Hop til indhold

Priser i annonce — hvad synes du?

Featured Replies

Skrevet

Går i ind for priser i annoncer?

størstedelen af sms jeg besvarer er fra folk der spørger hvad prisen er, mange forsøger også og få det billigere end det prisen er.

og selvføldig er der bare dem der bestiller en tid og betaler det som det koster.

Men det bliver nogle gange flere længere beskeder om hvorfor de ikke kan betale den pris jeg har fastsat, eller synes jeg er for dyr.

Jeg har nogle gange givet rabat til folk der f.els har fortsat de er på off ydelse, jeg har faktisk respekt hvis overfor folk hvis de er ærlige overfor mig.

men synes hurtigt det bliver en glidebane for kan man få det til 300 kr mindre den ene gang, hvorfor så ikke gangen efter osv.

Skrevet
gry skrev, for 15 minutter siden:

Men det bliver nogle gange flere længere beskeder om hvorfor de ikke kan betale den pris jeg har fastsat, eller synes jeg er for dyr.

Jeg har nogle gange givet rabat til folk der f.els har fortsat de er på off ydelse, jeg har faktisk respekt hvis overfor folk hvis de er ærlige overfor mig.

men synes hurtigt det bliver en glidebane for kan man få det til 300 kr mindre den ene gang, hvorfor så ikke gangen efter osv.

Fast prispolitik og priserne i annoncen. Mon ikke det vil spare dig for en del håbløse opringninger. 

Skrevet

Selvom min pris er i annoncen, så får jeg fortsat forespørgsler på pris osv., tror ikke det er noget der helt kan undgås, men det vil formentlig spare dig for nogle af spørgsmålene. 

Jeg holder fast i mine priser, og giver ikke afslag i pris, ligegyldigt om deres kat lige er død eller de er på kontanthjælp. Undskyldningerne er mange, og hvis de ikke har råd, så må de spare op som med alt andet ^_^ Rygterne om rabatter løber hurtigt, så det bliver et pænt nej tak her fra, og hvis de fortsætter med at spørge bliver de blot ignoreret. 

Skrevet

Jeg kontakter aldrig kvinder der ikke har priser i deres annonce. For mig udstråler det manglende åbenhed og seriøsitet.

Skrevet

Jeg foretrækker at der er angivet priser i annoncen. Kan dog have det ok med hvis pigen kører efter "håndværker" modellen hvor man spørger ind til hvad man gerne vil og hun så giver et tilbud man så kan sige ja eller nej til. Kunne ikke drømme om at prutte om prisen, men har da før spurgt om hvad "en time med alt" kostede hvis det var en pige med mange "extras".

Skrevet
gry skrev, for 43 minutter siden:

størstedelen af sms jeg besvarer er fra folk der spørger hvad prisen er, mange forsøger også og få det billigere end det prisen er.

og selvføldig er der bare dem der bestiller en tid og betaler det som det koster.

Ja. Du ser jo heller ikke reklamer for produkter uden priser.

Skrevet
  • Author

Så prøves der med priser i annoncen for at ske hvad det evt giver, af positiv eller negativ effekt 

i ønskes alle en dejlig dag

Skrevet

Stoler ikke på annoncer uden priser og springer derfor over disse. 

Skrevet

Som udgangspunkt, gider jeg ikke skrive til annoncer uden priser - som du selv skriver, bliver det til for mange smsèr - vil jeg besøge en gp vil jeg helt skrive max  4 smsér - også afsted

Skrevet

Jeg betaler det der står i annoncen, giver den bedste start på et møde syntes jeg …

Behandler folk som jeg selv behandles , 

Skrevet

Jeg kontakter aldrig kvinder der ikke har priser i deres annonce.

Skrevet

Enig med @Elprebsi, @Ridolfo og @fræk6 i, at priser i annoncen giver det klart bedste udgangspunkt for en aftale. I særdeleshed når man gerne vil lave en aftale med relativt kort varsel, så duer det ikke, at man først skal spørge efter priser, vente på svar, spørge om muligt tidspunkt, vente på svar igen.

Hvis du har pris i din annonce, giver du din gæst mulighed for at booke med en enkelt sms, hvis ellers hans foreslåede tidspunkt passer med dig. At nogen mænd så ikke er så direkte, kommer du nok ikke udenom uanset hvad, men så har du da gjort, hvad du kunne.

gry skrev, for 2 timer siden:

Det er sympatisk, at du foretrækker ærlighed, men det er tudetosset at give rabat på den måde. På lidt længere sigt får det måske også den effekt, at de gode gæster, som ellers gerne betaler normalprisen, ikke gider besøge dig i samme omfang, fordi de føler, at de betaler for andres rabatter.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 5 minutter siden:

fordi de føler, at de betaler for andres rabatter.

Lige som Forbrugsforeningen... Der er jo en grund til at butikkerne ikke skilter med hvem de giver rabat til.

Skrevet

Man betaler den prisen som er opgivet i annoncen, har man ikke råd, eller er man bare nærig og ikke vil betale det som det koste, så find en billigere pige. 
Jeg synes det er frækt og uforskammet at prutte om prisen som pigen har i annoncen.

Skrevet

Der skal noget helt særligt til før jeg kontakter en pige som ikke annoncerer priser. Mine midler er begrænsede så jeg ønsker ikke at stå i den situation at sige jeg ikke har råd - Jeg ønsker ikke at opfattes som om jeg prøver at få en billigere pris. Jeg respekterer den pris som står eller som aftales. Har jeg ikke råd til det annoncerede, vil jeg aldrig forsøge at presse prisen ned.

Skrevet
Robby skrev, for 23 timer siden:

Man betaler den prisen som er opgivet i annoncen, har man ikke råd, eller er man bare nærig og ikke vil betale det som det koste, så find en billigere pige. 
Jeg synes det er frækt og uforskammet at prutte om prisen som pigen har i annoncen.

Som oftest betaler jeg også bare prisen. Men kan også godt finde på, at foreslå en cocktail med flere ydelser, hvor jeg så også foreslår en vis mængderabat. Hvis hun så siger nej, så no deal. 

Har det som flere af I andre, kontakter næsten aldrig en der ikke har priser i annoncen. Så tænker jeg, at “koen bare skal malkes optimalt” hvor hun ser en an og hvis man har pænt og måske dyrt tøj, sko eller ur, så er prisen højere. Så derfor undgår jeg dem som regel. 

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 23 timer siden:

så duer det ikke, at man først skal spørge efter priser, vente på svar, spørge om muligt tidspunkt, vente på svar igen.

Man kunne jo sammenlægge forespørgslen om tid og pris. Så er det ikke mange ekstra sms'er der skal sendes :)

Jeg har aldrig haft en dårlig oplevelse med en GP som ikke skilter med priser i annoncen. Der kommer som regel en udførlig liste tilbage ved første henvendelse. Man kan så sige at det måske er lidt fjollet at de ikke bare har det med i annoncen - det er faktisk ikke noget jeg nogensinde har tænkt over. 

Dbh Teach 

Skrevet

Det er vanvittigt irriterende når priserne ikke er oplyst i annoncen. Der er jo næsten lagt op til at prisen kan forhandles hvis den ikke er oplyst på forhånd.

Skrevet

Helt klart også til priser i annoncen. Fair nok hvis der ikke nødvendigvis er priser på alt, hvis man har et meget stort udvalg, og ting man af én eller anden grund foretrækker at der bliver spurgt ind til. Men vil gerne vide nogenlunde hvad der tilbydes og hvad det koster. 

Nu vi lige er ved den, så er det også pænt irreterende når man ud fra annoncen ikke tydeligt kan se hvor annoncøren befinder sig rent geografisk. Behøver naturligvis ikke en adresse, men sådan rent praktisk som minimum en by (Og ikke 5-6 byer i øvrigt)

Nogen gange kan man læse en "annonce" og bagefter ikke ane hvad der tilbydes, eller til hvad pris eller hvor henne.....Det er fandme til at få lange løg over, sådan rent bogstaveligt :P

Redigeret af Sku’ vi nu ikke lige...

Skrevet

Er helt sikkert også til at der skal være pris i annoncen.

Det kan tælles på en hånd hvor mange gange jeg har taget kontakt hvor prisen ikke er angivet, og der er er det næsten aldrig blevet til noget.

Så det var bare spild af min og pigens tid.

Skrevet
gry skrev, den 7.11.2023 at 08:06:

Ja bestemt, og helst en simpel prisstruktur, evt et par pakker at vælge imellem. 

Er listen af ekstra ydelser lige så lang som en indkøbsseddel den 1. i måneden, så hopper jeg over, også selv om jeg ikke har tænkt mig at benytte dem. 

Jeg orker ikke diskussionen om pris bare fordi jeg gerne vil ligge i højre side at sengen i stedet for venstre. 

/North

Skrevet
SweetKisses skrev, den 7.11.2023 at 08:32:

........

Jeg holder fast i mine priser, og giver ikke afslag i pris, ligegyldigt om deres kat lige er død eller de er på kontanthjælp. Undskyldningerne er mange, og hvis de ikke har råd, så må de spare op som med alt andet 

Sjovt nok , så har jeg det lige sådan som håndværker , Der er altid nogen der lige skal sige , arj , jeg har ikke så mange penge lige for tiden ... Nå ok , jamen så kan vi da bare lave lidt mindre , eller vente , alternativt kan de jo finde en anden :)

For ikke så længe siden så lavede jeg noget arbejde og da jeg skulle hente betalingen , havde hun pludseligt skiftet til noget langt mere udfordrende med tydelig kavalergang , men , Prisen blev nu den samme af den grund :)

Skrevet

Når man sælger en ydelse er det naturligt nok prisen fremgår af annonceringen, personligt finder jeg det irriterende når det ikke gør.
Jeg forstår heller ikke ræsonnementet bag  de udeladte priser, for det må da være belastende at skulle svarer på prisforespørgsler i et væk - det må da være færre at den slags når det tydeligt fremgår.. 
Men det kan jo være priserne er fleksible afhængigt af travlhed, er det årsagen?  

Skrevet
Naboen skrev, for 13 timer siden:

Sjovt nok , så har jeg det lige sådan som håndværker , Der er altid nogen der lige skal sige , arj , jeg har ikke så mange penge lige for tiden ... Nå ok , jamen så kan vi da bare lave lidt mindre , eller vente , alternativt kan de jo finde en anden :)

For ikke så længe siden så lavede jeg noget arbejde og da jeg skulle hente betalingen , havde hun pludseligt skiftet til noget langt mere udfordrende med tydelig kavalergang , men , Prisen blev nu den samme af den grund :)

Men så fik du da noget pænt at kigge på :D

Skrevet
SweetKisses skrev, for 1 time siden:

Men så fik du da noget pænt at kigge på :D

Og muligvis noget i bukserne der ikke længere var i vater :P ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.