Hop til indhold
odensefyr1981

❤️ new Thai in town ❤️ Sweet Netty 55243086 ❤️69, kiss ,deep throat and shower together ❤️Warm Girl in a cold time ❤️ Close to E20

Recommended Posts

stein skrev, den 29.10.2023 at 17:00:

Hvor er der godt at parkere? Jeg tror jo at beboerne på sidevejene udmærket kan regne ud hvor man skal hen, og lange gåture på Faaborgvej er  jo  ikke ligefrem diskrete

Jeg parkerer altid på stedets egen parkeringsplads foran.

Det har virket fint til nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eje skrev, 1 time siden:

Jeg parkerer altid på stedets egen parkeringsplads foran.

Det har virket fint til nu.

Det er lidt sjovt, at du svarer på et indlæg der refererer til et helt andet sted, hvor hun var før. :)

Men det er rigtigt, at der hvor hun er nu, kan man parkere gratis i en time, bl.a. lige ude foran bygningen. Og ja, der er jævnligt kontrol af p-vagten :cry:

Hvis jeg skal parkere længere end en time, hvilket sker ofte når jeg besøger en anden pige samme sted, så kører jeg i parkeringskælderen under Rema1000 på Rugårdsvej, og betaler 20kr/t :o

Redigeret af Dylmer
Tilføjelse til teksten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Friskfyr12

Ved parkering kan være en hæmsko de herrer, men lad os holde os til denne skønne dame

Men vil give dylmer ret - der hvor hun er nu tæt på city bowling er det noget lettere at parkere 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...