SweettieDK 1588 Skrevet 8. Oktober, 2023 (edited) Hej Skulle jeg være så heldig, at en vil hjælpe mig med at løfte min tørretumbler ned og flytte den gamle vaskemaskine. Så der er klar når jeg får leveret ny på tirsdag. Det kan være en af jer, som allerede har booket til imorgen eller en anden som mener at kunne hjælpe. Det er i privaten jeg skal ha hjælp. Hvor efter vi går i klinikken til “betaling”. Da jeg ikke vil sende beskeder til gæster uopfordret, håber jeg nogen ser det herinde. Og inden nogen spørger, nej har ikke nogen i min omgangskreds som magter opgaven. Og den leveting med installering jeg har bestilt gælder kun den nye maskine. Redigeret 8. Oktober, 2023 af SweettieDK 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 8. Oktober, 2023 En vaskemaskine kan veje på den forkerte side af 100 kg. Det er en opgave for 2 mand. Ved ikke hvor frisk en pige du er eller hvor friske dine bookede kunder er, men held og lykke med det i alle fald Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1588 Skrevet 8. Oktober, 2023 Gentleman and a Scholar skrev, for 1 minut siden: En vaskemaskine kan veje på den forkerte side af 100 kg. Det er en opgave for 2 mand. Ved ikke hvor frisk en pige du er eller hvor friske dine bookede kunder er, men held og lykke med det i alle fald Kan sagtens selv tage ved. Men ikke løfte den selv. Og tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stor 190 Skrevet 8. Oktober, 2023 jeg havde gerne hjulpet Sweetie har lige en special sækkevogn til dette men desværre klader arb mandag morgen.. øvøvøv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1588 Skrevet 8. Oktober, 2023 stor skrev, for 2 minutter siden: jeg havde gerne hjulpet Sweetie har lige en special sækkevogn til dette men desværre klader arb mandag morgen.. øvøvøv Ja øv men ellers tak for tanken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stor 190 Skrevet 8. Oktober, 2023 SweettieDK skrev, Lige nu: Ja øv men ellers tak for tanken og det skal være imorgen mandag ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingenJylland 7 Skrevet 8. Oktober, 2023 (edited) SweettieDK skrev, for 25 minutter siden: Hej Skulle jeg være så heldig, at en vil hjælpe mig med at løfte min tørretumbler ned og flytte den gamle vaskemaskine. Så der er klar når jeg får leveret ny på tirsdag. Det kan være en af jer, som allerede har booket til imorgen eller en anden som mener at kunne hjælpe. Det er i privaten jeg skal ha hjælp. Hvor efter vi går i klinikken til “betaling”. Da jeg ikke vil sende beskeder til gæster uopfordret, håber jeg nogen ser det herinde. Og inden nogen spørger, nej har ikke nogen i min omgangskreds som magter opgaven. Og den leveting med installering jeg har bestilt gælder kun den nye maskine. Hej, Hvornår vil du have maskine løftet ned? Kan hjælpe dig omkring kl.14 imorgen, hvis det er ok Mvh Vikingen Redigeret 8. Oktober, 2023 af VikingenJylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1588 Skrevet 8. Oktober, 2023 stor skrev, for 7 minutter siden: og det skal være imorgen mandag ? Ja for de kommer med den nye tirsdag. Og ved ikke hvad kl mellem 8.00 - 17.00 de dukker op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1588 Skrevet 8. Oktober, 2023 VikingenJylland skrev, for 6 minutter siden: Hej, Hvornår vil du have maskine løftet ned? Kan hjælpe dig omkring kl.14 imorgen, hvis det er ok Mvh Vikingen Tak jeg skriver lige en pb hvis det bliver relevant har henvendelser på mail også. Pauser lige opslaget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1588 Skrevet 8. Oktober, 2023 Problem løst. Hvor er i mænd bare seje. 30 min. Så var der hjælp til kvinde i nød Tak til alle som tilbød. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9746 Skrevet 8. Oktober, 2023 Er der ikke mulighed for tilkøb af hjælp til opbæring i forbindelse med levering? Alt efter hvilken leveringsservice du har valgt. Der er der nogle der har både de helt rette hjælpemidler til formålet, og erfaring i at bruge dem. Eksempelvis sækkevogne/lift på 3 hjul der kan kravle på trapper. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1588 Skrevet 8. Oktober, 2023 Rejsenetværk skrev, for 6 minutter siden: Er der ikke mulighed for tilkøb af hjælp til opbæring i forbindelse med levering? Alt efter hvilken leveringsservice du har valgt. Der er der nogle der har både de helt rette hjælpemidler til formålet, og erfaring i at bruge dem. Eksempelvis sækkevogne/lift på 3 hjul der kan kravle på trapper. Venlig hilsen Rejsenetværk Ingen trapper. Men jo de bærer den nye ind og installerer den. Men den gamle kunne jeg ikke tilkøbe hjælp til. Ellers havde jeg gjort det. Og det har løst sig. Har super mange søde seje gæster. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Funktionæren Skrevet 8. Oktober, 2023 Hvorfor ikke bare læse hvad @SweettieDKskriver i stedet for hvad hun skulle have gjort! Opgaven er jo også løst nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9746 Skrevet 8. Oktober, 2023 Funktionæren skrev, for 58 minutter siden: Hvorfor ikke bare læse hvad @SweettieDKskriver i stedet for hvad hun skulle have gjort! Opgaven er jo også løst nu Jeg skrev det på samme tid som hun skrev sidst, og så kom hun mig bare i forkøbet. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
orne32 21 Skrevet 8. Oktober, 2023 har først nu læste det og du har fået hjælp ellers havde jeg gerne hjulpet dig men kan jo være der kommer en anden gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1588 Skrevet 8. Oktober, 2023 orne32 skrev, for 1 time siden: har først nu læste det og du har fået hjælp ellers havde jeg gerne hjulpet dig men kan jo være der kommer en anden gang Måske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 719 Skrevet 10. Oktober, 2023 SweettieDK skrev, den 8.10.2023 at 14:41: Problem løst. Hvor er i mænd bare seje. 30 min. Så var der hjælp til kvinde i nød Tak til alle som tilbød. Hvem vil dog ikke hjælpe en smuk skjoldmø i nød? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Icemann1969 0 Skrevet 30. August, 2024 Hvor i landet ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1268 Skrevet 30. August, 2024 Icemann1969 skrev, for 2 timer siden: Hvor i landet ??? Læs overskriften, du stærke mand - og bemærk datoen for oprettelse af tråden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 222 Skrevet 30. August, 2024 Husk og tjekke om de har monteret den nye ordentlig med jordtilslutning, desværre er der en del hårdehvidevare montører der ikke har en dyt forstand på elsikkerhed, hvis du har standard Lk stik med jord kan du få en adapter til shucko stik (standard på de fleste maskiner) god fornøjelse med opgaven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg