Hop til indhold
Cruise

RØVERHISTORIER mm.

Recommended Posts

Hej I gode skribenter, læsere og andet godt folk  :)

 
Læser fra tid til anden rigtig gode historier, der af diverse grunde ikke har kunnet blive en decideret anmeldelse. 
 
Tænkte derfor, at det (muligvis) kunne være en meget god og passende idé med en selvstændig tråd om disse såkaldte "røverhistorier", hvor der muligvis er pyntet lidt på sandheden og lagt lidt til eller trukket noget fra. ;-)
 
Eksempelvis kan det være historier af ældre dato eller hvor det ikke længere er muligt at vedhæfte et link ...kvinden er ikke længere aktiv i DK eller god historie fra de varme lande. Det kan også være et ønske om en mere anonym personlig beretning eller en oplevelse fra før man blev med-lem ...altså medlem her på EG. ;) ...altså slet ret; en god og gerne anderledes, interessant og underholdende historie. :D
 
Selv har jeg en del røverhistorier, fra en yderst aktiv tid også inden mit EG medlemskab, så jeg kan da godt åbne ballet ;) :
 
For +10 år siden aftalte jeg et frækt møde en velproportioneret blond colombianer GP'er ( una rubia tetona - som man siger på spansk).
Kørte ud til lejligheden på Amager og ringede på døren. Den blev så til min overraskelse åbnet af en spinkel brunette,  ...men inden jeg nåede at sige: "Undskyld, jeg må være gået forkert", så sagde brunetten: "min veninde venter på dig inde på værelset" ...hun kunne sikkert se, at jeg så noget overrasket ud. :huh:
 
Nå ind til den blonde tetona på værelset. Her dyrkede vi en god, hed og intens gang sex ...i en stor barne-træmme-seng  :-o ...hvorfor fandt jeg aldrig ud, men det var sgu noget specielt.  :roll:
Heldigvis var sexen rigtig god både på fransk, spansk og dansk, og hun var noget af en vildbasse.:-P
Selvom det ikke var aftalt på forhånd insisterede hun på, at hun ville have min stang op i hendes store flotte røv :wub:
Ok, det kunne jeg da godt hjælpe hende med ...og det kunne hun i den grad lide ...me too ;-)
 
Da den dejlige, fornøjelige og gode leg var forbi. Spurgte den colombianske blondine, om jeg ville med i byen om aftenen sammen hende og brunetten. Det havde jeg virkeligt meget lyst til, da jeg syntes det lød som et super spændende forslag, men desværre måtte jeg takke pænt nej, fordi jeg havde en meget tidlig flyafgang om morgenen dagen efter til Mallorca.
...gad vide, hvordan sådan en bytur ville have udviklet sig ??????  :rolleyes:
 
 
Så er ordet frit til de(n) næste  :)
Redigeret af Cruise
Rettelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt initiativ. Værdsætter altid en god røverhistorie. Ikke mindst fra denne verden.

Som man siger i min branche: - Sandheden skal ikke stå i vejen for en god historie.....!;)

Dog normalvis forstået på den måde, at kernen i historien skal være sand, men vinklen og overskriften kan godt gøres lidt skarp / humoristisk for at fange publikum. Og kronologien kan strammes, ikke for at lyve, men for at spare læseren for diverse trælse ligegyldigheder, som ingen betydning har for fortællingen.

Man kunne også kalde det journalistik.....;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cruise skrev, for 56 minutter siden:

Hej I gode skribenter, læsere og andet godt folk  :)

 
Læser fra tid til anden rigtig gode historier, der af diverse grunde ikke har kunnet blive en decideret anmeldelse. 
 
Tænkte derfor, at det (muligvis) kunne være en meget god og passende idé med en selvstændig tråd om disse såkaldte "røverhistorier", hvor der muligvis er pyntet lidt på sandheden og lagt lidt til eller trukket noget fra. ;-)
 
Eksempelvis kan det være historier af ældre dato eller hvor det ikke længere er muligt at vedhæfte et link ...kvinden er ikke længere aktiv i DK eller god historie fra de varme lande. Det kan også være et ønske om en mere anonym personlig beretning eller en oplevelse fra før man blev med-lem ...altså medlem her på EG. ;) ...altså slet ret; en god og gerne anderledes, interessant og underholdende historie. :D
 
Selv har jeg en del røverhistorier, fra en yderst aktiv tid også inden mit EG medlemskab, så jeg kan da godt åbne ballet ;) :
 
For +10 år siden aftalte jeg et frækt møde en velproportioneret blond colombianer GP'er ( una rubia tetona - som man siger på spansk).
Kørte ud til lejligheden på Amager og ringede på døren. Den blev så til min overraskelse åbnet af en spinkel brunette,  ...men inden jeg nåede at sige: "Undskyld, jeg må være gået forkert", så sagde brunetten: "min veninde venter på dig inde på værelset" ...hun kunne sikkert se, at jeg så noget overrasket ud. :huh:
 
Nå ind til den blonde tetona på værelset. Her dyrkede vi en god, hed og intens gang sex ...i en stor barne-træmme-seng  :-o ...hvorfor fandt jeg aldrig ud, men det var sgu noget specielt.  :roll:
Heldigvis var sexen rigtig god både på fransk, spansk og dansk, og hun var noget af en vildbasse.:-P
Selvom det ikke var aftalt på forhånd insisterede hun på, at hun ville have min stang op i hendes store flotte røv :wub:
Ok, det kunne jeg da godt hjælpe hende med ...og det kunne hun i den grad lide ...me too ;-)
 
Da den dejlige, fornøjelige og gode leg var forbi. Spurgte den colombianske blondine, om jeg ville med i byen om aftenen sammen hende og brunetten. Det havde jeg virkeligt meget lyst til, da jeg syntes det lød som et super spændende forslag, men desværre måtte jeg takke pænt nej, fordi jeg havde en meget tidlig flyafgang om morgenen dagen efter til Mallorca.
...gad vide, hvordan sådan en bytur ville have udviklet sig ??????  :rolleyes:
 
 
Så er ordet frit til de(n) næste  :)

Her kommer så et bud fra mig. Oplevelsen er fra det virkelige liv, men det er flere år siden,  at det skete. Jeg kom i tanke om den takket være dit indlæg.

 Lad os kalde fortællingen for:

 

RØRLÆGNING, BIER OG BLOMSTER

På vej ind ad døren på et kendt bordel, mødte jeg ved et uheld en af mine kolleger for udadgående. Takket være en næsten ekstrem åndsnærværelse fra hans side undgik vi et pinligt øjeblik, da jeg  kom til at udbryde:

- Hvad dælen...hvad laver du her?

- De har vandskade, så jeg har lige lagt nye rør ind. 

Jeg smilede lettet. Vi havde etableret en hemmelig pagt. Inden han forsvandt i døren, nåede jeg heldigvis at replicere:

- Og jeg skal ind for at kigge til bierne og blomsterne.

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 10 minutter siden:

Jeg er helt sikkert med på en læser - måske der også kommer en lille historie eller to fra mig, fra "den anden side af bordet" :rolleyes:

Vi glæder os allerede...:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var en gang noget der hed "Forum chat" (noget i den retning) Sidst i 90erne. Der var jeg meget aktiv, og havde mange kontakter... Jeg har altid været impulsiv og ikke bange for, at tag en chance. Der var en dame i Bagsvær -hun var børnefri hver 2 weekend som jeg -hun invitere mig over (boede på fyn) så jeg kørte derover en fredag aften -vi havde kun talt i telefon 1 gang før jeg kørte -men hun lød sød. Havde ikke set et billede eller noget af hende. Hun havde fortalt hun var buttet og ikke så høj. Jeg var ved at død af spænding da jeg gik hen til hendes dør i Bagsvær -hun boede i et kæmpe hus -og manden var skredet med en yngere udgave, havde hun fortalt. Da hun åbnede døren blev jeg ret chokket -hun var godtnok ikke ret stor, men hendes bryster var enorm -og jeg stod bare og stirre på dem, og var mundlam -hun grinede og bød mig ind -jeg kom lidt til mig selv -på vej ind i stuen. Vi sad og talte lidt og fik en kop kaffe. Jeg var vældig fornøjet over hende -og selv om vi snakkede om alt muligt -kunne jeg ikke få øjnene væk fra hendes barm -hun var lidt genert, så jeg tog det helt roligt, ville ikke presse på, men jeg fik jern på flere gange i mens vi sad i sofaen... Hun ville vise mig rundt i huset -og gik i forvejen op af trappen -selv om hun var fuldt påklædt -nød jeg synet også nedefra -hun var vildt sød og smilede. Da vi kom hen til et børneværelse lagde jeg mine hænder på hendes skulder bagfra -og hun ligesom snurre rundt og under min arm, og vider henad gangen -der var soværelset -og hun stilte sig i døren, og jeg kom hen til hende, og igen armene over hendes skuldre og gav hende et kram -hun var jo ikke så høj så jeg bøjede mig lidt i knæene for, at give hende et kys -hun blev meget varm, og havde det været mere lys havde jeg kunne se hun blev rød i hoved -hun holdt om mig og gik lidt baglæns -og drejede mig rundt, og skubbede mig ned på hendes seng -der var ingen lys -så kunne ikke se ret meget -men hun tog mit tøj af -og jeg hendes imens vi kyssede og jeg mærkede hendes enorme patter i mod min hud -og det var fedt -jeg var meget forsigtig, og tog blidt ved hende -og hun red mig -og jeg kunne ælde løs på hofter/baller og de enorme patter -det kunne hun lide -og hun stønnede vildt og klynkede -da jeg fik lagt hende ned på ryggen -prøvede jeg en enkel gang at hugge igennem -og hun nærmest brølede -jeg skulle forsætte, men jeg havde ikke travlt og drille lidt -hun satte neglende i mine overarme -og jeg tænkte "right" nu får du -og hun klynkede og jammerede helt dyrisk(som en gris) jeg var overliderlig, og forsatte, men var da bekymret for nogle skulle komme farende -som havde hørt hende... Hun sagde efterfølgende -det var aldrig nogen der havde gjort det ved hende -og at hun ikke pleje at råbe  -men hun havde bare nydt det så meget... Jeg var lidt skamfuld over det -og sagde jeg nok skulle være blidere næste gang -Nej det skulle jeg bestemt ikke sagde hun -hun ville gerne havde mere... noget tid efter inviterede hun mig i sommerhus i nordsjælland sammen med 2 af hendes unger (begge under 10år) -det var rigtig hyggeligt. Og en dag ungerne var ude og leje -gik hun og vimsede ude i køkkenet -og jeg kom bagfra -gav hende en baghyler ved køkkenbordet -men hun hylede og hylede op i luften -jeg prøvede at holde hende lidt for munden -det blev det bare værre af... -hvad skete der så -ungerne havde jo hørt deres mor -og troede jeg slog hende -og kom vrælende ind -hun forklarede, at jeg bare havde kildet hende og det var derfor... Jeg synes det blev være og være som hun skiger -også selv om jeg ikke huggede igennem -jeg forstod det sgu ikke helt, og det udviklede sig til, at hvis jeg bare rørte hende på armen kom det et "grynt" hun kunne slet ikke lade være. Det var ligesom et spil i mellem os... efter noget tid sad vi og drak kaffe hos hendes forældre -da jeg uden hensigt rørte hendes arm -og hun gryntede højt -hendes forældre måbede og så på hende -der gav sig til at hoste i sted... Vi fandt ud af det ikke skulle være os -af forskellige årsager... Men har tit tænkt på, hvad det var vi havde kørende...  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overskriften for den næste røverhistorie kunne passende være:

"Verden er lille" ...er København en storby eller blot en stor by ?

 
For en ca. 15 år siden mødte jeg en aften/nat 2 lækre brasilianske kvinder på det nu lukkede Rosie McGee's. Den ene havde tydelige indianske træk - lad os kalde hende "I" i denne tråd - den anden var en mulat med nogle ordentlige balloner - lad os kalde hende "M".
Forsøgte første at komme i kontakt med "M", men det lykkedes ikke rigtig. Hun havde alt for travlt med at tjekke sin mobil samtidig med at hun dansede med sig selv ... :huh:
Så gik det meget bedre med at etablere kontakt med "I"  :-P. Vi endte med at sidde meget tæt lettere berusede i en af de bløde lædersofaer godt med flirts og flere drinks.
Da stedet skulle til at lukke, foreslog og spurgte jeg; om hun ville med hjem til mig... JA og en taxa senere var vi hjemme hos mig. Her gjorde vi os klar til at gå i seng, og jeg kunne ikke undgå at se, at hun havde det helt flotte, frække og pikante lingeri på :razz: :wub: :mrgreen: ...Yes det så i den grad lovede ud og det lignede den helt store festforestilling !!!
I sengen forsøgte jeg flere gange, at starte festen ved at sende mine pilfingre på vandring rundt på hendes spændstig krop, men hver gang fjernede den brasilianske skønhed min hånd, så jeg opgav og festfyrværkeriet udeblev - øv!  :(
Dagen efter udvekslede vi tlfnumre og aftalte at mødes igen til en rigtig date. Jeg kontaktede hende flere gange efterfølgende for at få en date-aftale i hus, men hver gang takkede hun nej og hun havde altid en undskyldning for ikke at kunne sige ja ...selv middagsinvitationer på gode restauranter blev afslået. Så efter flere forgæves forsøg opgav jeg ...det var tid til at komme videre i teksten!
 
Et halvt års tid senere fangede min liderlighed en annonce med en mørk kvinde med et par store runde balloner min opmærksomhed. Ankommet til adressen på Vigerslevvej med solbriller på (der var blevet sommer) bankede jeg på kælderdøren ...og gæt, hvem der lukkede op? ..."I" - af alle personer! Trods solbriller blev jeg ret hurtigt genkendt, og jeg fik bestemt ikke den bedste og mest venlige velkomst, hvilket "I"s kropssprog og mimik klart viste, fordi jeg var kommet for at besøge ...gæt hvem? ...ja uden at vide det på forhånd, var jeg kommet for at besøge "M" !!! :rolleyes: Situationen var egentlig temmelig akavet, men havde jo aftalt "hygge" med "M", så hvorfor ikke overholde den aftale?  ;-)
Som sagt så gjort, så kunne den utilfredse sure citron til "I" tænke, hvad hun ville imens. ...den enes død, den andens brød!  ;)
Det blev til en udmærket omgang sex, hvor jeg nød "M"s dejlige, flotte og spændstige krop. Dog var de store balloner ikke helt hjemmelavede. Af en eller anden grund havde "M" sat musik på og skruet godt op for volumen inden vi krøllede lagner.
På vej ud blev jeg mødt af et endnu mere anstrengt, stramt og uvenligt ansigtsudtryk af "I".  :oops:
 
Her kunne historien godt slutte, men der var lige et lille efterspil:
 
1 år eller 2 senere sammen med min daværende (latina) kæreste, hvor vi var på Søpavillonen, møder vi ...ja gæt, hvem vi møder?
"I" er rigtig gættet!  :-)
Det viste sig, at min ex-kæreste og "I" kendte hinanden ...i hvilken sammenhæng husker jeg ikke.
[Skal lige nævne - især til moralisterne - at jeg var single, da jeg træf "I", og da jeg besøgte "M"] !!! :)
Nå tilbage til Søpavillonen, hvor  min ex og "I" havde en lang snak efter vi havde hilst på hinananden (men vi lod som om, vi ikke kendte hinanden i forvejen), imens var jeg noget beklemt ved situationen. Tænkte hvad nu, hvis "I" fortæller om mit besøg hos hendes veninde "M"? :huh:
Prøvede at være så cool som muligt, men var nok mere nervøs og usikker. Heldigvis spurgte min ex ikke om noget besøg eller lignede, da "I" var gået. Til gengæld fortalte hun mig, at "I" arbejdede som (gæt selv); prostitueret !!!
 
 
 
Hvordan min ex vidste det om "I", ved jeg ikke, da jeg undlod spørge ind til det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cruise skrev, den 8.10.2023 at 08:52:

Til gengæld fortalte hun mig, at "I" arbejdede som (gæt selv); prostitueret !!!

Hvordan min ex vidste det om "I", ved jeg ikke, da jeg undlod spørge ind til det!

