Hop til indhold

Nye tider?

Featured Replies

Skrevet

Flere herinde skriver at danske bordeller er en “uddøende race”.

En bruger skrev Bl.a. at bordellerne bør redefinere sig selv. 

Og … så blev jeg lidt nysgerrig på om der er nogle af jer som ligger inde med nogle spændende ideer til hvordan ? :D Det er jo aldrig skidt med nytænkning! 
Personligt har jeg lidt svært ved at se hvad man kan gøre så meget anderledes, men lad mig høre hvad i synes ❤️

god aften skønne mennesker :wub:

kys fra Miley 

Skrevet

Et forslag kunne være at hente inspiration fra @Evas Fredagsbar og tage en dag ud af kalenderen fra tid til anden for at holde et arrangement som dette. Lidt alá Pussy Party, bare med mulighed for at tage den enkelte pige med ind på et solo-værelse.

Skrevet

Måske skulle kunderne tage og redefinere sig selv og begynde at besøge de skønne danske kvinder.

Skrevet

Sæt priserne ned…og reklamer med noget folket vil ha’..det kunne jeg forestille mig ^_^

Redigeret af Mr Black

Skrevet
Mr Black skrev, for 3 minutter siden:

Sæt priserne ned…og reklamer med noget folket vil ha’..det kumme jeg forestille mig ^_^

Vi kunne jo også tilbyde gratis ydelser :-) 

Alting stiger - sjovt nok - også for os piger 

Skrevet
Danskeblondeemma skrev, for 33 minutter siden:

Helt perfekt ville det være hvis I faktisk betalte os for at besøge jer :lol:

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 22 minutter siden:

Så ville i have problemer med at i aldrig kunne få en tid:ph34r::lol:.. I jo umulige at stille tilfredse altsååå.. 

Jeg overvejede selv noget klippekort hvor hvert 10’ende besøg var gratis men med tanke på hvor stor en del af min indtægt mine stamgæster er ville der muligvis være måneder hvor alle fik en gratis tur:lol:.. Godt nok kun hver 10 måned med mit arbejdsskema but still:P.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
Danskeblondeemma skrev, for 50 minutter siden:

Alting stiger - sjovt nok - også for os piger 

I alle andre brancher kan det ende med at være den sidste løsning på manglende kunder i butikken:ph34r:.. Det jo et ganske reelt svar.. 

Skrevet
Mr Black skrev, 1 time siden:

Sæt priserne ned…og reklamer med noget folket vil ha’..det kunne jeg forestille mig ^_^

God service.. at man vil gøre hvad man kan for kunden, betyder meget for om kunder kommer igen. Dét er ofte vigtigere end prisen på grisen.

Jeg har været adskillige steder, jeg aldrig kommer tilbage til, og det er stort set altid pga piv-ringe service.

KF.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Så ville i have problemer med at i aldrig kunne få en tid:ph34r::lol:.. I jo umulige at stille tilfredse altsååå.. 

Jeg overvejede selv noget klippekort hvor hvert 10’ende besøg var gratis men med tanke på hvor stor en del af min indtægt mine stamgæster er ville der muligvis være måneder hvor alle fik en gratis tur:lol:.. Godt nok kun hver 10 måned med mit arbejdsskema but still:P.. 

Så giv klippekortet 12 klip og det skal startes i januar og sluttes af i december så kan alle tage mad med i samskudsgilde og holde Julefrokost med Jennifer :lol: ;)

Skrevet

"De må redefinere sig selv".

Nemt at slynge ud. Især når udsagnet ikke ledsages af realistiske og konkrete forslag.Jeg synes lidt det lyder som noget fra en marketingmanual med fraser, sådan nogle man som foredragsholder, forretningsmand, kommentator eller politiker tyr til, når man ikke har en reel løsning.

Måske kan jeg inspirere bare lidt ved at spørge mig selv som kunde om følgende:

- Hvad er det, der gør, at jeg kontakter en bestemt pige udover hendes gode udseende og menu?

Det viser sig, at jeg tænder på piger, der formulerer sig i debatten herinde. På piger, der svarer personligt på henvendelser. Og på  piger som også er villige til at skrive til mig lidt udenfor nummer. På den måde skaber de en menneskelig kontakt, en relation som er dybere end bare bookingen. De får dermed en gruppe af stamgæster i deres lille forretning, som de bærer med ind på de steder, hvor de arbejder. Miley er selv et eksempel på dette "gode kommunikations-håndværk", ligesom mange andre danske piger er det, for eksempel Sweetkisses, berømte Eva, Jennifer, Nicole B og flere andre . Undskyld på forhånd til dem jer ikke nævner, men I kender dem. Et andet godt eksempel er Mook, hvis selskab, skøre, og crispy humor, erotiske evner og varme personlighed, jeg har nydt i mange år. Hun var mit første møde med denne verden. Et andet godt eksempel er spanske Aghata, som er en mester i at holde intens kontakt med sine stamgæster.  

