Hop til indhold

Sygdomme skal tages alvorligt

Featured Replies

Skrevet

Hej, som vi kan se så kommer der flere og flere sygdomme i verden, Frankrig er bl.a ramt af parasitter lige inden OL, og jeg bliver nød til at være ærlig og sige at glædes piger og deres kunder er nogle af dem som smitter mest sygdomme rundt i Danmark og i verden for den sags skyld, vi er et meget lille land, og hvis Peter kysser med den lokale gp og tager hjem og kysser med konen ja så har han pludselig taget 1 extra med i sygdommen som slet ikke ved hvad der foregik. HIV og AIDS dødstal er stadig pisse høje, det samme er syfilis og andre parasitter man kan smitte hinanden ved. Prostitution er et virkelig kæmpestort risiko erhverv, som jeg slet ikke hvad om Danmark overhoved skulle have lovlig gjordt til at starte med. Fremtiden vil kun bringe negative ting i denne branche det er jeg sten sikker på desværre :( 

Skrevet
  • Author

Har glemt og nævne alle de udlandske turister som kommer og tunge kysser de danske piger, vi ved aldrig hvor deres mund har været henne. 

Skrevet

Prostitutions erhvervet har overlevet, Pesten, Kopper, Polio, Tuberkulose, Den gule feber, Den Spanske syge, Kolera og HIV. 

Tror også der er en glædespige imorgen og dagen efter og længe efter jeg er død og borte. 

Skrevet

Endnu en moralsk svada om prostitution, der fører til pest, stomi, samfundets undergang og ungdommens fordærv.:huh:

Og så fjerner man jo ikke lige uden videre prostitution, blot fordi man kriminaliserer den. Det ved enhver svensker.

Redigeret af henlan

Skrevet
henlan skrev, for 9 minutter siden:

der fører til pest, stomi, samfundets undergang og ungdommens fordærv.:huh:

:lol::lol::lol: Stomi? :lol:

Skrevet
henlan skrev, for 12 minutter siden:

ungdommens fordærv.:huh:

Tror nu ikke det er prostitutionen alene, der fordærver ungdommen, læs blot denne svada af Sokrates: Vore dages ungdom elsker luksus. Den har dårlige manerer, foragter autoritet, har ingen respekt for ældre mennesker og snakker når den skulle arbejde. De unge rejser sig ikke længere op, når ældre kommer ind i et værelse. Den modsiger sine forældre, skryder i selskaber, sluger desserten ved spisebordet, lægger benene overkors og tyranniserer lærerne.

Jeg vil hævde at prostitution i det omfang vi har i DK er et sundhedstegn: Samfundet er rimeligt velstillet, de prostituerede sørger for at en del af især den mandlige befolkning psykisk har det bedre (jeg har det altid bedre efter et besøg), de prostituerede sørger for at mange, der har stillesiddende arbejde, af og til får rørt nogle muskler.

Mht sygdomme, så pågår der herinde en aldrig døende debat om ubeskyttet sex eller ej; mht parasitter er det straks vanskeligere, men den trimmede fisse, gør livet besværligt for fladlusene og væggelus holder sig for det meste væk når vi er aktive (og det er vi, når vi er sammen med prostituerede), fnat er tilgengæld et vanskeligere problem, men ikke så udbredt, hovedlus kan man rende ind i, men det kan man på så mange måder, så her tror jeg ikke prostituerede er en væsentlig kilde til spredning.

Konklusion: Besøg de prostituerede og få det bedre, beskyt dig alt efter din personlige frygt.

Veligst OT

Skrevet
Pianistinden skrev, for 14 minutter siden:

:lol::lol::lol: Stomi? :lol:

Den kommer vist fra socialministeren i samtale om konsekvenser ved analsex blandt prostituerede.

Skrevet

Åh nej da død og ødelæggelse. Du må hellere starte en kult som kan indfange os alle og smide os på bålet, næste år til Skt Hans. Hvis der da ikke lige er tørke igen (og det er vel også vores skyld). Sikke en gang djævelskab vi har gang i uha uha. Hvad laver du i denne verden, på dette site hvis du hader/frygter os så meget. 
Har set andre af dine indlæg med hvor meget vi fusker og snyder. Og sex burde være gratis. Jo jo det er vel drømmescenariet for enhver mand. Men tror du der spredes færre sygdomme ved alle kvinder var gratis runde trunter. 
Men husk nu at få os på bålet. Så al den sygdom og råddenskab kan blive brændt væk. Så er verden sikkert sygdomsfri et par måneder efter. Er sikker på det vil kurere både kræft, kol, influenza mm. :lol:

Skrevet

Og sars!

Skrevet
hskøbenhavn50 skrev, for 2 timer siden:

Hej, som vi kan se så kommer der flere og flere sygdomme i verden, Frankrig er bl.a ramt af parasitter lige inden OL, og jeg bliver nød til at være ærlig og sige at glædes piger og deres kunder er nogle af dem som smitter mest sygdomme rundt i Danmark og i verden for den sags skyld, vi er et meget lille land, og hvis Peter kysser med den lokale gp og tager hjem og kysser med konen ja så har han pludselig taget 1 extra med i sygdommen som slet ikke ved hvad der foregik. HIV og AIDS dødstal er stadig pisse høje, det samme er syfilis og andre parasitter man kan smitte hinanden ved. Prostitution er et virkelig kæmpestort risiko erhverv, som jeg slet ikke hvad om Danmark overhoved skulle have lovlig gjordt til at starte med. Fremtiden vil kun bringe negative ting i denne branche det er jeg sten sikker på desværre :( 

Så lad være med og gå til “luder” men lad mug sige det sådan jeg vil være mere nervøs ved og få HPV vs HIV 

men ved ikke hvad tanker du har om “glæders piger “ men fx kommer der læger som tilbyder dem et servis tjek og giver dem gratis kondomer . Hvis de er fra udlandet og kun os forstille mig de os tilbød den servis til dansk pige . 

p.s går du ind og læs om HIV idag dør man ikke af HIV/ADIS man dør med det … stor forskel 

men husk nu bare kondomen. Så skal du ikke have dårlige samvittighed når du tager en ture på fruen når du kommer hjem 

Skrevet

Og det er ikke kun sygdomme, det var også glædespigerne der startede finanskrisen.

Skrevet
Allan37 skrev, for 2 minutter siden:

Og det er ikke kun sygdomme, det var også glædespigerne der startede finanskrisen.

Og de havde også et par ben (spredte) med i seneste uvejr

Skrevet
hskøbenhavn50 skrev, for 3 timer siden:

Ved godt det I de senere er blevet moderne, at hævde det modsatte. Men vi har brug for de baciller og virusser. 

Skrevet

Det giver mig et helt andet indtryk af de stomipatienter jeg har plejet i min tid på plejehjem, både de kvindelige og mandlige:eek:  
Er der mon så en overrepræsentation blandt mandlige homoseksuelle, der dyrker analsex?

Vi skal bare passe på os selv, så passer vi også på hinanden. 

Venligst OT

Redigeret af Oldtimer

Skrevet
hskøbenhavn50 skrev, for 15 timer siden:

Jamen så hold dig væk fra den branche, hvis den er så farlig :mrgreen:

Skrevet

Hej, som vi kan se så kommer der flere og flere sygdomme i verden, Frankrig er bl.a ramt af parasitter lige inden OL

Det er ikke parasitter. Det er væggelus. Og problemet er faktisk et helt andet.... https://www.berlingske.dk/internationalt/efterretningstjenester-formoder-at-rusland-staar-bag-vaeggeluspanik

jeg bliver nød til at være ærlig og sige at glædes piger og deres kunder er nogle af dem som smitter mest sygdomme rundt i Danmark og i verden for den sags skyld, vi er et meget lille land, og hvis Peter kysser med den lokale gp og tager hjem og kysser med konen ja så har han pludselig taget 1 extra med i sygdommen som slet ikke ved hvad der foregik

Så er det jo godt der findes kondomer. Peter kunne jo egentlig også have haft en affære på kontoret, hvor han tog noget med hjem til konen. Eller i sportsklubben. Med en mand. Det bedste er nok at forbyde arbejde, sport og homoseksualitet. 

Prostitution er et virkelig kæmpestort risiko erhverv, som jeg slet ikke hvad om Danmark overhoved skulle have lovlig gjordt til at starte med.

Lovliggjort til at starte med?? Du mener det var forbudt inden det blev lovliggjort?? Ligesom alt andet?? 

NB: og så lige en hilsen fra min dansklærer på studieskolen: "den der staver d i gjort, han skal have sin ende smurt"!!!  Og i virkeligheden har den lærer nok fat i det rigtige - helt uden at vide det.

Skrevet

Nu har jeg læst dit indlæg igen og igen og undres over, hvad din hensigt egenligt er med dette indlæg ?

Syntes jeg kan fornæmme og læse mellem linjerne at du vil sætte branchen i et dårligt lys og hvorfor ? 

Alt det farlige du prøver at advare os om, gør du jo selv ? 

Du har tidligere skrevet en tråd om du får slikket diller uden gummi og du slikkede hende i en 69 er ..

Sorry, din tråd giver ingen mening, andet en at sætte GP er i et dårligt lys .

Skrevet

Hvor mange af jer har selv eller hørt om nogen der er blevet smittet med noget af at:

Kysse, slikke fisse eller få suttet pik uden kondom.

Er der stor ricici eller ikke...

Tager ikke sex med da jeg altid bruger gummi.

Skrevet
Oldtimer skrev, den 25.10.2023 at 20:05:

Tror nu ikke det er prostitutionen alene, der fordærver ungdommen, læs blot denne svada af Sokrates: Vore dages ungdom elsker luksus. Den har dårlige manerer, foragter autoritet, har ingen respekt for ældre mennesker og snakker når den skulle arbejde. De unge rejser sig ikke længere op, når ældre kommer ind i et værelse. Den modsiger sine forældre, skryder i selskaber, sluger desserten ved spisebordet, lægger benene overkors og tyranniserer lærerne.

Det har Socrates vist aldrig sagt: 

>>3) Den græske filosof Sokrates er i mange sammenhænge tillagt citatet: Vore dages ungdom elsker luksus. Den har dårlige manerer, foragter autoritet, har ingen respekt for ældre mennesker og snakker, når den skulle arbejde. De unge rejser sig ikke længere op, når ældre kommer ind i et værelse. Den modsiger deres forældre, skryder op i selskaber, sluger desserten ved spisebordet, lægger benene over kors og tyranniserer lærerne."

Det har han formentlig aldrig sagt. Forskning peger på, at citatet snarere komme fra komedien Skyerne skrevet af den græske poet Aristophanes."<<

https://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/10-falske-citater-som-kendte-bliver-tillagt

Skrevet
Bear skrev, for 1 minut siden:

Det har han formentlig aldrig sagt.

Nej, det var vist Abraham Lincoln.

Skrevet
Bear skrev, for 1 time siden:

Det har Socrates vist aldrig sagt: 

>>3) Den græske filosof Sokrates er i mange sammenhænge tillagt citatet: Vore dages ungdom elsker luksus. Den har dårlige manerer, foragter autoritet, har ingen respekt for ældre mennesker og snakker, når den skulle arbejde. De unge rejser sig ikke længere op, når ældre kommer ind i et værelse. Den modsiger deres forældre, skryder op i selskaber, sluger desserten ved spisebordet, lægger benene over kors og tyranniserer lærerne."

Det har han formentlig aldrig sagt. Forskning peger på, at citatet snarere komme fra komedien Skyerne skrevet af den græske poet Aristophanes."<<

https://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/10-falske-citater-som-kendte-bliver-tillagt

Du har sikkert ret, men alligevel tankevækkende, at det er sagt for over 2000 år siden. 
Reelt ved vi jo ikke meget om, hvad Sokrates faktisk sagde, min primære kilde er Platon, der var hans elev, samt andre sekundære kilder. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.