Jeg har nu en god idé om lige netop det mester Cruise :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, den 6.10.2023 at 13:09:

Jeg er helt sikkert med på en læser - måske der også kommer en lille historie eller to fra mig, fra "den anden side af bordet" :rolleyes:

Venter stadig i spænding ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, for 14 timer siden:

Jeg har nu en god idé om lige netop det mester Cruise :D

:D Ja, det du har sikkert mester @Blækspruttemanden  :D, aner hvor du vil hen med din gode idé, men lige i dette tilfælde er jeg ret sikker på, at din gode idé ikke flugter helt med virkeligheden. Min ex var ganske almindelig lønmodtager!  :)

Det kunne derimod være interessant, hvis du (be)skrev en røverhistorie eller gerne flere, især fra Vesterbro :-P Mon ikke du har et par stykker eller 6 på lager? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cruise skrev, for 14 minutter siden:

:D Ja, det du har sikkert mester @Blækspruttemanden  :D, aner hvor du vil hen med din gode idé, men lige i dette tilfælde er jeg ret sikker på, at din gode idé ikke flugter helt med virkeligheden. Min ex var ganske almindelig lønmodtager!  :)

Det kunne derimod være interessant, hvis du (be)skrev en røverhistorie eller gerne flere, især fra Vesterbro :-P Mon ikke du har et par stykker eller 6 på lager? :lol:

Uha uha hvis jeg åbner op for godteposerne af røverhistorier så skal jeg søge orlov fra arbejdet. Men ok, næste gang jeg har en nattevagt, så lover jeg at gå igang med at dele ud af sexeventyrerne herinde...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder lovende, interessant og spændende :-P ...jeg venter spændt som en fjeder på dine røverhistorier og sexeventyrer :biggrin: ...lige som andres ditto :razz:

Også gerne fra den anden side af sengekanten. Så her er endnu en opfordring til:

SweetKisses skrev, den 6.10.2023 at 13:09:

Jeg er helt sikkert med på en læser - måske der også kommer en lille historie eller to fra mig, fra "den anden side af bordet" :rolleyes:

Vi vil med glæde strege ordet måske i ovenstående sætning, og langt hellere læse en lille historie eller 6 :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg har for længe siden fortalt lidt af denne historie, men her kommer det hele

Stedet er en forlængst nedlagt thai klinik i Århus. Indhaveren S er smuk, varm og med på ret meget sjov. Vi havde kendt hinanden et par år, og hun havde nu flyttet klinikken. 
Stedet var nyindrettet af S. Hun var ikke helt færdig, men det fungerede. Vi skulle hygge os i et par timer. 
Da jeg ankom blev jeg lukket ind af en let stresset S. Døren til bollerummet var gået i baglås, heldigvis udefra. Jeg kom ind og en låsesmed sad og lirkede med låsen. 
S sagde at hun ikke kunne servicere mig idag, men nu jeg var her, kunne jeg lige prøvebolle hendes nye assistent!!! Det gav et sæt i låsesmeden og han gryntede lidt. Ved siden af bollerummet var et lille rum med forhæng, Der var en masse møbler stablet derind, og en madras på gulvet, som assistenten havde sovet på. Mig af med tøjet og assistenten ind med et krus te i hånden. S viste kort hvordan man masserede, og gik så ud til låsesmeden. Assistenten troede at hun skulle massere mit underben indtil S kom igen for at instruere. Nå efter hun havde gnubbet huden af mit ben fik jeg hende gelejdet til at massere resten af benet osv. Det var så elendigt at det nærmest var komisk. 
Jeg gjorde hende med fakter klart at nu skulle vi knalde. Det var hun med på og flåede tøjet af. Flooooooooot pige, lille med lidt runde former, ungpigekrop. 
Her var hun på hjemmebane og der blev kysset, slikket, pillet og knaldet med iver og meget lyd. Hun var virkelig støjende, og jeg havde glemt låsesmeden. Vi elskede længe, holdt pause og gik igang igen. 

