Guest Liderlassen Skrevet 30. Oktober, 2023 Til administrator. Jeg ønsker at min profil og mine opslag slettes, så de fremover ikke vil være synlige. Jeg ønsker ikke at min kone og børn vil kunne se mine kommentarer. Afventer bekræftelse på dette og information over hvornår det træder endeligt ikraft. På forhånd tak. Lasse liderlassen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FeetMann Skrevet 30. Oktober, 2023 Liderlassen skrev, for 6 minutter siden: Til administrator. Jeg ønsker at min profil og mine opslag slettes, så de fremover ikke vil være synlige. Jeg ønsker ikke at min kone og børn vil kunne se mine kommentarer. Afventer bekræftelse på dette og information over hvornår det træder endeligt ikraft. På forhånd tak. Lasse liderlassen Dine opslag vil stå for offentlig skue efter du har slettet din profil desværre . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. Oktober, 2023 Du går ind under dine kontoindstillinger og trykker på Delete Profile. Men hvorfor oprettede du en profil, hvis dine opslag ikke må kunne ses? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlassen Skrevet 30. Oktober, 2023 Tak for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kæmpe bryster 75 Skrevet 30. Oktober, 2023 Det er vist noget med, at sletning af en profil også skal godkendes Og Ja den med din opslag herinde forsvinder aldrig Så man skal opføre sig pænt herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 716 Skrevet 30. Oktober, 2023 (edited) Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Du går ind under dine kontoindstillinger og trykker på Delete Profile. Men hvorfor oprettede du en profil, hvis dine opslag ikke må kunne ses? Det kan der være mange grunde til. Den mest almindelige er at ens cover (dvs. Anonymitet) er røget og f.eks konen har opdaget hvad din profil identitet er og derfor har fri adgang til alle de anmeldelser du har lagt her i de sidste 10 år. Redigeret 30. Oktober, 2023 af Blækspruttemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 544 Skrevet 30. Oktober, 2023 Hvis du ikke har mulighed for at slette dine opslag selv, så skal den dataansvarlige enten slette dem eller gøre sådan, at man ikke kan henføre dem under dit brugernavn. Det er ikke tilstrækkeligt, at den slettede profil fremadrettet står som gæst "brugernavn". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1150 Skrevet 30. Oktober, 2023 ErnstOle skrev, for 25 minutter siden: Det er ikke tilstrækkeligt, at den slettede profil fremadrettet står som gæst "brugernavn". Hvad mener du med det? Hvis ens brugernavn i alle ens opslag ændres til gæst, er det jo anonymt, fordi det blandes sammen med alle de andre og derfor ikke genkendes Eller er hver gæst identificerbare? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1083 Skrevet 30. Oktober, 2023 Det giver jo meget go mening opslagene ikke forsvinder. Det ville give huller i samtalerne, til folk det evt læser længe efter. Trådene ville blive usammenhængende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 544 Skrevet 30. Oktober, 2023 ½angel skrev, for 2 timer siden: Hvad mener du med det? Hvis ens brugernavn i alle ens opslag ændres til gæst, er det jo anonymt, fordi det blandes sammen med alle de andre og derfor ikke genkendes Eller er hver gæst identificerbare? At det skal ændres til gæst og ikke eksempelvis gæst 1/2angel. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kæmpe bryster 75 Skrevet 31. Oktober, 2023 Det ser ud til, at han har fået slettet sin profil nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 31. Oktober, 2023 Kæmpe bryster skrev, 1 time siden: Det ser ud til, at han har fået slettet sin profil nu Konen hjalp ham, hun er her jo også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kæmpe bryster 75 Skrevet 31. Oktober, 2023 Ja okay... Men man skal også hjælpe sine nærmeste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 3. November, 2023 Venter også på at blive slettet, undre mig over at det ikke er sket i nu, bad om at blive slettet i mandags. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1150 Skrevet 4. November, 2023 ErnstOle skrev, den 30.10.2023 at 23:25: At det skal ændres til gæst og ikke eksempelvis gæst 1/2angel. Åh, okay. Så forstår jeg. Tak for præciseringen, og så er jeg helt enig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 4. November, 2023 (edited) Guest Liderlassen skrev, den 30.10.2023 at 17:46: (…) Jeg ønsker at min profil og mine opslag slettes, så de fremover ikke vil være synlige. Jeg ønsker ikke at min kone og børn vil kunne se mine kommentarer. (…) Jeg kan se, at der et medlem her der ønsker sin profil slettet af flere årsager – her i forhold til familien og kone og børn. sexes skrev, for 23 timer siden: Venter også på at blive slettet, undre mig over at det ikke er sket i nu, bad om at blive slettet i mandags. Her er der endnu et, som jeg synes har leveret nogle meget anderledes men også interessante indlæg på det seneste – også selvom jeg ikke altid var enig. Og der er også en anden tråd fra august om det samme: Det synes jeg egentlig er rigtig ærgerligt at se. Jeg vil ikke sige så meget mere, da jeg tænker, at det er sitet, der står for den slags Redigeret 4. November, 2023 af TheLion Korrektur mm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg