Hop til indhold

Hvorfor laver i ikke arrangementet her hos mi

Featured Replies

Skrevet

Kære brødre

Jeg er efterhånden ret fortørnet over alt det flæberi med hvorfor laver i ikke jeres gangbang her hos mig.

Hver gang der lægges et frækt GB arrangement op her kommer den evindelige kommentar, hvad enten det er i Jylland ( Sjællænderne) eller på Sjælland ( jyder og fynboer) eller på Fyn ( fra både Jylland og Sjælland)

Kunne vi ikke snart slipper for det. Arrangøren/ne har sikkert deres grunde til at lave arrangementet lige netop der hvor de gør. Og vi har vores frihed til at deltage hvor i landet det er.

To eksempler fra weekenden: et frækt halloween party på Fyn, 4 timers varighed max 2 timer fra de fleste måske bortset fra Nordjylland. Eller i Nordjylland 24 timers brug af 2 tøser, der er godt nok lidt længere med et totalt out of this world arrangement.

Jamen det koster i transport: Det er en dyr hobby vi har, jeg kan jo konstatere at flere herinde jeg selv indimellem) bruger store summer HVER måned på de skønne kvinder. 

Flere herinde er jo villige til at rejse til Tyskland eller endnu længere væk, så at rejse rundt i Danmakr er da ikke så slemt.

Så i stedet for at flæbe så kom til lommerne og afst den fornødne tid til at besøge de frække arrangementer, det er jo ikke quickies på 15 min vi taler om.

Skrevet
Moden slikken M skrev, for 1 time siden:

Kære brødre

Jeg er efterhånden ret fortørnet over alt det flæberi med hvorfor laver i ikke jeres gangbang her hos mig.

Hver gang der lægges et frækt GB arrangement op her kommer den evindelige kommentar, hvad enten det er i Jylland ( Sjællænderne) eller på Sjælland ( jyder og fynboer) eller på Fyn ( fra både Jylland og Sjælland)

Kunne vi ikke snart slipper for det. Arrangøren/ne har sikkert deres grunde til at lave arrangementet lige netop der hvor de gør. Og vi har vores frihed til at deltage hvor i landet det er.

To eksempler fra weekenden: et frækt halloween party på Fyn, 4 timers varighed max 2 timer fra de fleste måske bortset fra Nordjylland. Eller i Nordjylland 24 timers brug af 2 tøser, der er godt nok lidt længere med et totalt out of this world arrangement.

Jamen det koster i transport: Det er en dyr hobby vi har, jeg kan jo konstatere at flere herinde jeg selv indimellem) bruger store summer HVER måned på de skønne kvinder. 

Flere herinde er jo villige til at rejse til Tyskland eller endnu længere væk, så at rejse rundt i Danmakr er da ikke så slemt.

Så i stedet for at flæbe så kom til lommerne og afst den fornødne tid til at besøge de frække arrangementer, det er jo ikke quickies på 15 min vi taler om.

Du har så evig ret og jeg har serveret alle informationer på et sølvfad til alle i provinsen, om hvordan de nemmest og billigst kan rejse til København.
I tråden om Halloween party hos Pussy Galores.

Pussy Party offentliggjorde deres seneste party i så god tid, som godt en måned før det blev afholdt.

Alle havde derfor også god tid til at arrangere sig, som de bedst havde kunnet arrangere sig!
Der er intet at flæbe over, enten letter mænd rumpetten og kommer af sted! 
Elle de må ganske enkelt undvære oplevelsen.

Jeg deltog selv i Pussy Party hos Pussy Galores fredag den 27/10 mellem kl 17 og kl 20.

Vi fik alle i den grad fuld valuta for pengene, og mere til hos 4 helt igennem fantastiske piger!
Der gik lige på med krum hals, og holdt den stil fra det første til det sidste minut :)

Til alle dem der frygter for en kødrand af 20 mænd om pigerne, kan jeg til beroligelse for dem, men knap så godt for pigerne.
Informere om at der som jeg ser det deltog et passende antal mænd til 4 piger i 3 timer, men langt fra så mange mænd at nogen de ikke ville kunne få muligheden for at opnå den oplevelse som de kommer efter.

Vi lever i tider hvor pigerne desværre ikke kan forvente deltagelse af mænd i et antal til hvert party, som de har hørt og læst om at piger og steder kunne opnå for 15 år siden.

Dengang kunne både Seduction Girls, Cassiopeia Stars, Mon Cherie og et sted på Island brygge afholde egne parties over 3 - 4 timer, hvor der deltog 3 - 4 piger og det deltog mellem 15 og 20 mænd hver gang.

I dag eksisterer kun Pussy Galores og Seduction Girls, og i dag er Pussy Galores ene om som et af de gamle kendte bordeller med offentlig adresse, igen at tilbyde gangbang og sexparty til interesserede mænd.

Og alligevel består der i dag en mindre efterspørgsel, og der deltager i dag færre mænd i parties af først 2 timers varighed med 3 piger, og nu senest i 3 timer med 4 piger.
End der gjorde for 15 år siden til parties hos flere indbyrdes konkurrerende bordeller i København.

Min oplevelse til party hos Pussy Galores denne gang var, at det antal mænd vi deltog må være rentabelt for pigerne, og forhåbentlig er de selv af samme mening.

Men jeg tror også at piger i branchen med en erindring der går 15 år tilbage i tiden, vil tænke at godt de red med på guldkalven dengang der var guld i party for pigerne.
Og jeg tror at de på ingen måde er imponeret af det udbytte som pigerne i dag stiller sig tilfreds med, som et udbytte af egen deltagelse.

Det er nu en gang sådan at de klinikker og de piger på de klinikker, der kan afholde et økonomisk bæredygtigt sexparty.
De ligger alle i København og omegn.

Og det er i København og omegn hele den aktuelle målgruppe for 4 top piger på en top klinik til deres sexparty, den findes.

Derfor er det kun realistisk at afholde et sexparty som Pussy Party hos Pussy Galores, og måske også et par andre klinikker i hovedstadsområdet.

Der er gode grunde til at Brugsen lukker lokalt, og de lokale derfor kører hele vejen for at handle i Bilka.

Der er gode grunde til at både Dr's Koncerthus ligger i København, og at Dr's Symfoniorkester spiller deres koncerter i København.
For et publikum der kan fylde en hel koncertsal når der er koncert.

Det er indlysende at de ikke kan komme for at spille koncert, i det lokale forsamlingshus i udkants Danmark.

Pigerne har derfor absolut ingen fornuftige grunde, til at rejse til provinsen for at arrangere Pussy Party!

Men alle der bor i provinsen har alle meget gode grunde, til at rejse til København for at deltage i Pussy Party!

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Skrevet
Moden slikken M skrev, for 1 time siden:

Kære brødre

Snup en tude kiks!

Det er da dig der flæber lige nu. Og det er da mindst lige så træks at høre på og spild af tid. Fej du for din egen dør.

nogle har gjort opmærksom på at de er interesserede, hvis det også kommer i deres område. Det er da mig fint og fair!!

Skrevet
PeeHairy skrev, for 36 minutter siden:

Snup en tude kiks!

Det er da dig der flæber lige nu. Og det er da mindst lige så træks at høre på og spild af tid. Fej du for din egen dør.

nogle har gjort opmærksom på at de er interesserede, hvis det også kommer i deres område. Det er da mig fint og fair!!

Det har intet at gøre med at tråd starter skal tage en tude kiks.

Det har alene noget et gøre med, at hvor findes den efterspørgsel.
Der kan imødekomme et udbud der kommer til udtryk, som en udtrykt interesse for at deltage hvis noget tilsvarende bliver arrangeret i provinsen.

Den efterspørgsel findes kun i København og omegn, og derfor bliver oplevelsen kun udbudt i København og omegn.
Af samme grund har interesserede i provinsen, ingen anden mulighed end at rejse til København for at få oplevelsen.

Længere er den faktisk ikke, og vil dem fra provinsen ikke rejse efter oplevelsen.
Så kan de ikke opnå at få den oplevelse, det er at deltage i et sexparty som Pussy Party!

Der er også det aspekt at brændt barn skyer ilden!

Har du som piger og som arrangør først oplevet at handle på en udtrykt interesse, for at de tager turen til provinsen.
For så bare at opleve udeblivelser, uden at selvsamme har afbestilt reserverede tider og egen deltagelse.

Så har en del provinsmænd vist at de er useriøse, og at piger ikke kan stole på dem :(

Derfor er det også rigtig stort at Pussy Party nu er i stand til at betinge sig, at alle skal erlægge et depositum for at få accepteret en tilmelding til deres party.

Depositum og en forpligtende risiko for at miste sit depositum.
Det er den eneste farbare vej for pigerne i en branche, hvor de oplever et massivt omfang af udeblivelser.
Og dermed tab på tider der var lukket til tidsbestillinger.

Vi kan derfor takke alle disse useriøse mænd for en berettiget mistro til os i branchen.
Der gør at den af samme grund tager sig sine forholdsregler.

Forholdsregler der i den ideelle verden burde være unødvendige, men som desværre er helt nødvendige!

Hvis nogle kan og vil gå sammen om at stille den nødvendige økonomiske sikkerhed, for at pigerne kommer fra København til provinsen for at afholde et sexparty.
Så tænker jeg at de kan være til at få i tale?

Men det er næppe tænkeligt at nogle kan og vil stille den fornødne sikkerhed for, at det giver økonomisk mening for piger at arrangere noget tilsvarende Pussy Party i provinsen.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet

Jeg er ikke enig med Rejsenetværk. Der er efterspørgsel i provinsen, i denne weekend hele 2 fantastiske events. Det ene med 5 kvinder på Fyn,,men når 3 af dem lægger sig syge er det op ad bakke, de havde nået deres minimums antal og mere til, og minimums antallet var højt sat. Jeg var selv tilmeldt men sygdom hos mig forhindrede min deltagelse. De var grædefærdige da de måtte aflyse kort varsel. De forsøger med en ny dato. Det andet event i nordjylland var allerede ved annonceringen over minimums deltagere.

Og læs så en anmeldelse her af et GB i Vejle. Så provinsen kan sagtens være med.

Til PeeHairy: Tror du ikke dem der laver GB ved at der findes noget der hedder København, jo selvfølgelig gør de det, de behøver ikke blive mindet om HVER gang.

Redigeret af Moden slikken M
tilføjelse

Skrevet

Vi er en del der gerne rejser til party i København, så der kan blive fyldt op uden problemer. men der er nogle få vigtige detaljer der skal på plads. Det er simpelt og det var sådan det var i de gode gamle dage :)

1) man rejser ikke 4-6 timer for et party på 2 timer - sorry ;) i "gamle dage var det 4 - 3 kan nok også gå. Men er det ikke bedre med 4 og fuldt hus?

2) ALLE med arbejde og/eller familie skal lyve - Det lyder ikke rart, men det lader sig gøre og mon ikke det er flertallet af segmentet? Fredag aften er det allerværste og weekenden er bare slet heller ikke god. I de gode gamle dage husker jeg det var en man-torsdag. Var det 11-15? 13-17 eller 17-21? Som passer perfekt med: 

"Et møde, der trækker ud i københavn"

"Jeg skal til tandlæge og det bliver en ordentlig omgang"

"Jeg snupper lige nogle timers afspadsering"

"overarbejde igen - men jeg har lovet at projektet/badeværelset/butikken skal være færdig i dag"

"2 dage med møder og overnatning i københavn"

SÅ: ikke en fredag eller weekend og ikke under 3 timer - gerne 4. max pris? 2800 måske? så bliver der travlt"  

Skrevet

Gamle Hest

De gode gamle dage kommer IKKE tilbage :-) . Og det lader til at provinsen efterhånden er godt med med GB events mm. Det ene event på Fyn var planlagt 4 timer og jeg vil være på pletten når de får en ny dato ! Godt nok en fredag. Det andet event er undervejs pt. 12 timer i streg.

Af en eller anden grund er de bordeller der var i Kbh gået al kødets gang.

Der var også dengang frokost GB i Ahornsgade 11 med et par kvinder hos Bjørn, Aldeles fremragende, men Bjørn er død, Ahornsgade 11 er blevet cykelkælder.

Hans arvtager June holdt i et par år lounges med 3 4 skønne modne kvinder, som jeg husker det lørdag eller søndag eftermiddag.

Jeg skal huske at spørge hende hvorfor hun ikke holder dem mere når jeg besøger hende igen. Trænger til hendes specielle omsorg, deep throat og urin begge veje. Så bliver det ikke bedre.

Men alle de indvendinger som du kommer med har jeg også haft og var jeg tilstrækkelig tændt overvandt jeg dem alle. Det gør du og jeg andre sikkert også. Når lillehjernen går i aktion er der ingen ende på hvilke løsninger der dukker op.

Har da også ofte til private sex arrangementer måttet finde kreative løsninger.

Som jeg plejede at sige på arbejde når medarbejdere og kolleger havde for mange indvendinger: FIX IT :-)

Skrevet

MSM 

er bestemt helt enig med dig, men hvorfor ikke gøre det lidt lettere ?

Jeps har stået i den lille brusekabine om eftermiddagen i ahorngade 11 for at gå ombord i 3 søde piger.

Fyn - ja. Det er så ikke lige mig, man sejler for meget rundt løssluppen sperm, men sødt med skrællede gulerødder- 

Skrevet
Gamle hest skrev, for 1 time siden:

Vi er en del der gerne rejser til party i København, så der kan blive fyldt op uden problemer. men der er nogle få vigtige detaljer der skal på plads. Det er simpelt og det var sådan det var i de gode gamle dage :)

1) man rejser ikke 4-6 timer for et party på 2 timer - sorry ;) i "gamle dage var det 4 - 3 kan nok også gå. Men er det ikke bedre med 4 og fuldt hus?

2) ALLE med arbejde og/eller familie skal lyve - Det lyder ikke rart, men det lader sig gøre og mon ikke det er flertallet af segmentet? Fredag aften er det allerværste og weekenden er bare slet heller ikke god. I de gode gamle dage husker jeg det var en man-torsdag. Var det 11-15? 13-17 eller 17-21? Som passer perfekt med: 

"Et møde, der trækker ud i københavn"

"Jeg skal til tandlæge og det bliver en ordentlig omgang"

"Jeg snupper lige nogle timers afspadsering"

"overarbejde igen - men jeg har lovet at projektet/badeværelset/butikken skal være færdig i dag"

"2 dage med møder og overnatning i københavn"

SÅ: ikke en fredag eller weekend og ikke under 3 timer - gerne 4. max pris? 2800 måske? så bliver der travlt"  

Meget interessant og et meget konstruktivt indlæg - tak!

Jeg har tilsvarende dine oplevelser i erindring fra parties af 4 timers varighed, hos både Seduction Girls og et sted på Islands Brygge.

Men de tiltrak også op til 18 +/- mænd i 4 timer med 4 piger, og hos Seduction Girls med en kok i køkkenet, fantastisk mad og drikke til alle :)

Inkluderet passende pauser undervejs, så det ikke var non stop sex i 4 timer for pigerne.
Hvilket også ville være urimeligt!

Som jeg ser det må udfordringen bestå i, at opnå det rette forhold mellem tid, antal mænd og antal piger!

Jeg er enig i at det ikke holder hverken med 2 eller 3 timer, men at der skal 4 timer til hvis præmissen er en forventet omsætning fra 18 mænd.

Men så kommer det næste spørgsmål?

Hvad er en rimelig pris for 4 timer med 4 piger i dag, når prisen for ca 15 år siden var 2000 kr i datidens penge?

Det næste spørgsmål vil være om der er 18 mænd der vil betale den pris, som pigerne i dag måtte forlange for et arrangement af samme karakter som dengang?

For mig ser det ud til at vi har en markedssituation?
Hvor i princippet villige piger, ikke kan forvente at 18 mænd vil betale den pris vi mænd må forvente at pigerne vil forlange i nutidspenge.

Og det i en situation hvor Pussy Galores er ene om at have relanceret Pussy Party, først med 3 piger i 2 timer over 4 gange Pussy Party.
Og nu igen som i forne tider et klassisk Pussy Party i 3 timer, men med 4 piger i modsætning til 3 piger i gamle dage.

Til en pris på 2600 kr i nutidspenge!

Jeg deltog selv i det storslåede arrangement, og kunne konstatere at vi lå pænt under et antal mandlige deltagere på 18!

Der er derfor grund til at stille spørgsmål ved, om det i en situation hvor Pussy Galores i modsætning til de gamle dage.
Reelt ingen konkurrence har indenfor eget segment.
Om det overhovedet er muligt at afholde et sexparty med 4 piger i 4 timer, til den pris de måtte forlange?

Det forekommer mig at pigerne kan tænkes, at konkludere på til nu 5 afholdte Pussy Party siden den 30 oktober 2022.
At det for dem mest fordelagtige økonomiske setup består i 2 timer med 3 piger, som de har haft succesfuld opbakning til af tilfredse gæster til prisen.

Pussy Party fredag den 27/10 hos Pussy Galores i 3 timer med 4 piger, kan meget vel af nogle mænd der kan sammenligne med de 4 parties der er gået forud.
Være blevet oplevet som mere attraktivt til prisen?
Men jeg kan godt forestille mig at pigerne måske ikke har samme oplevelse, alene målt på omsætningen på dagen.

Hvis der ikke deltog flere mænd denne gang, end de forrige gange.
Så har det ikke været en økonomisk fordel for pigerne, at de gav mændene 1 time mere sammen med 1 pige mere end de plejer.
Og for kun 100 kr mere.

Men for mændene var det i den grad fuld valuta for pengene, og jeg kan godt forstå hvis der er udelt tilfredshed med et opgraderet arrangement i sammenligning med tidligere.

Men jeg tror også at pigerne desværre kun har grund til at tro?
At det hverken er et spørgsmål om hvilken dag på ugen, eller hvilket tidspunkt på dagen de afholder et Pussy Party i 3 eller 4 timer hvor der deltager 4 piger.
Det uanset om vi taler om hvor i landet mændene skal kunne have mulighed for, at kunne rejse for at deltage i Pussy Party.

Med de erfaringer som Pussy Party har gjort sig over nu 1 år, under helt edielle omstændigheder hvor de reelt ingen konkurrence har haft.

Der tror jeg at de simpelthen ikke kan tiltrække nok mænd, der vil betale prisen i nutids kroner for en oplevelse.
Som vi var dem der fik for 15 år siden, til prisen i datidens penge.

Og i en situation med intens konkurrence mellem særligt Seduction Girls og Pussy Galores, om de samme kunder til hver deres koncept.

Efterspørgslen er formentlig for lille, og der er formentlig ikke nok mænd der vil betale den pris vi kan forvente at der vil blive forlangt.

Desværre må jeg erkende at jeg personligt tror, at pigerne står sig bedst ved at kunne forlange den højeste pris for 2 - 3 timer med 3 piger.
Og indtægten fra et antal mænd, i antal væsentligt under 18 deltagere.

Det kan der sikkert ændres på, bare ved at forlange en tilstrækkelig lav pris hvor der så vil tilmelde sig 20 mænd +/-.
Men hvorfor skulle de det, hvis det giver en mindre omsætning som de skal yde mere for, og hvor der bliver mindre til deling mellem pigerne.

Men tusind tak til pigerne til Pussy Party, for at I gav det en chance at give os et bedre tilbud til prisen end tidligere.

Det var bestemt en succes for alle mænd der deltog, at I gjorde det!

Men jeg er ikke sikker på at I fik det ud af det økonomisk, som I håbede på da I tog chancen og gav os et bedre tilbud til prisen end vi har været vant til.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet

Nu vil jeg lige erindre lidt fra annoncen med 5 kvinder i 4 timer på Fyn.

De skrev: Minimum 20 maksimum 40 deltagere. Jeg skrev at de havde tilmeldinger pænt over deres minimums krav (og endda uden mig :-) ) Og de forlangte meget rimelige 2.500 kr. for arrangementet.

Efterspørgslen er der, prisen er fin, og jeg er sikker på de dejlige kvinder syntes det er det værd. Jeg ved at de havde førstegangsudgifter til indretning, og til kostumer ( det var et Halloween tema party.) Førstegangsudgifterne er jo på plads når de holder næste tema som de har lovet hvis denne gang blev en succes. Og de havde sådan glædet sig.

Så de har taget et initiativ, investeret nogle kr , alt var på skinner undtagen at sygdom ødelage denne gang. Jeg er sikker på de kommer op på hesten ( p.....) igen og får lavet den succes de fortjener.

Skrevet
Moden slikken M skrev, den 28.10.2023 at 16:47:

Jeg er ikke enig med Rejsenetværk. Der er efterspørgsel i provinsen, i denne weekend hele 2 fantastiske events. Det ene med 5 kvinder på Fyn,,men når 3 af dem lægger sig syge er det op ad bakke, de havde nået deres minimums antal og mere til, og minimums antallet var højt sat. Jeg var selv tilmeldt men sygdom hos mig forhindrede min deltagelse. De var grædefærdige da de måtte aflyse kort varsel. De forsøger med en ny dato. Det andet event i nordjylland var allerede ved annonceringen over minimums deltagere.

Og læs så en anmeldelse her af et GB i Vejle. Så provinsen kan sagtens være med.

Til PeeHairy: Tror du ikke dem der laver GB ved at der findes noget der hedder København, jo selvfølgelig gør de det, de behøver ikke blive mindet om HVER gang.

Hvad er sandsynligheden for at 3 ud af 5 piger bliver syge på samme tid? Det er da godt nok noget af en sygefrekvens. 

Skrevet

De har vel smittet hinanden :-(

• 2 weeks later...
Skrevet

Brugeren! 

DoctorPorn

Skriver i denne tråd:

Skrevet 29. Oktober
Jeg er misunnelig på de som fikk nyde de dejlige piger fredag aftes ❤️ Sjovt om der kommer en rapport om aftenen.

★❤ PUSSY PARTY - HALLOWEEN EDITION! ★ FRE 27/10 ★ 17-20 ★ 4 PIGER! ❤★

Jeg har selv gået og ventet på en anmeldelse af deltagere i det party, men nu kommer der næppe en.

Det udgør tydeligvis også forskellen på tidligere generationer af deltagere, i et sexparty hos et af de bordeller der for omkring 15 år siden var førende udbydere af sexparties.
Og så en nuværende generation af deltagere i Pussy Party.
Som det i dag eneste klassiske sexparty hos Pussy Galores.
Der som den eneste af de gamle steder, nu igen tilbyder sexparties i nye versioner af deres kendte koncept gennem mange år.

Den forskel at den nuværende generation af deltagere i sexparties, hverken deltager i tråde om forventninger til det næste party.
Eller skriver anmeldelser af egen deltagelse efterfølgende i det seneste Pussy Party.

Det var helt klart en medvirkende årsag til at konkurrerende sexparties for år tilbage, gang efter gang med succes kunne afholde et nyt sexparty.

Det at målgruppen så aktivt deltog i forum på Venuslogen og Hedomax, som ikke længere eksisterer.
Hvor målgruppen bidrog til at vedligeholde både kendskabet til, og interessen for de parties der blev annonceret og som blev afholdt.

Det er trist at måtte konstatere at en ny generation af deltagere i Pussy Party, tilsyneladende ingen interesse har i at bidrage på tilsvarende vis i forum på Erogude.dk

Jeg kan kun opfordre til at dem som vil kunne bidrage mere aktivt til tråde om kommende sexevents, og ikke mindst som vil kunne skrive en anmeldelse efterfølgende af egen deltagelse.
At de også gør det!
For hvis de gør det kan de yde værdifulde bidrag til at understøtte interessen for, og dermed muligheden for at vi får nye tilbud om at deltage i nye sexparties.

Gør ingen det, så kan vi godt regne med at få færre tilbud om nye parties, end vi måske kunne have opnået?

Jeg deltog selv i Pussy Party fredag den 27/10, men jeg kan af personlige grunde ikke skrive en anmeldelse.
Og må derfor bede andre om at gøre det.

Dog kan jeg godt meddele at det for mig er slut med at deltage i sexparty og gangbang.
For jeg er ikke blot blevet ældre, jeg er også blevet affældig :oops:

Havde taget en blå pille 1 time før party start, men trods det og en ihærdig indsats af pigerne for at sutte mig til rejsning.
Så havde det absolut ingen effekt :???:

Det skyldtes alene at jeg ikke virkede, og at jeg på ingen måde kunne noget som helst til det party.
Men så fandt jeg ud af det, og må fremover nøjes med de gode party minder jeg har fra dengang jeg var yngre.

Er det sikker sex kunder ikke længere gider?

Til Pussy Party er kompromisløs sikker sex et absolut must, og blowjob til manden uden kondom er no-go.
Som at komme i munden er no-go.

Pigerne havde total kontrol og overblik, for deres egen og vores sikkerheds skyld!

Der var skift af kondom når der skiftedes til en ny pige, og mændene måtte ikke selv sætte kondom på.
Pigerne satte selv kondom på hver gang, og sikrede sig at det sad som det skulle sidde.

Der var str xl kondomer til dem der havde behovet, og gav de pigen et standard kondom blev de bedt om at komme med en str xl.

Det var et party med super engagerede piger, som havde øje for at hver eneste mandlige gæst fik muligheden for at komme til.
Og for at kunne lykkes med at få rejsning til samleje og udløsning.

Mændene havde pli, udviste god stil og havde køkultur.

Helt som jeg husker det fra gamle dage, og mænd og piger fik sammen 3 hektiske aktive timer til at gå op i en højere enhed.
Sådan at alle der kunne det det kom for, de fik alle også det de kom for.

Og tror jeg også :)
Nogle fik måske lidt mere til, for de sidste der var tilbage mod slutningen fik i den grad en opmærksomhed.
Som ikke kunne lade sig gøre for pigerne, mens alle mænd stadig var til stede.

Ganske vist siger heller ikke jeg nej tak til fransk uden, hvis jeg bliver det tilbudt.

Men jeg forventer ikke at få fransk uden, særligt ikke til et sexparty og et gangbang.
Og jeg deltager derfor selvfølgelig med en forventning om, at alt er med kondom som det er det til Pussy Party!

Men hvor jeg tidligere tænkte at der måske bare ikke længere er et marked for parties, som vi kendte dem tidligere hos  Pussy Galores og Seduction Girls mfl?

Så har jeg nu fået den tanke at der måske er et nyt marked for parties, hvor der tilbydes ydelser som vi med 100 % sikkerhed aldrig vil blive tilbudt til et Pussy Party.

Creampie gangbang parties med fransk uden, udløsning i mund og måske også andet uden kondom?
Det kan se ud til at udgøre en ny trend i markedet, som der består en efterspørgsel efter?

Måske er det disse tilbud der udgør nutid og fremtid, i markedet for sexparty og gangbang?

Måske er det samtidig fortid for sexparties, som vi kendte dem med 110 % fokus på kompromisløs sikker sex?

Ok prisen for at deltage, timer som et party varer og antal piger der deltager.
Er så også ret fristende i sammenligning med eksempelvis et Pussy Party.

Men jeg tror ikke at Pussy Piger nogen sinde vil konkurrere, på sådan vis på kvantitet og på pris.

Jeg kan kun set i lyset af min lille analyse!
Opfordre til at målgruppen for et klassisk Pussy Party, begynder at skrive mere aktivt i forum på Eroguide.dk
Både før og op til det næste annoncerede Pussy Party.
Samt efter at det er afholdt, og man kan skrive om den oplevelse man selv fik til Pussy Party.

Pussy Party selv synes jeg skulle arrangere sig som en klub for interesserede, som kunne tiltrække medlemmer til et netværk bag konceptet.
Som en klub Pussy Party målrettet kunne markedsføre sig overfor, og medinddrage i planlægningen af nye arrangementer i en klub Pussy Party.

Tiltræk og hold på målgruppen indenfor egne mure!
Sådan at Pussy Party har den mellem nye parties, og ikke skal begynde fra scratch hver gang med at tiltrække deltagere til et nyt party.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.