I mine øjne gør det netop disse piger mere interessante end andre. De skiller sig ud fra mængden.

Det kunne flere af de skønne piger på PG, Citygirls, Sexyclub, Seduction godt dyrke lidt mere. Forudsætningerne for succes er der. Mange af konkurrenterne fra udlandet er nemlig ikke så gode til det. 

Blot lidt input fra en glad stamgæst.

Skrevet

Har smidt dig en PB @Miley_for_pleasure men derudover er jeg helt enig med @Signor Cuoco jeg fanges også ind af kvinder som Sweetkisses, Jennifer R, Danske Natasja der formår at skrive lidt med en løbende og holde lidt flirt og kontakt ved lige imellem aftalerne 

Hvis nogen af jer lyserøde har lyst så er Skurvogns  chatten hver tirsdag kl. 20 også et sted med snik snak hvor nogen piger har charmet sig til nye kunder og aftaler her og der ikke at det er formålet men det at skrive med og møde jer kvinder lidt mere uformelt udenom en booking situation er nogen gange det der får en til at tænke hende må jeg besøge 

Link til skurvogstråden

Skrevet

Ja vi er jo forskellige. Når jeg går til en gp er det netop for det ikke skal minde om en kæreste. Men derimod sex uden alle mulige illusioner om andet end sex. Derfor er udenlandske piger ofte gode. Og sp betyder prisen altså også noget. Jeg er ikke enig i den der med pris og kvalitet følges ad. Når det er serviceydelser fastsættes prisen helt subjektivt sf sælger. Der er jo ikke nogle væsentlige forskelle i de gase udgifter fra den ene ud yder til den anden. 

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 3 timer siden:

"De må redefinere sig selv".

Nemt at slynge ud. Især når udsagnet ikke ledsages af realistiske og konkrete forslag.Jeg synes lidt det lyder som noget fra en marketingmanual med fraser, sådan nogle man som foredragsholder, forretningsmand, kommentator eller politiker tyr til, når man ikke har en reel løsning.

Måske kan jeg inspirere bare lidt ved at spørge mig selv som kunde om følgende:

- Hvad er det, der gør, at jeg kontakter en bestemt pige udover hendes gode udseende og menu?

Det viser sig, at jeg tænder på piger, der formulerer sig i debatten herinde. På piger, der svarer personligt på henvendelser. Og på  piger som også er villige til at skrive til mig lidt udenfor nummer. På den måde skaber de en menneskelig kontakt, en relation som er dybere end bare bookingen. De får dermed en gruppe af stamgæster i deres lille forretning, som de bærer med ind på de steder, hvor de arbejder. Miley er selv et eksempel på dette "gode kommunikations-håndværk", ligesom mange andre danske piger er det, for eksempel Sweetkisses, berømte Eva, Jennifer, Nicole B og flere andre . Undskyld på forhånd til dem jer ikke nævner, men I kender dem. Et andet godt eksempel er Mook, hvis selskab, skøre, og crispy humor, erotiske evner og varme personlighed, jeg har nydt i mange år. Hun var mit første møde med denne verden. Et andet godt eksempel er spanske Aghata, som er en mester i at holde intens kontakt med sine stamgæster.  

I mine øjne gør det netop disse piger mere interessante end andre. De skiller sig ud fra mængden.

Det kunne flere af de skønne piger på PG, Citygirls, Sexyclub, Seduction godt dyrke lidt mere. Forudsætningerne for succes er der. Mange af konkurrenterne fra udlandet er nemlig ikke så gode til det. 

Blot lidt input fra en glad stamgæst.

Håber du også har prøvet valbypigerne :) 

Skrevet
KF skrev, for 4 timer siden:

God service.. at man vil gøre hvad man kan for kunden, betyder meget for om kunder kommer igen. Dét er ofte vigtigere end prisen på grisen.

Jeg har været adskillige steder, jeg aldrig kommer tilbage til, og det er stort set altid pga piv-ringe service.

KF.

Hvad er god service for dig? 
for det første er jeg en der bruger tid på hver enkelt der træder ind af døren. Jeg rejser rundt i det lille land med min bil FYLDT. 
jeg har altid kolde kildevand og danskvand med citrus med til mine kunder som en extra service. Måske jeg gør for meget… der står også altid lidt slik/ chokolade man kan tag af. Jeg bruger tid på at snakke med den enkelte før “ vi går igang” og dette går ikke ud over tiden. Jeg har ikke skjulte gebyr såsom det koster extra ved kys, Golden osv. 

jeg har en ide om jo mere jeg ved jo bedre en service kan jeg yde. 

