Hop til indhold
Kongenmikkel

PAS PÅHENDE HER . Lookingforsweetgentlemans 23

Recommended Posts

https://sugardaters.com/da/profile/b.RxP8.bR4

Hvad består svindlen i? 
Du har haft kontakt eller mødt hende?

(hvis det er sandt, endnu et bevis for at mange bruger samme eller dele af samme navn og ord ;))

Kongenmikkel skrev, for 13 minutter siden:

Der er opslag under lookingformeeting23 her på siden

Hvor?

95112605-AB97-41FB-99A2-BCB261D8A8A8.png

6C1334EA-D1B4-4D73-B991-4A846481EC50.png

DBE4AABF-5061-45CA-8DC2-3A08B9F9EC4D.png

Redigeret af Martijes

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martijes skrev, for 9 minutter siden:

https://sugardaters.com/da/profile/b.RxP8.bR4

Hvad består svindlen i? 
Du har haft kontakt eller mødt hende?

(hvis det er sandt, endnu et bevis for at mange bruger samme eller dele af samme navn og ord ;))

Hvor?

95112605-AB97-41FB-99A2-BCB261D8A8A8.png

6C1334EA-D1B4-4D73-B991-4A846481EC50.png

DBE4AABF-5061-45CA-8DC2-3A08B9F9EC4D.png

Jeps jeg har haft kontakt af hende og lidt til 

Hun stikker af ligeså snart hun har fået det hun vil have og ringer og truer folk efterfølgende 

Men sød pige men bare kugle skør 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hun er sgu stadig en hustler.......har mødt hende i sidste uge....uddyber gerne i PM

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, den 21.2.2024 at 15:24:

Og hun er sgu stadig en hustler.......har mødt hende i sidste uge....uddyber gerne i PM

Uddyb gerne her, så flere får gavn. Jeg har selv været i kontakt, vi fik dog aldrig mødtes da kalenderen ikke passede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare hold jer væk ,hun er ikke værd at bruge tid på… .vil det hele ,når det så kommer til stykket er der undskyldninger for det ene og det andet og regner med at hun kan få 2.5k for at mødes…. Uddyber gerne i PM… 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ild i piben skrev, for 5 timer siden:

Uddyb gerne her, så flere får gavn. Jeg har selv været i kontakt, vi fik dog aldrig mødtes da kalenderen ikke passede

SE pm

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, 1 time siden:

Bare hold jer væk ,hun er ikke værd at bruge tid på… .vil det hele ,når det så kommer til stykket er der undskyldninger for det ene og det andet og regner med at hun kan få 2.5k for at mødes…. Uddyber gerne i PM… 

Er det i det mindste hende på billedet? Som jeg husker hendes tidligere profil, var der billeder af en meget flot pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 10 timer siden:

Er det i det mindste hende på billedet? Som jeg husker hendes tidligere profil, var der billeder af en meget flot pige.

Hun er flot nok , billedet passer som sådan ok....lidt photoshoppet , 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes profil er nu slettet eller også har hun blokeret mig....nogen der kan bekræfte om den stadig er aktiv?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Profilen er slettet, jeg skrev til hende på sd, og havde dialog ift. alle beskyldningerne mod hende, hun afviste alt, men hun har alligevel valgt at slette din profil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bob8270 skrev, 1 time siden:

Profilen er slettet, jeg skrev til hende på sd, og havde dialog ift. alle beskyldningerne mod hende, hun afviste alt, men hun har alligevel valgt at slette din profil.

havde du faktisk regnet med at hun ville indrømme alt ?? men du er så en sladrehank, og fik ikke noget ud af at spille mors lille dreng

Del dette indlæg


Link til indlæg
sødetablet skrev, for 13 minutter siden:

havde du faktisk regnet med at hun ville indrømme alt ?? men du er så en sladrehank, og fik ikke noget ud af at spille mors lille dreng

Jeg skriver som regel til de unge kvinder, der bliver omtalt herinde, så de ved de bliver bedømt af små personer som dig :-) 

men, tak for din kommentar, dit sprog siger vel alt om dig som person..

Del dette indlæg


Link til indlæg
bob8270 skrev, for 3 timer siden:

Jeg skriver som regel til de unge kvinder, der bliver omtalt herinde, så de ved de bliver bedømt af små personer som dig :-) 

men, tak for din kommentar, dit sprog siger vel alt om dig som person..

hvor er det godt vi har nogle som dig, så svindlere kan blive advaret , pssst jeg har ikke skrevet i tråden om hende !1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kongenmikkel skrev, den 15.10.2023 at 06:47:

Pas på hende 

Hun er en svindler og har tidliger heddet 

lookingformeeting 23 

Der er opslag under lookingformeeting23 her på siden så pas på gutter

Det bår dæli,det du skriver.Men!Man skal også høre fra den anden side!Du kommer med en u vasker lille diller!Tror du selv hun vil sutte dig?Nej vel?Har talt med hende og givet hende skønne orgasmer. Vask dig dog inden! Jeg gav hun en aften hun sent vil glemme.Gode orgasmer og hygge som det skal være.Dejlig middag m.m. Såå..Step up!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, den 29.2.2024 at 01:54:

Det bår dæli,det du skriver.Men!Man skal også høre fra den anden side!Du kommer med en u vasker lille diller!Tror du selv hun vil sutte dig?Nej vel?Har talt med hende og givet hende skønne orgasmer. Vask dig dog inden! Jeg gav hun en aften hun sent vil glemme.Gode orgasmer og hygge som det skal være.Dejlig middag m.m. Såå..Step up!!

så langt nåede vi slet ikke til hun så min diller så du er helt på vildspor 

men har du ikke noget stavekontrol du kan slå til 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...