Hop til indhold
cassanova

Cum in pussy ........

Recommended Posts

BrandmandSam skrev, for 45 minutter siden:

Det er jo himmelråbende latterligt og jeg skammer mig på mit køns vegne (uden at generalisere - tænker (håber) vi er et stort flertal der finder den slags utilgiveligt). 

I min optik er der i samme kategori som voldtægt.  

Der plejede at komme en nede på romantica vi kaldte “indianeren”.. Der sprang kondomet bare altid helt konsekvent med alle os piger.. Det var uanset hvem han besøgte og han bestilte altid kun dansk.. Til sidst blev han forvist fra stedet.. Vi fandt aldrig ud af hvordan det lykkes ham at få dem sprunget hver gang.. 

Denne adfærd blandt sexkøbere er nok også en af grundene til at i kan opleve piger der virker super (for fokuseret) opmærksomme på kondomet til en grad hvor det generer jer.. Fordi det bare er prøvet for mange gange.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 12 minutter siden:

Denne adfærd blandt sexkøbere er nok også en af grundene til at i kan opleve piger der virker super (for fokuseret) opmærksomme på kondomet til en grad hvor det generer jer.. Fordi det bare er prøvet for mange gange.. 

Fint med dialog, så giver der måske mere forståelse - og selvom det kan være ærgerligt med for meget fokus på kondomet,  så er det forståeligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja selv med endnu et opslag om emnet og alle kommentarer kan ingen ændre på andres præferencer/valg. De der vil bruge kondom gør blot det og de som ikke vil må opsnuse de piger som tilbyder uden. 
Men at snyde med det som Jennifer har oplevet er ikke ok. Jeg gør alt i min magt for at gæsterne forholder sig til det inden de ankommer. Og prøver med nye at huske, at spørge en extra gang inden akten går igang. Men da 99% af mine gæster vil uden. Er det en vane at gå igang uden kondom. Så er modsat ønske ikke oplyst på forhånd kan der ske fejl. 
Så vær obs på om pigen tilbyder uden og sørg for at oplyse hvad I ønsker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, 1 time siden:

 Men da 99% af mine gæster vil uden. Er det en vane at gå igang uden kondom. Så er modsat ønske ikke oplyst på forhånd kan der ske fejl. 
Så vær obs på om pigen tilbyder uden og sørg for at oplyse hvad I ønsker. 

Hvorfor tilbyder du sex uden? Er det pga efterspørgslen? Og har du overhovedet ingen nervøsitet for at blive smittet med kondylomer, herpes, klamydia, gonorré, HPV eller HIV? Jeg spørger af nysgerrighed.

Redigeret af niskanen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg føler mig tit fanget i et mærkeligt dilemma.

Jeg gider jo egentlig ikke knalde med kondom. Men jeg gider egentlig heller ikke knalde de piger der annoncerer med at de gør det uden kondom. Og slutteligt har jeg ikke nosser til at spørge de kvinder jeg har lyst til at knalde, om de gør det uden kondom. 

Fandens til limbo for at få sig et skide knald. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
niskanen skrev, for 53 minutter siden:

Hvorfor tilbyder du sex uden? Er det pga efterspørgslen? Og har du overhovedet ingen nervøsitet for at blive smittet med kondylomer, herpes, klamydia, gonorré, HPV eller HIV? Jeg spørger af nysgerrighed.

Tilbyder uden fordi jeg startede i det små på sugardating. Så var ikke så mange sex partnere i starten, og tænkte ikke så meget over det, da jeg stille og roligt fik flere og flere gæster. Nu er min kundegruppe baseret på uden kondom. På den ene side er jeg ikke særligt nervøs fordi det er gået godt i så mange år. Omvendt tænker jeg da af og til hvor længe går det godt. Og lavede for et par måneder siden en afstemning på min hjemmeside om der var interesse for jeg skiftede til kondom krav. Også for gæsternes sikkerhed, det var det bestemt ikke stemning for. Og i forbindelse med afstemningen havde jeg mange snakke skriftlig og mundtligt med nogen af gæsterne om risikoen. Ingen af dem var rigtigt bange især ikke for hiv. Der er jo fundet ny medicin som gør man kan leve med det og det bliver holdt så meget nede at man ikke smitter. Så ud fra antagelsen af alle som var registret smittet da medicinen kom frem er i behandling og alle testet positivt siden er kommet i behandling er flertallets holdning (blandt mine gæster) at hiv er så meget under kontrol at smitterisikoen er meget lav. Ergo ingen af tingene slår en ihjel, steril er jeg allerede. Så min største frygt er hvis jeg får noget at blot en ikke lader sig teste og behandle og det kører i ring indtil gæsterne bliver trætte af gensmitte og dropper mig. Men kommer det dertil har jeg så go grund til at skifte koncept. Blive behandlet, få grønt lys fra lægen og bygge en ny forretning med kondom krav indtil da og så længe der er gæster nok. Så bliver jeg ved som det er nu. Med frit valg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 15 timer siden:

