Hop til indhold
fila

Holly, Randers

Recommended Posts

De erfaringer havde jeg så selv, viste det sig.
Jeg har tidligere besøgt hende i midtbyen. Sød, stille og rolig. Fik lidt massage, som nærmere er blide strøg på kroppen. Ellers er det som hun skriver i annoncen. Jeg var først skeptisk pga adressen, men det er et udmærket sted. Fri parkering og ret diskret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
fila skrev, for 6 timer siden:

De erfaringer havde jeg så selv, viste det sig.
Jeg har tidligere besøgt hende i midtbyen. Sød, stille og rolig. Fik lidt massage, som nærmere er blide strøg på kroppen. Ellers er det som hun skriver i annoncen. Jeg var først skeptisk pga adressen, men det er et udmærket sted. Fri parkering og ret diskret.

Giver hun et godt lang blow uden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Samba skrev, for 3 timer siden:

Giver hun et godt lang blow uden?

Hendes blow er uden, men lige så meget hj. Det er nok stemningen og hendes rolige væremåde, jeg godt kan lide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
fila skrev, den 6.11.2023 at 21:57:

Hendes blow er uden, men lige så meget hj. Det er nok stemningen og hendes rolige væremåde, jeg godt kan lide.

Er det pigen på billederne man møder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krill skrev, for 10 timer siden:

Er det pigen på billederne man møder

Jeg kan se det er andre billeder end sidst, og de ligner ikke hende. Jeg husker heller ikke tatoveringen, der ses på taljen på det ene billede. Hendes billeder plejer at være nogen hun selv tager på det sted hun er. Hendes udseende fejler ikke noget, så jeg ved ikke, hvorfor hun bruger de nye billeder. Måske det er en anden, men jeg ved ikke, om det kan være det, når det er samme annonce-id.

Redigeret af fila

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har nogle problemer med nogen på stedet. Jeg ved ikke præcis hvad der er galt, men jeg kender en del mennesker i området, så jeg har ikke lyst til måske at møde sure udlejere eller naboer. Ikke fordi jeg er meget sart, men det skal gerne være en hyggelig og afslappet fornøjelse at besøge en pige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...