Hop til indhold
Cruise

Ændringer ved diverse betalingsformer etc.

Recommended Posts

Guest tvr
Bear skrev, for 45 minutter siden:

Løsningen er at bruge dankortet :)

Hvis man gerne vil støtte en amerikansk kapitalfonds monopollignende placering på det danske marked for betaling af regninger, så skal man nemlig bare støtte dankortet lige så meget man kan. Og hvis man tror det bliver gratis, er man naiv.

Ellers kan Mastercard, Visacard, ApplePay, GooglePay og MobilePay anbefales. Jo flere udbydere jo mere konkurrence. 

De forretninger der ikke vil acceptere andet end dankort, handler jeg ikke i. 

Redigeret af tvr

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 2 timer siden:

Hvis man gerne vil støtte en amerikansk kapitalfonds monopollignende placering på det danske marked for betaling af regninger, så skal man nemlig bare støtte dankortet lige så meget man kan. Og hvis man tror det bliver gratis, er man naiv.

Ellers kan Mastercard, Visacard, ApplePay, GooglePay og MobilePay anbefales. Jo flere udbydere jo mere konkurrence. 

De forretninger der ikke vil acceptere andet end dankort, handler jeg ikke i. 

Hvordan kan det være smartere at betale op til over 2% af transaktionen i gebyr, istedet for 0,2%?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Bear skrev, for 2 timer siden:

Hvordan kan det være smartere at betale op til over 2% af transaktionen i gebyr, istedet for 0,2%?

Det er det jo heller ikke umiddelbart for den enkelte. Men så længe Nets sidder på det, holder de andre væk, alene pga den unfair konkurrence der er opstået. Og der vil jeg hellere støtte Mastercard eller Visa.

Personligt, har jeg lidt et horn i siden på dankortet under alle omstædigheder. Jeg kom til Danmark som voksen, og kunne IKKE få et dankort, da bankerne jo intet havde på mig. Det er så blevet til at efter de tilbyder det, vil jeg fandme ikke have det. 

Dankortet er kun et OK kort, i kombination med andre, Visa for eksempel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Liv skrev, 1 time siden:

SparNords kunder har ikke længere mulighed for Dankort.

Hatten af for SparNord

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke huske det sidste gang jeg havde kontant (DKK) i lommen … måske 3 eller 4?år siden 

Jeg bestiller tider med dem som modtager kort eller MobilePay … 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...