Hop til indhold
Cruise

RØVERHISTORIER mm.

Recommended Posts

Signor Cuoco skrev, for 3 timer siden:

Jeg hylder dette princip, også i mit arbejdsliv.;)

Det er ikke alle der kan slippe afsted med røverhistorier på jobbet, men ved jeg du kan ;)

tvr skrev, for 11 minutter siden:

Nåh, men så har jeg også lidt af en røverhistorie..... Jeg tror hvert eneste ord er sandt, på alle indlæggene. Her og i andre tråde

Det er vist altid en smart ide at have en god portion skepsis, når man læser hvad fremmed skriver på nettet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 5 minutter siden:

Altså, det er da ikke sjovt at ødelægge en god historie med at skabe tvivl. Vi skal jo tro på det for at det er sjovt. Så nytter det da ikke at du som det første herefter prikker hul på ballonen. 

Næ du. Lyv du bare hurtigere end en hest kan rende, men indrøm det aldrig. Det troede jeg faktisk var regel nummer et i denne branche - hvilket jeg naturligvis er undtagelsen for, da alle ved hvor glade kvinderne er for lige præcis mine besøg ;)

Om I tror på det eller ej, selvom jeg prikker lidt, er heldigvis helt op til jer ;) jeg ved heldigvis selv om det hele er sandt, eller ej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 29 minutter siden:

Det er vist altid en smart ide at have en god portion skepsis, når man læser hvad fremmed skriver på nettet

Måske derfor min var en røverhistorie?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 1 time siden:

Altså, det er da ikke sjovt at ødelægge en god historie med at skabe tvivl. Vi skal jo tro på det for at det er sjovt. Så nytter det da ikke at du som det første herefter prikker hul på ballonen. 

Næ du. Lyv du bare hurtigere end en hest kan rende, men indrøm det aldrig. Det troede jeg faktisk var regel nummer et i denne branche - hvilket jeg naturligvis er undtagelsen for, da alle ved hvor glade kvinderne er for lige præcis mine besøg ;)

Kender fornemmelsen..!:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 5 timer siden:

Nemlig, sandheden skal aldrig stå i vejen for en god historie..! Jeg hylder dette princip, også i mit arbejdsliv.;)

Er det, hvad der kaldes en "journalistisk stramning" ? 

...eller er det, fordi "sandheden er ilde hørt" ?  B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cruise skrev, for 3 minutter siden:

Er det, hvad der kaldes en "journalistisk stramning" ? 

...eller er det, fordi "sandheden er ilde hørt" ?  B)

Sandheden er som regel altid ilde hørt. Derfor taler politikerne, som de gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var for nyligt i to forskellige IKEA'er plus en JYSK på samme dag sammen med en GP.
(og hun gav frokost på McD)

Det må da være den ultimative Girlfriend Experience!!!

Reager med
:lol: hvis du tror det er sandt
:blink: hvis du tror det er DELVIST sandt
:wacko: hvis du tror det er falsk

Redigeret af yrghh

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, den 14.12.2023 at 01:13:

Jeg var for nyligt i to forskellige IKEA'er plus en JYSK på samme dag sammen med en GP.
(og hun gav frokost på McD)

Det må da være den ultimative Girlfriend Experience!!!

Reager med
:lol: hvis du tror det er sandt
:blink: hvis du tror det er DELVIST sandt
:wacko: hvis du tror det er falsk

Sandheden er, at det kun var delvist sandt. 
Hun gav IKKE frokost på McD. hun gav hotdogs i den første IKEA, vi besøgte... :) 
(Alt andet var sabdt)

 

Næste historie:
Engang besøgte jeg en stripbar i København og kom godt i snak med en af de søde piger, som arbejdede der.
Vi fik et par glas og (mod et eksra gebyr) en lapdance (eller to) og da jeg forlod stedet fik jeg stukket hendes trusser i hånden. Jeg gik rundt med dem i lommen i en uge indtil jeg fik chancen for at se hende igen , og jeg er sikker på at duften undervejs ændrede sig fra "nyplejet og renvasket" til ""ball-sweat and horny"
En uge efter fik hun sine trusser tilbage.

Den dag i dag er pigen en af mine bedste veninder og hun ejer en populær bar, som egentlig kunne være et godt mødested for folk som os..

Reager med
:lol: hvis du tror det er sandt
:blink: hvis du tror det er DELVIST sandt
:wacko: hvis du tror det er falsk

Redigeret af yrghh

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, den 15.12.2023 at 01:33:

Engang besøgte jeg en stripbar i København og kom godt i snak med en af de søde piger, som arbejdede der.
Vi fik et par glas og (mod et eksra gebyr) en lapdance (eller to) og da jeg forlod stedet fik jeg stukket hendes trusser i hånden. Jeg gik rundt med dem i lommen i en uge indtil jeg fik chancen for at se hende igen , og jeg er sikker på at duften undervejs ændrede sig fra "nyplejet og renvasket" til ""ball-sweat and horny"
En uge efter fik hun sine trusser tilbage.

Den dag i dag er pigen en af mine bedste veninder og hun ejer en populær bar, som egentlig kunne være et godt mødested for folk som os..

Reager med
:lol: hvis du tror det er sandt
:blink: hvis du tror det er DELVIST sandt
:wacko: hvis du tror det er falsk

Denne historie var 100% sand!
Jeg har kendt hende i 15 år, og hun er en vigtig del af mit liv.

Næste historie:
Jeg tjente engang 5.000 kr ved blot at sidde på en stripbar og drikke øl på husets regning i 5 timer!!

Historien er, at jeg blev hyret til at flytte video fra husets overvågningskameraer til et USB drev, og imens jeg ventede på at videofilerne blev kopieret, sad jeg sammen med pigerne i baren og fik serveret øl på stribe. Vel at mærke øl som normalt ville koste 150 kr for en lille fad.

Efter kopieringen var overstået, blev jeg hængende to fadøl ekstra - bare for en sikkerheds skyld...

Reager med
:lol: hvis du tror det er sandt
:blink: hvis du tror det er DELVIST sandt
:wacko: hvis du tror det er falsk

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, den 28.12.2023 at 17:49:

Denne historie var 100% sand!
Jeg har kendt hende i 15 år, og hun er en vigtig del af mit liv.

Næste historie:
Jeg tjente engang 5.000 kr ved blot at sidde på en stripbar og drikke øl på husets regning i 5 timer!!

Historien er, at jeg blev hyret til at flytte video fra husets overvågningskameraer til et USB drev, og imens jeg ventede på at videofilerne blev kopieret, sad jeg sammen med pigerne i baren og fik serveret øl på stribe. Vel at mærke øl som normalt ville koste 150 kr for en lille fad.

Efter kopieringen var overstået, blev jeg hængende to fadøl ekstra - bare for en sikkerheds skyld...

Reager med
:lol: hvis du tror det er sandt
:blink: hvis du tror det er DELVIST sandt
:wacko: hvis du tror det er falsk

Jeps... Denne historie var også 100% sand.

Dagen før var en kunde stukket af fra en meget stor regning, så politiet skulle bruge overvågningsvideoerne. Min løn for opgaven var en dråbe i havet i forhold til det beløb, kunden var stukket af fra, så ejeren var lykkelig over min indsats og at jeg kunne gøre det så hurtigt og så billigt.

Jeg har mange flere historier, men dem gemmer jeg til en hyggelig aften på en bar i kbh ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En historie jeg har fortalt et par gange her, men som måske kan klare en gentagelse. Den allerførste gang jeg prøvede købesex var til et setup hvor en pige der virkelig kunne klare en hård omgang analsex lå klar med bind for øjnene og røven i vejret hvor jeg bare måtte gå til hende. Det gjorde jeg så noget så eftertrykkeligt og kastede hende rundt i stillinger inspireret af Rocco og Woodman indtil jeg fik lyst til at smage på hendes røvhul der havde åbnet sig ret godt op efter den hårde behandling. Jeg borede tungen dybt ind i hendes røv, og min tungespids fandt så noget derinde. Jeg så at det var "tutten" fra et kondom jeg havde fundet med tungen, og kiggede ned og så at det jeg selv havde på var intakt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Engang jeg var på familieferie havde jeg fornøjelsen af at opleve en god gang massage med happy ending, hos en mandelig massør som absolut ikke reklamerede med dette. :wub:

Vi var på et lækkert ferie resort i varmen, og på hotellet var der en skøn spa afdeling. Jeg skulle selvfølgelig forkæle mig selv med en god spaoplevelse, med afsluttende massage - og tilfældigvis fik 21-årige jeg en lækker mandlige massør! Mine nyde-lyde har jeg aldrig rigtig kunne ligge en dæmper på, det var heller ikke tilfældet da han først gav min krop en body scrup efterfulgt af en vask. Da han efterfølgende fik mig op på briksen og masserede min krop, kunne jeg slet ikke holde lydende tilbage... 

Hans lem rørte flere gange "tilfældigt" min hånd, der lå med håndfladen opad, på kanten af briksen. Og flere gange blev han "nødt til" at læne sig mere ind over mig, hvilket resulterede i at hans pik faktisk lå i min hånd et par gange - det gjorde det ret nemt for mig at mærke, hvilken effekt lydene og berøringen havde på ham. 

Jeg ved ikke helt om det er normalt, at klienterne sidder op, men jeg blev i hvert fald guidet op i siddende stilling med fødderne dinglende ned fra briksen. Her var det åbenbart nødvendigt for ham at stille sig mellem mine ben og køre hænderne op langs min rygsøjle. Det resulterede "desværre" i at jeg blev presset ind mod hans brystkasse, og vi næsten stod i en omfavnelse mens han stadig masserede min ryg, og min mund (inkl. nyde-lyde) endte tilfældigvis ved hans højre øre. Pludselig var vi igang med nogle heftige kys, og kort tid efter blev der afprøvet flere stillinger på briksen.... 

Mine forældre mente at det måske var lidt overkill at jeg var nødt til at få massage tre gange i løbet af ferien, men ham her massøren mente altså at jeg havde nogle spændinger, som han blev nødt til at hjælpe mig med :rolleyes: Om det var normalt at hans kunder fik netop den slags behandling skal jeg ikke kunne svare på, men jeg nød det! :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kører snakken om swingerklubber også i en anden tråd og i den forbindelse vil jeg også lige dele en historie fra en af mine første gange i CS. Var afsted med en tidligere flirt, og aftalen var at vi bare skulle være sammen os to, et sted hvor andre kunne se os.

Vi går ind i et lille, aflukket rum, med en høj seng. På den modsatte væg end der hvor sengen står, er der både et vindue, der fra rummet fungerer som spejl, vi kan altså ikke se hvem der skulle stå og lure. Dog er der under spejlet en række gloryholes - man kan derfor godt fornemme om der stå nogen og kigger med. 

i løbet af akten stak der da også løbende et par hoveder ind, og det var tydeligt at de nød udsigten. 

efter vi er færdige, og mine ben er lidt usikre under mig efter x-antal orgasmer, forsøger jeg at hoppe ned af den høje seng. Mine ben forsvinder dog under mig, og selvfølgelig griber jeg ud efter det første og bedste. Det resulterer i at jeg får taget et hårdt greb i den ene pik der stikker ind og giver en albue til den anden. Det eneste vi kunne høre i rummet var et højt “AV FOR HELV…” og så forsvandt begge pikkemænd fra deres udkigsposte :wacko:

stakkels mænder - og da vi ikke kunne se ud, har jeg altså ingen ide om, hvem jeg kom i nærkontakt med :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 8 timer siden:

Vi var på et lækkert ferie resort i varmen, og på hotellet var der en skøn spa afdeling. Jeg skulle selvfølgelig forkæle mig selv med en god spaoplevelse, med afsluttende massage - og tilfældigvis fik 21-årige jeg en lækker mandlige massør!

Kommer til at tænke på et tilsvarende kurophold der har ... visse ... lighedspunkter.

Det skal siges at jeg var ung/yngre omend ikke 21, men i hvert fald endnu våd bag ørene mht. hvad der også kan foregå i forbindelse med en massage.

Vi var på et spahotel i østblokken hvor vi da skulle prøve lidt at hvert, så jeg bestilte blandt en masse andet en gang massage. Ind kom der så en tøndeformet, muskuløs herre med en imponerende pels på armene,  brystkassen og overlæben, dertil mørke skægstubbe og et bistert/mut udtryk.

Jeg har INGEN fantasier hvor der indgår noget der på den måde - og i den grad - ligner en mand. Det sædvanlige HJ var dengang ikke noget jeg vidste foregik på spahoteller endsige massageklinikker - jeg var altså ret uskyldig.

Det var den gode massør så ikke. Han masserede og strejfede naturligvis det bedste han kunne. Jeg var ret beklemt med situationen og klemte derfor godt sammen både fortil og bagtil. Flyttede mig lidt for ligesom at gøre opmærksom på at han gerne måtte passe på ikke at ramme mig "de forkerte steder". Det var så der han skiftede gear og begyndte at gnubbe sit stive lem op af alt hvad der måtte stikke udenfor massagebriksen, så både armen og låret fik sig en tur. Jeg var lamslået, selvom han trods alt ikke lukkede vilddyret ud. Som ung og uskyldig vidste jeg ikke hvad jeg skulle stille op, så jeg rejste mig bare op og sagde tak og gik ud, knaldrød i hovedet.

Så nej, der skete altså ikke så meget spændende som hos dig @SweetKisses, men det var alligevel rigeligt med eventyr for en ung uskyldig knæjt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min første erfaring med de grønne steder der kan ske lidt mere i var som ung ( agtigt start 30erne) også. 

Havde været til bryllup i Florida. Jeg havde spillet et mafia RPG spil online i flere år med en håndfuld Amerikanere fra Albany New York området og en håndfuld Kroater og havde sludret mange aftener på messenger i årevis forud for brylluppet. 

Så fem af spillerne fra USA kendte hinanden privat og sås ofte så da den ene af dem skulle giftes så skulle de fem andre også med en af dem var en kvinde der var ældre end de andre hun spurgte om jeg skulle med til brylluppet jeg vidste ikke lige om jeg ville få smidt penge sammen til en USA tur med nogen måneders varsel så hun tilbød at betale flyturen og de boede et par stykker i en Air’b’nb villa og der var plads i villaen til mig. 

Så for en sjælden gang skyld tænkte jeg fuck it skid hul i forsigtigheden og takkede ja. Havde som sagt sludret i årevis privat nærmest dagligt med hende og de andre på messenger og været venner på Facebook med dem alle i årevis også og fulgt med på billeder fra deres hverdag. 

Kvinden var en en Amerikansk MILF og mor til en af spillerne der var en god sjat år yngre end mig. Hun bestilte så en flybillet frem og tilbage og så skulle jeg til Amerikaner bryllup i Florida. 

Det var lidt over en uge fra lørdag til søndag, jeg lander og overnattede en aften på hotel og så skulle vi allesammen mødes og det gjorde vi og kørte til vores hjem resten af ugen en Villa i Florida, to etager med fælleskøkken og stue areal i første etage og fire værelser på 1 etage plus et badeværelse med jacuzzi. til deling for de tre værelser på gangen og det fjerde værelse var master suiten med kæmpe balkon og eget badeværelse og jacuzzi på værelset og dobbeltseng. Der skulle min Amerikanske Milf veninde bo under opholdet og det skulle jeg også så vi delte dobbeltsengen. :rolleyes: 

første dag gik med rehearsal dinner hvor brudeparret testede alt af mad og drinks og ceremoni og alt det gøgl mens vi andre gik på opdagelse og sluttede af med fælles barbeque alle gæster og familie medlemmer sammen. 

Anden dag var vi i Universal Studios theme parken hele dagen da vi lander tilbage i villaen på balkonen drikker vi drinks og slapper af og på et tidspunkt er vi godt festlige og små berusede og så spørger hun så “Why havent we had sex yet” til hvilket jeg svarede “I dont know i cant see why we shouldnt”. 

Så det endte i sex den aften og så kneppede vi ellers som kaniner i dobbeltseng, Jacuzzien og en enkelt aften på balkonnen indover de næste fem dage. 

Sidste dag havde hun fået menstruation og selvom jeg er ligeglad med det ift.. sex så var hun ikke selv på, så jeg tænkte fint nok vi har givet den gas jeg tager en hviledag inden jeg tager hjem imorgen jeg havde også festet, drukket været til bryllup og kneppet igennem i frem dage. 

Jeg går så en tur på eventyr i området det er skide varmt og fugtigt og jeg er brugt og træt da jeg ser en grøn massage biks med helt åbne vinduer ind til et lille venteværelse jeg hopper ind for at se om de har tid det har de . En ung thai kvinde viser mig ind i rummet med briksen instruerer mig i at hoppe ud af tøjet og i håndklædet så jeg kan starte i bruseren med at blive skyllet,  så det gør jeg og kommer skyllet og aftørret ind og ligger mig hun starter en rigtig god massage på ryggen og bagsiden ingen antydning af andet end massage men jeg nyder det med lidt lyd og lukkede øjne. Så vender jeg mig rundt og hun fortsætter massagen og god tid på lår og ben men ingen antydninger af andet og jeg ligger og nyder behandlingen med lukkede øjne da hun spørger “Is it good ?” jeg åbner øjnene kort og svarer “Its heavenly good” lukker øjnene igen og mærker så hænderne for første gang glide op under håndklædet og direkte op på pikken der begynder at vokse jeg åbner øjnene igen og stirrer direkte i øjnene på hende der smiler og siger “Happy ending ?” jeg nikker bare og så giver hun ellers en fræk omgang oliesvensk med edging og lige da jeg tror at jeg skal komme i hendes hænder så stopper hun igen, jeg åbner øjnene forvirret og hun smiler bare og så bøjer hun sig forover tager pikken i munden og giver et vådt øko blow dybt og intenst og jeg kommer i munden på hende og hun sutter mig ren. hun tilbyder bad igen jeg tager imod og gider ikke veksle når jeg kommer hjem så hun får resten af mine dollars i drikkepenge inden jeg hopper under bruseren. 

Jeg når lige at tænde bruseren så kommer hun nøgen ud hopper med under bruseren begynder at sæbe mig ind og vaske mig af grundigt og over det hele. 

Jeg forlod stedet med begge punge tømt :lol: Så meget for den der hviledag jeg regnede med. 

Under hele Bush præsidentvalget efter dramaet og diskussionen om valgfusk og upræcisheder kan jeg huske jeg jeg smilte og blev helt sagelig hvergang de nævnte Florida og Florida blev nævnt en del i nyhederne i ugerne efter. ;) 

 

 

 

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også give mit besyv. I husker vel alle sammen kineseren...? Ja, hende der havde mobilen kørende hele tiden under hendes kunder og alt muligt andet. Jeg havde hørt godt og vilde historier om hende så jeg måtte altså se om der var noget om det, så turen gik ud til Nørrebro hvor hun på det tidspunkt var. Blev overfaldet lige så snart man kom ind, bukserne flået ned og pikken ind i munden og jeg kan sige hun sgu forstår sig på at sutte den op fra slap hvilket heller ikke tog ret særlig lang tid. Derefter fulgte alle de forskellige ting man kan gøre med en pik og kusse. Da vi så var kommet et par gange, lå vi i sengen og snakkede lidt. Pludselig udbrød hun: hov, du er jo en mand - vil du ikke nok hjælpe mig med at samle et skab? Det var et fra IKEA, så jeg tænkte at det ikke kunne skade at være hjælpsom, så vi fik bygget det. Jeg tænkte at det så bare var det og gjorde klar til at gå, men hun havde helt andre planer! Hun lavede lidt aftensmad på det lille the køkken hun havde, og så spiste vi der, i det rum med den store seng og et skab og det lille bord med the køkkenet på, og bagefter gav hun mig søreme ikke også en omgang til! Helt uden betaling, og det gjorde naturligvis også at jeg frekventerede hende rimelig meget, desværre (eller godt for hende) fik hun til sidst åbenbart tjent nok at sende hjem til Kina at hun selv også forsvandt. Jeg har ofte tænkt på hende og hvor hun mon er nu og hvad hun laver nu. Det var tider dengang...

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 22 timer siden:

 

Vi går ind i et lille, aflukket rum, med en høj seng. På den modsatte væg end der hvor sengen står, er der både et vindue, der fra rummet fungerer som spejl, vi kan altså ikke se hvem der skulle stå og lure. Dog er der under spejlet en række gloryholes - man kan derfor godt fornemme om der stå nogen og kigger med. 

Fed historie :biggrin: Der er desværre både lukket for spejl og huller i det rum nu. Måske på grund af div. personskader :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sliksen skrev, for 4 minutter siden:

Fed historie :biggrin: Der er desværre både lukket for spejl og huller i det rum nu. Måske på grund af div. personskader :biggrin:

Siger du at det er Julies skyld :P :lol: ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sliksen skrev, for 11 minutter siden:

Fed historie :biggrin: Der er desværre både lukket for spejl og huller i det rum nu. Måske på grund af div. personskader :biggrin:

Jeg fralægger mig al ansvar for det! :rolleyes: men giv mig lige ret i at de der huller var lige i “albuehøjde”, hvis man skulle skvatte sådan ned fra sengen :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 3 timer siden:

Jeg fralægger mig al ansvar for det! :rolleyes: men giv mig lige ret i at de der huller var lige i “albuehøjde”, hvis man skulle skvatte sådan ned fra sengen :lol:

Der kan ske ulykker overalt :D Min historie med lige præcis det rum, er at jeg overnattede der sammen med værtinden første gang jeg var i klub :) Havde ikke regnet med mit første klubbesøg skulle vare 15 timer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sliksen skrev, den 3.1.2024 at 17:55:

Der kan ske ulykker overalt :D Min historie med lige præcis det rum, er at jeg overnattede der sammen med værtinden første gang jeg var i klub :) Havde ikke regnet med mit første klubbesøg skulle vare 15 timer.

Var det fordi du var en af dem omme bag der skreg AV FOR HEL.... og derefter måtte få "behandling på husets regning"? :rolleyes::razz: Held i uheld ville jeg så kalde det ^_^

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...