Pianistinden 3112 Skrevet 23. Oktober, 2023 Fornem invitation, jeg må da hellere skynde mig at åbne den pdf 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 23. Oktober, 2023 Åh åh, pas på Lasse Boje ikke komme og ligger dig i håndjern 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3112 Skrevet 23. Oktober, 2023 SweetKisses skrev, for 2 minutter siden: Åh åh, pas på Lasse Boje ikke komme og ligger dig i håndjern Årh come oooooon! Det er så sjældent jeg bliver inviteret til noget paaaleease! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 907 Skrevet 23. Oktober, 2023 Hvorfor bliver jeg aldrig inviteret til sådan noget?! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 23. Oktober, 2023 Pianistinden skrev, for 16 minutter siden: Årh come oooooon! Det er så sjældent jeg bliver inviteret til noget paaaleease! Altså… træder gerne til og står for både fiksering og afstraffelse, hvis ham politidirektøren alligevel ikke er til noget 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3112 Skrevet 23. Oktober, 2023 SweetKisses skrev, for 10 minutter siden: Altså… træder gerne til og står for både fiksering og afstraffelse, hvis ham politidirektøren alligevel ikke er til noget Uuuuuuuuh *blushing* Guuuuurl du kan få mig til hvad som helst 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 907 Skrevet 23. Oktober, 2023 SweetKisses skrev, for 13 minutter siden: Altså… træder gerne til og står for både fiksering og afstraffelse, hvis ham politidirektøren alligevel ikke er til noget Pianistinden skrev, for 1 minut siden: Uuuuuuuuh *blushing* Guuuuurl du kan få mig til hvad som helst Det er vi vist nogle der ville betale gode penge for at være tilskuer til 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 786 Skrevet 23. Oktober, 2023 Den invitation har jeg også fået!! Sikke en fest vi skal have med den slemme betjent. Jeg har altid haft et godt øje til mænd i uniform 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage er godt 57 Skrevet 23. Oktober, 2023 Tror jeg vil købe mig en uniform -:) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 23. Oktober, 2023 Din Emma skrev, for 6 minutter siden: Den invitation har jeg også fået!! Sikke en fest vi skal have med den slemme betjent. Jeg har altid haft et godt øje til mænd i uniform Godt man kan invitere sig selv, når man ikke får så fin en invitation 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1075 Skrevet 23. Oktober, 2023 (edited) Eventyrmanden skrev, for 50 minutter siden: Det er vi vist nogle der ville betale gode penge for at være tilskuer til hvorfor nøjes med at være tilskuer ? Kan da godt træde myndigt til uniformeret med både kasket, skilt og ikke mindst håndjern og stav Redigeret 23. Oktober, 2023 af Cruise Kasket ikke kastet! Bødeforlæg for dårlig stav(e)kontrol 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 907 Skrevet 23. Oktober, 2023 Cruise skrev, Lige nu: hvorfor nøjes med at være tilskuer ? Kan da godt træde myndigt til uniformeret med både kastet, skilt og ikke mindst håndjern og stav Sandt, hvis det er en mulighed siger jeg bestemt heller ikke nej til det! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 23. Oktober, 2023 Orv, lyder som om vi kan samle mange skønne mænd i uniformer 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 786 Skrevet 23. Oktober, 2023 SweetKisses skrev, for 8 minutter siden: Orv, lyder som om vi kan samle mange skønne mænd i uniformer Så længe Lasse Boje kommer! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage er godt 57 Skrevet 23. Oktober, 2023 Din Emma skrev, Lige nu: Så længe Lasse Boje kommer! Det skal i jo sørge for -:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 786 Skrevet 23. Oktober, 2023 Massage er godt skrev, for 3 minutter siden: Det skal i jo sørge for -:) Det er ham der inviterer! Han møder vel op til sin egen fest? Især med alle de dejlige damer han har inviteret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 907 Skrevet 23. Oktober, 2023 Din Emma skrev, Lige nu: Det er ham der inviterer! Han møder vel op til sin egen fest? Især med alle de dejlige damer han har inviteret Er det virkelig nok bare at invitere? I så fald får jeg en fed fødselsdag næste år 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage er godt 57 Skrevet 23. Oktober, 2023 (edited) Din Emma skrev, for 3 minutter siden: Det er ham der inviterer! Han møder vel op til sin egen fest? Især med alle de dejlige damer han har inviteret Jeg tænkte nu komme på en anden måde end ar møde op -:) … dumme tankegang -:) Redigeret 23. Oktober, 2023 af Massage er godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2945 Skrevet 23. Oktober, 2023 (edited) Pianistinden skrev, 1 time siden: Fornem invitation, jeg må da hellere skynde mig at åbne den pdf Må man foreslå at du videresender på snapchat til hende her Redigeret 23. Oktober, 2023 af Dillermand Junior 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 23. Oktober, 2023 (edited) Dillermand Junior skrev, for 10 minutter siden: Må man foreslå at du videresender på snapchat til hende her Hun må helt klart være den rigtige at invitere med Redigeret 23. Oktober, 2023 af kvinde 1966 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 491 Skrevet 23. Oktober, 2023 Hvis alle i skønne kvinder møder op på samme sted, så må i godt kalde mig Lasse Boje 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 786 Skrevet 23. Oktober, 2023 Eventyrmanden skrev, for 18 minutter siden: Er det virkelig nok bare at invitere? I så fald får jeg en fed fødselsdag næste år Glæder mig allerede 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2945 Skrevet 23. Oktober, 2023 Altså 350 kr. for at være med til den fest det er sgu helt i orden jeg er frisk Må man foreslå et tema til en fredagsbar @Evas Fredagsbar ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1083 Skrevet 23. Oktober, 2023 Nå så fik jeg da læst hele mailen på dit billede. Mit mailsystem havde “flaget” den med alle advarsler muligt så, så kun den smule der kan læses uden at åbne. Slet, bum færdig. Hvis politiet vil ha fat i mig er jeg sikker på de ringer eller kommer til min dør. Det gjorde de faktisk engang for år tilbage. De mente jeg var udeblevet fra et retsmøde og de ville slet ikke lytte til fornuft om at det måtte være en fejl. Så efter jeg havde nægtet i næsten 2 timer at køre med. Og de selv måtte opspore og ringe til min daværende kærestes arbejde og få ham hjem og passe børn. Så måtte jeg tage med for at vente i en pissekold detention og først da jeg så endelig blev kørt videre til retsmødet. Fandt man ud af jeg ikke var den rigtige. Fik da også en kæmpe undskyldning fra dommer på vegne af dem som havde lavet fejlen. Men for filan da sikke et cirkus. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 907 Skrevet 23. Oktober, 2023 Din Emma skrev, for 16 minutter siden: Glæder mig allerede Det gør jeg i sandhed også! Sikke en fest det bliver! PS: Skal jeg sende min ønskeliste med? Nej vent, hvis I alle møder op så kan jeg vist ikke ønske mig meget mere 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg