slet ingen kunder

Skrevet
gry skrev, for 8 timer siden:

hvordan skulle de andre gæster opdage at jeg giver nogle rabat? det er da ikke noget jeg som sådan reklamere med, udover at jeg har nævnt det herinde.

og ærligt på en halvsløj aften hvor telefonen har været stille, ja så fortrækker jeg da en kunde som jeg evt gider lidt end slet ingen kunder

Det er bestemt muligt, at det kan “holdes hemmeligt”, at nogen får rabat. Men hvis en gæst får rabat af den ene eller anden grund, hvad tror du så at han vil forvente næste gang, han besøger dig? Personligt ville jeg ikke nødvendigvis forvente samme rabat næste gang, men jeg ville være usikker på, hvad næste besøg mon ville koste. Og alene den usikkerhed kan måske være nok til, at jeg så i stedet vælger en anden løsning, hvor jeg ikke er i tvivl om prisen. Også selvom den anden pige er dyrere at besøge. I min optik er det for kortsigtet en løsning at sætte prisen ned, også selvom det er en sløj aften.

Med stamkunder kan det måske med tiden give mening med en eller anden form for rabat, men også der vil jeg anbefale dig at fastholde prisen og i stedet fx give lidt ekstra tid ind imellem.

Men det er selvfølgelig 100 procent dit eget valg, hvad du vælger at gøre.

Skrevet

Har gode erfaringer med at kontakte pigen på sms med:

I forbindelse med min booking hos dig i dag, - eller i morgen, vil jeg blive glad, hvis du vil sende dine priser. 

Jeg får næsten altid omg. svar. I flere tilfælde følger adressen også uopfordret med.

Annoncer fra pigerne, som starter med en lang remse, af alle hendes extras, springer jeg over. 

Redigeret af sanook

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, den 11.11.2023 at 08:29:

Det er bestemt muligt, at det kan “holdes hemmeligt”, at nogen får rabat. Men hvis en gæst får rabat af den ene eller anden grund, hvad tror du så at han vil forvente næste gang, han besøger dig? Personligt ville jeg ikke nødvendigvis forvente samme rabat næste gang, men jeg ville være usikker på, hvad næste besøg mon ville koste. Og alene den usikkerhed kan måske være nok til, at jeg så i stedet vælger en anden løsning, hvor jeg ikke er i tvivl om prisen. Også selvom den anden pige er dyrere at besøge. I min optik er det for kortsigtet en løsning at sætte prisen ned, også selvom det er en sløj aften.

Med stamkunder kan det måske med tiden give mening med en eller anden form for rabat, men også der vil jeg anbefale dig at fastholde prisen og i stedet fx give lidt ekstra tid ind imellem.

Men det er selvfølgelig 100 procent dit eget valg, hvad du vælger at gøre.

Hej

Jeg gør det meget tydeligt i mine beskeder hvis jeg giver en rabat, at dette ikke er normalprisen og det ikke skal forventes ved et næste besøg, mine stamgæster har nogle andre priser end andre gæster, men det mener jeg også man har fortjent når man har været trofast kunde i over f.eks 1 år

Skrevet
gry skrev, den 7.11.2023 at 08:06:

Går i ind for priser i annoncer?

størstedelen af sms jeg besvarer er fra folk der spørger hvad prisen er, mange forsøger også og få det billigere end det prisen er.

og selvføldig er der bare dem der bestiller en tid og betaler det som det koster.

Men det bliver nogle gange flere længere beskeder om hvorfor de ikke kan betale den pris jeg har fastsat, eller synes jeg er for dyr.

Jeg har nogle gange givet rabat til folk der f.els har fortsat de er på off ydelse, jeg har faktisk respekt hvis overfor folk hvis de er ærlige overfor mig.

men synes hurtigt det bliver en glidebane for kan man få det til 300 kr mindre den ene gang, hvorfor så ikke gangen efter osv.

