Nis 311 Skrevet 29. Oktober, 2023 (edited) God aften. Generelt er det lidt underligt at skulle have en holdning om, hvad det koster at købe sex af en kvinde, men nu er vi ganske mange herinde, der har masser af erfaringer. Og så er det på den måde jo også muligt at kunne vurdere, hvad en rimelig pris måtte være. Jeg er helt med på, at alt bliver dyrere, lige meget om det så er bananer i netto, tandlægeregningen eller besøget hos en prostitueret. Og det er måske også helt fair - jeg er ikke økonom og jeg accepterer typisk, at alt bliver dyrere. Men! Jeg synes, at priserne er ved at stikke af på de bordeller, hvor jeg er mest interesseret i at møde en af pigerne: Pussygalores, Seductiongirls, Sexyclub. Helst danske piger. Når jeg laver en forespørgsel om priserne, så er jeg overrasket over, at det skal være så dyrt. 15 minutter med golden shower: For måske 5 år siden gav jeg 700-800 kroner. I dag: 15 minutter plus ekstra (goldenshower), to beløb bliver beregnet til mindst 1100 kroner. Det tilbud jeg fik her til aften var 20 minutter (1000 kroner) og golden shower 750 kroner, altså i alt 1750 kroner - det er rundt regnet en tusse mere end for bare 5 år siden. Ja, fransk er inkluderet her, men det var det også dengang, jeg gav mindre. Pigerne må jo selv om, hvad de tager. Jeg kan jo ikke sige, at det er rigtigt eller forkert. Og hvis nogen betaler for det, så giver det jo også god mening. Udbud og efterspørgsel, ik... Men jeg kommer ikke til at betale så meget for det. Så er det nemt for mig, at blive hjemme og klare mig alene. Jeg får ikke den oplevelse, jeg havde håbet på, men jeg har så til gengæld stadig de penge stående på kontoen. Er der nogen holdninger til dette? Betaler i altid for det, de danske piger skal have? Synes i, at priserne er berettigede? Jeg kan IKKE forestille mig, at mange piger har meget travlt - og slet ikke med de priser. Men måske er det også et valg man træffer: tag et stort beløb og til gengæld tage flere kunder ind. Dette er i øvrigt ikke ment som diskussion for eller imod at man skal gå videre til de udenlandske piger. Jeg vil altid foretrække danske piger fremfor fx rumænske. Jeg er spændt på jeres tanker. PS: jeg kommer ikke til at afsløre, hvilken eller hvilke piger jeg fik tilbud fra. Redigeret 29. Oktober, 2023 af Nis 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 541 Skrevet 29. Oktober, 2023 Som du selv skriver, pigerne bestemmer jo hvad deres pris er, og vi har så retten til at sige nej.... Men ja der er ved mange sket en stor prisstigning, men jeg kommer også steder hvor prisen kun er er steget 200 -300 kr på 10 år og det må vel siges at være rimeligt nok. Jeg har ikke en stor pengepung så jeg er også nød til at se på prisen ( jeg går heller ikke i de dyreste møbelbutikker ) så jeg spørger altid til prisen hvis den ikke er skrevet i annoncen, eller aftaler den inden et møde. Og er det over mit budget takker jeg pænt nej, jeg skriver også hvorfor ) og siger fortsat god dag, jeg prutter aldrig om prisen... Der er mange som for hvem beløbet ikke betyder noget og de betaler vel bare, så der vil altid være nogen som ikke syntes det er for dyrt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrollingJennifer1 44 Skrevet 29. Oktober, 2023 (edited) Jeg tror problemet i dit tilfælde er, at du efterspørger en meget speciel ydelse som ikke ret mange piger ( danske såvel udenlandske) tilbyder. 700 kr. for 15 min mener jeg er en helt normal pris. Det er desværre blevet sådan at mange piger tjener deres penge på at sælge ekstra ydelser. Hvis du betalte 700-800 kr. for 5 år siden, vil jeg mene at det var en meget billig pris for 15 min med golden shower. Redigeret 29. Oktober, 2023 af TrollingJennifer1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 511 Skrevet 29. Oktober, 2023 Endnu en tråd om hvor forfærdeligt det er at kvinderne tager sig betalt for deres ydelser, jeg tror det er mindre end 3 måneder siden den sidste 'pristråd' Som man sagde i gamle dage: Den der har grisen bestemmer prisen. I dette tilfælde er det kvinderne der har grisen. Som jeg plejer at sige hos min købmand hvad enten det er Meny, Brugsen, Netto eller Rema hvis der er noget i hans butik der ikke behager mig, herunder prisen på hans varer: Du kaster mig i armene på dine konkurrenter. Og der går jeg så hen :-) Og det er pointen: Du får ikke kvinderne til at gå på kompromis med den pris de nu mener de kan forlange. Du har så flere muligheder: Tjen nogen flere penge, køb færre varer, eller sjældnere, eller find billigere alternativer. Længere er den egentlig ikke. Og så håber jeg vi bliver fri for disse prisråde fremover. :-) 5 1 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 29. Oktober, 2023 Jeg har lagt mærke til at ihverfald nogle af pigerne ved Vojensdream er oppe omkring 2.500 kr. For en time. Det er for voldsomt for mig. Der er et par af dem jeg meget gerne ville besøge, men det kommer så ikke til at ske. Men man formode at de har kunder nok og så er det jo fair nok. Så jeg har lagt mærke til det. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Only_by_Night 241 Skrevet 29. Oktober, 2023 Tja, jeg tænker da egentlig bare de kan tage hvad de vil. Det er ikke en nødvendighed at besøge GP'er, det er en luksus man kan tage sig. Nu taler jeg selvfølgelig ud fra min egen situation, men GP'er er ikke det eneste sted jeg finder sex. For mig er et besøg hos en GP bare en anden seksuel oplevelse, lidt ligesom at et one night stand i byen er anderledes end sex med en kæreste. Jeg tænker priserne vil regulere sig efter hvad der giver mening. Der må jo være nok der stadigvæk betaler selv med de høje priser, hvis de tabte på det ville de jo sætte priserne ned igen. Selvfølgelig ville det da være fedt at betale mindre, men som sagt er det en luksus at besøge GP'er - så kan ikke få mig selv til at være sur over at de prøver at "optimere" deres indtægt. Det er ikke som når supermarkederne skruer priserne på mad op - jeg kan jo ikke rigtig undvære at spise. Hvis jeg var en GP og opdagede, at jeg kunne tage et par hundrede mere per besøg og stadigvæk have lige så mange kunder, så ville jeg da 100% gøre det. Og hvem ved, måske det også betyder lidt mere seriøse og gode kunder, hvis det er en lidt større økonomisk beslutning af besøge dem? Man undgår da i hvert fald nærigrøve. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18095 Skrevet 29. Oktober, 2023 “Drømmecocktail” - 20 min med gensidig fransk og dansk - har kostet 1000 kr på de forskellige klinikker siden det blev opfundet hvilket det blev da jeg arbejdede på romantica.. Jeg kan ikke huske hvad pigen hed og jeg ved ikke om hun havde opfundet begrebet men det påstod hun.. Jeg kender ikke til prisen på Golden shower hverken før eller nu men jeg kunne forestille mig de fleste ville tage omkring 500 ekstra men da jeg aldrig har tilbudt den ydelse har prisen ikke haft min interesse.. Jeg kan huske prisen steg med 100 kr på de små ydelser - fransk og dansk - i mens jeg arbejdede på romantica og så steg den til 1200 for 30 min for en 6-7 år siden velsagtens.. Ellers tror jeg prisen har været sådan rimelig stagneret.. De 2500 en anden skriver om i tråden virker som noget enkelte piger gør sig i og ikke standarten på klinikkerne.. Tror da stadig den ligger omkring de 2100 for en time for de fleste klinikker.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 716 Skrevet 29. Oktober, 2023 (edited) Moden slikken M skrev, for 1 time siden: Du har så flere muligheder: Tjen nogen flere penge, køb færre varer, eller sjældnere, eller find billigere alternativer. Længere er den egentlig ikke. Og så håber jeg vi bliver fri for disse prisråde fremover. Slap dog af mester.... Trådstarter skriver intet om at prinsesserne ikke er det værd de forlanger, han skriver bare at for ham er priserne desvære steget så meget at han helt har opgivet at benytte sig af prinsesserne, som så kan sidde derhjemme og tænke over hvorfor der er færre kunder idag end for 10 år siden. Hvis du har så stort et håb om ikke at læse om disse pristråde fremover, så kan du såmænd selv vælge at lade være med at læse dem. Synes trådstarter rimeligt åbenlyst i sin overskrift skriver hvad tråden handler om, så folk som dig kan undgå sure opstød om emner der er ganske interessante for andre..... Redigeret 29. Oktober, 2023 af Blækspruttemanden 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9592 Skrevet 29. Oktober, 2023 Der er en ting som jeg ikke forstår? Og det er at pigerne i det samme hus tilsyneladende er så selvstændige, at ikke kun driver de deres egen forretning uafhængig af huset og uafhængig af hinandens selvstændige forretning. Men det forekommer mig også at selvstændighedskulturen måske er så stærk? At denne kultur skygger for evnen og viljen, til at sig selv som en del af et hold i det samme hus under det samme stærke brand. Jeg og ikke vi eller os! Går som en rød tråd i hver enkels markedsføring af egen forretning, på egne vagter i det samme hus. Jeg er med på at sådan må det være på det helt overordnede plan! Men jeg savner lidt at pigerne også i højere grad trækker på samme hammel, afholder kampagner, kommer med tilbud i kollektiv enighed der kan bæres af et hus med et stærkt brand. Der er ingen kæde der er stærkere end det svageste led, og her ser jeg pigerne som det svageste led i en kæde hvor brandet udgør det stærkeste led! Hvis jeg et kort øjeblik skulle prøve at sætte mig i mutters sted, i huse som Pussy Galores, Seduction Girls og City Girls? Så tror jeg at jeg af og til godt vil kunne sidde med en følelse af, at jeg over mange år har skabt et så stærkt navn i kraft af eget hus stærke varemærke. At potentialet i eget navn ikke kommer til fuld udfoldelse. Fordi at pigerne er bærer af en overdreven Jeg kultur! Og mangler den fornødne vilje til at tænke egen person ind i en Vi kultur, i det samme hus som alle er fælles om at arbejde i. Måske alle skulle tage på teambuilding sammen Teambuilding.dk Som jeg ser det! Så er det den visuelle profil og den transparens, som kendte varemærker for klassiske bordeller med en offentlig adresse, offentligt telefonnummer og egne teledamer. De har som deres absolut stærkeste kort, i konkurrencen med Privat Diskret og udenlandske glædespiger. I stedet for en meget smal fokus på, at deres priser ligger i den øvre ende af skalaen i markedet. Og et retorisk spørgsmål om de burde ligge lavere eller ikke. Så synes jeg at pigerne i fællesskab skulle arbejde for, at produktudvikle deres service båret af husets brand. På måder der giver kunderne en oplevelse af at få en merværdi, for de penge de betaler mere for den samme ydelse. End hos så mange andre steder der er billigere. Og som virkelig giver et incitament til at ville betale det som der kræves! Jeg kan allerede høre automat svaret, jammen det er jo det vi gør allerede! Det er meget muligt at I gør det allerede. Men det er aldrig en gyldig grund til, ikke hele tiden at forsøge på at blive endnu bedre! Hellere sammen end hver for sig, fordi man altid ser hinanden mere som konkurrenter end som kolleger. Selv i det samme hus på den samme arbejdsplads Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 716 Skrevet 29. Oktober, 2023 Nis skrev, for 1 time siden: God aften. Generelt er det lidt underligt at skulle have en holdning om, hvad det koster at købe sex af en kvinde, men nu er vi ganske mange herinde, der har masser af erfaringer. Og så er det på den måde jo også muligt at kunne vurdere, hvad en rimelig pris måtte være. Jeg er helt med på, at alt bliver dyrere, lige meget om det så er bananer i netto, tandlægeregningen eller besøget hos en prostitueret. Og det er måske også helt fair - jeg er ikke økonom og jeg accepterer typisk, at alt bliver dyrere. Men! Jeg synes, at priserne er ved