Hop til indhold

Hvad foretrækker I – naturlige bryster eller silikonebryster?

Featured Replies

Skrevet

Naturlige - og de kan ikke blive for store

• Svar 81
  • Visninger 8.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg er kun til små naturlige bryster og naturlige læber og naturlige veltrænede baller 

• Virkelig dejligt at se, at så mange egentlig foretrækker "naturlige ungpige bryster" !!

• Natur, natur og atter natur: ellers kunne man blot købe en dukke eller en pose vandballoner i fætter Br 

Postede billeder

Skrevet

Har været sammen med en vidunderlig thai-pige både før og efter hun var hjemme og få lavet boobies. Hun var nøjagtig ligeså dejlig som første gang jeg mødte hende :wub:

Jeg har ikke noget imod silikone, hvis det er pakket pænt ind :razz:

Skrevet

Jeg er mest til naturlige små bryster.

jeg har kun en gang haft kontakt med siliconebryster, ( de sidder på en meget omtalt Thai pige, som er aktiv her på siden )og de var smukke, fuldstændig naturlige at røre ved, og de passede til hendes smukke krop, så i det tilfælde var det rigtig godt. Hvis det ikke var nævnt ville jeg aldrig have troede at de ikke var ægte.

Er på ingen måde til store bryster, uanset om silicone eller naturlig.

Joke. Ved I hvorfor mange mænd er til store bryster og en lille fisse ?

svar. Det er fordi de har store hænder og en lille pik. :D

Skrevet

Jeg er rigtig glad for store bryster, noget med evolution forestiller jeg mig = store bryster er lig med meget mælk = sundt afkom, noget genetisk kodning tænker jeg.

Når vi taler sex køber verdenen, så indrømmer jeg gerne at et par store brystet fanger min opmærksomhed til at starte med, derefter ser jeg på hvad hun tilbyder af services, og hvis de ikke matcher hvad jeg er ude efter..ja så har jeg lige så meget fornøjelse = værdi for pengene med en mindre veludviklet pige.

Om hun har valgt at få sine bryster forstørret (kunstigt) eller ej, er mig ligegyldigt, hendes krop hendes valg.

Jeg kan så vælge til eller fra.

Når alt kommer til alt så elsker jeg bryster, og synes det er dén mest fascinerende, fantastiske “ting” i verden og heldigvis er jeg ikke udstyret med nogle, for så kunne jeg ikke passe mit arbejde..

Skrevet

Jeg har aldrig været i nærheden af kunstige bryster, så jeg ta de ægte bryster store små lange meget lange er lige meget. Jeg er 66 år og har tændt på ægte bryster siden jeg var 11-12 år så det er blevet til mange timers leg med de skønne damer.

Det aller bedste er damerne der er meget ældre end mig gerne 20 år eller mere.

Skrevet
neilsen skrev, for 1 time siden:

har tændt på ægte bryster siden jeg var 11-12 år 

Der var jeg lidt tidligere ude end dig. Ikke meget mere end 5-6 års alderen vil jeg tro :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.