Tilbyder uden fordi jeg startede i det små på sugardating. Så var ikke så mange sex partnere i starten, og tænkte ikke så meget over det, da jeg stille og roligt fik flere og flere gæster. Nu er min kundegruppe baseret på uden kondom. På den ene side er jeg ikke særligt nervøs fordi det er gået godt i så mange år. Omvendt tænker jeg da af og til hvor længe går det godt. Og lavede for et par måneder siden en afstemning på min hjemmeside om der var interesse for jeg skiftede til kondom krav. Også for gæsternes sikkerhed, det var det bestemt ikke stemning for. Og i forbindelse med afstemningen havde jeg mange snakke skriftlig og mundtligt med nogen af gæsterne om risikoen. Ingen af dem var rigtigt bange især ikke for hiv. Der er jo fundet ny medicin som gør man kan leve med det og det bliver holdt så meget nede at man ikke smitter. Så ud fra antagelsen af alle som var registret smittet da medicinen kom frem er i behandling og alle testet positivt siden er kommet i behandling er flertallets holdning (blandt mine gæster) at hiv er så meget under kontrol at smitterisikoen er meget lav. Ergo ingen af tingene slår en ihjel, steril er jeg allerede. Så min største frygt er hvis jeg får noget at blot en ikke lader sig teste og behandle og det kører i ring indtil gæsterne bliver trætte af gensmitte og dropper mig. Men kommer det dertil har jeg så go grund til at skifte koncept. Blive behandlet, få grønt lys fra lægen og bygge en ny forretning med kondom krav indtil da og så længe der er gæster nok. Så bliver jeg ved som det er nu. Med frit valg. 

Uden at ville fornærme, på nogen måde, synes jeg det lyder helt vildt. Som i helt og aldeles vildt. Men det er jo et frit land.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, 1 time siden:

Uden at ville fornærme, på nogen måde, synes jeg det lyder helt vildt. Som i helt og aldeles vildt. Men det er jo et frit land.

Bliver ikke fornærmet over andres holdninger. 
Ja det er et frit lang. Og ved mange ville blive kede af der hvis jeg hhv stopper i branchen eller laver kondomkrav. Flere var blankt ærlige og meldte ud de stoppede med at komme hvis de skulle bruge kondom. Nogen kan bare ikke holde rejsning med kondom på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 2 minutter siden:

Bliver ikke fornærmet over andres holdninger. 
Ja det er et frit lang. Og ved mange ville blive kede af der hvis jeg hhv stopper i branchen eller laver kondomkrav. Flere var blankt ærlige og meldte ud de stoppede med at komme hvis de skulle bruge kondom. Nogen kan bare ikke holde rejsning med kondom på. 

Det kan godt være at jeg ikke er enig med dig i dit valg, men jeg har dyb respekt for at du er så ærlig om det, og fortæller om de tanker du har gjort dig.
Det er altså ikke så ofte man ser det i denne branche.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer af og til en  som ikke skriver om hvad hun gør  med på vandrør hørtes hun var til uden.  Første  gang var der vi  stod over for hinanden kikkede hun på lille mand som var i hendes hånd spurgte hun  "om jeg skulle bruge gummi"  svarede nej   hun smilte glad.  Og endnu mere da vi var færdig  hun tørrede sit hul   ja det skal jo samme vej ud med et grin.    Følesen at mærke  fissens safter om en  mærke stramheden den indre varme er tæt på ikke kan beskrives  og det se pigens nydelse .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, den 21.10.2023 at 01:04:

Har aldrig, som i ALDRIG, haft en sexsygdom.

Har dyrket naturlig sex siden jeg var 19 år (er nu 49) og med masser af piger, glædespiger, gadeprinsesser osv. Og har aldrig nogensinde oplevet at blive smittet med noget. 

Vasker mig dog altid grundigt, før, under og efter sex og da jeg er omskåret, er det også væsentligt lettere for mig at holde den nedre ven ren. 

Dette er ikke en opfordring til at andre skal gøre det samme som mig, bare en konstatering af at alle skrækhistorierne af at man bliver smittet med et eller andet hvergang det næsten er muligt, er fuldstændigt modbevist i mit tilfælde....

Nyder ikke sex via gummi, og ønsker derfor heller ikke at hæmme mit sexliv herefter, især ikke når historierne om at blive smittet ikke passer overens ned min livserfaring. 

kunne ikke sige det bedre.  Piger vil jo gerne den ægte vare    . Fandt en ny gp   2020  pige da vi stod over for hinanden  spurte om det skulle være uden gumme   sagde ja gerne sødt smil  og besøger hende 3-4 gange år med creampie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...