at stikke af på de bordeller, hvor jeg er mest interesseret i at møde en af pigerne: Pussygalores, Seductiongirls, Sexyclub. Helst danske piger. Når jeg laver en forespørgsel om priserne, så er jeg overrasket over, at det skal være så dyrt. 15 minutter med golden shower: For måske 5 år siden gav jeg 700-800 kroner. I dag: 15 minutter plus ekstra (goldenshower), to beløb bliver beregnet til mindst 1100 kroner. Det tilbud jeg fik her til aften var 20 minutter (1000 kroner) og golden shower 750 kroner, altså i alt 1750 kroner - det er rundt regnet en tusse mere end for bare 5 år siden. Ja, fransk er inkluderet her, men det var det også dengang, jeg gav mindre. Pigerne må jo selv om, hvad de tager. Jeg kan jo ikke sige, at det er rigtigt eller forkert. Og hvis nogen betaler for det, så giver det jo også god mening. Udbud og efterspørgsel, ik... Men jeg kommer ikke til at betale så meget for det. Så er det nemt for mig, at blive hjemme og klare mig alene. Jeg får ikke den oplevelse, jeg havde håbet på, men jeg har så til gengæld stadig de penge stående på kontoen. Er der nogen holdninger til dette? Betaler i altid for det, de danske piger skal have? Synes i, at priserne er berettigede? Jeg kan IKKE forestille mig, at mange piger har meget travlt - og slet ikke med de priser. Men måske er det også et valg man træffer: tag et stort beløb og til gengæld tage flere kunder ind. Dette er i øvrigt ikke ment som diskussion for eller imod at man skal gå videre til de udenlandske piger. Jeg vil altid foretrække danske piger fremfor fx rumænske. Jeg er spændt på jeres tanker. PS: jeg kommer ikke til at afsløre, hvilken eller hvilke piger jeg fik tilbud fra. Mester.... Skriv en PM til mig, så skal jeg nok kunne skaffe dig et par piger som gør det for den gamle pris. Ingen problemer i det.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jnpzx457 127 Skrevet 29. Oktober, 2023 JenniferRomantica skrev, for 57 minutter siden: “Drømmecocktail” - 20 min med gensidig fransk og dansk - har kostet 1000 kr på de forskellige klinikker siden det blev opfundet hvilket det blev da jeg arbejdede på romantica.. Jeg kan ikke huske hvad pigen hed og jeg ved ikke om hun havde opfundet begrebet men det påstod hun.. Jeg kender ikke til prisen på Golden shower hverken før eller nu men jeg kunne forestille mig de fleste ville tage omkring 500 ekstra men da jeg aldrig har tilbudt den ydelse har prisen ikke haft min interesse.. Jeg kan huske prisen steg med 100 kr på de små ydelser - fransk og dansk - i mens jeg arbejdede på romantica og så steg den til 1200 for 30 min for en 6-7 år siden velsagtens.. Ellers tror jeg prisen har været sådan rimelig stagneret.. De 2500 en anden skriver om i tråden virker som noget enkelte piger gør sig i og ikke standarten på klinikkerne.. Tror da stadig den ligger omkring de 2100 for en time for de fleste klinikker.. Det er også min klare opfattelse. 2100 kr for en time, er stadigvæk standarden på de fleste klinikker. Og så har nogle piger valgt at tillægge deres egen pris omkring 400 kr ekstra, hvilke jo er helt fair. Det er jo ikke det store. For de fleste mennesker betyder 400 kr ekstra jo ikke noget. Jeg betaler med glæde 2500 kr for en time.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 29. Oktober, 2023 Pigerne må jo tage hvad de vil, sådan er det nu engang. Man må også tro, at de tilbageværende danske bordeller har erkendt, at alle de udenlandske piger er kommet for at blive, og at man har droppet de fattigrøve, som engang kunne købe et duracell kanin skrald for 300 kr. Med få danske bordeller er der nok erhvervsfolk og pensionerede akademikere, der er klar til at give 2-2.500 for en times gummisex . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 29. Oktober, 2023 Jeg betaler nemt 2200-2300 for en time hos Eventyrpigerne, men så får jeg til gengæld også en topklasse behandling, men det er klart, at hvis det kostede 4000 for en time, ville jeg reducere mine besøg med 50 procent. 