Jeg prutter aldrig om prisen, - har prøvet og bare fået mindre service, men nogle gange, hvor jeg har været økonomisk i bund, harcjeg f.eks sagt: Jeg har 700kr kan jeg få noget for dem ? Så må tøsen selvom hun vil eller ikke vil

Skrevet

Måske svarer jeg på noget helt andet end du spørger om, men jeg blev inspireret :)

Jeg havde en meget kort overgang telefonnummer på min annonce. Og jeg brugte simpelthen SÅ lang tid på at svare på alt muligt ligegyldigt som ikke førte til noget. Det droppede jeg hurtigt. Jeg synes email giver meget færre useriøse henvendelser. Hvis folk helst vil kommunikere på telefon er de velkomne til at spørge om mit nummer over email, men det er ikke noget jeg reklamerer med i min annonce.

Jeg har mine priser i annoncen og jeg giver ikke rabat. Faste kunder kan godt få lidt længere tid nogle gange, hvis der er mulighed for det og jeg er i humør til det. Ellers er det faste priser.

<3

Skrevet

jeg springer for det meste over annoncer uden priser, hvis der er en lang liste af extras bliver jeg træt og scroller videre det lugter af fake penge maskine, ingen tlf nummer er 100% sikker jeg ikke gider spilde tid på uanset om det så er mail eller en af de der app ting man skal kontakte dem på :)

Skrevet

En annonce uden priser indikerer at prisen er til forhandling, og jeg ville nok starte med at underbyde, men fortrækker helt klart en klar pris sætning på annoncen. Jeg tænker at de manglende priser forsøges udnyttet begge veje, af både gp. og kunde.

Skrevet

@gry (og andre) Jeg bidrager her med lidt af mine erfaringer. Det der er min sandhed og mine erfaringer er naturligvis ikke alles ;) 
Har delt det op i to dele, da det ene er mest en sælger vinkel og det andet en køber vinkel. 

Sælger:
Hvis man ønsker at spare tid på dialogen kan det klart betale sig at skrive pris i annoncen. Det er for de fleste et helt afgørende element for sexkøbere når de skal vælge. Jeg vil vurdere at det er noget af det der vægter mest efter første grovsortering i de to "nej/måske"-bunker de fleste sexkøbere lægger ud med. Kun geografi kommer måske før pris for de fleste når først frasorteringen er overstået og der er en større måske-bunke tilbage.
Der er mange årsager til at prisen er værd at nævne tidligst muligt. Een af dem der ikke endnu er nævnt her i tråden er at for rigtigt mange mænd der køber sex er det et nødvendigt onde der skal overstås og selvom de gerne betaler, giver det en bedre helhedsoplevelse fra start til slut igennem både overvejelser, planlægning, valg, optakt, forspil og hvad der ellers ligger forud for et besøg, hvis det der handler om pengene ikke fylder mere end det behøver at gøre. 
Det samme gælder vist for de fleste af os der sælger. 
Priserne spænder så vidt nu til dags at det er blevet vigtigere end det var i gamle dage at nævne det tidligt i markedsføringen og dialogen. 
I gamle dage hvor priserne stort set kun svingede 10-20% for de fleste sexarbejdere for de samme ydelser i samme geografiske område, var det ikke lige så vigtigt. Folk der købte sex jævnligt vidste hvad markedspriserne var. I dag kan man få fuldstændigt samme ydelse til det dobbelte af andre steder hos andre sexarbejdere, fordi markedet er fuldstændigt frit, og der stort set ikke længere er huspriser eller husregler fordi "husene" næsten alle er væk pånær ganske få. Konkurrencen og forvirringen er total - på godt og ondt :) 

Flatrate priser "all inclusive" sælger bedst. Tillæg for noget der kræver ekstra tid eller særlig forudbestilling kan der dog tages ekstra betaling for uden problemer. 
Det kunne f.eks. være hvis man tilbyder analsex, sprøjteorgasme, urinsex, gå i bad sammen osv. osv. Altså services der kræver ekstra tid, ekstra udstyr, ekstra planlægning og forberedelses- eller hviletid før/efter. 
Har man ikke alverden af det på menuen, så vil jeg klart anbefale at man egentlig kun har forskel i pris baseret på tiden man bruger. Det er det der giver det mest naturlige flow for begge parter, er min erfaring. 
Ønsker man at give rabat, kan man med fordel give det i ekstra tid, fremfor i lavere pris er også min erfaring. 