Efter lang tid var vi færdige og jeg gik ud af aflukket og hen mod bruseren som var sat op lige indenfor indgangen. Låsesmed var ved at pakke sammen og så mig. Staklen anede ikke hvad han skulle gøre af sig selv, og i det samme kommer assistenten ud , smuk svedende og nøgen, for at gå med i den lille brusekabine. Han for ud af døren. S stod og så helt handlingslammet ud, hvilket var temmeligt usædvanligt for hende. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cruise skrev, den 3.11.2023 at 14:37:

Det lyder lovende, interessant og spændende :-P ...jeg venter spændt som en fjeder på dine røverhistorier og sexeventyrer :biggrin: ...lige som andres ditto :razz:

Også gerne fra den anden side af sengekanten. Så her er endnu en opfordring til:

Vi vil med glæde strege ordet måske i ovenstående sætning, og langt hellere læse en lille historie eller 6 :lol:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/176856-historien-om-mit-livs-måske-vigtigste-knald/

Så fik jeg skrevet en af historierne ned til dig mester. Det tog 2 af mine nattevagter at skrive den, så giv den lidt kærlighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når vi nu er ved thai pigerne kan jeg da godt diske op med en vist nok ret sand historie;) det foregår på et kendt sted hvor der er en skøn thai kvinde der virkelig er god til at få løsnet op i de ømme muskler ! 
Best som hun er i gang med min lænd kan vi høre at der sker noget udenfor, hun beklager men er nød til st gå ud og se hvad det er, ok helt fint ingen problemer i det……… venter og venter og beslutter mig for at gå ud og se hvorfor skønheden ikke er vendt tilbage! Det virker lidt meningsløst at tage alt tøjet på igen så beslutter mig for at tage den hvide kittel på der hænger på knagen. Kan se at vi ikke helt deler mål så den sidder meget stramt og endnu værre i højden eller længden om man vil i virkeligeheden kan man vist ikke kalde den hel dækkende men wtf det er jo en thai klinik:D den skønne kvinde står med ryggen til og taler med en anden thai pige der ser mig og bryder sammen af grin hvorefter den skønne kvinde vender sig om og ligeledes ser ud til at have det ret sjovt over min udklædning eller mangel på samme !  her efter siger jeg til hende at hun ikke bare kan gå midt i hendes massage og med kun lidt bagtanke tager jeg hende venligt men bestemt med til rummet hvor hun bliver bedt om at tage tøjet af og så ellers op på briksen til en gang god dyb massage hvilket hun ikke havde ventet:D (er ret god til massage:P) det løsnede op for en hel ny side af denne skønne kvinde og efterfølgende havde vi mange gode stunder med gensidig massage uden dog at benytte mig af kittel trikset igen men det havde da også gjort sin virkning !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, den 6.10.2023 at 13:09:

Jeg er helt sikkert med på en læser - måske der også kommer en lille historie eller to fra mig, fra "den anden side af bordet" :rolleyes:

Bordet fanger 

SweetKisses skrev, den 3.11.2023 at 14:56:

Ja ja ja - jeg stemningsopbygger lige, mens jeg holder jer på kanten af stolen :rolleyes:

Det skal jeg da lige love for vi er ude i en rekord lang cliffhanger her :P ;) :lol:

Dillermand Junior skrev, den 3.11.2023 at 01:03:

Venter stadig i spænding ;) 

En måned senere og jeg venter stadig i spænding sammen med @Cruise og andre der glædede sig til en eller flere historier fra @SweetKisses :P ;) :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen I må da gerne høre om dengang jeg blev inviteret på hotel af et par. :wub:

Vi havde aftalt at mødes på en lækker, intim cocktailbar i hjertet af København. De var skønne, stemningen var i top og vi nød et par cocktails inden turen gik til deres hotelværelse. Parret havde været ude og spise en lækker middag, med dertilhørende rødvin og champagne - de var altså i godt humør allerede da jeg joinede dem på baren. Vi startede allerede med lidt nus og kys i baren, og i taxaen tog det for alvor fat - og tror taxachaufføren havde mere travlt med at holde øje i bakspejlet, han var vist lidt nysgerrig efter at se hvad der skete på bagsædet.. 

På værelset blev der åbnet en champagne mere, og den mandlige vært satte sig mageligt til rette i en lænestol, mens os kvinder fik hevet tøjet af hinanden, og der blev kysset og pillet... Inden vi var nået til at pille lingeri af hinanden hørte vi dog en højlydt snorken fra stolen.. Han var simpelthen faldet i søvn midt i alt det sjove! :lol: Vi lod os heldigvis ikke slå ud, men fortsatte på lagenerne og lod ham sove den ud i lænestolen. Endte med jeg sov i ske med min kvindelige kunde, men hendes mand snorkede hele natten fra lænestolen. Næste morgen var han dog også klar på en revanche efter en kop kaffe og et bad. :rolleyes:

Om jeg har set parret siden, og om jeg har mig en fast kvindelig kunde, vil jeg lade være min lille hemmelighed ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 2 timer siden:

Om jeg har set parret siden, og om jeg har mig en fast kvindelig kunde, vil jeg lade være min lille hemmelighed ;)

Altid godt med små hemmeligheder - pg kan vist konkludere, at alkohol ikke er den bedste elskovseleksir:rolleyes: men derfra og til at falde i søvn i dit selskab :D det gør sgu historien lidt utroværdig:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fluefisker skrev, 1 time siden:

Altid godt med små hemmeligheder - pg kan vist konkludere, at alkohol ikke er den bedste elskovseleksir:rolleyes: men derfra og til at falde i søvn i dit selskab :D det gør sgu historien lidt utroværdig:wub:

Tja, det er de færreste mænd der får lov til at sove en hel nat uforstyrret i mit selskab - men det gode ved røverhistorier er netop spekulationerne om, hvorvidt det er sandt eller ej.. samt hvilken del af det der så er sandt og hvor der er pyntet lidt på virkeligheden :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fluefisker skrev, for 59 minutter siden:

Altid godt med små hemmeligheder - pg kan vist konkludere, at alkohol ikke er den bedste elskovseleksir:rolleyes: men derfra og til at falde i søvn i dit selskab :D det gør sgu historien lidt utroværdig:wub:

Jeg tror også der skulle noget elefant bedøvelses middel til for at slå mig ud i Julies selskab ;) :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, 1 time siden:

det er de færreste mænd der får lov til at sove en hel nat uforstyrret i mit selskab

Jeg er så en af dem :razz:

Men jeg har da en historie:

Engang hvor jeg var imellem jobs, besøgte jeg en dejlig lille klinik i byen.
Pigerne var søde, men klinikkens hjemmeside var noget lort, så jeg kontaktede dem efterfølgende og tilbød at lave en ny hjemmeside til dem. Ejeren svarede hurtigt og efter et kort møde var jeg hyret til at brygge en ny hjemmeside sammen til dem.

På det tidspunkt havde jeg dog ikke mulighed for at sidde hjemme og arbejde med den slags websites, så i et par måneder sad jeg dagligt i pigernes opholdsrum, mens jeg designede og kodede. Jeg fulgte med i deres snakke, holdt korte pauser mens de skiftede tøj og hyggede ellers med dem.

Resultatet blev fantastisk godt og det var faktisk det første af den slags sites i Danmark, som havde videoer af pigerne.

Lønnen var en laptop, en stak kontanter og et par ture på lagenet efter behov.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 1 time siden:

Tja, det er de færreste mænd der får lov til at sove en hel nat uforstyrret i mit selskab - men det gode ved røverhistorier er netop spekulationerne om, hvorvidt det er sandt eller ej.. samt hvilken del af det der så er sandt og hvor der er pyntet lidt på virkeligheden :D

Nemlig, sandheden skal aldrig stå i vejen for en god historie..! Jeg hylder dette princip, også i mit arbejdsliv.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 5 timer siden:

men det gode ved røverhistorier er netop spekulationerne om, hvorvidt det er sandt eller ej

 

Signor Cuoco skrev, for 3 timer siden:

sandheden skal aldrig stå i vejen for en god historie.

Nåh, men så har jeg også lidt af en røverhistorie..... Jeg tror hvert eneste ord er sandt, på alle indlæggene. Her og i andre tråde

Redigeret af tvr

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 5 timer siden:

men det gode ved røverhistorier er netop spekulationerne om, hvorvidt det er sandt eller ej.. samt hvilken del af det der så er sandt og hvor der er pyntet lidt på virkeligheden

Altså, det er da ikke sjovt at ødelægge en god historie med at skabe tvivl. Vi skal jo tro på det for at det er sjovt. Så nytter det da ikke at du som det første herefter prikker hul på ballonen. 

Næ du. Lyv du bare hurtigere end en hest kan rende, men indrøm det aldrig. Det troede jeg faktisk var regel nummer et i denne branche - hvilket jeg naturligvis er undtagelsen for, da alle ved hvor glade kvinderne er for lige præcis mine besøg ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...