Hop til indhold
Ungtyr14

Loveshoppen Odense

Recommended Posts

Hejsa

Jeg er en ung gut, der søger erotik og ville høre, om der er godt gang i den i kælderen ved loveshoppen Odense, og om der overhovedet er kvinder at finde dernede??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ungtyr14 skrev, for 3 timer siden:

Hejsa

Jeg er en ung gut, der søger erotik og ville høre, om der er godt gang i den i kælderen ved loveshoppen Odense, og om der overhovedet er kvinder at finde dernede??

De par gange jeg har været der ( af nysgerrighed ) har der kun været mænd.

Og nogle af mændene dyrkede noget fræk med hinanden

Så mine ( begrænsede erfaring ) med loveshoppen er st det måske i højere grad er et mødested for mænd end for mand og kvinde

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ungtyr14 skrev, for 18 timer siden:

Hejsa

Jeg er en ung gut, der søger erotik og ville høre, om der er godt gang i den i kælderen ved loveshoppen Odense, og om der overhovedet er kvinder at finde dernede??

Der er meget lidt kvinder der, kun hvis man kan lave en aftale med en. men mande sex er også godt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, for 4 timer siden:

har set flere kvinder dernede

Så hvor tit er de der estimeret? 
Er det et forsøg værd eller finder man typisk kun mænd der?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ungtyr14 skrev, den 11.10.2023 at 15:13:

Så hvor tit er de der estimeret? 
Er det et forsøg værd eller finder man typisk kun mænd der?

jeg har været der ca 5 gange, og 4 af dem var der kvinder, den ene gang var der 4 kvinder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næsten alle de gange, jeg har været i kælderen, har det kun været mænd (hvoraf de fleste søger mænd).
Men for 3-4 år siden var jeg så heldig at opleve en smuk ung blondine underholde flere mand omkring en af de store senge.
Jeg indså senere, at det var en velkendt gangbang-pige, der tidligere var aktiv på denne side. Der er et billede på eroguide, som måske er fra netop den dag. Jeg er i hvert fald næsten sikker på, at stedet er Loveshoppen kælderen.

club.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big1 skrev, den 27.10.2023 at 15:08:

I kælderen ?? 
 

ja

 

 

creampiamanden skrev, for 12 timer siden:

Fik kvinderne noget diller?? Jeg har for flere år siden dusket en tøs i sexgyngen

ja, den ene gang der var flere piger blev de gang banget, og ellers trekanter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, for 2 timer siden:

ja, den ene gang der var flere piger blev de gang banget, og ellers trekanter. 

Du timer tydeligvis dine besøg meget bedre end mig. I mere end 25 besøg har jeg kun set én pige op til 'sjov' i kælderen. Jeg har nogle gange set en pige komme ned med sin mand og gå ind i et privat rum (og låse døren). Men bortset fra det har det bare været mænd undtagen den ene gang, jeg nævnte tidligere.

Selv dengang syntes pigen at have taget en del bekendte med sig. Der var i hvert fald for mange omkring hende til, at jeg rent faktisk kunne have nogen fysisk kontakt med hende. Men det var bestemt sjovere at se end noget andet, jeg har set dernede.

Måske hvis du bruger et par timer om ugen dernede, finder du noget frækt hvert andet år. Men personligt synes jeg, det er nemmere at betale et par tusinde og finde sjov andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Creampie Guy skrev, for 10 minutter siden:

Du timer tydeligvis dine besøg meget bedre end mig. I mere end 25 besøg har jeg kun set én pige op til 'sjov' i kælderen. Jeg har nogle gange set en pige komme ned med sin mand og gå ind i et privat rum (og låse døren). Men bortset fra det har det bare været mænd undtagen den ene gang, jeg nævnte tidligere.

Selv dengang syntes pigen at have taget en del bekendte med sig. Der var i hvert fald for mange omkring hende til, at jeg rent faktisk kunne have nogen fysisk kontakt med hende. Men det var bestemt sjovere at se end noget andet, jeg har set dernede.

Måske hvis du bruger et par timer om ugen dernede, finder du noget frækt hvert andet år. Men personligt synes jeg, det er nemmere at betale et par tusinde og finde sjov andre steder.

vil give dig ret i at det er tomt for kvinder 98% af tiden, så jeg har bare været heldig ja. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, for 3 minutter siden:

vil give dig ret i at det er tomt for kvinder 98% af tiden, så jeg har bare været heldig ja. 

Jeg tror, det viser, at vedholdenhed betaler sig. Jeg burde nok tage derned mere, når jeg er i Odense. Var blevet desillusioneret, men måske vil dine oplevelser inspirere mig ned i kælderen igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Creampie Guy skrev, den 29.10.2023 at 01:43:

Jeg tror, det viser, at vedholdenhed betaler sig. Jeg burde nok tage derned mere, når jeg er i Odense. Var blevet desillusioneret, men måske vil dine oplevelser inspirere mig ned i kælderen igen!

jeg mente mere at jeg nok bare havde været heldig ^^ 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...