Det der sælger ALLER aller bedst er total flatrate pris for alt der er mere end en time. 
Hvis man går efter faste betalende elskere der køber lang tid, så er "prisen for en date er XXXX kr. uanset hvor lang tid vi bruger med hinanden" uden sammenligning den bedste strategi. Både for sælger og for køber, er min påstand. Hvis man kan/vil kan man også lade det være op til dem hvad de ønsker at betale derudover hvis det er virkelig lang tid såsom overnatning på hotel eller lign. 
DET SKAL MAN DOG ALDRIG ANNONCERE MED!!! 
Gør man det, så tiltrækker man enoooormt mange der bare vil have mest muligt billigst muligt første (og sikkert eneste) gang. Og det giver jo for sælger kun mening at det er gengangere naturligvis. 
Hvis man virkelig har yndlings gutter, så kan det betale sig at vise sin egen interesse i flere møder oftere ved at skrue helt ned for forventningerne hvad prisen angår når "basis-prisen for et møde" er betalt. Så kommer man nærmest på budgetkontoen hos dem, og man ses tættere på "når de har lyst og tid" end "når de har råd og tid". DET kan betale sig på den lange bane. Det bør dog være særligt udvalgte. Rigtigt mange kan ikke rigtigt administrere det og det bliver til tæt på ingenting til sidst, og de ender måske med at blive fravalgt til fordel for nogen der betaler mere hvis man ikke har tid til dem begge. Så pluk dem ud med omhu. 
Arbejdsglæden i disse møder er også fænomenal - hvis man altså har dén motivation med i sine overvejelser. Det giver faste gæster som man ikke behøver at annoncere sig frem til, og hvor den tid man bruger på markedsføring og at få aftaler i stand er absolut minimal. Det er et hit ;)  

Noget af det man med hvad man kunne kalde "andre luksus varer eller goder" næsten altid kan regne med er noget af det dyreste er ting hvor prisen er angivet som "Price upon request". 
En af de tricks der kan være et kompromis hvis man ikke ønsker at angive en præcis pris kunne være hvad der sommetider angives som "Priserne starter ved XXX kr for en quickie" eller hvad man nu end har i den billigste ende på menuen. 

- - - 

Køber:
Når jeg selv køber sex, så er prisen meget afgørende. 
Der er vanvittigt stor prisforskel på det jeg som oftest ønsker mig at købe. Det kan svinge mellem 1800 og 5000 kr. for fuldstændigt det samme i tid og aktivitet. Så for mig tæller prisen immervæk en del. 
Jeg køber langt oftest sex hvor jeg kommer med en partner. Det kan både være en af mine betalende elskere og det kan være en privat elsker eller kæreste. 
Jeg vælger næsten altid dem fra hvor det koster mere end 500kr. ekstra i timen når vi er et par, sammenlignet med prisen hvis en mand køber tid solo. 
Det gør jeg fordi det for mig signalerer at sexarbejderen egentlig ikke har så meget lyst til at vi er to medmindre hun bliver rundhåndet kompenseret for bøvlet og besværet. Eller fordi hun ser muligheden for virkelig at give den gas med malkningen når hun har muligheden. 

Dem der har fuldstændigt samme pris for par som for singler sender et klokkeklart signal om at det virkelig er noget de har særligt lyst til. De springer som oftest alle de andre over i bunken hos mig, også selvom jeg måske egentlig på tegnebrættet er mere tændt på en eller flere andre. Det er ikke så meget fordi jeg skal have færre penge op af lommen, men fordi det fortæller mig at hun virkelig vil det. Så vil jeg virkelig også gerne hende. 
På samme måde forestiller jeg mig (og hører jeg) at det er når der er mange priser for "extras" såsom kys, berøring bestemte steder, oralsex til hende osv. osv. Det bliver for forstyrrende et element til at illusionen kan bevares nogenlunde intakt hvis det virker som om der skal kompenseres med penge for rigtigt mange af tingene. 
Der bliver heller ikke bøvl med hvorvidt der skal betales penge tilbage eller ej hvis noget der er bestilt alligevel ikke blev leveret fordi man glemte manuskriptet i kampens hede og flowet bar i en anden retning.  

God fornøjelse med både køb og salg til alle :) 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.