Hop til indhold
knyffens

Hvem giver seriøst så meget

Recommended Posts

Nu har jeg været sammen en i går og igen idag.. har ikke givet mere, og de er begge 20 og ser godt ud^_^^_^ tænker noget af prisen er ens egen approach til pigerne? Jeg forsøger altid at have en dialog med pigerne og vil gerne lære dem at kende først, og de skal kende mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mellem 1500 og 3000 er meget normalt. Så er der dem som mener de er meget mere værd. Nogle af dem er så sammen med dig i flere timer, mens andre er lidt mere samlebåndsagtige og går/smider dig ud ganske kort efter.

Jeg vil jo mene, at 10.000 for at spise og 10.000 for at gå med hjem er lidt meget. Tror de har set Pretty Woman et par gange for meget

Del dette indlæg


Link til indlæg
knyffens skrev, 1 time siden:

Nu har jeg været sammen en i går og igen idag.. har ikke givet mere, og de er begge 20 og ser godt ud^_^^_^ tænker noget af prisen er ens egen approach til pigerne? Jeg forsøger altid at have en dialog med pigerne og vil gerne lære dem at kende først, og de skal kende mig

Har også kontakt til en 4-5 stykker, der er med på sjov til det sugar du nævner. 
@knyffens - kan du sige lidt om hvor i landet du møder de to? Altså ikke specifikt byen blot landsdel :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prisen kommet meget an på dagen ... en pige der står og mangler penge kan man godt få for 1000 kr for et knald i bil. Men der er ikke ret mange af den slags piger tilbage på sugardaters.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har som nævnt før i andre tråde aftaler med 2 virkelig lækre piger, begge får 1000 kr pr møde.. og det er uden tid, med kys og kæreste agtig forhold når vi ses..  tror det hele afhænger af kemi og at man behandler hinanden med respekt og det diskretion der er nødvendig i denne verden..  jeg har også haft kontakt med piger der ville have flere tusinde kr for at mødes 1 time og sådan opsatte møder der mere minder om en tur ved en glædespige, og da grunden til at jeg bruger sd er at jeg netop ønsker lidt mere plus at jeg ikke ønsker at ses med en ny hver gang så fungerer dette perfekt for mig..  dette gør sikkert også at jeg er lidt mere ydmyg og værdsætter de 2 jeg har aftale med og det kan de helt sikkert også mærke når vi ses.   Og som den ene sagde til mig (hende har jeg ses med i ca 1 år) ,det handler også om tryghed og tillid, og den reelle fysiske tiltrækning.. 

jeg har også mødtes med nogen som man med det samme kan mærke at det ikke fungerer, og så er det jo bare at søge videre.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobby12 skrev, for 1 minut siden:

Jeg har som nævnt før i andre tråde aftaler med 2 virkelig lækre piger, begge får 1000 kr pr møde.. og det er uden tid, med kys og kæreste agtig forhold når vi ses..  tror det hele afhænger af kemi og at man behandler hinanden med respekt og det diskretion der er nødvendig i denne verden..  jeg har også haft kontakt med piger der ville have flere tusinde kr for at mødes 1 time og sådan opsatte møder der mere minder om en tur ved en glædespige, og da grunden til at jeg bruger sd er at jeg netop ønsker lidt mere plus at jeg ikke ønsker at ses med en ny hver gang så fungerer dette perfekt for mig..  dette gør sikkert også at jeg er lidt mere ydmyg og værdsætter de 2 jeg har aftale med og det kan de helt sikkert også mærke når vi ses.   Og som den ene sagde til mig (hende har jeg ses med i ca 1 år) ,det handler også om tryghed og tillid, og den reelle fysiske tiltrækning.. 

jeg har også mødtes med nogen som man med det samme kan mærke at det ikke fungerer, og så er det jo bare at søge videre.   

Jeg er helt enig! Det et netop sugardating når det er bedst, og reelt fungerer begge veje! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobby12 skrev, for 4 timer siden:

Jeg har som nævnt før i andre tråde aftaler med 2 virkelig lækre piger, begge får 1000 kr pr møde.. og det er uden tid, med kys og kæreste agtig forhold når vi ses..  tror det hele afhænger af kemi og at man behandler hinanden med respekt og det diskretion der er nødvendig i denne verden..  jeg har også haft kontakt med piger der ville have flere tusinde kr for at mødes 1 time og sådan opsatte møder der mere minder om en tur ved en glædespige, og da grunden til at jeg bruger sd er at jeg netop ønsker lidt mere plus at jeg ikke ønsker at ses med en ny hver gang så fungerer dette perfekt for mig..  dette gør sikkert også at jeg er lidt mere ydmyg og værdsætter de 2 jeg har aftale med og det kan de helt sikkert også mærke når vi ses.   Og som den ene sagde til mig (hende har jeg ses med i ca 1 år) ,det handler også om tryghed og tillid, og den reelle fysiske tiltrækning.. 

jeg har også mødtes med nogen som man med det samme kan mærke at det ikke fungerer, og så er det jo bare at søge videre.   

100% enig ! 
Og har også nogle stykker jeg ser lejlighedsvis som gør det af lyst og sjov. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror måske også det hænger sammen med at mange mænd på SD primært kun søger sex. Så måske lidt højere beløb ved første møde, så de ved at manden også er seriøs. 
men derned sagt er 10000 kr. da vanvittigt. 
Har selv været på SD, men droppede det, da jeg desværre kun skrev med mænd som bare ønskede hurtigt knald til billige penge. Eller nogle der ikke var seriøse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gangbang-milf skrev, for 11 timer siden:

Tror måske også det hænger sammen med at mange mænd på SD primært kun søger sex. Så måske lidt højere beløb ved første møde, så de ved at manden også er seriøs. 
men derned sagt er 10000 kr. da vanvittigt. 
Har selv været på SD, men droppede det, da jeg desværre kun skrev med mænd som bare ønskede hurtigt knald til billige penge. Eller nogle der ikke var seriøse.

 

Jeg tænker de fleste mænd tænker, at betaling sikrer, at der er "gevinst hver gang", som det lød i en gammel dansk film med nogle husarer B). Der er da sikkert kvinder, der drømmer om at møde en skøn rigmand derinde, der inviterer dem på fede rejsemål med alt betalt, men dem kan der jo ikke være så mange af igen. Betaling må give manden nogle klare fordele, og de fleste mænd kan jo lide det der, der typisk foregår i en seng. Jeg tror du har helt ret i, at vi mænd gerne ser, at kvinden kender pengenes værdi, og ser fordelen i, at hun ikke skal dele indtægten med mutter.

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg


Link til indlæg
knyffens skrev, den 24.10.2023 at 18:58:

Jeg er kommet tilbage i sugardating og det er vildt fedt, men tænker hvem lader pigerne tro de kan 10.000kr for at gå med mig ud at spise, også yderlige 10.000 for gå med mig hjem.. hende her er et eksempel på det

 

https://sugardaters.com/da/profile/YvZYkYO6ow

 

hvad giver i gennemsnit? 

Jeg giver gerne omkring 1000-1750 for et par timer

Hende har jeg lavet et opslag om tidligere.Påstår der er nogle som giver 10k. De må da føle sig dumme.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har gennem længere tid kendt en pige som lever af at sugardate. Og jeg ved derfra, at nogen giver den slags beløb! De findes, men der er selvfølgelig langt imellem dem. 

Og faktisk sjovt at tale med en åben, intelligent og reflekterende pige omkring sugardating, og hvad der foregår i det grå univers. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dracule1973 skrev, 1 time siden:

Jeg har gennem længere tid kendt en pige som lever af at sugardate. Og jeg ved derfra, at nogen giver den slags beløb! De findes, men der er selvfølgelig langt imellem dem. 

Og faktisk sjovt at tale med en åben, intelligent og reflekterende pige omkring sugardating, og hvad der foregår i det grå univers. 

´Jeg kan sagtens forestille mig, at nogle rigmænd synes det er sjovt, de kan sikkert få pigerne til alt muligt i og uden for sengen, og pengene betyder ikke noget for dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonze skrev, den 30.10.2023 at 10:31:

´Jeg kan sagtens forestille mig, at nogle rigmænd synes det er sjovt, de kan sikkert få pigerne til alt muligt i og uden for sengen, og pengene betyder ikke noget for dem.

At man betaler 10k er ikke ensbetydende med at man får lov "til alt muligt".:wink:

Der har du totalt misforstået noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, 1 time siden:

At man betaler 10k er ikke ensbetydende med at man får lov "til alt muligt".:wink:

Der har du totalt misforstået noget.

Du taler måske af bitter erfaring :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonze skrev, for 17 timer siden:

Du taler måske af bitter erfaring :lol:

Næ betaler kun "normal" beløb stump selvom jeg har big time råd. ;)

Redigeret af Pikken 69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 7 timer siden:

Næ betaler kun "normal" beløb stump selvom jeg har big time råd. ;)

Jamen det er da godt at høre. Troede du var en stakkels rigmand, der blev tørret bagi -_-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, den 6.11.2023 at 03:56:

Næ betaler kun "normal" beløb stump selvom jeg har big time råd. ;)

Ham der praler med penge har sjældent pengene.. hader pral

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der langtfra alle som har råd til at give feks. 10.000 for et møde der vil give det. 
Der er en rigtig stor grund til at de har råd. De passer på deres penge og spreder dem ikke bare rundt i øst og i vest. Og dem som virkelig har råd kan sagtens få de piger som de ønsker uden der skal være penge i mellem. 

Redigeret af Prada

Del dette indlæg


Link til indlæg
knyffens skrev, den 13.11.2023 at 07:39:

Ham der praler med penge har sjældent pengene.. hader pral

Praler skam ikke,men tjener meget godt men har mine moralske grænser.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...