Hop til indhold
odensefyr1981

❤️ new Thai in town ❤️ Sweet Netty 55243086 ❤️69, kiss ,deep throat and shower together ❤️Warm Girl in a cold time ❤️ Close to E20

Recommended Posts

Var forbi Netty her til formiddag..

https://annoncelight.dk/showad/387656

fik hurtigt kontakt via sms. 
jeg bestilte 1 time hård thai massage, da jeg godt kan lide at der bliver taget fat.

 

Da jeg ankom blev jeg mødt at en utrolig sød og flot Thai. I noget sexet lingeri. Det er bestemt hende på billederne, og hun er noget kønnere i virkeligheden.

hun spurgte hvad jeg ville have, og gentog 1 time hård thai massage, hun spurgte om jeg ville have FP. Og med det udsende og store smil, kunne jeg ikke sige nej.. så det blev til 1 time med FP til de 1500 som også står i annoncen..

Havde lige været i bad, så jeg blev vist hen til sengen, og lagde mig på maven. Og så begyndte hun at massere, og i guderne det kan hun finde ud af.. virkelig god massage.. efter hele bagkroppen havde fået en tur, blev jeg bedt om at vende om på ryggen.. her fik skuldre, hak og hoved en tur igen mega god massage.. 

Efter noget tid, begyndte hun at pirre en del, og et lækkert øko BJ, det kan hun godt finde ud af. Derefter rundt med hende, og så skulle der slikkes, og det var der ikke tvivl om at hun nød… efter noget tid på med gummi, og så fik hun den store tur.. hun kan godt lide pik.. og der var ikke noget fake over det..

efter noget tid kunne jeg ikke holde tilbage mere. Så en tur sammen i bad og afsted med mig.. 

pigen: 9/10 sød og smilende, hendes engelsk er ikke det bedste, men det ved hun godt, så hun gør sig umag og bruger gerne kropssprog så vi ved hvad vi snakker om… hun ser virkelig godt ud, lækker bryster som jeg ikke umildbart tror er hjulpet på vej, men som jeg har skrevet i tidligere indlæg, så er mine erfaringer begrænset hvad angår silikone.. 

stedet: 10/10 kendt sted på Faaborgvej gode parkeringsmuligheder rundt omkring.

massagen: 10/10 den bedste Thai massage jeg har fået til dato.

sex: 9/10 det Kan hun godt lide, og ingen fake.

genbesøg: 10/10 Helt sikkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg

(kopieret fra efterlysninger).

 

Jeg har også været der. Kendt sted i Dalum.

 

Hun er thai typen der både kan massere og xxx ... Hendes massage var hård. Hun spurgte "Hard or soft". Jeg svarede "medium". Det var mere end rigeligt til mig!! Men hun er sød til at spørge om det er for hårdt eller blødt. Virkelig dygtig massør.

Jeg var ikke hele turen rundt. Men hendes evner til "extras" i forbindelse med massagen , har jeg ingen klager over. 

Hun er en sød pige der anstrenger sig for at give en god oplevelse. Ikke overdrevet god til engelsk, men med lidt grin og tegnsprog gik det. Billeder ser ud til at være sprit nye uden fotoshop.

Jeg tør godt anbefale hende. Især hvis et thai besøg er lig med god massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg melder mig også som absolut fan af Netty :P 

Ansporet af de gode anmeldelser bookede jeg en tid i går og det viste sig at være en god beslutning. Netty tog smilene imod mig iført sort lingeri og med håret sat op til narrestreger. Billerne fra AL er af hende, men hun ser endnu bedre ud IRL, så det var den første positive overraskelse :D 

Havde bestilt FP i en time, og Netty spurgte om jeg ville med i bad. Da jeg kom lige fra arbejde, så takkede jeg ja. Netty fulgte smilene med, og på klassisk Thai maner, fik hun vasket hele min krop blidt, flirtende og meget erotisk. Jeg tillod mig også at sæbe Netty grundigt ind, man er vel en gentleman. Netty stod for håndtering af håndklæder og man føler sig som en prins i hendes hænder. Hun er utrolig opmærksom og udstråler en villighed til, at mødet skal blive en god oplevelse, så det var den anden positive overraskelse :D

Tilbage i rummet afklædte Netty sig diskret det sorte lingeri. Hun bad mig tage på plads på briksen, som er af den professionelle slags. Der stod godt nok i annoncen at Netty er en erfaren massør, og det kan man tydelig mærke. Jeg valgte medium massage, og det viste sig at være passende til mig. Netty gennemførte hele massagen, med fokus på at styrken var passende og at jeg var tilfreds. Hun fik min skulder og nakke til at "knække" på de helt rigtige måder, og da jeg lå på ryggen og hun arbejdede med min hals og nakke, drejede hun min nakke på plads med en snuptag, som jeg ellers kun har oplevet hos min kiropraktiker, så her fik jeg den tredje positive overraskelse :D Lige inden hun udførte denne manøvre bad hun mig slappe helt af. Det er svært med Nettys bryster i hovedet ;) Flere gange under massagen, blandede Netty Tantra elementer ind massagen, og den bedste måde jeg kan beskrive det på, er en GFE Thaimassage. Netty har en kurvende krop med en dejlig fast og rund bagdel. Brysterne er af mellemstørrelse og er hjulpet på vej. Ansigtet synes jeg var kønt med store øjne og en mund, som jeg fik lov til at kysse flittigt under mit besøg.

Netty er berøringsvenlig og da massagen var færdig, blev vi enige om at flytte resten af timen over til sengen, så vi kunne koncentrere os om at nå så mange stillinger igennem som tiden tillod. Netty nyder sit arbejde og jeg fik lov til at give ren gas, og det virkede som om, at hun lever sig godt ind i akten i modsætning til mange andre thaimassører. Det var så den fjerde positive overraskelse :D 

Gik derfra efter endnu et bad, hvor Netty igen fik vasket hele min krop ren, og jeg forlod stedet med et stort smil på læben. Netty kan bestemt anbefales, og kan faktisk bookes udelukkende for hendes fantastiske massage evner, som ligger i top-3 af alt hvad jeg har prøvet, både i Danmark og Thailand. Men held og lykke med at sige nej tak til en FP, når i møder denne dejlige smilene Thaigodte :rolleyes: 

Hilsen

Troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Troldmanden skrev, for 3 timer siden:

Brysterne er af mellemstørrelse og er hjulpet på vej.

Ja der kan man bare se, det er ikke der jeg har den store erfaring..

 

dejligt det ikke kun er mig der er helt vild med hende…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Troldmanden skrev, den 25.10.2023 at 11:20:

Netty spurgte om jeg ville med i bad

 

Troldmanden skrev, den 25.10.2023 at 11:20:

Netty fulgte smilene med, og på klassisk Thai maner, fik hun vasket hele min krop blidt, flirtende og meget erotisk.

 

Troldmanden skrev, den 25.10.2023 at 11:20:

Tilbage i rummet afklædte Netty sig diskret det sorte lingeri.

Klædte hun sig virkelig helt på i uniformen efter bad, for så at tage det af igen 1 min. efter?

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, for 2 timer siden:

Er der fornemmelse af at anal indgår i hendes fuldpakke ? 

Det var ikke min fornemmelse at det kunne lade sig gøre…

men spørger man pænt, kan det godt være..

Del dette indlæg


Link til indlæg
odensefyr1981 skrev, den 24.10.2023 at 13:38:

Var forbi Netty her til formiddag..

https://annoncelight.dk/showad/387656

fik hurtigt kontakt via sms. 
jeg bestilte 1 time hård thai massage, da jeg godt kan lide at der bliver taget fat.

 

Da jeg ankom blev jeg mødt at en utrolig sød og flot Thai. I noget sexet lingeri. Det er bestemt hende på billederne, og hun er noget kønnere i virkeligheden.

hun spurgte hvad jeg ville have, og gentog 1 time hård thai massage, hun spurgte om jeg ville have FP. Og med det udsende og store smil, kunne jeg ikke sige nej.. så det blev til 1 time med FP til de 1500 som også står i annoncen..

Havde lige været i bad, så jeg blev vist hen til sengen, og lagde mig på maven. Og så begyndte hun at massere, og i guderne det kan hun finde ud af.. virkelig god massage.. efter hele bagkroppen havde fået en tur, blev jeg bedt om at vende om på ryggen.. her fik skuldre, hak og hoved en tur igen mega god massage.. 

Efter noget tid, begyndte hun at pirre en del, og et lækkert øko BJ, det kan hun godt finde ud af. Derefter rundt med hende, og så skulle der slikkes, og det var der ikke tvivl om at hun nød… efter noget tid på med gummi, og så fik hun den store tur.. hun kan godt lide pik.. og der var ikke noget fake over det..

efter noget tid kunne jeg ikke holde tilbage mere. Så en tur sammen i bad og afsted med mig.. 

pigen: 9/10 sød og smilende, hendes engelsk er ikke det bedste, men det ved hun godt, så hun gør sig umag og bruger gerne kropssprog så vi ved hvad vi snakker om… hun ser virkelig godt ud, lækker bryster som jeg ikke umildbart tror er hjulpet på vej, men som jeg har skrevet i tidligere indlæg, så er mine erfaringer begrænset hvad angår silikone.. 

stedet: 10/10 kendt sted på Faaborgvej gode parkeringsmuligheder rundt omkring.

massagen: 10/10 den bedste Thai massage jeg har fået til dato.

sex: 9/10 det Kan hun godt lide, og ingen fake.

genbesøg: 10/10 Helt sikkert.

Er hun glat?

Del dette indlæg


Link til indlæg
odensefyr1981 skrev, den 24.10.2023 at 13:38:

kendt sted på Faaborgvej gode parkeringsmuligheder rundt omkring

Hvor er der godt at parkere? Jeg tror jo at beboerne på sidevejene udmærket kan regne ud hvor man skal hen, og lange gåture på Faaborgvej er  jo  ikke ligefrem diskrete

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 2 minutter siden:

Hvor er der godt at parkere? Jeg tror jo at beboerne på sidevejene udmærket kan regne ud hvor man skal hen, og lange gåture på Faaborgvej er  jo  ikke ligefrem diskrete

Der er en fin gratis P-plads ved det lille kryds ca 3-400 m ind mod byen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
odensefyr1981 skrev, den 24.10.2023 at 13:38:

 

 

Big3lover skrev, for 2 minutter siden:

Der er en fin gratis P-plads ved det lille kryds ca 3-400 m ind mod byen :)

Jeg kender godt den lille p-plads efter krydset, men jeg er helst fri for en længere gåtur på Faaborgvej

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 36 minutter siden:

Hvor er der godt at parkere? Jeg tror jo at beboerne på sidevejene udmærket kan regne ud hvor man skal hen, og lange gåture på Faaborgvej er  jo  ikke ligefrem diskrete

Lige over for det fine hus ligger en sidegade der kan man parkere så du slipper for faaborgvej turen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været forbi i dag, kan kun tilslutte mig de positive anmeldelser af Netty. Hun må give de andre i huset hård konkurrence.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tiden er kommet til tryklettelse i morgen, mandag. Har læst med stor interesse om dejlige Netty. Synes måske ikke hun ser så køn ud, men, som flere har skrevet virkeligheden overgå billederne .

Men apropos billeder: på nogle af de første billeder hun ikke bruger længere, synes jeg der var en tatovering at se på det nederste af maven under trussekanten. Nogen der kan af eller bekræfte dette?

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 14 timer siden:

Tiden er kommet til tryklettelse i morgen, mandag. Har læst med stor interesse om dejlige Netty. Synes måske ikke hun ser så køn ud, men, som flere har skrevet virkeligheden overgå billederne .

Men apropos billeder: på nogle af de første billeder hun ikke bruger længere, synes jeg der var en tatovering at se på det nederste af maven under trussekanten. Nogen der kan af eller bekræfte dette?

Tatoo eller ej....billederne er 100% ægte. De første 3 er taget på stedet hvor hun er. Og ja, hun ser meget bedre ud i virkeligheden....virkelig flotte kurver af en thaipige.

Du kommer ikke til at fortryde, og vi høre da gerne om besøget bagefter ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 6 timer siden:

Tatoo eller ej....billederne er 100% ægte. De første 3 er taget på stedet hvor hun er. Og ja, hun ser meget bedre ud i virkeligheden....virkelig flotte kurver af en thaipige.

Du kommer ikke til at fortryde, og vi høre da gerne om besøget bagefter ;-) 

Tak for dit. svar. Jeg trives bare så dårligt med tato, og specielt på et så vigtigt sted som underlivet-

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 17 timer siden:

Tak for dit. svar. Jeg trives bare så dårligt med tato, og specielt på et så vigtigt sted som underlivet-

Nåh ok, sådan. Jamen det kan jeg godt forstå. Er heller ikke selv til overmalede piger, men det er desværre snart mere reglen end undtagelsen, at alle har taoo'er ét eller andet sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 1 time siden:

Nåh ok, sådan. Jamen det kan jeg godt forstå. Er heller ikke selv til overmalede piger, men det er desværre snart mere reglen end undtagelsen, at alle har taoo'er ét eller andet sted.

Ja desværre. Og når det så er lige foran det, må de fleste af os på dette forum vel sige, vigtigste sted tæller det desværre meget ned. En del thaipiger bruger vist desværre tato til at dække de meget udbredte ar efter kejsersnit.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey

Jeg var forbi Netty for et par aftener siden, og må indrømme, at det er den bedste oplevelse jeg har haft når det kommer til massage piger. (Mix af massage/frækt)

Kan helt sikkert ligge kende til andres kommentarer i forhold til billeder, det er 100% hende, og hun er lige så kun hvis ikke kønnere i virkeligheden, smuk, velskruet lille sag, skønne former, dejlig energi fra man træder ind a døren til man er gået igen.

Det skal siges at jeg sjælendt laver oplæg som dette, men hvis der er en der fortjener det, så er det Netty!

 

Jeg kontaktede hende via SMS, med hurtig respons og fik afsat en time med hende, med FP. Hun beder mig om at skrive når jeg er ved stedet, hvilket jeg gjorde, og jeg blev lukket ind via en ret diskret indgang. Da hun åbner døren møder jeg hende påklædt i lækkert lingeri og hvad der minder om en mørk kimono, allerede der er jeg positivt overrasket og glæden stiger.

Bliver taget ved hånden og vist frem til værelset, hvor vi genfrisker hvad der ønskes så der kan betales. Hun spørger om jeg ønsker bad, hvilket jeg gjorde og hun begynder at hjælpe mig af med alle klæderne og hiver et håndklæde om livet på mig og viser mig der ud, hun låser døren bag os og er i rummet imens jeg vasker mig af, hun kigger og piller fra tid til anden og jeg kan mærke at kemien er ret god.

Da vi kommer tilbage til værelset, bliver vi enige om at starte med lidt massage bag på, så skifte til det frække og afslutte med massage foran.

Jeg vil ikke gå i detaljer med akten, men som tidligere nævnt, så er det den bedste oplevelse jeg personligt har haft. (Og i forhold til andres opslag, så virker det som om at det går igen)

Hun er en skøn kvinde, med humor, lidenskab og en virkelig god massør oveni!

 

Jeg kan varmt anbefale et besøg, stedet er som reklameret tæt på OUH, men må indrømme at parkeringen er lidt sparsom, med mindre man vil gå et par 100 meter.

 

Min personlige holdning, 10/10 over hele bordet, kan varmt anbefale et visit.

 

Pas godt på hende! :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke alene blowjob var en anelse dårlig og sexen var skuffede synes jeg. Hun er dog god til massage, men sex-delen skal hun forbedre hvis jeg vil anbefale hende.

Hun er køn og har en dejlig krop, men jeg kan ikke give hende min anbefaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte denne søde thaipige i weekenden.

 

Kan se på tråden der er blevet skrevet mest positivt og en enkelt ikke så god anmeldelse, og ja vi oplever jo forskelligt afhængig af forventninger mm.

Mine forventninger blev absolut indfriet :) . Hun er mega sød, dejlig krop let til smil og grin, det er en god start.

Hun giver absolut en super massage, hård, mellem ,blød som man ønsker det, hun kan det. 

Jeg ville gerne havde noget ud af sexdelen også , så tilbød at give hende massage også, ikke at jeg er super god til muskelmassage, men er rimelig god til at finde de rigtige steder til erotisk opvarmning :) .   det gav pote, er ikke i tvivl om at hun blev tændt og det afspejlede sig også i hendes indlevelse for resten af legen. efter endt forløsning fik jeg lidt ekstre massage og fik valuta for pengene og fuld tid +.  

stor ros og kommer gerne igen .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Friskfyr12

Har lige forbi netty 1 times tid 

Amen dog. Føler mig som et nyt menneske. Hun anstrenger sig virkelig for at give god service og hun har god humor - en god ping pong er utrolig let med hende 

Klar anbefaling herfra 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...