Skrevet
Miley_for_pleasure skrev, for 10 timer siden:

(…)

Personligt har jeg lidt svært ved at se hvad man kan gøre så meget anderledes, men lad mig høre hvad i synes ❤️

(…)

Tak for et interessant indlæg. Jeg har ikke selv besøgt nok danske piger eller bordeller til at udtale mig, føler jeg, da jeg mest har besøgt udenlandske GP’er  – måske ligesom @Jogge, dog ikke nødvendigvis af samme årsag, da jeg ikke helt kan følge ham der med mere eller mindre GFE – men det er interessant at stille et spørgsmål som dette, om hvad der kunne gøres anderledes.

Eventyrmanden skrev, for 8 timer siden:

Jeg tror det kom af, at @MrBlack foreslog at man kunne sætte priserne ned og @Danskeblondeemma så også lidt, gætter jeg, på sarkastisk/ironisk vis svarede at man også bare kunne give gratis sex. Egentlig er det lidt ærgerligt, at det ender der så med hvad der forhåbentligt netop er en joke om at pigerne nu skal betale klienterne, for jeg tænker at prissætningen må være svær i disse dage, da inflationen måske presser alle – både piger og klienter – lidt ekstra. Omvendt kan lavere priser til tider også være ønsketænkning. Der er sikkert dog også mange andre forslag end bare lavere priser som man kunne komme med og som andre også nævner – igen jeg har dog mest besøgt udenlandske piger, så jeg vil som udgangspunkt ikke gå ind i debatten med danske bordeller :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet

Med priser i Tyskland på FKK der nu er 100 euro for 30 min er man stort set prismæssigt på dansk niveau (+/-) 

En ægte FKK klub i Danmark som de drives i Tyskland ville være en fornyelse af bordellet. Ved ikke om det er på kant med rufferi lovgivningen, men et bordel i sig selv er vel allerede i den grå zone. Det er da en ide hvis man vil prøve noget nyt. 

Skrevet
Obersten skrev, for 55 minutter siden:

Med priser i Tyskland på FKK der nu er 100 euro for 30 min er man stort set prismæssigt på dansk niveau (+/-) 

En ægte FKK klub i Danmark som de drives i Tyskland ville være en fornyelse af bordellet. Ved ikke om det er på kant med rufferi lovgivningen, men et bordel i sig selv er vel allerede i den grå zone. Det er da en ide hvis man vil prøve noget nyt. 

Ja og når man tænker på at det koncept der kom tættest på (saunaklubben i Vanløse der nu er lukket) havde mega mange besøgende (nogle aftner op i mod 30-40 gæster på en aften) så burde nogen snart få åbnet et lignende sted:P.. Det burde vidne om at den form for sexkøb passer mange mænd super godt.. 

Jeg har selv haft ledt efter investorer men det er nemmere sagt end gjort:rolleyes:.. 

Skrevet
Miley_for_pleasure skrev, for 11 timer siden:

Og … så blev jeg lidt nysgerrig på om der er nogle af jer som ligger inde med nogle spændende ideer til hvordan ?

Vi mænd kan prøve at forholde os til, hvad der ville kunne få os til at vælge bordelbesøg i stedet for privat/diskret.

Personligt har jeg udelukkende erfaring fra privat/diskret, og det ændrer sig nok ikke lige foreløbig uanset hvad. Dels fordi jeg har en mistanke om, at et familiemedlem muligvis arbejder som tele eller måske endda GP på et af bordellerne i Storkøbenhavn, dels fordi det på en eller anden måde kommer følelsesmæssigt tættere på, når det er en dansk pige, end når det er en udenlandsk. Og ligesom @Jogge fokuserer jeg (i hvert fald indtil nu) mere på at have en god stund med lækker sex, end på at opbygge personlige relationer, sådan som @Signor Cuoco og andre har præference for.

Så er der selvfølgelig også den vanlige sang om, at mange foretrækker økofransk, hvilket bordellerne ikke tilbyder. Jeg foretrækker helt klart også selv øko-versionen, men omvendt er blow ikke så væsentligt for mig, så det er ikke fraværet af økofransk, som holder mig væk fra bordellet.

Og så lad os nu dræbe den myte med inflation, for den er væk igen nu. Vi har generelt fået et højere prisniveau nu end for et par år siden, ja, men generelt stiger priserne ikke længere. Og i øvrigt er det i langt højere grad de udenlandske piger, som har sat priserne på deres ydelser op, end det er de danske.

I forhold til at arbejde på bordel: Det er vel egentlig @JenniferRomantica og andre piger, der som hende har en baggrund fra et bordel, men nu arbejder privat/diskret, som fra GPernes side kan svare på, hvad der ville kunne få dem til at droppe privat/diskret og vende tilbage til at arbejde fra bordel. Bordellet kan jo redefinere sig alt det, det vil, men hvis (en stor del af) pigerne ikke ønsker at arbejde på den måde, er man jo lige vidt.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

I forhold til at arbejde på bordel: Det er vel egentlig @JenniferRomantica og andre piger, der som hende har en baggrund fra et bordel, men nu arbejder privat/diskret, som fra GPernes side kan svare på, hvad der ville kunne få dem til at droppe privat/diskret og vende tilbage til at arbejde fra bordel. Bordellet kan jo redefinere sig alt det, det vil, men hvis (en stor del af) pigerne ikke ønsker at arbejde på den måde, er man jo lige vidt.

Jeg tror nogle piger egner sig mere til klinik end andre.. Jeg begyndte til at starte med bare på privat diskret fordi klinikkerne lukkede længere tid end min opsparing kunne klarer under corona:P:lol:.. Og så opdagede jeg at det bare passede mig bedre at man ikke stod til ansvar for nogen som helst.. Som det er på klinik så koster vagten penge hvis man ikke melder afbud senest 24 timer før og med 3 børn osv så sker der bare ting engang i mellem.. Der kommer samtidig også en følelse af at man svigter huset eller det måske bare min egen følelse men det bryder jeg mig ikke om.. Så jeg har nok bare fundet mig bedre til rette i privat diskret.. Også at jeg selv kan sætte prisen både op og ned som det passer i forhold til efterspørgelse betyder meget.. Mine udgifter er lavere end på klinik så jeg behøver ikke have en “ikke-konkurrencedygtig” pris.. 

Den personlige kontakt gør faktisk også en masse for mig i forhold til at kunne bygge en relation op med mine gæster.. Har gæster nu hvor jeg slet ikke kunne forestille mig at de skulle ringe til en tele og booke tid og jeg ikke selv lige fik en besked så vi fik vores faste korrespondance.. Det ville selvfølgelig være muligt stadig at have separat telefon men det vil være bøvlet i forhold til bookinger som telen tager ind.. 

Med alt det sagt så kan unge debuterende piger i branchen lave super gode penge på klinik men for en pige som mig der har været i branchen i mange år der fungerer klinik bare ikke indtægtsmæssigt.. Nyhedens værdi skal ikke undervurderes lige der.. Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

nogle aftner op i mod 30-40 gæster på en aften

En lille tilføjelse: Når jeg skriver gæster så mener jeg solgte timer.. Tit havde vi gæster der blev i mange timer.. Og så det fordelt på mellem 4-6 piger.. 

Skrevet
Miley_for_pleasure skrev, for 13 timer siden:

Og … så blev jeg lidt nysgerrig på om der er nogle af jer som ligger inde med nogle spændende ideer til hvordan ?

Jeg er lidt ked af at sige det, men svarene der kommer på sådan et spørgsmål kredser altid omkring prisnedsættelser og fransk uden. Der er for mange mennesker der kun fokuserer på 1 ting, mig selv, mig selv, mig selv og hvor billigt de kan få hvad de vil have. Helt uden tanke på andre. 

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 11 timer siden:

Så giv klippekortet 12 klip og det skal startes i januar og sluttes af i december så kan alle tage mad med i samskudsgilde og holde Julefrokost med Jennifer :lol: ;)

Eller 14:lol:.. Så har man vel også efterhånden fortjent det:P.. 

Skrevet

Nååå, det er bare en reklame…:D

Min erfaring med danske piger er at de ofte er for gamle og for dyre og hvis man endelig finder en ung en til en fornuftig pris så er der helt sikkert et eller andet der trækker voldsomt ned, derfor mit indlæg..men hvis jeg kan få f.eks en sutter og et hurtigt put for 500kr så kan jeg tilgive meget..god weekend :rolleyes:

Redigeret af Mr Black

Skrevet
TheLion skrev, for 6 timer siden:

Jeg tror det kom af, at @MrBlack foreslog at man kunne sætte priserne ned og @Danskeblondeemma så også lidt, gætter jeg, på sarkastisk/ironisk vis svarede at man også bare kunne give gratis sex. Egentlig er det lidt ærgerligt, at det ender der så med hvad der forhåbentligt netop er en joke om at pigerne nu skal betale klienterne

Joke? Både og - selvfølgelig ved jeg lige så vel som alle andre at det aldrig kommer til at ske, men derfor ville det stadig være det bedste der kunne ske.

TheLion skrev, for 6 timer siden:

igen jeg har dog mest besøgt udenlandske piger, så jeg vil som udgangspunkt ikke gå ind i debatten med danske bordeller :)

Så er det da den rette tråd du har forvildet dig ind i.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.