Hop til indhold

Ændringer ved diverse betalingsformer etc.

Featured Replies

Skrevet

Løsningen er at bruge dankortet :)

Skrevet
Bear skrev, for 33 minutter siden:

Det er så åbenbart ikke alle der kan få sådan et. :shock:

Skrevet
Bear skrev, for 45 minutter siden:

Hvis man gerne vil støtte en amerikansk kapitalfonds monopollignende placering på det danske marked for betaling af regninger, så skal man nemlig bare støtte dankortet lige så meget man kan. Og hvis man tror det bliver gratis, er man naiv.

Ellers kan Mastercard, Visacard, ApplePay, GooglePay og MobilePay anbefales. Jo flere udbydere jo mere konkurrence. 

De forretninger der ikke vil acceptere andet end dankort, handler jeg ikke i. 

Redigeret af tvr

Skrevet

Det er en uskik at skulle have procenter af omsætningen.

De har ingen risiko på pengene.

De har omkostninger pr transaktion (og faste omkostninger)

Skjold.

Skrevet
tvr skrev, for 2 timer siden:

Hvis man gerne vil støtte en amerikansk kapitalfonds monopollignende placering på det danske marked for betaling af regninger, så skal man nemlig bare støtte dankortet lige så meget man kan. Og hvis man tror det bliver gratis, er man naiv.

Ellers kan Mastercard, Visacard, ApplePay, GooglePay og MobilePay anbefales. Jo flere udbydere jo mere konkurrence. 

De forretninger der ikke vil acceptere andet end dankort, handler jeg ikke i. 

Hvordan kan det være smartere at betale op til over 2% af transaktionen i gebyr, istedet for 0,2%?

Skrevet
Bear skrev, for 3 timer siden:

SparNords kunder har ikke længere mulighed for Dankort.

Skrevet
Bear skrev, for 2 timer siden:

Hvordan kan det være smartere at betale op til over 2% af transaktionen i gebyr, istedet for 0,2%?

Det er det jo heller ikke umiddelbart for den enkelte. Men så længe Nets sidder på det, holder de andre væk, alene pga den unfair konkurrence der er opstået. Og der vil jeg hellere støtte Mastercard eller Visa.

Personligt, har jeg lidt et horn i siden på dankortet under alle omstædigheder. Jeg kom til Danmark som voksen, og kunne IKKE få et dankort, da bankerne jo intet havde på mig. Det er så blevet til at efter de tilbyder det, vil jeg fandme ikke have det. 

Dankortet er kun et OK kort, i kombination med andre, Visa for eksempel. 

Skrevet
Liv skrev, 1 time siden:

SparNords kunder har ikke længere mulighed for Dankort.

Hatten af for SparNord

Skrevet

med den glubene appetit mobil pay udviser, kunne det være at kontanter vandt frem igen

Skrevet

Jeg kan ikke huske det sidste gang jeg havde kontant (DKK) i lommen … måske 3 eller 4?år siden 

Jeg bestiller tider med dem som modtager kort eller MobilePay … 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.