Hop til indhold
Wombat

Smukke, smukke Nadia i Odense

Recommended Posts

Så blev det desværre Nadias sidste dag i Odense i denne omgang. Men alt tyder på at hun vender stærkt tilbage i det nye år, hvilket jeg allerede glæder mig voldsomt til :wub: I modsætning til det fodboldhold, som træner i nærheden af hendes adresse, så hører Nadia til i den absolutte superliga :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nadia er tilbage :D Tilsyneladende på ny adresse i Odense C.  Ud fra de nye billeder ligner det at hun er i fin form :wub: Jeg satser på et besøg og en frisk anmeldelse i næste uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest godefyr

hej jeg kan ikke finde hendes annonce , er der nogen herinde der har den . har været hos hende to gange med stor succes . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wombat skrev, den 11.12.2023 at 14:13:

Så blev det desværre Nadias sidste dag i Odense i denne omgang. Men alt tyder på at hun vender stærkt tilbage i det nye år, hvilket jeg allerede glæder mig voldsomt til :wub: I modsætning til det fodboldhold, som træner i nærheden af hendes adresse, så hører Nadia til i den absolutte superliga :ph34r:

Jeg syns billederne er taget hvor hun var før....tæt på OUH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der tre gange nu. De to første havde hun mens. Så der var kun blowjob. 3. Gang. Havde jeg bestilt en time med 2xcum. Den ene gang i munden. Masser af tungekys. Jeg nåede ikke at ligge mig før hun havde min pik I munden. Mig på knæ på sengen. Hende på knæ på gulvet. Jeg lagde mig på ryggen mens hun suttede videre. Så kravlede hun op og kyssede med mig. Længere op så jeg ku kysse bryster. Til sidst sad hun på mit ansigt og kørte fissen rundt i hovedet på mig. Jeg slikkede hende også i røven. Det ku hun godt li. Så på med gummi og baglæns ridetur. Om på alle fire med hende og derud af.  En finger i røven ville hun gerne ha. "Please play whit my ass again". Jeg synes hun er dejlig fræk. Og nok noget af det smukkeste jeg har set. De der bryster. De er bare for vilde. Og hun har en dejlig sød stemme. Virkelig et besøg værd.  Omkring starten af Skibhusvej. I almindelig boligblok. Pris må i selv snakke med hende om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...