Hop til indhold
knyffens

Hvem giver seriøst så meget

Recommended Posts

knyffens skrev, den 24.10.2023 at 18:58:

Jeg er kommet tilbage i sugardating og det er vildt fedt, men tænker hvem lader pigerne tro de kan 10.000kr for at gå med mig ud at spise, også yderlige 10.000 for gå med mig hjem.. hende her er et eksempel på det

 

https://sugardaters.com/da/profile/YvZYkYO6ow

 

hvad giver i gennemsnit? 

Jeg giver gerne omkring 1000-1750 for et par timer

Hun satser tydeligvis på de virkelig desperate.. 20 k for en middag og en omgang i horisontalen er fulstændig gak.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas90 skrev, for 18 timer siden:

Mellem 3k og 5k er ikke unormalt her. Giver oftest lidt mere end aftalt. Men 10k for en alm date lyder lidt vildt.

 

Det er sjældent piger får så meget! Så vil kalde det unormalt efter den typiske definition af "normalt" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dracule1973 skrev, for 14 minutter siden:

Det er sjældent piger får så meget! Så vil kalde det unormalt efter den typiske definition af "normalt" :)

3000 er almindeligt første gang
Jeg skal se min sb i dag og fredag, hun får 1200 i dag og 1000 fredag, Og på det niveau har vi været det sidste år. Hun fik 3000 de første gange , men vi kom hurtigt ned på 1700 . Men hun kommer også flere gange end mig, så det må hun betale lidt for )

Redigeret af sugermand

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugermand skrev, for 1 time siden:

3000 er almindeligt første gang
Jeg skal se min sb i dag og fredag, hun får 1200 i dag og 1000 fredag, Og på det niveau har vi været det sidste år. Hun fik 3000 de første gange , men vi kom hurtigt ned på 1700 . Men hun kommer også flere gange end mig, så det må hun betale lidt for )

Jeg har aldrig givet så meget, og heldigvis ikke ret mange som har krævet det :)

Men pris forhandles altid individuelt, så vil ikke sætte konkret tal på mine aftaler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
Dracule1973 skrev, den 30.10.2023 at 09:17:

Jeg har gennem længere tid kendt en pige som lever af at sugardate. Og jeg ved derfra, at nogen giver den slags beløb! De findes, men der er selvfølgelig langt imellem dem. 

Og faktisk sjovt at tale med en åben, intelligent og reflekterende pige omkring sugardating, og hvad der foregår i det grå univers. 

Dejligt positivt indlæg <3

Man får indimellem nogle vilde tilbud...^_^ (men desværre rigtig mange der tror at sugardaters er det nye gul og gratis)

Jeg er fx blevet tilbudt ferie med alt betalt til Mallorca + lommepenge, sammen med en ældre Herre der havde pengepungen iorden, og som gerne ville have selskab dernede i de 3 uger han var afsted.. 

Jeg er også blevet tilbudt 5000kr, hvis jeg ville tages af en hund :rolleyes:

Og en fast månedsløn på 4000euro for at "rejse rundt" med en mand i europa, som fast elskerinde, imens han passede sit job...

De gode tilbud findes skam... *smiler* 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 2 timer siden:

Dejligt positivt indlæg <3

Man får indimellem nogle vilde tilbud...^_^ (men desværre rigtig mange der tror at sugardaters er det nye gul og gratis)

Jeg er fx blevet tilbudt ferie med alt betalt til Mallorca + lommepenge, sammen med en ældre Herre der havde pengepungen iorden, og som gerne ville have selskab dernede i de 3 uger han var afsted.. 

Jeg er også blevet tilbudt 5000kr, hvis jeg ville tages af en hund :rolleyes:

Og en fast månedsløn på 4000euro for at "rejse rundt" med en mand i europa, som fast elskerinde, imens han passede sit job...

De gode tilbud findes skam... *smiler* 

tages af en hund jo de gode tilbud findes kors i røven altså
4000 euro , det er ca 25000 for at rejse rundt med en mand . ja men hvor mange dage er det så. en overnattende pige er 5000 mindst. Det lyder som laveste budget beløb
Nej de beløb er der ikke . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
sødetablet skrev, for 7 minutter siden:

tages af en hund jo de gode tilbud findes kors i røven altså
4000 euro , det er ca 25000 for at rejse rundt med en mand . ja men hvor mange dage er det så. en overnattende pige er 5000 mindst. Det lyder som laveste budget beløb
Nej de beløb er der ikke . 

Ingen tvivl om, at det ikke er de mest "fantastiske" tilbud der findes derude, bevares.. ^_^ 

... Men de er stadig lidt mere eksotiske end "Vil du sutte min pik for 300kr?" :lol: *fniser med et lille glimt i øjet*

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 5 timer siden:

Ingen tvivl om, at det ikke er de mest "fantastiske" tilbud der findes derude, bevares.. ^_^ 

... Men de er stadig lidt mere eksotiske end "Vil du sutte min pik for 300kr?" :lol: *fniser med et lille glimt i øjet*

 

du synes det er eksotisk at blive kneppet af en hund kors. Ingen får tilbud om sut for 300 på den side

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
sødetablet skrev, for 7 timer siden:

du synes det er eksotisk at blive kneppet af en hund kors. Ingen får tilbud om sut for 300 på den side

Det var ikke det jeg sagde, nej ^_^ Jeg sagde at tilbuddet var lidt mere eksotisk.

Og nej - det var et fiktivt eksempel for at understrege min pointe :)

Redigeret af Luna_xo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bliver lige nødt til at komme med mit input til to ting. 

1. Hvis du har penge nok så er kan du få hvad du vil have. Og inden jeg får alle på nakken. Penge nok er ikke 20k for middag og sex. Penge nok er "her er 20k, send mig et boob pic. Alle og alt har en pris. Kilde: For 20 år siden var jeg en ubetydelig arbejdsbi i den verden. Jeg var nederste trin i vores "afdeling". Stimulanser. Enough said. Når man når derop økonomisk.... det kan virkelig fucke folks hjerner op. Når du kan få alt så bliver det hurtigt kedeligt. Så finder man morskab i det folk ikke siger man kan få. Ikke fedt at være ikkerig i de kredse. Jeg havde det job i 6 måneder så tiggede jeg chefen om forflyttelse. For jeg har også en pris og jeg frygtede hvad det næste tilbud ville være. Hvis du tror at du er immun og ikke kan købes så lyver du for dig selv. Og nej jeg er ikke en del af det shitshow mere. Personlige relationer gjorde at jeg fik lov til at vende tilbage til den normale verden. Så længe jeg holder min kæft, så nej, jeg nævner ikke navne eller noget der på nogen måde kan kobles til noget eller nogen. 

2. Bare rolig, det her er ikke endnu en tekstbombe. En kvinde jeg har en nær relation til fik for nylig en henvendelse på fb. En gut sad nede i Dubai og kedede sig. Så hendes billede på fb (ven af en ven). Kommer med følgende tilbud: kom herned fra fredag middag og tag hjem søndag aften. Han gør det også klart at han kun har tid lørdag nat. Resten af tiden er hendes egen. Vi snakker selvfølgelig first-class all inclusive hele vejen. Og 50k så hun kunne shoppe hvis hun kedede sig. Og ja vi ved han ikke joker og har pengene. Tænk ham fyren din kusine gik i folkeskole. Ikke super spændende før han opfandt den der ting som ingen af os er kloge nok til rigtig at forstå hvad er. Men det lyder vigtigt. Gode tilbud findes. Men, og please ikke misforstå det her. Hvis I havde økonomien til at bruge 100k+ på et enkelt møde. Ville I så lede på sugardaters.com eller Facebook? Måske se hvad Lækre Lotte fra efterskoletiden havde gjort med sit liv.

For helvede det blev alligevel en tekstbombe! Sorry!

Jeg orker ikke engang at læse den igennem igen. Sorry hvis der er grelle stavefejl. God weekend folkens. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså du får også hvad du betaler for... Hvis jeg får 10.000 for en aften har jeg også selv gjort LANGT mere ud af mig selv. Med frisør besøg, lækker make up, nyt undertøj og selvsiddende, pæne smykker og dyre stiletter og taske...

 

Nogle mænd elsker at man er dullet op for dem, med vipper, hår og negle.. Og den slags koster.


Men hvis du bare vil spise pizza og bolle mens jeg har håret i en knold skal du jo selvfølgeligt ikke betale 10.000❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
NordjyskeFeminineKurver skrev, for 1 time siden:

Altså du får også hvad du betaler for... Hvis jeg får 10.000 for en aften har jeg også selv gjort LANGT mere ud af mig selv. Med frisør besøg, lækker make up, nyt undertøj og selvsiddende, pæne smykker og dyre stiletter og taske...

 

Nogle mænd elsker at man er dullet op for dem, med vipper, hår og negle.. Og den slags koster.


Men hvis du bare vil spise pizza og bolle mens jeg har håret i en knold skal du jo selvfølgeligt ikke betale 10.000❤️

 

10000 for / på en aften :-)

Der ville jeg så hellere bruge det beløb på en aften , hvor jeg skiftevis i løbet af aftenen kunne få kørt minimun 5 “selverkendte proffer” til min dør . 1 time pr. besøg . Hvor man godt kan komme med ønsker mht. påklædning mv. - Uden at det koster extra for at pigen “gider” gøre lidt ud af sig selv . Eller overhovedet gider .

Har selv brugt sugerdating igennem en del år , og har haft nogle fantastiske dates . De ligger godt nok et stykke tid tilbage . Og slet ikke til de beløb som nævnes her . Er det så “forretning” eller “fritidshobby” ?

Synes at sugerdating er blevet til , at pigerne ( mange af dem ) bare skal have penge hurtigst mulig , uden at skulle lave for meget . . 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bambuss skrev, for 1 time siden:

10000 for / på en aften :-)

Der ville jeg så hellere bruge det beløb på en aften , hvor jeg skiftevis i løbet af aftenen kunne få kørt minimun 5 “selverkendte proffer” til min dør . 1 time pr. besøg . Hvor man godt kan komme med ønsker mht. påklædning mv. - Uden at det koster extra for at pigen “gider” gøre lidt ud af sig selv . Eller overhovedet gider .

Har selv brugt sugerdating igennem en del år , og har haft nogle fantastiske dates . De ligger godt nok et stykke tid tilbage . Og slet ikke til de beløb som nævnes her . Er det så “forretning” eller “fritidshobby” ?

Synes at sugerdating er blevet til , at pigerne ( mange af dem ) bare skal have penge hurtigst mulig , uden at skulle lave for meget . . 

 

Hver sine lyster.

 

Jeg er sygeplejerske og jeg gør det ved siden af mit job. Jeg er seksuelt submissiv, og det er frækt for mig med "luder leg"..

 

Og så giver det med at være sugarbabe mig mulighed for at se og opleve ting jeg ellers aldrig ville have adgang til. 

 

Jeg synes ikke der er noget hurtigt eller nemt i det. Jeg synes det tager lang tid at opbygge en tillidsfuld relation.

Bambuss skrev, for 1 time siden:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...