Hop til indhold

Glædespige . . Tur/retur...

Featured Replies

Skrevet
cassanova skrev, 1 time siden:

Glædespige tur/retur?  Det frie valg ? 

Var der nogen der tvang dig?

KF.

Skrevet

Don’t feed…….

Skrevet
  • Author

Tur/retur: det er er let at starte op som GP , men er det også let at stoppe igen? Blir GP afhængig af de mange penge som tjenes? 

Skrevet
  • Author
SweetKisses skrev, for 9 minutter siden:

Ja, super træls at være afhængig af de penge man tjener på sit arbejde…. 

Hvor længer er GP ere i branchen ? 

Skrevet
cassanova skrev, for 31 minutter siden:

Tur/retur: det er er let at starte op som GP , men er det også let at stoppe igen? Blir GP afhængig af de mange penge som tjenes? 

For mig der har penge lidt mistet sin værdi.. For 10 år siden havde 10.000 kr været mange penge for mig.. Nu føles 10.000 som meget lidt.. 

Men det er ikke pengene der gør jeg ikke har skiftet erhverv.. Det er friheden som man ikke finder på en normal arbejdsplads.. Det er faktisk mest fordi jeg ikke gider arbejde hver dag og spilde mit liv på det.. 

Skrevet
cassanova skrev, for 12 minutter siden:

Jeg har været i branchen i lige knap og nap 9 år og har ingen planer om at stoppe foreløbigt.. 

Min kæreste derimod med et normalt arbejde har skiftet arbejde vel ca 6 gange på den samme tid.. 

Skrevet
cassanova skrev, for 1 time siden:

Hvad har det med det frie valg eller at være afhængig af sin løn at gøre? Der er da sikkert GP’er der står op og morgenen og ikke gider på arbejde - men jeg kender også pædagoger og håndværkere der har det lige sådan. De er også afhængige af den løn de tjener, og har ikke altid de bedste arbejdsforhold. 

Der er rekordhøj jobskifte generelt i Danmark (https://fagbladet3f.dk/artikel/det-skyldes-ofte-utilfredshed-med-en-helt-bestemt-person) så jeg forstår ikke rigtig relevansen af dit spørgsmål i forhold til emnet? 

Dårlig løn, dårlig chef, dårlige arbejdsforhold - noget GP’ere ofte selv kan justere på. Så hvis de er glade for det setup, hvorfor skulle man så skifte erhverv? 

Redigeret af SweetKisses

Skrevet
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Jeg har været i branchen i lige knap og nap 9 år og har ingen planer om at stoppe foreløbigt.. 

Og det er vi mange der er glade for. ;)

Skrevet
SweetKisses skrev, 1 time siden:

Ja, super træls at være afhængig af de penge man tjener på sit arbejde…. 

Jeg anmelder mig hermed skamfuldt til misbrugerflokken. Jeg begyndte med penge allerede som børn, og nu klarer jeg næppe en eneste dag uden dem.

Til jer som endnu ikke har startet: gør det ikke!!! I bliver aldrig fri igen.

Skrevet
Bananas skrev, Lige nu:

Jeg anmelder mig hermed skamfuldt til misbrugerflokken. Jeg begyndte med penge allerede som børn, og nu klarer jeg næppe en eneste dag uden dem.

Til jer som endnu ikke har startet: gør det ikke!!! I bliver aldrig fri igen.

Hvem der bare kunne leve uden alkohol og penge….. 

men ikke uden sex! Sexen får I ikke lov til at tage fra mig. 

Redigeret af SweetKisses

Skrevet
SweetKisses skrev, for 11 minutter siden:

Det er vi nogen det er glade for :lol:;)

Skrevet
Dillermand Junior skrev, 1 time siden:

Hvor gammel bliver en ræv ?

Se, det var et interesant spørgsmål.

Skrevet
SweetKisses skrev, for 23 minutter siden:

Du bare ringer hvis det er nogen som prøver at tage den fra dig. Jeg kommer prompte.

Skrevet
cassanova skrev, for 1 time siden:

Det er lige så forskelligt som alt andet. Unge piger (ikke at der er så mange af dem mere), som vælger det som studiejob. Da de kan arbejde lidt og have penge nok og ikke skal stå på tanken hver aften og forsømme uddannelsen. De er nok kun i få år og får efterfølgende rigtigt job, mand og børn. 
Så der udlændingene som kommer i perioder og smutter igen. 
Også er der os sexglade danske kvinder som har været i årevis og som nok bliver længe endnu. 
Jeg fortsætter så længe jeg har lyst også længe der er mænd som gider min buttede, rynkede morkrop :lol: Men har stamkunder som har fulgt mig fra start til nu og vi joker med vi da bare bliver gamle sammen. 
Afhængig af pengene??! Næ ikke mere end andre, folk der går fra godt job til arbejdsløshed er da heller ikke glade for at have færre penge. Til gengæld afhængig af sexen, hyggen, de gode snakke. Det er blevet en livsstil. Havde en lang pause for er par år tilbage. Og klarede mig fint for mindre penge. Men savnede alt det andet og mændene savnede mig. Min mail var på autosvar på ubestemt tid da jeg ikke vidste hvad jeg ville og lige skulle have styr på nogen ting i privatlivet. Fik mange “starter du igen”, “hvornår vender du tilbage”, “savner dig” osv. Og jo vendte tilbage, og nu bliver jeg til jeg ikke kan mere, hvordan livet arter sig ved ingen jo. 

Skrevet
cassanova skrev, for 2 timer siden:

Spørger du fordi du selv overvejer at blive GP men er bekymret for om du ville blive afhængig af det?

Dit spørgsmål får mig til at tænke på en BBC udsendelse forleden. Åbenbart er der kun 3 sportsstjerner der er dollarmilliardærer. To NFL spillere og Tiger Woods. Vi ved jo at top NFL spillere har en høj indtægt. Men alligevel ikke nok til at blive dollarmilliardær. Tom Brady var blandt de bedste og han er ”kun” 300 millioner værd. Nogen skifter karriere af den ene eller anden grund (sygdom, ikke gode nok, for hårdt, etc) og så mister de den høje indtægt. Det der var fælles for de tre milliardærer var at de havde tjent flere penge uden for sengen, øh, jeg mener selvfølgelig ”banen”. De havde investeret, startet firmaer, etc.

Hvis man har en høj indtægt så er det selvfølgelig forskelligt fra menneske til menneske hvordan man forvalter den. Hvis man bruger det hele på forbrugsgoder bliver det en omvæltning hvis indtægten forsvinder. Med minimal indsats og begrænset risiko over tid kan man skabe en sideindtægt resten af livet hvis man f.eks. regelmæssigt køber ETFer. Hvis man købte et hus mens det var billigt så er ens faste udgifter lavere nu. Hvis man tjente rigtig godt købte man måske en udlejningslejlighed. Så er man mindre afhængig af en høj indtægt. Jeg tænker der er mange forskellige piger og at de har meget forskellige livssituationer. Håber det gav noget at tænke på hvis du kaster dig ud i det?

Skrevet
cassanova skrev, for 2 timer siden:

Hvor længe bliver du ved? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.