Hop til indhold

Sara & Monopolet GFE

Featured Replies

Skrevet

Nå, så hørte man da lige et dilemma i radioen,  som sikkert kunne være en bruger herfra :rolleyes:

Jo,  nu har han mødt den her glædespige for nogle få uger siden, som han er blevet vild med. Det skulle vist også være gensidigt - men hun har ikke tænkt sig at stoppe med sin hobby,  hvor hun er mindre antal gange om måneden tilbyder GFE. Det har han det lidt svært med. 

Så hvad skal X gøre? 

Det var nu også lidt sjovt,  at panelet ikke helt var med på hvad 'girlfriend experience' dækker over :lol:

Skrevet

Og svaret var ? for dem der ikke hørte programmet.:)

Skrevet

Tjaa den er vel entlige ikke så svær .... Man kan jo ikke sige at han ikke viste hvad hendes "hobby" gik ud på .... Så svaret må være at det må han acceptere længere er den ikke 

Skrevet

Ja det var sjovt. De var helt væk…:biggrin: Har dog Kåre Quist mistænkt for at han udmærket ved, hvad GFE er… 

Skrevet

Hej Folkens

Jeg er Rasmus. 
Det er mit dilemma, der blev behandlet i Sara og Monopolet i dag.
En opdatering må være på sin plads, især efter jeg er gennemtrawlet dette forrum for viden omkring denne branche og hvordan det er, at være kæreste med en GP. 

Hun er IKKE pt aktiv på eroguide.

Status er den, at der ikke har været kontakt mellem os siden midt i denne uge. Jeg tyvstartede på at bekende mine ægte følelser for hende. Men det var desværre ikke nok til at overbevise hende om at give mig en chance mere. Av. Den gjorde ondt. Men set på den lyse side, kommer jeg nok til at tabe mig et par kilo over det :).
Vi har ikke haft kontakt siden programmet. Jeg har besluttet ikke at kontakte hende, selv om enhver fiber i min krop skriger på det modsatte. Håber selvfølgelig stadig at høre fra hende. Men håbet slipper op.

Er utrolig ærgerlig over at jeg ikke får chancen for at møde denne skønne, fantastiske, livsbekræftende kvinde igen. Men det der ærger mig allermest er, at jeg synes hun har læst/bedømt mig helt forkert. Min indstilling til det at være kæreste med en GP, var alt for præget af de fordomme der er i samfundet omkring emnet: "Svag mand", "Det er ikke acceptabelt at være GP eller kæreste med én". Anonymitet er en dyd i denne branche af samme årsager. Men efter min gennemtrawling af disse fora er jeg kommet frem til følgende: "Fuck samfundet! Jeg vil leve mit liv som jeg vil". Ligesom mange af jer!

Men jeg kommer ikke til at leve mit liv som jeg vil (Sammen med min GP). Hun siger jeg aldrig ville kunne acceptere at hun har gæster fra tid til anden, hvis jeg har negative følelser omkring det nu. Der er jeg uenig med hende!

Jeg ser det, som at skulle hoppe ud fra en 3-meter vippe for første gang. Man kravler derop og kigger ned på vandet. Man har hørt at man kan komme til skade. Man er usikker. Tør man? Hjertet banker. Bademesteren står ved kanten af bassinet og råber "Spring!". Man pipper: "Det tror jeg altså ikke jeg kan".  -"Tak fordi du siger det" svarer bademesteren. Lettet begynder man at kravle ned af stigen. - "Det betyder dog at du aldrig nogensinde må komme i svømmehallen igen. Og det kan ALDRIG ÆNDRE SIG" råber bademesteren bestemt. Man er ked af det for man elsker at være i svømmehallen. Men bademesteren bestemmer. Jeg tror ,hvis man får muligheden ville man vænnes sig til vippen og måske endda lære at nyde suget i maven.

Jeg havde det som drengen på vippen. Det var nyt. Jeg besluttede at tage en chance og prøve noget nyt; at bruge tid sammen med hende. Det var intet andet end fantastisk. Men det var for overvældende, så hurtigt at skulle forholde sig til denne verden, som en fuldkommen nybegynder. Blev grebet af panik. Jeg var ikke moden til at gå op af den stige. Jeg skulle have snakket mere med bademesteren om hvordan det ville være og hvad HUN forventede af mig.
Hvis jeg fik chancen igen, ville jeg uden at tøve springe i fra svømmehallens tag. Og med salto og skrue, hvis det hjalp med adgang til svømmehal.

Så nu er I dem jeg spørger: Er det unormalt at skulle bruge tid på at vænne sig til tanken? Er det unormalt at skulle bruge nogle forsøg før man lykkes? Kan man overhovedet vænne sig til det hvis man havde negative tanker i starten?

Tak fordi I læste hertil. Jeg er nu skuffet over mig selv, fordi jeg ikke kunne gribe en enestående chance. Jeg lod samfundet diktere hvad der er rigtigt og forkert for mig. Undgå at begå samme fejltagelse som mig. 

Knus og Kram
Rasmus

Ps. Jeg kan se jeg har nået maximums grænsen for posts på sitet. Så det bliver lidt svært.... At være i dialog med jer :)

Redigeret af MonopolRasmus

Skrevet

Kære Rasmus

Det er kun dig selv der kan svare på det...

Om det er normalt eller unormalt -kan det ikke være ligegyldigt?

Det er at begå fejl, man lære af... -Hvis du ingen begår, er det en fejl;-)

Hvad andre mener og tror -hvad kan du bruge det til?

Stå ved den du er, og tro på det er godt nok;-)

Tag helle en chance end slet ikke;-)

Du lever kun en gang -lad være at blive en sur gammel mand -dem er der nok af...

Skrevet

Tak Rasmus. Har taget dit råd til mig, og lader aldrig samfundet diktere, hvad der er rigtigt og forkert for mig!

Skrevet

Hej Rasmus 

Jeg hørte programmet i morges og sendte dig mange tanker. For jeg tror du handlede, som mange ville gøre. Eller, jeg ville i hvert fald have gjort præcis det samme. For vi er præget af rigtig/forkert via vores omgivelser. Og når noget stikker ud fra normen og ikke passer ind i gængse mønstre, tror jeg din ageren er meget forståelig. 

Skal man vænne sig til det? Helt sikkert. Jeg har aldrig selv været i situationen. Men jeg ved, at jeg ville skulle vænne mig til det. 

Men: jeg er en romantiker af den gamle skole, så giv ikke op! Kæmp for hende! Vis, fortæl, at du har lært og at du har lavet en masse refleksioner. Fortæl hende om programmet, som også viser en virkelig følsom og god Rasmus, som “bare” traf en beslutning for hurtigt ud fra forhåndenværende erfaringer. Du er blevet klogere og tænker stadig på hende, så kæmp! 

Jeg læser - og hørte - så megen affektion hos dig ift. hende. Hold fast i den og sæt kampen ind! Jeg hepper på dig! 

Vh. Futsko

Skrevet

Hej Rasmus!

Jeg synes du skal sende dit fine indlæg herover til hende. Held og lykke ❤️

Skrevet
MonopolRasmus skrev, for 27 minutter siden:

Jeg tyvstartede på at bekende mine ægte følelser for hende. Men det var desværre ikke nok til at overbevise hende om at give mig en chance mere.

I mødtes for et par uger siden, og du blev tydeligvis stormende forelsket. Desværre lader det ikke til at være gengældt, hvilket kan have flere årsager. Måske er hun bekymret for, om du reelt kan acceptere, at hun fortsat er GP og derfor vælger dig fra. Måske er hun lidt bange for din stormende forelskelse. Måske ønsker hun ikke at indgå i et parforhold. Måske er hun bare ikke så lun på dig, som du har tolket hende til at være. Nu ved jeg ikke, om I både har mødtes som GP og gæst OG i privat regi, men hvis der kun er tale om GP/gæst-regi, så husk på, at GPen jo viser sine bedste sider frem, når man mødes på den måde. En del af os gæster gør det samme. Så hvis din forelskelse er vokset frem på den baggrund alene, så er det måske for en-dimensionelt.

Uanset hvad, så er du hverken den første eller den sidste, som har forelsket sig i en GP, man har mødt. Du er heller ikke hverken den første eller sidste, som er blevet afvist.

Du kan selvfølgelig gøre, som @Liv foreslår og prøve at sende hende dit indlæg. Eller også kan du forlige dig mig tanken om, at du gav det et skud, men at det ikke skulle være jer to. Uanset om vælger det første eller det sidste, så gør det med rank ryg. Ingen vinder noget ved, at du kommer krybende.

Skrevet

Kære @MonopolRasmus

Det lyder til, at din udkårne i modsætning til dig har stået i situationen før, og har prøvet at give det en chance, og det gik tydeligvis ikke som håbet, og brændt barn skyr ilden....men jeg er også en håbløs romantiker, så lad være med at give op! Kæmp for at få chancen hos hende! ...og så lad være med i dine efterfølgende handlinger (hvis du er så heldig at få en chance til) at bekræfte hende i, at hun er så afvigende i sin adfærd, at ingen kan kende det hele og stadig elske hende!

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 3 timer siden:

Nu ved jeg ikke, om I både har mødtes som GP og gæst OG i privat regi

Jeg fik indtrykket af , at hun ved slutningen på deres første date fortalte om sin bibeskæftigelse ...

Skrevet

Hej Rasmus, tak for at dele, kæmpe respekt! Meget imponerede. Du lyder som en fantastisk fyr, så der er helt sikkert en anden sød kæreste til dig derude. Alt er, som det skal være. 

Redigeret af Qwas

Skrevet
MonopolRasmus skrev, for 4 timer siden:

Vi har ikke haft kontakt siden programmet. Jeg har besluttet ikke at kontakte hende, selv om enhver fiber i min krop skriger på det modsatte. Håber selvfølgelig stadig at høre fra hende. Men håbet slipper op.

Hej @MonopolRasmus

Jeg tror det er fint at give hende lidt tid inden du kontakter hende igen og ro men jeg ville ikke opgive fuldstændigt jeg ville som minimum som @Liv foreslår sende hende dit reflekterende skriv herfra til hende hvis det får hende til at give dig en chance så er det skønt hvis ikke så må du prøve at komme videre men giv det et sidste skud ved at lade hrnde se dine tanker som udtrykt her på forum. 

Skrevet
hanrej2411 skrev, for 5 timer siden:

Tjaa den er vel entlige ikke så svær .... Man kan jo ikke sige at han ikke viste hvad hendes "hobby" gik ud på .... Så svaret må være at det må han acceptere længere er den ikke 

Jeg ved ikke hvornår jeg må poste igen så der kommer lige en lang. "Det sgde hun også i går".... 

Det er præcis at acceptere jeg forsøger at gøre. og overbevise hende at det er det jeg kan. Men hun er i tvivl om jeg kan

Rejsenetværk skrev, for 5 timer siden:

Sara & Monopolet - podcast

LØRDAG 14. OKT 20231 T 36 MIN.P4

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Tak, rejsenetværk. God service. Du er en af mine yndlinge på EG, efter jeg fandt siden. I det hele taget er dette et af det mest empatiske og velformulerede fora jeg nogensinde har besøgt. Måske blliver jeg her pga stemningen uanset udfaldet af dette dilemma. <3<3

Qwas skrev, for 5 timer siden:

Ja det var sjovt. De var helt væk…:biggrin: Har dog Kåre Quist mistænkt for at han udmærket ved, hvad GFE er… 

Kåre var min yndling. I det hele taget er han fantastisk efter min mening. en vits han ynder at fortælle:

"En ven af hans far praler med at han næsten har været inde i alle kirker i danmark!!! - Kåres far svarer tørt "Hvorfor gik du ikke helt ind"" :D:P

Møffe skrev, for 5 timer siden:

Kære Rasmus

Det er kun dig selv der kan svare på det...

Om det er normalt eller unormalt -kan det ikke være ligegyldigt?

Det er at begå fejl, man lære af... -Hvis du ingen begår, er det en fejl;-)

Hvad andre mener og tror -hvad kan du bruge det til?

Stå ved den du er, og tro på det er godt nok;-)

Tag helle en chance end slet ikke;-)

Du lever kun en gang -lad være at blive en sur gammel mand -dem er der nok af...

Tak for input. Du har helt ret. Klogt.  Ville bare høre om andre havde erfaring med situationen, der kunne kaste lys på udviklingen hos dem. 

Jeg er hverken gammel eller sur :) bliver det heller ikke. tror jeg :P 

Futsko skrev, for 5 timer siden:

Hej Rasmus 

Jeg hørte programmet i morges og sendte dig mange tanker. For jeg tror du handlede, som mange ville gøre. Eller, jeg ville i hvert fald have gjort præcis det samme. For vi er præget af rigtig/forkert via vores omgivelser. Og når noget stikker ud fra normen og ikke passer ind i gængse mønstre, tror jeg din ageren er meget forståelig. 

Skal man vænne sig til det? Helt sikkert. Jeg har aldrig selv været i situationen. Men jeg ved, at jeg ville skulle vænne mig til det. 

Men: jeg er en romantiker af den gamle skole, så giv ikke op! Kæmp for hende! Vis, fortæl, at du har lært og at du har lavet en masse refleksioner. Fortæl hende om programmet, som også viser en virkelig følsom og god Rasmus, som “bare” traf en beslutning for hurtigt ud fra forhåndenværende erfaringer. Du er blevet klogere og tænker stadig på hende, så kæmp! 

Jeg læser - og hørte - så megen affektion hos dig ift. hende. Hold fast i den og sæt kampen ind! Jeg hepper på dig! 

Vh. Futsko

Tak futsko. Er selv romantiker. Blev rørt over din støtte. Tak for den. Jeg kæmper.

Den_glade_amatør skrev, for 4 timer siden:

I mødtes for et par uger siden, og du blev tydeligvis stormende forelsket. Desværre lader det ikke til at være gengældt, hvilket kan have flere årsager. Måske er hun bekymret for, om du reelt kan acceptere, at hun fortsat er GP og derfor vælger dig fra. Måske er hun lidt bange for din stormende forelskelse. Måske ønsker hun ikke at indgå i et parforhold. Måske er hun bare ikke så lun på dig, som du har tolket hende til at være. Nu ved jeg ikke, om I både har mødtes som GP og gæst OG i privat regi, men hvis der kun er tale om GP/gæst-regi, så husk på, at GPen jo viser sine bedste sider frem, når man mødes på den måde. En del af os gæster gør det samme. Så hvis din forelskelse er vokset frem på den baggrund alene, så er det måske for en-dimensionelt.

Uanset hvad, så er du hverken den første eller den sidste, som har forelsket sig i en GP, man har mødt. Du er heller ikke hverken den første eller sidste, som er blevet afvist.

Du kan selvfølgelig gøre, som @Liv foreslår og prøve at sende hende dit indlæg. Eller også kan du forlige dig mig tanken om, at du gav det et skud, men at det ikke skulle være jer to. Uanset om vælger det første eller det sidste, så gør det med rank ryg. Ingen vinder noget ved, at du kommer krybende.

Fedt input. De første halvanden linier er jeg enig med dig. Det kan godt være sandt. Kan desværre ikke læse hendes tanker/følelser.

Hun er på tinder for at finde en kæreste. Hun virker seriøs.  Jeg har ikke været gæst hos hende. eller nogen anden for den sags skyld. Jeg har forelsket mig i en kvinde!, der tilfældigvis er GP som bijob,

Julie_SødeTøs skrev, for 2 timer siden:

Kære @MonopolRasmus

Det lyder til, at din udkårne i modsætning til dig har stået i situationen før, og har prøvet at give det en chance, og det gik tydeligvis ikke som håbet, og brændt barn skyr ilden....men jeg er også en håbløs romantiker, så lad være med at give op! Kæmp for at få chancen hos hende! ...og så lad være med i dine efterfølgende handlinger (hvis du er så heldig at få en chance til) at bekræfte hende i, at hun er så afvigende i sin adfærd, at ingen kan kende det hele og stadig elske hende!

Både og. Hun siger at dette er hendes første forsøg på at finde en kæreste uden for miljøet, siden hun startede som GP.  Er som sagt selv romantiker. Jeg tænker ikke hun har afvigende adfærd. Jeg synes hun har fantastisk adfærd.

Tak. Julie for dit søde input.

Vendelboen skrev, 1 time siden:

Jeg fik indtrykket af , at hun ved slutningen på deres første date fortalte om sin bibeskæftigelse ...

*Peger med pibe*      Nemlig. Helt korrekt.

Qwas skrev, for 52 minutter siden:

Hej Rasmus, tak for at dele, kæmpe respekt! Meget imponerede. Du lyder som en fantastisk fyr, så der er helt sikkert en anden sød kæreste til dig derude. Alt er, som det skal være. 

Tak. Qwas. Der er mange af min slags derude. SÅ fantastisk er jeg heller ikke. :) , og jeg kan godt finde en kæreste...... Men jeg vil kun have EN bestemt 

Redigeret af MonopolRasmus

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 14 minutter siden:

Hej @MonopolRasmus

Jeg tror det er fint at give hende lidt tid inden du kontakter hende igen og ro men jeg ville ikke opgive fuldstændigt jeg ville som minimum som @Liv foreslår sende hende dit reflekterende skriv herfra til hende hvis det får hende til at give dig en chance så er det skønt hvis ikke så må du prøve at komme videre men giv det et sidste skud ved at lade hrnde se dine tanker som udtrykt her på forum. 

Dillermand junior? Tænk at der måske findes en Dillermand Senior derude. :D

Tak for dit input. Jeg er på bølgelængde med dig. Rådet har jeg taget til mig.<3

Skrevet

Hej Rasmus

Er det en stormende forelskelse du er ude for eller en erotisk besættelse ? Uanset hvad vil en let nedkøling nok være på sin plads, og så se om tiden kan få realiteterne frem og I kan fortsætte.

For ikke at skuffe dig, så find en eller flere tråde herinde hvor en meget kreativ og populære glædespige valgte at stoppe sin glorværdige karriere til fordel for en mand hun havde forelsket sig i.

Det kan lade sig gøre enten at kvinden stopper sit erhverv, eller at du accepterer hendes erhverv.

For mit vedkommende ville det være et mega krydderi på vores sexliv. Men jeg elsker også at se, overvære, være med eller høre om når min partner får andre mænd eller kvinder.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.