2200 er mange penge, men alligevel ikke for dyrt, når jeg ser på, hvad jeg får for dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 511 Skrevet 30. Oktober, 2023 Til Rejsenetværk Jef er ret sikker på at kvinderne på diverse bordeller er selvstændige med selvstændige forretninger skal findes i rufferiloven. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KapowSti 36 Skrevet 30. Oktober, 2023 Der skal også, i rigtig mange tilfælde, betales beskyttelsespenge til diverse bander. F.eks.i NV, på et/flere 'bordeller', betaler pigerne op mod 50% af indtægten til f.eks. Bandidos eller Comanche. Så her finder man også en af grundende til prisstigningerne. Altså ikke flere penge til pigerne, men derimod til menneskehandlerne og andre lyssky personer som bliver mere og mere grådige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nis 311 Skrevet 30. Oktober, 2023 Moden slikken M skrev, for 6 timer siden: Længere er den egentlig ikke. Og så håber jeg vi bliver fri for disse prisråde fremover. :-) Intet ligger mig fjernere... end at skrive indlæg der er designet til at tilfredsstille dine behov. Du har altid mulighed for at springe en tråd over. Så hop bare videre og fri mig for dine irettesættelser. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 30. Oktober, 2023 henlan skrev, for 6 timer siden: Jeg betaler nemt 2200-2300 for en time hos Eventyrpigerne, men så får jeg til gengæld også en topklasse behandling, men det er klart, at hvis det kostede 4000 for en time, ville jeg reducere mine besøg med 50 procent. 2200 er mange penge, men alligevel ikke for dyrt, når jeg ser på, hvad jeg får for dem. -Men hvad får du så for de 2200-2300kr.??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18095 Skrevet 30. Oktober, 2023 KapowSti skrev, for 2 timer siden: Der skal også, i rigtig mange tilfælde, betales beskyttelsespenge til diverse bander. F.eks.i NV, på et/flere 'bordeller', betaler pigerne op mod 50% af indtægten til f.eks. Bandidos eller Comanche. Så her finder man også en af grundende til prisstigningerne. Altså ikke flere penge til pigerne, men derimod til menneskehandlerne og andre lyssky personer som bliver mere og mere grådige. Hvor har du den info fra.? Hvis du kender til den form for udnyttelse så burde du melde det til de rette myndigheder.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Muggi 465 Skrevet 30. Oktober, 2023 Jeg har også lagt mærke til, at priserne har fået et nøk op ad. Også hos de udenlandske piger. Til @Moden slikken M kan jeg også kun sige som @Nis skriver. Spring tråden over og læs noget andet, hvis du er utilfreds med debatten om priser. Det er et frit land vi bor i, med ytringsfrihed ... så vi har frihed til at tale om det. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9592 Skrevet 30. Oktober, 2023 Muggi skrev, for 42 minutter siden: Jeg har også lagt mærke til, at priserne har fået et nøk op ad. Også hos de udenlandske piger. Til @Moden slikken M kan jeg også kun sige som @Nis skriver. Spring tråden over og læs noget andet, hvis du er utilfreds med debatten om priser. Det er et frit land vi bor i, med ytringsfrihed ... så vi har frihed til at tale om det. Det er ikke altid bare et spørgsmål om vi kan tage debatten igen igen, og at vi bare kan springe tråden over hvis vi ikke gider læse den. Det er også et spørgsmål om måden vi tager debatten, og her synes jeg helt klart tråd starter skriver både sobert, sagligt og relevant. Rufferi eller ikke rufferi, der er intet der forhindrer pigerne i at sætte sig sammen med mutter om et rundt bord. For at tale om hvordan vi kan se os mere som et samlet team. Der ikke kun og alene arbejder for sig selv, og ens egne interesser! Men som også arbejder sammen om teamets interesser i det samme hus. Jeg taler ikke om at danne karteller, eller at underminere den fri prisdannelse. Men simpelthen at man taler sammen. For at kunne koordinere initiativer og tiltag, som man er fælles om. Og som vil kunne markedsføre under den paraply, der udgøres af et stærkt varemærke med egen velbesøgte hjemmeside. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 30. Oktober, 2023 Rejsenetværk skrev, for 51 minutter siden: Rufferi eller ikke rufferi, der er intet der forhindrer pigerne i at sætte sig sammen med mutter om et rundt bord. Jeg mindes, at der engang var nogle gamle i gårde piger, der med ringe succes prøvede at forene sexarbejderne. Synes ikke man hører noget til dem. Jeg mener især de unge ikke gad. Så kunne det jo måske være interessant at bore i hvorfor, der ikke er interesse i at forene masserne i forskellige sammenhænge . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 30. Oktober, 2023 Jeg ønsker mig en desginer taske - men jeg synes godt nok de er lidt pebret i prisen... Jeg kunne selvfølgelig vælge at skrive til designeren og stikke lidt til dem over priserne. Måske opfordre dem til at lave sær tilbud ikke bare til mig, men hvis vi nu er flere der gerne vil købe? Eller jeg kan vælge at spare sammen til den - jeg ved jo at det er noget helt særligt for mig... Jeg kunne selvfølgelig også vælge en taske i et andet mærke, i god kvalitet til en overkommelig pris. Eller jeg kan vælge en billig kopi, og blive svært skuffet over at kvaliteten slet ikke er den samme som den dyre, ægte version... Der er mange muligheder.... I forhold til tasken, har jeg også mulighed for at ønske mig den *host host *... Tasken er selvfølgelig en metafor for glædespigerne i dette tilfælde.. Jeg ved godt at I ikke lige kan skrive en time med mig på ønskelisten (selvom jeg gerne laver gavekort hvis det skulle blive relevant ), som jeg kan med tasken... Men, nogle ting er så unikke, at prisen er fast og høj, og ikke kommer på tilbud.. Og det er bare realiteten, at prisen kun bliver højere, hvis man ønsker en særlig ydelse (speciale edition, hvis vi bliver lidt i taske-metaforen...). Så handler prisfastsættelsen selvfølgelig også om udbud og efterspørgsel.... Det har både taskedesignere og glædespiger, selvfølgelig med i deres udregninger og planlægning... I kan bytte tasken ud med dyre restaurantbesøger, luksus ferier, dyre biler, gammel vin, eller andet der lige rammer ind i hjertet hos jer... Og vær nu sød ikke at vende og dreje mine ord, det er ikke et surt opstød! Men blot et forsøg på at gøre det lidt visuelt for jer. .... og ja, jeg sammenlignede lige mig selv med en Louis Vuitton taske. I skriver bare hvis I er nysgerrige efter hvilke modeller der står på min ønskeliste, og ellers skal jeg nok selv spare op med den kæmpe hyre jeg tjener som GP.... altså når alle udgifter er fratrukket 12 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 30. Oktober, 2023 SweetKisses skrev, for 9 minutter siden: Jeg ønsker mig en desginer taske - men jeg synes godt nok de er lidt pebret i prisen... Jeg kunne selvfølgelig vælge at skrive til designeren og stikke lidt til dem over priserne. Måske opfordre dem til at lave sær tilbud ikke bare til mig, men hvis vi nu er flere der gerne vil købe? Eller jeg kan vælge at spare sammen til den - jeg ved jo at det er noget helt særligt for mig... Jeg kunne selvfølgelig også vælge en taske i et andet mærke, i god kvalitet til en overkommelig pris. Eller jeg kan vælge en billig kopi, og blive svært skuffet over at kvaliteten slet ikke er den samme som den dyre, ægte version... Der er mange muligheder.... I forhold til tasken, har jeg også mulighed for at ønske mig den *host host *... Tasken er selvfølgelig en metafor for glædespigerne i dette tilfælde.. Jeg ved godt at I ikke lige kan skrive en time med mig på ønskelisten (selvom jeg gerne laver gavekort hvis det skulle blive relevant ), som jeg kan med tasken... Men, nogle ting er så unikke, at prisen er fast og høj, og ikke kommer på tilbud.. Og det er bare realiteten, at prisen kun bliver højere, hvis man ønsker en særlig ydelse (speciale edition, hvis vi bliver lidt i taske-metaforen...). Så handler prisfastsættelsen selvfølgelig også om udbud og efterspørgsel.... Det har både taskedesignere og glædespiger, selvfølgelig med i deres udregninger og planlægning... I kan bytte tasken ud med dyre restaurantbesøger, luksus ferier, dyre biler, gammel vin, eller andet der lige rammer ind i hjertet hos jer... Og vær nu sød ikke at vende og dreje mine ord, det er ikke et surt opstød! Men blot et forsøg på at gøre det lidt visuelt for jer. .... og ja, jeg sammenlignede lige mig selv med en Louis Vuitton taske. I skriver bare hvis I er nysgerrige efter hvilke modeller der står på min ønskeliste, og ellers skal jeg nok selv spare op med den kæmpe hyre jeg tjener som GP.... altså når alle udgifter er fratrukket Kompliment. Godt tænkt. Godt skrevet. Der er krudt i kanonen her. Prisen er kvaliteten, sagde en kendt designer en gang. Et princip jeg efterlever i min egen forretning, som nok har Danmarks højeste priser for den pågældende varegruppe. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nis 311 Skrevet 30. Oktober, 2023 SweetKisses skrev, for 28 minutter siden: Jeg ønsker mig en desginer taske - men jeg synes godt nok de er lidt pebret i prisen... Jeg kunne selvfølgelig vælge at skrive til designeren og stikke lidt til dem over priserne. Måske opfordre dem til at lave sær tilbud ikke bare til mig, men hvis vi nu er flere der gerne vil købe? Eller jeg kan vælge at spare sammen til den - jeg ved jo at det er noget helt særligt for mig... Jeg kunne selvfølgelig også vælge en taske i et andet mærke, i god kvalitet til en overkommelig pris. Eller jeg kan vælge en billig kopi, og blive svært skuffet over at kvaliteten slet ikke er den samme som den dyre, ægte version... Der er mange muligheder.... I forhold til tasken, har jeg også mulighed for at ønske mig den *host host *... Tasken er selvfølgelig en metafor for glædespigerne i dette tilfælde.. Jeg ved godt at I ikke lige kan skrive en time med mig på ønskelisten (selvom jeg gerne laver gavekort hvis det skulle blive relevant ), som jeg kan med tasken... Men, nogle ting er så unikke, at prisen er fast og høj, og ikke kommer på tilbud.. Og det er bare realiteten, at prisen kun bliver højere, hvis man ønsker en særlig ydelse (speciale edition, hvis vi bliver lidt i taske-metaforen...). Så handler prisfastsættelsen selvfølgelig også om udbud og efterspørgsel.... Det har både taskedesignere og glædespiger, selvfølgelig med i deres udregninger og planlægning... I kan bytte tasken ud med dyre restaurantbesøger, luksus ferier, dyre biler, gammel vin, eller andet der lige rammer ind i hjertet hos jer... Og vær nu sød ikke at vende og dreje mine ord, det er ikke et surt opstød! Men blot et forsøg på at gøre det lidt visuelt for jer. .... og ja, jeg sammenlignede lige mig selv med en Louis Vuitton taske. I skriver bare hvis I er nysgerrige efter hvilke modeller der står på min ønskeliste, og ellers skal jeg nok selv spare op med den kæmpe hyre jeg tjener som GP.... altså når alle udgifter er fratrukket Jeg kender dig ikke og ved ikke om du er en designertaske eller en kopivare fra second hand. Men det er heller ikke det der er intentionen med indlægget. Som jeg skrev, så må pigerne gerne tage de priser de tager. Hvis de kan få de penge, så er alt jo som det skal være. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 30. Oktober, 2023 Elprebsi skrev, for 13 timer siden: Jeg har lagt mærke til at ihverfald nogle af pigerne ved Vojensdream er oppe omkring 2.500 kr. For en time. Det er for voldsomt for mig. Der er et par af dem jeg meget gerne ville besøge, men det kommer så ikke til at ske. Men man formode at de har kunder nok og så er det jo fair nok. Så jeg har lagt mærke til det. Har aldrig været over 2000 for en fræk time. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg