Hop til indhold
Pianistinden

Politidirektør Lasse Boje mails

Recommended Posts

SweetKisses skrev, for 2 minutter siden:

Åh åh, pas på Lasse Boje ikke komme og ligger dig i håndjern :lol:

Årh come oooooon! Det er så sjældent jeg bliver inviteret til noget :lol: paaaleease!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 16 minutter siden:

Årh come oooooon! Det er så sjældent jeg bliver inviteret til noget :lol: paaaleease!

Altså… træder gerne til og står for både fiksering og afstraffelse, hvis ham politidirektøren alligevel ikke er til noget :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 10 minutter siden:

Altså… træder gerne til og står for både fiksering og afstraffelse, hvis ham politidirektøren alligevel ikke er til noget :wub:

Uuuuuuuuh *blushing* :rolleyes: Guuuuurl du kan få mig til hvad som helst :D:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 13 minutter siden:

Pianistinden skrev, for 1 minut siden:

Uuuuuuuuh *blushing* :rolleyes: Guuuuurl du kan få mig til hvad som helst :D:wub:

Det er vi vist nogle der ville betale gode penge for at være tilskuer til :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Din Emma skrev, for 6 minutter siden:

Den invitation har jeg også fået!! Sikke en fest vi skal have med den slemme betjent. Jeg har altid haft et godt øje til mænd i uniform ;) 

Godt man kan invitere sig selv, når man ikke får så fin en invitation :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 50 minutter siden:

Det er vi vist nogle der ville betale gode penge for at være tilskuer til :lol:

:D hvorfor nøjes med at være tilskuer ? 

Kan da godt træde myndigt til uniformeret med både kasket, skilt og ikke mindst håndjern og stav ;):wub::-P

Redigeret af Cruise
Kasket ikke kastet! Bødeforlæg for dårlig stav(e)kontrol

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cruise skrev, Lige nu:

:D hvorfor nøjes med at være tilskuer ? 

Kan da godt træde myndigt til uniformeret med både kastet, skilt og ikke mindst håndjern og stav ;):wub::-P

Sandt, hvis det er en mulighed siger jeg bestemt heller ikke nej til det! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Din Emma skrev, Lige nu:

Det er ham der inviterer! Han møder vel op til sin egen fest? Især med alle de dejlige damer han har inviteret :rolleyes:

Er det virkelig nok bare at invitere? I så fald får jeg en fed fødselsdag næste år :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Din Emma skrev, for 3 minutter siden:

Det er ham der inviterer! Han møder vel op til sin egen fest? Især med alle de dejlige damer han har inviteret :rolleyes:

Jeg tænkte nu komme på en anden måde end ar møde op -:) … dumme tankegang -:) 

Redigeret af Massage er godt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, 1 time siden:

Fornem invitation, jeg må da hellere skynde mig at åbne den pdf :lol::lol::lol::lol:

Screenshot_20231023_202120_Outlook.jpg

Må man foreslå at du videresender på snapchat til hende her ;) :P

IMG_7755.jpeg

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå så fik jeg da læst hele mailen på dit billede. Mit mailsystem havde “flaget” den med alle advarsler muligt så, så kun den smule der kan læses uden at åbne. Slet, bum færdig. :D

Hvis politiet vil ha fat i mig er jeg sikker på de ringer eller kommer til min dør. 
Det gjorde de faktisk engang for år tilbage. De mente jeg var udeblevet fra et retsmøde og de ville slet ikke lytte til fornuft om at det måtte være en fejl. Så efter jeg havde nægtet i næsten 2 timer at køre med. Og de selv måtte opspore og ringe til min daværende kærestes arbejde og få ham hjem og passe børn. Så måtte jeg tage med for at vente i en pissekold detention og først da jeg så endelig blev kørt videre til retsmødet. Fandt man ud af jeg ikke var den rigtige. Fik da også en kæmpe undskyldning fra dommer på vegne af dem som havde lavet fejlen. Men for filan da sikke et cirkus. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Din Emma skrev, for 16 minutter siden:

Glæder mig allerede :mrgreen:

Det gør jeg i sandhed også! :lol: Sikke en fest det bliver!

PS: Skal jeg sende min ønskeliste med? Nej vent, hvis I alle møder op så kan jeg vist ikke ønske mig meget mere :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...